Efter 15 kampe lå AaB 5 point foran Horsens og med en 4 mål bedre målscore.
Efter grundspillet havde Horsens et forspring på 2 point til AaB, begge hold havde +2 i målscore.
I dag er Horsens rykket op i superligaen med en målscore på +15 i top 6, mens AaB i de 10 kampe har scoret ét mål mere, end de har lukket i bund 6.
Det er ubegribeligt. Det glade vanvid, hvad man udsætter denne gamle, hæderkronede klub for.
Og nogen påstår, at en ny træner ikke kan gøre en forskel.
AaB - HB Køge 30.05.2026
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7608
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - HB Køge 30.05.2026
Ædruelighedens stemme
- Romario
- Drenge

- Indlæg: 37
- Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: 9560
Re: AaB - HB Køge 30.05.2026
HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.
Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.
I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.
I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Re: AaB - HB Køge 30.05.2026
Sæsonen er ikke skuffende, den er under al kritik. Det må aldrig nogensinde blive andet end komplet uacceptabelt at AaB roder rundt i nedrykningsspillet i 1 div. Da slet ikke når man samtidig ser på de indsatser der er leveret hele sæsonen, for det har virkelig ikke været til mere. Vi er blevet matchet og til tider kørt rundt af modstandere der har et budget der en brøkdel af AaBs og flere af dem er ikke engang fuldtidsprofessionelle.Romario skrev: ↑2. jun 2026, 21:43HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.
Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.
I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Jeg er med på at man som ledelse pakker tingene lidt ind men man er omvendt også nød til at kommunikere i øjenhøjde med de fans, der uge efter uge får serveret de mest fornærmende indsatser man kan forestille sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: AaB - HB Køge 30.05.2026
Det er præcis her mentaliteten inkinben starter og fejlerHanga skrev: ↑2. jun 2026, 22:13Sæsonen er ikke skuffende, den er under al kritik. Det må aldrig nogensinde blive andet end komplet uacceptabelt at AaB roder rundt i nedrykningsspillet i 1 div. Da slet ikke når man samtidig ser på de indsatser der er leveret hele sæsonen, for det har virkelig ikke været til mere. Vi er blevet matchet og til tider kørt rundt af modstandere der har et budget der en brøkdel af AaBs og flere af dem er ikke engang fuldtidsprofessionelle.Romario skrev: ↑2. jun 2026, 21:43HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.
Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.
I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Jeg er med på at man som ledelse pakker tingene lidt ind men man er omvendt også nød til at kommunikere i øjenhøjde med de fans, der uge efter uge får serveret de mest fornærmende indsatser man kan forestille sig.
For ALT bliver så leverpostej .. kommunikationen virker ligegyldig. Den er utydelig. Der er ingen bund eller substans i det de siger… der er ingen konselvenser.
Der mangler meget mere vinder mentalitet o klubben og meget tydeligere kommunikation.
Re: AaB - HB Køge 30.05.2026
Det er jo også noget i, at vi har mange unge spillere især der reelt ikke er modne til det her.baresi skrev: ↑3. jun 2026, 06:43Det er præcis her mentaliteten inkinben starter og fejlerHanga skrev: ↑2. jun 2026, 22:13Sæsonen er ikke skuffende, den er under al kritik. Det må aldrig nogensinde blive andet end komplet uacceptabelt at AaB roder rundt i nedrykningsspillet i 1 div. Da slet ikke når man samtidig ser på de indsatser der er leveret hele sæsonen, for det har virkelig ikke været til mere. Vi er blevet matchet og til tider kørt rundt af modstandere der har et budget der en brøkdel af AaBs og flere af dem er ikke engang fuldtidsprofessionelle.Romario skrev: ↑2. jun 2026, 21:43HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.
Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.
I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Jeg er med på at man som ledelse pakker tingene lidt ind men man er omvendt også nød til at kommunikere i øjenhøjde med de fans, der uge efter uge får serveret de mest fornærmende indsatser man kan forestille sig.
For ALT bliver så leverpostej .. kommunikationen virker ligegyldig. Den er utydelig. Der er ingen bund eller substans i det de siger… der er ingen konselvenser.
Der mangler meget mere vinder mentalitet o klubben og meget tydeligere kommunikation.
Det bliver de på den ene side ikke af, at alt saves over i pressen, men omvendt skal det jo helller ikke bare være en undskyldning at man er ung.
Jeg synes også godt, at den kan få en nyk mere, men udfordringen er jo at root cause reelt set er bestyrelsen og det hæmmer nok også MTB, John Møller og Højer for for alvor at gå ud at skyde på tingene.
Jeg kunne dog godt tænke mig, at man statuerede nogle eksempler. Man kan ikke smide spilelre under bussen offentligt, men i guder hvor gad jeg godt man gik ud åbent og sagde, at de spillere der har vist en uacceptabel indstilling på/udenfor banen i denne sæson ikke kommer til at spille for klubben mere, men at de da er velkomne til at spille for amatørerne indtil udløb. Vores performancemiljø har i hvert fald ikke godt af spillere med dårlig atittude der så tages til nåde igen fordi der ikke rigtigt er andre. Så vil jeg faktisk bare hellere spille med talenter og så må det blive som det bliver.
RAUS RAUS SSE!