Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Kokkefar » 3. feb 2017, 08:51

Martino skrev:Ved godt at jeg nok er den eneste herinde som synes det, men jeg synes man skal give Andreas Bruhn en halvårlig kontrakt. Det kan simpelthen ikke passe hans talent ikke kan forløses. Det drive han havde med bolden som u17-u19 har jeg svært ved at acceptere kan gå til spilde. Jeg tror aldrig Børsting eller Kakeeto foe alvor bliver Superliga spillere som brænder igennem. Det kan Andreas hvis han lærer at kæmpe røven ud af bukserne.

Omkring forsvaret. Det er tyndt. De må have noget i sigtekornet som først kan erhverves til sommer og derfor spiller med det vi har indtil og håber det bedste. Det må være tanken bag ikke at hente feks Gordinho.
Han har haft 3-4 år som senior til at lære at kæmpe røven ud af bukserne. Han har med garanti hørt for det hele sit fodboldliv, og har han ikke lært det endnu sker det heller ikke. Han er simpelthen for skrøbelig. Både mentalt og fysisk. Desuden synes jeg Thellufsen ser mindst ligeså spændende ud,
og jeg vil nødigt se ham ryge længere bag i køen.

Du har ret i, at han havde et helt specielt drive som man sjældent ser. Men helt ærligt, hvis man ikke er blandt de 25 bedste i Viborg, så har man ikke noget at gøre i AaB.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 3. feb 2017, 08:59

Kokkefar skrev:
Martino skrev:Ved godt at jeg nok er den eneste herinde som synes det, men jeg synes man skal give Andreas Bruhn en halvårlig kontrakt. Det kan simpelthen ikke passe hans talent ikke kan forløses. Det drive han havde med bolden som u17-u19 har jeg svært ved at acceptere kan gå til spilde. Jeg tror aldrig Børsting eller Kakeeto foe alvor bliver Superliga spillere som brænder igennem. Det kan Andreas hvis han lærer at kæmpe røven ud af bukserne.

Omkring forsvaret. Det er tyndt. De må have noget i sigtekornet som først kan erhverves til sommer og derfor spiller med det vi har indtil og håber det bedste. Det må være tanken bag ikke at hente feks Gordinho.
Han har haft 3-4 år som senior til at lære at kæmpe røven ud af bukserne. Han har med garanti hørt for det hele sit fodboldliv, og har han ikke lært det endnu sker det heller ikke. Han er simpelthen for skrøbelig. Både mentalt og fysisk. Desuden synes jeg Thellufsen ser mindst ligeså spændende ud,
og jeg vil nødigt se ham ryge længere bag i køen.

Du har ret i, at han havde et helt specielt drive som man sjældent ser. Men helt ærligt, hvis man ikke er blandt de 25 bedste i Viborg, så har man ikke noget at gøre i AaB.
Helt enig med Thellufsen. Han kan blive rigtig giftig. Jeg giver ikke meget for Mølbys fodboldstil i VFF så tror de fleste tekniske spillere med flair vil ryge bag i køen til fordel for tonsertyper.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 3. feb 2017, 10:40

Hvad skulle vi med Bruhn? VI har Flores, Basso, Meilinger, Børsten og Thellufsen. Skulle vi hente en kant skulle han være bedre end de nævnte.
RAUS RAUS SSE!

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 3. feb 2017, 10:52

Jakobsen skrev:Hvad skulle vi med Bruhn? VI har Flores, Basso, Meilinger, Børsten og Thellufsen. Skulle vi hente en kant skulle han være bedre end de nævnte.
Det svarede jeg netop på i indlægget. Jeg ser ikke et lys i Børsting som kantspiller. Måske som 8er eller højre back men ikke som fløj.
Jeg savner Winsnes

Lindvang
2. div
2. div

Indlæg af Lindvang » 3. feb 2017, 12:37

Børsting i AaB ville nok være bedst her:
Billede

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 3. feb 2017, 13:43

Martino skrev:
Jakobsen skrev:Hvad skulle vi med Bruhn? VI har Flores, Basso, Meilinger, Børsten og Thellufsen. Skulle vi hente en kant skulle han være bedre end de nævnte.
Det svarede jeg netop på i indlægget. Jeg ser ikke et lys i Børsting som kantspiller. Måske som 8er eller højre back men ikke som fløj.
Nej men selvom vi tager Børsten ud af linjen så har vi stadig fire andre kantspillere. Min pointe er, at skal vi gøre noget på den position skal det forstærke os ifht. dem vi har og det tror jeg ikke på Andreas Bruhn gør.
RAUS RAUS SSE!

