Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 1. sep 2021, 14:38

Julgranen skrev:
1. sep 2021, 14:27
Yankee skrev:
1. sep 2021, 14:25
Jeg taler om deres spillerbudget. AGF køber spillere til 10-15 mio., AaB køber spillere til max 3-4 mio. Det er ikke mere end et par år siden at AaB konsekvent hentede bedre og dyrere spillere end AGF - eksempelvis det vindue hvor AaB hentede Okore, mens AGF hentede Pierre Kanstrup. Nu er det omvendt og forskellen vokser fra vindue til vindue.
Det skyldes nu nok også AGF's indtægter på bl.a. Bundu - en stor del af de 45-50 mio. de tjente er jo brugt i dette vindue.

Den galej har vi jo også været med på efter Bassogog-salget.

Men det er da helt rigtigt at AGF trækker (voldsomt) fra på sponsor-delen.
Men vi har også solgt Mikkel Kaufmann og Oliver Abildgaard samt fået en portion penge fra Mæhle salget. Alligevel ser man jo ikke AaB gå ud og bruge i nærheden af de penge, ligesom man heller ikke så disse transfersummer ovenpå Bassogog salget. AGF kan køre med noget større budgetter fordi omsætning i deres primære drift (sponsorer mv.) er markant større end vores.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Yankee » 1. sep 2021, 14:41

Julgranen skrev:
1. sep 2021, 14:27

Det skyldes nu nok også AGF's indtægter på bl.a. Bundu - en stor del af de 45-50 mio. de tjente er jo brugt i dette vindue.

Den galej har vi jo også været med på efter Bassogog-salget.

Men det er da helt rigtigt at AGF trækker (voldsomt) fra på sponsor-delen.
Bundlinjen er stadig at AGF betaler 10-15 mio. kr. for deres spillere og AaB betaler 3-4 mio. kr. for deres.

Det skyldes primært at AGF har sponsorindtægter i omegnen af 60-70 mio. kr. årligt, mens AaB har 30-35. Men det skyldes selvfølgelig også transferindtægter. Netop derfor skal AaB gå meget hårdt efter at lave højere transferindtægter i de kommende år - og det gør man altså ikke ved at bruge hele budgettet på spillere midt i 20'erne.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Uldahl » 1. sep 2021, 14:42

Yankee skrev:
1. sep 2021, 12:29
FIDEL skrev:
1. sep 2021, 11:58
Hanga skrev:
1. sep 2021, 11:50
johnfrank skrev:
1. sep 2021, 11:20
Yankee skrev:Jeg er stadig i total vildrede over hvad det er, Inge og AaB vil.

Sidste sommer henter man to dyre U19-spillere i Prica og Prijovic. Det lød til at det var strategien. Men i vinters og her til sommer har fokus været på indkøb af 23-25-årige spillere krydret med en buket af lejespillere. Er det virkelig vejen frem?

23-25-årige spillere bliver aldrig store salgsobjekter uanset hvor godt de præsterer - se bare på Rinne og Fossum. Lejespillere bliver heller aldrig store salgsobjekter, simpelthen fordi de har for kort tid til at falde til og fordi AaB ikke ejer dem. Så er vi jo tilbage ved at det alene er akademi-spillerne, der skal skaffe de store transferindtægter - og hvad er forskellen til Gaarde så egentlig?

Inge er givetvis en god scout og forhandler, så jeg tror faktisk godt det nuværende hold kan komme til at præstere rigtig pænt - måske endda gå i top 4/5-stykker. Men hvad er perspektivet i det? Hvordan er det at denne rekrutteringsstrategi skal hjælpe AaB til at overgå de andre hold på kanten af top-4 som Nordsjælland og AGF?
Du glemmer vist at Inge også kan bygge et akademi i skandinavisk topklasse.
Vi venter spændt på at høre, hvad det så indebærer. Umiddelbart er der ikke foretaget store ændringer i AaBs setup, udover at man er begyndt at hente flere spillere udefra til u19 holdet.

Yankee har en stærk pointe. Inge har selv italesat at holdet skal gøres yngre, men det er jo ikke til at se med de spillere vi har hentet.
Akademiet har ellers fået en ny hovedsponsor i Netcompany, en goalstation mm., og derved er fundamentet og set-up´et solidt, og der er hentet mange talenter ind udefra. Det er særdeles positivt. Giv det tid...
Klart - der sker virkelig mange stærke og positive ting i AaB. Akademiholdene er gode og trænerne virker også dygtige ud fra hvad jeg har set. Der bliver rekrutteret bredere og det er alt sammen rigtig positivt.

