Footage af Gow og Nagel som sender kontrakten tilbage til Swansea:PonySlaystation skrev: ↑21. mar 2025, 16:17Hvem fortæller Swansea at vi har fortudt og at de ikke kan få ham alligevel?![]()
https://pin.it/2lrqPW0iJ
Footage af Gow og Nagel som sender kontrakten tilbage til Swansea:PonySlaystation skrev: ↑21. mar 2025, 16:17Hvem fortæller Swansea at vi har fortudt og at de ikke kan få ham alligevel?![]()

Jeg er lidt splittet.ebbejeppe skrev: ↑12. jun 2026, 08:47https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/
Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases

Jeg er sådan set enig, men på den anden side er det også vigtigt at sende et signal til de andre spillere på akademiet om, at AaB ikke står i vejen for den slags oplevelser. Vi står i en utroligt svær konkurrencesituation, hvor vi hele tiden risikerer at miste de 2-3 bedste på hver årgang, så det er med at gøre sig så attraktiv som muligt.Jakobsen skrev: ↑12. jun 2026, 11:49Jeg er lidt splittet.ebbejeppe skrev: ↑12. jun 2026, 08:47https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/
Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.
Møller og Grønkjær har udløb til næste år, jeg ved ikke hvordan det går med forlængelser, men måske de får vist sig godt frem og der ligger nogle salg og venter.KongGulerod skrev: ↑12. jun 2026, 16:51Jeg er sådan set enig, men på den anden side er det også vigtigt at sende et signal til de andre spillere på akademiet om, at AaB ikke står i vejen for den slags oplevelser. Vi står i en utroligt svær konkurrencesituation, hvor vi hele tiden risikerer at miste de 2-3 bedste på hver årgang, så det er med at gøre sig så attraktiv som muligt.Jakobsen skrev: ↑12. jun 2026, 11:49Jeg er lidt splittet.ebbejeppe skrev: ↑12. jun 2026, 08:47https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/
Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.