Jeg er faktisk enig i JassonAaB-Jones skrev: ↑9. aug 2026, 21:40Jasson var med længder banens bedste i 1. halvleg i dag - og faldt som en af de få ikke totalt i niveau efter pausen, og så vil du skifte formation for at få ham ud af opstillingen. Det skal også nok være vejen tilbage for Pudel at blive udstillet på fart i den formation. MEN jeg er enig i, at Marc Nielsen og Adedeji stod meget svagt i billedet i dag - jeg ville prøve Kubel på højre kant, hvis jeg var Steffen Højer.baresi skrev: ↑9. aug 2026, 21:22Ny VB
Ny 6er hvis vi skal spille 4-3-3
Og så et kæmpe ønske NY Venstre benet højre kant
Jeg synes simpelthen ikke vores højre angrebs side fungerer
Adedeji sætter alt i stå Thomsen er stadig indskifter
Møller er 8er og ikke kant
Kubel - jamen man ved ikke helt om han egentlig gider han virker mentalt helt off.
Men den største transfer er ændring af formation.
Jeg syns Pudel og Tiedemann bør spille begge og kunne virkelig godt se et bedre balanceret hold sådan her.
3-4-3
Makolli - Tiedemann - Pudel
Tibo - håpnes - kaasa - NY
Ny - Brian - Normann
Sikke en mærkelig stemning herinde - vi spiller en fremragende første halvleg i dag, hvor vi er chanceskabende, hurtigt spillende og meget dynamiske. Flotteste fodbold længe - ikke mindst takket være vores midtbanetrio, som dominerer stort med og uden bold.
Men herinde bliver kræfterne brugt på at give spillerne grovfilen (ikke møntet på dig). Det er godt nok vildt, at der blot skal en meget ringe 2. halvleg til, før de mange sofa-fans kommer til tasterne og sviner spillet og holdet til ukendelighed.
Kampens spiller - jeg tror heller ikke min anke er mod Jason men mod 6er syndromet - det bør vi fjerne med det samme
Og så skal vi have arnor og adedeji og Marc ud af den start 11er..
uagtet hvad vil jeg gerne have en midtbane general for jeg tror det er den balance vi mangler
Og så må Pudel og Tiedemann gerne komme retur snart.
Forstår ikke arnorsson karakteren i nordjyske .. hans omgang med bolden er simpelthen så elendig og farlig.