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 3. feb 2017, 14:46

Jakobsen skrev:
Martino skrev:
Nej men selvom vi tager Børsten ud af linjen så har vi stadig fire andre kantspillere. Min pointe er, at skal vi gøre noget på den position skal det forstærke os ifht. dem vi har og det tror jeg ikke på Andreas Bruhn gør.
Det er også fair nok.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 3. feb 2017, 15:21

Jeg forstår ikke kritikken af Børsting. Ikke alle vores spillere skal være tekniske vævre typer. Børsting har gjort det rigtig godt i AaB i lang tid efterhånden. Men han er stadig ung, og det er ikke nemt at spille på et hold, der ikke har fungeret så godt.
Synes faktisk Børsting er DEN AaB-spiller , som hver gang viser den bedste attitude og energi.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 3. feb 2017, 16:31

FIDEL skrev:Jeg forstår ikke kritikken af Børsting. Ikke alle vores spillere skal være tekniske vævre typer. Børsting har gjort det rigtig godt i AaB i lang tid efterhånden. Men han er stadig ung, og det er ikke nemt at spille på et hold, der ikke har fungeret så godt.
Synes faktisk Børsting er DEN AaB-spiller , som hver gang viser den bedste attitude og energi.
Enig. Børsting er udmærket begge veje, og med lidt mere erfaring kunne han blive en fornuftig Risgaard afløser. Jeg har længe ment han er fejlcastet på kanten, og derfor er det befriende at Wieghorst nu prøver ham centralt. En midterakse med Sloth/Risgaard, Würtz og Børsting tror jeg vil kunne give os mere tyngde og derved lettere ved at holde på bolden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 3. feb 2017, 18:40

jonas386 skrev:
FIDEL skrev:Jeg forstår ikke kritikken af Børsting. Ikke alle vores spillere skal være tekniske vævre typer. Børsting har gjort det rigtig godt i AaB i lang tid efterhånden. Men han er stadig ung, og det er ikke nemt at spille på et hold, der ikke har fungeret så godt.
Enig. Børsting er udmærket begge veje, og med lidt mere erfaring kunne han blive en fornuftig Risgaard afløser. Jeg har længe ment han er fejlcastet på kanten, og derfor er det befriende at Wieghorst nu prøver ham centralt. En midterakse med Sloth/Risgaard, Würtz og Børsting tror jeg vil kunne give os mere tyngde og derved lettere ved at holde på bolden.
Helt enig, jeg ser stort potentiale i Børsting. Det er ikke nogen ny Kusk eller Lucas, men han kan blive rigtigt værdifuld for os. Børsten er absolut en af dem jeg ser for mig være med til at vinde det næste mesterskab og have en stor aktie i det og det kunne sagtens blive som 8'er. Han kan i og for sig bruges på mange pladser så vi skal sikre der ikke går Patrick i den.
RAUS RAUS SSE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 4. feb 2017, 20:07

Nu har jeg ikke tidligere været specielt interesseret i Mathias Nielsen fra Horsens. Men googlede ham. Han er 25 år(bliver snart 26 år) og kunne faktisk godt være manden, som var midterforsvarer og defensiv midtbaneafløser. Han har kontraktudløb om to år, så der skal penge på bordet.

I øvrigt var det Wieghorst som for 6 år siden gav ham debut i Superligaen.

Grunden til at jeg googlede ham var lidt om Sanneh for Horsens. Ham mener jeg faktisk vi ikke skal hente. Det er ikke forsvarsspiller, som bringer bolden frem. Og det er det, som vi skal have - og det kan Mathias Nielsen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 4. feb 2017, 22:01

FlæskeFrank skrev:Nu har jeg ikke tidligere været specielt interesseret i Mathias Nielsen fra Horsens. Men googlede ham. Han er 25 år(bliver snart 26 år) og kunne faktisk godt være manden, som var midterforsvarer og defensiv midtbaneafløser. Han har kontraktudløb om to år, så der skal penge på bordet.