Det er bare ikke top-4. Og afstanden til top-4 bliver større og større hver eneste dag. AaB er på den rette kurs, men kører kun 70 i timen, hvor både AGF og FCN kører 120 i timen på hver deres styrkeområder.
Har du kikket på tabelen? Vi ligger på femte pladsen, og efter næste runde kan vi ligge på 3 pladsen hvis vi slår Viborg. Rendos skal møde FCK og FCN skal møde svinene fra heden. Som jeg ser det har vi halet ind på dem denne sæson, og ikke det modsatte. :cheers:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 1. sep 2021, 14:45

Yankee skrev:
Julgranen skrev:
1. sep 2021, 14:27

Det skyldes nu nok også AGF's indtægter på bl.a. Bundu - en stor del af de 45-50 mio. de tjente er jo brugt i dette vindue.

Den galej har vi jo også været med på efter Bassogog-salget.

Men det er da helt rigtigt at AGF trækker (voldsomt) fra på sponsor-delen.
Bundlinjen er stadig at AGF betaler 10-15 mio. kr. for deres spillere og AaB betaler 3-4 mio. kr. for deres.

Det skyldes primært at AGF har sponsorindtægter i omegnen af 60-70 mio. kr. årligt, mens AaB har 30-35. Men det skyldes selvfølgelig også transferindtægter. Netop derfor skal AaB gå meget hårdt efter at lave højere transferindtægter i de kommende år - og det gør man altså ikke ved at bruge hele budgettet på spillere midt i 20'erne.
Meget enig. Spillere midt i tyverne kommer vi ikke til at lave rigtigt store salg på. Ikke i det nuværende fodboldmarked, hvor alle de klubber der kan/vil købe i AaB/ er interessante for AaB at handle med går efter spillere de selv kan udvikle og tjene penge på. Potentialet på spillere midt i tyverne er lavere. Det samme gælder efterspørgslen så det trækker priserne ned


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2208
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Sauer » 1. sep 2021, 14:45

Yankee skrev:
1. sep 2021, 11:49
baresi skrev:
1. sep 2021, 09:40

man er jo nødt til at kigge på truppen som helhed. Vi kan jo ikke have en trup kun af talenter. Det giver ingen medaljer eller præmier. Og skal et talenthold præstere så skal der være rygrad på banen. Et sundt hieraki. Palle er trods alt alderspræsident, så helt skævt er vores hold ikke. Desuden ser man jo tydeligt at en prica ikke er førsteangriber, men det bør man heller ikke være som 19 årig. Det kræver mere erfaring at spille angriber. En forsvarer som thelander eller den rolle ville heller ikke du til en 19-20 årig. Ross skulle ikke have thelanders rolle endnu. Der skal være en styrmand og en med hår på kassen der skaber respekt og troværdighed.
Jeg synes ift. alder at vi har et godt mix, og er nu ikke enig i at man ikke kan sælge en 25 årig. Tror endda det er lettere at sælge en målmand sidst i 20erne end starten af 20erne hvis det er en fast mand man ønsker.
Det handler vel om kvalitet.
Jeg er helt uenig. Man kan sagtens lave et stærkt hold ud af unge spillere. Det har så også den fordel at klubben bliver økonomisk bæredygtig og ikke behøver jagte udenlandske investorer.

Så længe AaB og OB bliver ved med at okse rundt i diverse spillere midt i 20'erne kommer de ikke til at se andet end røgen af FC Nordsjælland og AGF. I enkelte sæsoner kan billedet godt være et andet, men på den lange bane har AaB ganske enkelt ikke nogen realistisk strategi for hvordan man skal blive top-4-klub. Hvad er det AaB skal være bedre til end de andre klubber, der bejler til top-4?
Jeg ville være meget bekymret, hvis vi anlagde en FCN-strategi ift. vores hold. FCN gør et flot stykke arbejde, men det er noget, de har bygget op over lang tid - og som også har givet op- og nedture (det har vores egen også, men tror det kunne gå galt med så ensidig en talentsatsning i AaB). Desuden har FCN vel fået deres bedste sportslige resultater, når grundstammen i deres hold har været udgjort af erfarne spillere.

