Men det kunne tyde på muligvis at være eneste mulighed for at slippe af med ejerskabet.
Sæsonen 26/27
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Sæsonen 26/27
Ædruelighedens stemme
- KongGulerod
- Landshold

But at what cost? Der er absolut ingen indikationer om at tyskerne spiller nogen nævneværdig rolle ude på Hornevej. Tværtimod er det seneste nye, hvis det står til troende, at den ikke-tyske del af bestyrelsen er det primære problem.R Rosenberg skrev: ↑6. jul 2026, 19:28Men det kunne tyde på muligvis at være eneste mulighed for at slippe af med ejerskabet.
Der er ingen tvivl om, at det i allerhøjeste grad er tyskernes skyld, at vi står i den situation som vi gør, men vi må også huske på, at vi har fået nye folk ind og at det tager tid at skabe mærkbare resultater. Yderligere kaos, negativitet og usikkerhed omkring klubben gør bestemt ikke betingelserne lettere. Jeg forstår godt frustrationen fra Unitas’ side, men jeg kan næsten garantere, at græsset ikke er grønnere på den anden side. En konkurs vil til sammenligning tage mange år at rette op på, da vi kan være helt sikre på at samtlige akademispillere med bare det mindste talent og snert af ambitioner er væk med det samme. Dernæst kan man så tvivl om hvilken opbakning klubben vil få efter en tvangsnedrykning som følge af en konkurs. Den eneste fordel ved en konkurs er at tyskerne vil blive tvunget ud, men hvis de alligevel ikke har nogen reel indflydelse længere, hvad nytter det så?
Helt enig! Konkurs vil være en regulær katastrofe, det vil sætte klubben ufatteligt langt bagud, og ingen aner hvad der venter på den anden side.KongGulerod skrev: ↑6. jul 2026, 20:04But at what cost? Der er absolut ingen indikationer om at tyskerne spiller nogen nævneværdig rolle ude på Hornevej. Tværtimod er det seneste nye, hvis det står til troende, at den ikke-tyske del af bestyrelsen er det primære problem.R Rosenberg skrev: ↑6. jul 2026, 19:28Men det kunne tyde på muligvis at være eneste mulighed for at slippe af med ejerskabet.
Der er ingen tvivl om, at det i allerhøjeste grad er tyskernes skyld, at vi står i den situation som vi gør, men vi må også huske på, at vi har fået nye folk ind og at det tager tid at skabe mærkbare resultater. Yderligere kaos, negativitet og usikkerhed omkring klubben gør bestemt ikke betingelserne lettere. Jeg forstår godt frustrationen fra Unitas’ side, men jeg kan næsten garantere, at græsset ikke er grønnere på den anden side. En konkurs vil til sammenligning tage mange år at rette op på, da vi kan være helt sikre på at samtlige akademispillere med bare det mindste talent og snert af ambitioner er væk med det samme. Dernæst kan man så tvivl om hvilken opbakning klubben vil få efter en tvangsnedrykning som følge af en konkurs. Den eneste fordel ved en konkurs er at tyskerne vil blive tvunget ud, men hvis de alligevel ikke har nogen reel indflydelse længere, hvad nytter det så?
Jeg er helt med på krigen mod tyskerne men at arbejde aktivt for en konkurs er direkte skadeligt for den klub man holder af og forsøger at redde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nedrykning til 3. division, tabt trup, tabt økonomi og en genopbygning, der uden nye penge kan tage mange år — hvis den overhovedet lykkes. Det er en meget dyr og risikabel “reset-knap”, ikke nogen løsning overhovedet!!Hanga skrev: ↑6. jul 2026, 20:45Helt enig! Konkurs vil være en regulær katastrofe, det vil sætte klubben ufatteligt langt bagud, og ingen aner hvad der venter på den anden side.KongGulerod skrev: ↑6. jul 2026, 20:04But at what cost? Der er absolut ingen indikationer om at tyskerne spiller nogen nævneværdig rolle ude på Hornevej. Tværtimod er det seneste nye, hvis det står til troende, at den ikke-tyske del af bestyrelsen er det primære problem.R Rosenberg skrev: ↑6. jul 2026, 19:28Men det kunne tyde på muligvis at være eneste mulighed for at slippe af med ejerskabet.
Jeg er helt med på krigen mod tyskerne men at arbejde aktivt for en konkurs er direkte skadeligt for den klub man holder af og forsøger at redde.
Uanset hvad så skal afløserne for SSE22 være parat til at skyde et formentlig trecifret millionbeløb ind, og den slags investorer hænger ikke på træerne.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg taler ikke for det. Jeg bemærker blot, at det reelt kan være eneste mulighed for at slippe af med dem.KongGulerod skrev: ↑6. jul 2026, 20:04But at what cost? Der er absolut ingen indikationer om at tyskerne spiller nogen nævneværdig rolle ude på Hornevej. Tværtimod er det seneste nye, hvis det står til troende, at den ikke-tyske del af bestyrelsen er det primære problem.R Rosenberg skrev: ↑6. jul 2026, 19:28Men det kunne tyde på muligvis at være eneste mulighed for at slippe af med ejerskabet.
For som jeg læser det fra Unitas, er AaB's identitet vigtigere end AaB's rolle og niveau i dansk fodbold. Det kan man så være enig eller uenig i.
Og om de spiller en rolle eller ej, tror jeg er et noget mere broget billede end som så. For vi aner det reelt ikke, da ingen ved, hvis pibe de enkelte bestyrelsesmedlemmer danser efter.
Ædruelighedens stemme
Kallesøe er igen ikke med i dagens kamptrup, den mand er jo skadet konstant, komisk
I startopstillingen er der kun Marc Nielsen, Macolli og Arnorsson der normalt spiller i forsvaret. Olsson sidder på bænken.
Spiller vi kun med 3 i bagkæden eller rykker vi nogen fra midtbanen ned?
Spiller vi kun med 3 i bagkæden eller rykker vi nogen fra midtbanen ned?
// gwailo
Børsting spiller back.
1-0 til Randers på hovedstød efter en dødbold. Også et af vores svage punkter.
1-1 Efter Japanske Brian vinder luftduel med Randers målmand og bolden lander for fødderne af Adedeji der let kan sparke den i mål.
Ikke for at tale unge spillere unødigt op, men Brian har godt nok givet vores offensiv en ny dimension, at det ikke længere bare er Kelvin John der altid skal løbe i dybden, men at vi har en bomstærk gut deroppe, der kan vinde fysiske dueller.
Vi mangler godt nok en rigtig højreback når Kallesøe er skadet, og det er han jo desværre 90 % af tiden.
Edit: 2-1 til Randers efter sløjt forsvarsspil, intet nyt under solen der.
Ikke for at tale unge spillere unødigt op, men Brian har godt nok givet vores offensiv en ny dimension, at det ikke længere bare er Kelvin John der altid skal løbe i dybden, men at vi har en bomstærk gut deroppe, der kan vinde fysiske dueller.
Vi mangler godt nok en rigtig højreback når Kallesøe er skadet, og det er han jo desværre 90 % af tiden.
Edit: 2-1 til Randers efter sløjt forsvarsspil, intet nyt under solen der.
Brian lyder spændende.
Men det defensive fundament i det hold er godt nok ikke eksisterende.
Men det defensive fundament i det hold er godt nok ikke eksisterende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Der har egentlig været rigtig mange gode ting i vores spil, ligesom mod Viborg, men vi mangler bare den der defensive balast på holdet, Randers kommer meget lettere til chancer end vi gør.
Kaasa er gået ud efter 35 minutter, virkelig ærgerligt for vores hold hvis han er skadet igen igen.
Kubel ind centralt, ikke ligefrem noget der styrker os defensivt.
2-2 mål af Brian efter fint opspil og god start på 2. halveg.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Nwadike til 2-2
-
haghdk
- Landshold

