Han viste da noget hjerte, da han var her.R Rosenberg skrev: ↑29. maj 2026, 15:15Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Noget hjerte, der gik helt op i ansigtet. Og en god højreskøjte, så vidt jeg husker.Funky skrev: ↑29. maj 2026, 16:38Han viste da noget hjerte, da han var her.R Rosenberg skrev: ↑29. maj 2026, 15:15Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Confirmed.R Rosenberg skrev: ↑29. maj 2026, 17:17Noget hjerte, der gik helt op i ansigtet. Og en god højreskøjte, så vidt jeg husker.Funky skrev: ↑29. maj 2026, 16:38Han viste da noget hjerte, da han var her.R Rosenberg skrev: ↑29. maj 2026, 15:15Hvis der med Ludwig menes Kilian Ludewig, der pt spiller i Asociația Clubul Sportiv Petrolul 52, så er jeg på!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Skriver nordjyske at han snakker med AaB? Hvorhenne?Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Det er hvad der står.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Så intet nyt udover det, der står herinde.Kokkefar skrev: ↑29. maj 2026, 18:49“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Det er hvad der står.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Der står også et sted i den her tråd - måske en 3-4 sider tilbage -, at der skulle være dialog med Thelander og JM.Forza skrev: ↑29. maj 2026, 18:56Så intet nyt udover det, der står herinde.Kokkefar skrev: ↑29. maj 2026, 18:49“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Det er hvad der står.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 822
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Thelander er en fattigmands Dalsgaard, men det kan jeg godt nøjes med i skrivende stundJimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
![]()
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Omvendt er jeg noget lunken ved Andre Rømer. Jeg har kun set ham spille mod AaB og han aldrig imponeret mig det mindste. Mine forventninger til John Møller og Lasse Winther Andersen er rimelig store. De bør kva deres erfaring forbedre AaBs rekruttering med længder, set ift. de seneste år.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Thelander har liket AaBs Instagram-opslag med dagens startopstilling, men ved ikke, hvor meget man skal lægge i det.Forza skrev: ↑29. maj 2026, 18:56Så intet nyt udover det, der står herinde.Kokkefar skrev: ↑29. maj 2026, 18:49“ Blandt AaB-fans foregår der lige nu mange spekulationer om en retur til AaB for Thelander”Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Det er hvad der står.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?Gaarde6 skrev: ↑31. maj 2026, 08:19Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.
Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.
Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,Jimmy1 skrev: ↑31. maj 2026, 08:50Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?Gaarde6 skrev: ↑31. maj 2026, 08:19Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.
Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.
Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Det kræver i hvert fald også der bliver fundet en plan der passer til truppen.nj27 skrev: ↑31. maj 2026, 09:23Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,Jimmy1 skrev: ↑31. maj 2026, 08:50Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?Gaarde6 skrev: ↑31. maj 2026, 08:19Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.
Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.
Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Det der Kubel som 9'er eksperiment f.eks. Det skal da bare dø i en fart og så find en kant eller 10'er plads til ham og få ham spilelt ind der.
Jeg ved iikke med Hånes og Kasaa. Jeg havde nok en forventing til at Kaasa kunne blive en superligaspiller i 1. division. Håpnes har jeg ikke forventning til bliver mere end en divisionsspiller. Fik vi nu en god rutineret mand ind f.eks. Rømer så jeg da hellere, at man smed Bonde ind ved siden af og fik lært Bonde op.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Når man hører riposten og lytter tilJakobsen skrev: ↑31. maj 2026, 09:26Det kræver i hvert fald også der bliver fundet en plan der passer til truppen.nj27 skrev: ↑31. maj 2026, 09:23Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,Jimmy1 skrev: ↑31. maj 2026, 08:50Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?Gaarde6 skrev: ↑31. maj 2026, 08:19Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.
Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.
Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Det der Kubel som 9'er eksperiment f.eks. Det skal da bare dø i en fart og så find en kant eller 10'er plads til ham og få ham spilelt ind der.
Jeg ved iikke med Hånes og Kasaa. Jeg havde nok en forventing til at Kaasa kunne blive en superligaspiller i 1. division. Håpnes har jeg ikke forventning til bliver mere end en divisionsspiller. Fik vi nu en god rutineret mand ind f.eks. Rømer så jeg da hellere, at man smed Bonde ind ved siden af og fik lært Bonde op.
Højer så oplever jeg klart han siger ml linjerne at det ser 4-442/4231 bare for for at lukke af i en periode
Han er allerede retur i at spille med en 6er.