Jeg er glad for, vi prioriterer at hente spillere, der forventeligt skal ha' deres bedste fodboldår i AaB - og ikke kun talenter, der skal skydes af og skabe profit. Jeg er helt med på, at vi skal blive bedre til at finde og fremme talenter, som kan sælges dyrt til udlandet. Men det øvrige arbejde omkring AaB, fx med at skabe en sikre flere og større sponsorer, tror jeg, kræver sportslig kontinuitet - og det ser jeg kun ske med en blanding af erfarne og talentfulde spillere.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 1. sep 2021, 14:48

Yankee skrev:
1. sep 2021, 14:41
Netop derfor skal AaB gå meget hårdt efter at lave højere transferindtægter i de kommende år - og det gør man altså ikke ved at bruge hele budgettet på spillere midt i 20'erne.
Jeg har en klar forventning om, at det også skal ske ved at vores nuværende sportschef har bedre afsætningskanaler end den tidligere. Og at vi derfor opnår højere priser for vores spillere, når vi vitterligt HAR kvalitet. Her tænker jeg specielt på talent-siden.

Gaardes største udfordring efter Lynge-perioden var netop, at Lynge aldrig havde investeret i at skabe et specielt stort netværk, men meget holdt sig til de samme agenter. Han startede en del af sit arbejde mere eller mindre fra scratch.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gnu » 1. sep 2021, 14:54

hje1980 skrev:
1. sep 2021, 10:38
Gnu skrev:
1. sep 2021, 10:33
Sanchez94 skrev:
1. sep 2021, 10:20
Gnu skrev:
1. sep 2021, 10:13
Jeg forstår godt nok ikke meget af prioriteterne i det her transfervindue. AaB står nu med en trup, der er ekstremt tynd i midterforsvaret og centralt på midtbanen. Fint nok at sende Kakeeto videre, men en skade eller et formdyk til Pedro eller Højholt, og Magnus Christensen er tilbage i startopstillingen. I min verden er det helt uholdbart at der ikke er hentet til den centrale midtbane.
Midterforsvaret er fint besat. både Pallesen og Ahlmann kan gå ind og agere backup i enkelte kampe.
De kan jo ikke rende rundt og spille midterforsvar, når de også skal spille wingback.
Det kræver jo 3 skader/karantæner PÅ SAMME TID før det går helt galt.. vi har nok center forsvarer.

Og så dårlig er MC altså heller ikke når det pt. er som backup... Fossum kan også spille centralt hvis det kniber. Børsting kan til nøds også...
Mon ikke Inge har forsøgt noget til CM - lader det hvert fald til. Men hvis ikke vi kan hente kvalitet, så er der altså ingen grund til at hente noget.
Nej, det kræver det ikke. Det er ikke holdbart at rokere rundt på backs, hvis der er skader i midterforsvarer. De skal spille backs.

Det dur heller ikke at Fossum skal spille centralt "hvis det kniber." For det første har vi set, at han ikke er ret god, når han spiller centralt, og for det andet gør han det fremragende på tieren lige nu. Det skal han blive ved med og ikke agere backup på en plads, hvor han ikke spiller godt. De bedste spillere skal spille, hvor de er bedst, og ikke på en eller anden suboptimal position.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Yankee » 1. sep 2021, 14:57

Uldahl skrev:
1. sep 2021, 14:42
Har du kikket på tabelen? Vi ligger på femte pladsen, og efter næste runde kan vi ligge på 3 pladsen hvis vi slår Viborg. Rendos skal møde FCK og FCN skal møde svinene fra heden. Som jeg ser det har vi halet ind på dem denne sæson, og ikke det modsatte. :cheers:
Ja, sådan ser jeg slet ikke på det. AGF har købt to spillere til +10 mio. kr. i det her vindue. Det kan godt være de to spillere er elendige og AGF bliver nr. 9. Det vil jeg fryde mig over.