Kæft hvor er det dejligt at høre fra Pudel! Kæmpe legende!
Var det i udsendelsen i hørte fra ham? På dansk?
------------------------------------------------
-
haghdk
- Landshold

Yes. Det var et kort interview med ham efter kampen. Startede på dansk og skiftede over i engelsk.
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
Hvorfor savner du en udmelding fra Vesttribunen? Vi har fået en melding fra UN og ASC, de primære aktører på scenen. Og eftersom de er uenige om retningen, så er der jo ikke nogen samlet kurs at melde ud fra "Vesttribunen".RufusTheDog skrev: ↑3. jul 2026, 19:31Når det er sagt, er jeg stadig bekymret over den manglende kommunikation fra Vesttribunen. De har i mange år været det samlende og styrende omdrejningspunkt for fanscenen, og jeg er fuldt ud klar over, at styregruppen lægger et stort frivilligt arbejde i det.Hanga skrev: ↑3. jul 2026, 19:20Personligt tror jeg ikke Vesttribunen har ret meget at sige ift. præstationerne på banen (dont shot me), men ellers er jeg enig - det er det største aktiv klubben har!DenGamleMand skrev: ↑3. jul 2026, 19:09Sæsonen bliver uden den vigtigste spiller de sidste ti år. Vesttribunen.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