Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Funky » 29. maj 2026, 16:38

R Rosenberg skrev:
29. maj 2026, 15:15
Forza skrev:
29. maj 2026, 14:43
bonanza skrev:
29. maj 2026, 13:56
Med udsigter til Ludwig og hele forumets yndlings transfer André Rømer, så bliver det sgu mere spændende hvem Vendsyssel og Hobro henter i vinduet.
Jeg kender ham ikke godt nok til at vurdere ham, men flere virker meget begejstret. Hvad kan han?
Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!
Han viste da noget hjerte, da han var her.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2026, 17:17

Funky skrev:
29. maj 2026, 16:38
R Rosenberg skrev:
29. maj 2026, 15:15
Forza skrev:
29. maj 2026, 14:43
bonanza skrev:
29. maj 2026, 13:56
Med udsigter til Ludwig og hele forumets yndlings transfer André Rømer, så bliver det sgu mere spændende hvem Vendsyssel og Hobro henter i vinduet.
Jeg kender ham ikke godt nok til at vurdere ham, men flere virker meget begejstret. Hvad kan han?
Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!
Han viste da noget hjerte, da han var her.
Noget hjerte, der gik helt op i ansigtet. Og en god højreskøjte, så vidt jeg husker.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Funky » 29. maj 2026, 17:41

R Rosenberg skrev:
29. maj 2026, 17:17
Funky skrev:
29. maj 2026, 16:38
R Rosenberg skrev:
29. maj 2026, 15:15
Forza skrev:
29. maj 2026, 14:43
bonanza skrev:
29. maj 2026, 13:56
Med udsigter til Ludwig og hele forumets yndlings transfer André Rømer, så bliver det sgu mere spændende hvem Vendsyssel og Hobro henter i vinduet.
Jeg kender ham ikke godt nok til at vurdere ham, men flere virker meget begejstret. Hvad kan han?
Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!
Han viste da noget hjerte, da han var her.
Noget hjerte, der gik helt op i ansigtet. Og en god højreskøjte, så vidt jeg husker.
Confirmed.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jimmy1 » 29. maj 2026, 17:59

Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 29. maj 2026, 18:21

Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Skriver nordjyske at han snakker med AaB? Hvorhenne?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Kokkefar » 29. maj 2026, 18:49

Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”

Det er hvad der står.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 29. maj 2026, 18:56

Kokkefar skrev:
29. maj 2026, 18:49
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”

Det er hvad der står.
Så intet nyt udover det, der står herinde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 29. maj 2026, 19:00

Forza skrev:
29. maj 2026, 18:56
Kokkefar skrev:
29. maj 2026, 18:49
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”

Det er hvad der står.
Så intet nyt udover det, der står herinde.
Der står også et sted i den her tråd - måske en 3-4 sider tilbage -, at der skulle være dialog med Thelander og JM.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DarkHorse9000 » 29. maj 2026, 19:23

Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
:D
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Thelander er en fattigmands Dalsgaard, men det kan jeg godt nøjes med i skrivende stund :D

Omvendt er jeg noget lunken ved Andre Rømer. Jeg har kun set ham spille mod AaB og han aldrig imponeret mig det mindste. Mine forventninger til John Møller og Lasse Winther Andersen er rimelig store. De bør kva deres erfaring forbedre AaBs rekruttering med længder, set ift. de seneste år.

Falkeren
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 12. nov 2023, 15:10

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Falkeren » 30. maj 2026, 15:45

Forza skrev:
29. maj 2026, 18:56
Kokkefar skrev:
29. maj 2026, 18:49
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”

Det er hvad der står.
Så intet nyt udover det, der står herinde.
Thelander har liket AaBs Instagram-opslag med dagens startopstilling, men ved ikke, hvor meget man skal lægge i det.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Gaarde6 » 31. maj 2026, 08:19

Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jimmy1 » 31. maj 2026, 08:50

Gaarde6 skrev:
31. maj 2026, 08:19
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?

Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.

Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.

Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af nj27 » 31. maj 2026, 09:23

Jimmy1 skrev:
31. maj 2026, 08:50
Gaarde6 skrev:
31. maj 2026, 08:19
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?

Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.

Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.

Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 31. maj 2026, 09:26

nj27 skrev:
31. maj 2026, 09:23
Jimmy1 skrev:
31. maj 2026, 08:50
Gaarde6 skrev:
31. maj 2026, 08:19
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?

Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.

Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.

Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Det kræver i hvert fald også der bliver fundet en plan der passer til truppen.
Det der Kubel som 9'er eksperiment f.eks. Det skal da bare dø i en fart og så find en kant eller 10'er plads til ham og få ham spilelt ind der.
Jeg ved iikke med Hånes og Kasaa. Jeg havde nok en forventing til at Kaasa kunne blive en superligaspiller i 1. division. Håpnes har jeg ikke forventning til bliver mere end en divisionsspiller. Fik vi nu en god rutineret mand ind f.eks. Rømer så jeg da hellere, at man smed Bonde ind ved siden af og fik lært Bonde op.
RAUS RAUS SSE!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 31. maj 2026, 09:42

Jakobsen skrev:
31. maj 2026, 09:26
nj27 skrev:
31. maj 2026, 09:23
Jimmy1 skrev:
31. maj 2026, 08:50
Gaarde6 skrev:
31. maj 2026, 08:19
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?

Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.

Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.

Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Det kræver i hvert fald også der bliver fundet en plan der passer til truppen.
Det der Kubel som 9'er eksperiment f.eks. Det skal da bare dø i en fart og så find en kant eller 10'er plads til ham og få ham spilelt ind der.
Jeg ved iikke med Hånes og Kasaa. Jeg havde nok en forventing til at Kaasa kunne blive en superligaspiller i 1. division. Håpnes har jeg ikke forventning til bliver mere end en divisionsspiller. Fik vi nu en god rutineret mand ind f.eks. Rømer så jeg da hellere, at man smed Bonde ind ved siden af og fik lært Bonde op.
Når man hører riposten og lytter til
Højer så oplever jeg klart han siger ml linjerne at det ser 4-442/4231 bare for for at lukke af i en periode
Han er allerede retur i at spille med en 6er.
Han får dog sagt at det høje pres skal fjernes og man skal være mere kompakt som i 1. Halvleg mod Hobro.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Funky » 31. maj 2026, 11:07

baresi skrev:
31. maj 2026, 09:42
Jakobsen skrev:
31. maj 2026, 09:26
nj27 skrev:
31. maj 2026, 09:23
Jimmy1 skrev:
31. maj 2026, 08:50
Gaarde6 skrev:
31. maj 2026, 08:19
Jimmy1 skrev:
29. maj 2026, 17:59
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.

Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.

Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!

Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?

Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.

Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.

Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Det kræver i hvert fald også der bliver fundet en plan der passer til truppen.
Det der Kubel som 9'er eksperiment f.eks. Det skal da bare dø i en fart og så find en kant eller 10'er plads til ham og få ham spilelt ind der.
Jeg ved iikke med Hånes og Kasaa. Jeg havde nok en forventing til at Kaasa kunne blive en superligaspiller i 1. division. Håpnes har jeg ikke forventning til bliver mere end en divisionsspiller. Fik vi nu en god rutineret mand ind f.eks. Rømer så jeg da hellere, at man smed Bonde ind ved siden af og fik lært Bonde op.
Når man hører riposten og lytter til
Højer så oplever jeg klart han siger ml linjerne at det ser 4-442/4231 bare for for at lukke af i en periode
Han er allerede retur i at spille med en 6er.
Han får dog sagt at det høje pres skal fjernes og man skal være mere kompakt som i 1. Halvleg mod Hobro.
Ja han siger, at man med det nuværende hold ikke har spillerne til et kompromisløst højt pres, samt at der mangler erfarne spillere i truppen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jimmy1 » 1. jun 2026, 07:58

Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.

Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 1. jun 2026, 08:00

Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 07:58
Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.

Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
jeg tror bertram ryger igen.

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
Favoritspiller: Otoa

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Rolf Engels » 1. jun 2026, 08:49

Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 07:58
Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.

Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Jeg har undret mig gevaldigt over, at man end ikke har haft ham med på bænken i de her sidste ligegyldige kampe, hvor vi ingen rigtig angriber har haft. Det har virket mærkeligt. Så jeg tænker ikke tilliden er ret stor.
Mon ikke han fortsætter i Hobro, og laver en Mads Freundlich?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 1. jun 2026, 08:51

Rolf Engels skrev:
1. jun 2026, 08:49
Jimmy1 skrev:
1. jun 2026, 07:58
Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.

Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Jeg har undret mig gevaldigt over, at man end ikke har haft ham med på bænken i de her sidste ligegyldige kampe, hvor vi ingen rigtig angriber har haft. Det har virket mærkeligt. Så jeg tænker ikke tilliden er ret stor.
Mon ikke han fortsætter i Hobro, og laver en Mads Freundlich?
Både og. Der kan vel også være noget i, at der er brug for ham på U19 eller klubben vurderer den bedste udvikling ligger, men vil også hellere se Fjeldgaard end any given SSE spiller starte inde.
RAUS RAUS SSE!

Besvar