Men hvad så når AGF igen til januar køber to spillere til +10 mio. kr. Og gør det igen næste sommer. Og næste sommer igen.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gnu » 1. sep 2021, 14:57

Sanchez94 skrev:
1. sep 2021, 10:37
Gnu skrev:
1. sep 2021, 10:33
Sanchez94 skrev:
1. sep 2021, 10:20
Gnu skrev:
1. sep 2021, 10:13
Jeg forstår godt nok ikke meget af prioriteterne i det her transfervindue. AaB står nu med en trup, der er ekstremt tynd i midterforsvaret og centralt på midtbanen. Fint nok at sende Kakeeto videre, men en skade eller et formdyk til Pedro eller Højholt, og Magnus Christensen er tilbage i startopstillingen. I min verden er det helt uholdbart at der ikke er hentet til den centrale midtbane.
Midterforsvaret er fint besat. både Pallesen og Ahlmann kan gå ind og agere backup i enkelte kampe.
De kan jo ikke rende rundt og spille midterforsvar, når de også skal spille wingback.
Der har vi set at Marti ikke er bange for bruge både Hannesbo og Børsting + Casper Gedsted fik debut i går.
Ja, det har vi, men det er jo langt fra en optimal løsning at løse et problem ved at skabe et nyt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Salle17 » 1. sep 2021, 15:00

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nt/8825591

Apropos AGF og Anderson-sagaen. AGF var villige til at smide PO i handlen, som midtjyderne afviste pure. Spændende at se hvordan PO vil tackle denne situation.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hje1980 » 1. sep 2021, 15:01

Gnu skrev:
1. sep 2021, 14:54
hje1980 skrev:
1. sep 2021, 10:38
Gnu skrev:
1. sep 2021, 10:33
Sanchez94 skrev:
1. sep 2021, 10:20
Gnu skrev:
1. sep 2021, 10:13
Jeg forstår godt nok ikke meget af prioriteterne i det her transfervindue. AaB står nu med en trup, der er ekstremt tynd i midterforsvaret og centralt på midtbanen. Fint nok at sende Kakeeto videre, men en skade eller et formdyk til Pedro eller Højholt, og Magnus Christensen er tilbage i startopstillingen. I min verden er det helt uholdbart at der ikke er hentet til den centrale midtbane.
Midterforsvaret er fint besat. både Pallesen og Ahlmann kan gå ind og agere backup i enkelte kampe.
De kan jo ikke rende rundt og spille midterforsvar, når de også skal spille wingback.
Det kræver jo 3 skader/karantæner PÅ SAMME TID før det går helt galt.. vi har nok center forsvarer.

Og så dårlig er MC altså heller ikke når det pt. er som backup... Fossum kan også spille centralt hvis det kniber. Børsting kan til nøds også...
Mon ikke Inge har forsøgt noget til CM - lader det hvert fald til. Men hvis ikke vi kan hente kvalitet, så er der altså ingen grund til at hente noget.
Nej, det kræver det ikke. Det er ikke holdbart at rokere rundt på backs, hvis der er skader i midterforsvarer. De skal spille backs.

Det dur heller ikke at Fossum skal spille centralt "hvis det kniber." For det første har vi set, at han ikke er ret god, når han spiller centralt, og for det andet gør han det fremragende på tieren lige nu. Det skal han blive ved med og ikke agere backup på en plads, hvor han ikke spiller godt. De bedste spillere skal spille, hvor de er bedst, og ikke på en eller anden suboptimal position.
Men det kræver jo 3 skader/karantæner hvis ikke der skal rokeres rundt i forsvaret?
Det skal jo gå MEGET galt hvis det kommer dertil...

Vores nye markedoner kan også spille 8'er... så der er også en gardering.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af baresi » 1. sep 2021, 15:03

Salle17 skrev:
1. sep 2021, 15:00
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nt/8825591

Apropos AGF og Anderson-sagaen. AGF var villige til at smide PO i handlen, som midtjyderne afviste pure. Spændende at se hvordan PO vil tackle denne situation.
mon ikke nomaden finder ny klub i januar :-) mit bud er hans spilletid bliver meget svær de næste 10 kampe, og at han kun bliver indskifter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 1. sep 2021, 15:09

En eller anden på twitter skriver, at AGF afslog et stort AaB-bud på Nicolai Poulsen, og at Poulsens agent er rasende. 18 mio.

Så mange penge tror jeg hverken vi har, eller har intention om at bruge.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2021, 15:11

Julgranen skrev:
1. sep 2021, 15:09
En eller anden på AGF's forum skriver, at AGF afslog et stort AaB-bud på Nicolai Poulsen, og at Poulsens agent er rasende. 18 mio.

