Jeg tror ikke du helt forstår, hvad jeg mener. Men jeg skal gerne skære det yderligere ud i pap:Reyad skrev: ↑18. jun 2026, 21:41Men hvilket budskab vil du mene, at han i stedet burde komme med?Rolf Engels skrev: ↑18. jun 2026, 21:34Problemet med det interview handler jo ikke om John Møller. Det handler jo om det budskab, kan leverer.
Og det hører jeg egentlig også er det folk brokker sig over. Hvilket giver super god mening.
Få er vel ude på at skyde budbringeren her.
John Møller leverer det budskab, som bestyrelsens mandat giver ham. Derfor er det underordnet hvordan Møller siger det. Og det er derfor heller ikke hans måde at formulere sig på, der er problemet. Han er bare budbringeren. And don't shoot the messenger og alt det der.
Problemet er jo, at budskabet, som Møller er sendt i byen med fra bestyrelsen, er, at der ikke investeres penge i truppen denne sommer. Der er ikke sat penge af til at ophæve med dem, der skal ophæves med og der er ikke sat penge af til at hente de tunge profiler, som vores trup skriger på. Og det er jo ikke John, der bestemmer det. Det gør bestyrelsen.
Derfor er det jo også underordnet, hvad jeg synes, han i stedet skulle komme med af budskab. For fakta er, at det gør han ikke...