Han får dog sagt at det høje pres skal fjernes og man skal være mere kompakt som i 1. Halvleg mod Hobro.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Ja han siger, at man med det nuværende hold ikke har spillerne til et kompromisløst højt pres, samt at der mangler erfarne spillere i truppen.baresi skrev: ↑31. maj 2026, 09:42Når man hører riposten og lytter tilJakobsen skrev: ↑31. maj 2026, 09:26Det kræver i hvert fald også der bliver fundet en plan der passer til truppen.nj27 skrev: ↑31. maj 2026, 09:23Tror du lukker øjnene lidt , altså håpnes og kaasa har ikke vist noget , forsvaret , ingen ved hvad de to tiedemann og pudel kan , angrebet ,ja helenius holder jo ikke til mange kampe , kubel og Nordmann , er meget svingende,Jimmy1 skrev: ↑31. maj 2026, 08:50Det ved jeg nu ikke. En bagkæde med Pudel, Tiedemann og Thelander. Det er vel kun Vejle der potentielt har en der er bedre?Gaarde6 skrev: ↑31. maj 2026, 08:19Håber ambitionsniveauet er noget højre i bestyrelsen.Jimmy1 skrev: ↑29. maj 2026, 17:59Nordjyske beretter om en absolut godkendt sæson fra Thelander på Cypern. 27 kampe og flere mål. Nu uden kontrakt, og med AaB indledt dialog.
Forlængelse til Hele og nu japanske Brian.
Krydre det med André Rømer, så ser det altså godt ud!
Måske lige en VB mere på ind siden. Og ellers en masse på ud.
Hvis du tager vores nuværende trup og kun smider Thelander, Brian og Rømer ind. Så har vi jo ikke en kinamands chance for at rykke op.
Midten er mere usikker: men en Kaasa, Rømer, Håpnes er god nok til top 4. Svært at se at Hvidovre, Esbjerg eller Hillerød på papiret er bedre.
Og ift angreb, så er Hele, Normann, Kubel bestemt god nok til top 2.
Så jo, der er en chance for at rykke op. Det nuværende hold er også godt nok til top6, den tror jeg mere ligger hos Højer.
Samt vi undgår jo ikke karentæner og skader,
Så truppen skal fordtærkes markant ,hvis man skal tro på oprykning
Det der Kubel som 9'er eksperiment f.eks. Det skal da bare dø i en fart og så find en kant eller 10'er plads til ham og få ham spilelt ind der.
Jeg ved iikke med Hånes og Kasaa. Jeg havde nok en forventing til at Kaasa kunne blive en superligaspiller i 1. division. Håpnes har jeg ikke forventning til bliver mere end en divisionsspiller. Fik vi nu en god rutineret mand ind f.eks. Rømer så jeg da hellere, at man smed Bonde ind ved siden af og fik lært Bonde op.
Højer så oplever jeg klart han siger ml linjerne at det ser 4-442/4231 bare for for at lukke af i en periode
Han er allerede retur i at spille med en 6er.
Han får dog sagt at det høje pres skal fjernes og man skal være mere kompakt som i 1. Halvleg mod Hobro.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.
Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
jeg tror bertram ryger igen.Jimmy1 skrev: ↑1. jun 2026, 07:58Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.
Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Indlæg: 97
- Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
- Favoritspiller: Otoa
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jeg har undret mig gevaldigt over, at man end ikke har haft ham med på bænken i de her sidste ligegyldige kampe, hvor vi ingen rigtig angriber har haft. Det har virket mærkeligt. Så jeg tænker ikke tilliden er ret stor.Jimmy1 skrev: ↑1. jun 2026, 07:58Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.
Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Mon ikke han fortsætter i Hobro, og laver en Mads Freundlich?
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Både og. Der kan vel også være noget i, at der er brug for ham på U19 eller klubben vurderer den bedste udvikling ligger, men vil også hellere se Fjeldgaard end any given SSE spiller starte inde.Rolf Engels skrev: ↑1. jun 2026, 08:49Jeg har undret mig gevaldigt over, at man end ikke har haft ham med på bænken i de her sidste ligegyldige kampe, hvor vi ingen rigtig angriber har haft. Det har virket mærkeligt. Så jeg tænker ikke tilliden er ret stor.Jimmy1 skrev: ↑1. jun 2026, 07:58Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.
Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Mon ikke han fortsætter i Hobro, og laver en Mads Freundlich?
RAUS RAUS SSE!