Så mange penge tror jeg hverken vi har, eller har intention om at bruge.
Det lyder som en gedigen and. Det er vel kun i GF selv, at man ville smide den slags summer efter en nulbon som Nicolai Poulsen. Kan nærmest kun se en værdi i Nicolai Poulsen hvis jeg skulle i byen i Randers eller Næstved, og skulle lede efter nogle folk der ville bokse lidt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Salle17 » 1. sep 2021, 15:16

Julgranen skrev:
1. sep 2021, 15:09
En eller anden på twitter skriver, at AGF afslog et stort AaB-bud på Nicolai Poulsen, og at Poulsens agent er rasende. 18 mio.

Så mange penge tror jeg hverken vi har, eller har intention om at bruge.
Den transfer giver vel slet ikke mening, når vi har Pedro. Hvis vi endelig skulle have en ny til midtbanen, så vil det være en Hiljemark type.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Salle17 » 1. sep 2021, 15:17

baresi skrev:
1. sep 2021, 15:03
Salle17 skrev:
1. sep 2021, 15:00
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nt/8825591

Apropos AGF og Anderson-sagaen. AGF var villige til at smide PO i handlen, som midtjyderne afviste pure. Spændende at se hvordan PO vil tackle denne situation.
mon ikke nomaden finder ny klub i januar :-) mit bud er hans spilletid bliver meget svær de næste 10 kampe, og at han kun bliver indskifter.
Jeg forudser nogle samarbejdsvanskeligheder. Toget holder stille i smilets by.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Uldahl » 1. sep 2021, 15:18

Yankee skrev:
1. sep 2021, 14:57
Uldahl skrev:
1. sep 2021, 14:42
Har du kikket på tabelen? Vi ligger på femte pladsen, og efter næste runde kan vi ligge på 3 pladsen hvis vi slår Viborg. Rendos skal møde FCK og FCN skal møde svinene fra heden. Som jeg ser det har vi halet ind på dem denne sæson, og ikke det modsatte. :cheers:
Ja, sådan ser jeg slet ikke på det. AGF har købt to spillere til +10 mio. kr. i det her vindue. Det kan godt være de to spillere er elendige og AGF bliver nr. 9. Det vil jeg fryde mig over.

Men hvad så når AGF igen til januar køber to spillere til +10 mio. kr. Og gør det igen næste sommer. Og næste sommer igen.
Så længe de beholder David sker der ikke en skid ved det, :) Manden magter ikke at sætte et hold eller en taktik. Deres nedtur startede da assistenterne skred.

De har det dobbelte i sponsor indtægter, så klart de kan brænde flere penge af på lønninger og transfers. Der for vi skal være smartere til at købe spillere, og sælge dem igen når de har været med til at skabe sportslig succes. Som FCK har været dygtige til.

Jeg tror på det sæt op der er sat i gang i AaB med talent udvikling og vi har hentet fra GFs sponsor udvikling. Men de ting tager tid, nu styrker vi første holdet for at komme med i top 4 Det vil helt sikkert have en positiv indflydelse på sponsor siden.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 1. sep 2021, 15:19

Kan vi ikke godt stoppe al den snak om ågf? Det er deprimerende. Opret en ny ågf-tråd, hvis I er SÅ interesserede i den klub. :S

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 1. sep 2021, 15:26

Julgranen skrev:
1. sep 2021, 15:09
En eller anden på twitter skriver, at AGF afslog et stort AaB-bud på Nicolai Poulsen, og at Poulsens agent er rasende. 18 mio.

Så mange penge tror jeg hverken vi har, eller har intention om at bruge.
Fuldstændigt uansvarligt at Inge er villig til at smide så mange penge efter en ham. Vi har lige nedjusteret. Simpelthen amatørarbejde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af baresi » 1. sep 2021, 15:26

Salle17 skrev:
1. sep 2021, 15:17
baresi skrev:
1. sep 2021, 15:03
Salle17 skrev:
1. sep 2021, 15:00
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nt/8825591

Apropos AGF og Anderson-sagaen. AGF var villige til at smide PO i handlen, som midtjyderne afviste pure. Spændende at se hvordan PO vil tackle denne situation.
mon ikke nomaden finder ny klub i januar :-) mit bud er hans spilletid bliver meget svær de næste 10 kampe, og at han kun bliver indskifter.
Jeg forudser nogle samarbejdsvanskeligheder. Toget holder stille i smilets by.
du mener letbanen :P :P :P

Låst