I øvrigt var det Wieghorst som for 6 år siden gav ham debut i Superligaen.

Grunden til at jeg googlede ham var lidt om Sanneh for Horsens. Ham mener jeg faktisk vi ikke skal hente. Det er ikke forsvarsspiller, som bringer bolden frem. Og det er det, som vi skal have - og det kan Mathias Nielsen.

Eller Alexander Ludwig fra hb Køge, super dygtig forsvarsspiller på 23 med en god boldomgang.
Han blev fornylig kåret til årets spiller i klubben, og så har han kontraktudløb til sommer.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 5. feb 2017, 00:10

Jakobsen skrev:
jonas386 skrev:
Helt enig, jeg ser stort potentiale i Børsting. Det er ikke nogen ny Kusk eller Lucas, men han kan blive rigtigt værdifuld for os. Børsten er absolut en af dem jeg ser for mig være med til at vinde det næste mesterskab og have en stor aktie i det og det kunne sagtens blive som 8'er. Han kan i og for sig bruges på mange pladser så vi skal sikre der ikke går Patrick i den.
Jeg er helt enig i at Børstings kompetencer umiddelbart vil passe bedst til den centrale midtbane. Jeg synes bare ofte vi ser at han sløser med sine afleveringer, hvilket er ekstremt farligt i den position. Især når vi har et midterforsvar der heller ikke kan lægge en simpel aflevering.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 5. feb 2017, 13:25

Når nu vi alle sammen er så begejstrede for Christian Bassogog så er det fuldstændig uforståeligt at ingen Superliga-klubber har hentet Emmanuel Ogude fra B93. Jeg har set 15-20 kampe med ham siden han kom til Danmark og i mine øjne er han en af de allerbedste offensive 1-1-spillere i alle rækker herhjemme.

Ogude er brølstærk, lynhurtig og sparker afsindigt hård og præcist fra distancen. Han kommer uden problemer til at lave 20 mål i 2. division i år og det er altså fra en position som kantspiller på et middelgodt B93-hold.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 5. feb 2017, 13:30

Yankee skrev:Når nu vi alle sammen er så begejstrede for Christian Bassogog så er det fuldstændig uforståeligt at ingen Superliga-klubber har hentet Emmanuel Ogude fra B93. Jeg har set 15-20 kampe med ham siden han kom til Danmark og i mine øjne er han en af de allerbedste offensive 1-1-spillere i alle rækker herhjemme.

Ogude er brølstærk, lynhurtig og sparker afsindigt hård og præcist fra distancen. Han kommer uden problemer til at lave 20 mål i 2. division i år og det er altså fra en position som kantspiller på et middelgodt B93-hold.
Nu vrøvler du. Alle ved kantspillere hverken kan eller skal score mål.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 5. feb 2017, 20:38

NIN skrev:
Yankee skrev:Når nu vi alle sammen er så begejstrede for Christian Bassogog så er det fuldstændig uforståeligt at ingen Superliga-klubber har hentet Emmanuel Ogude fra B93. Jeg har set 15-20 kampe med ham siden han kom til Danmark og i mine øjne er han en af de allerbedste offensive 1-1-spillere i alle rækker herhjemme.

Skriv til Gaarde. Vi har jf. alle bulletiner ingen scouts, så lidt info til folk i AaB må vel altid være velkommen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 12. feb 2017, 14:40

Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 12. feb 2017, 20:21

Mogens skrev:
NIN skrev:

Skriv til Gaarde. Vi har jf. alle bulletiner ingen scouts, så lidt info til folk i AaB må vel altid være velkommen.
Det lyder lidt som om du skyder på den kritik at klubben der er af klubbens scouting. Det kan jeg ærligtalt ikke forstå det. Når man kan hente Holgersson og beskrive ham som en spillende stopper er der et eller andet galt. Holgersson vil nok ikke en gang være en spillende stopper i Serie 2. Handlen med det eftersigende store talent Blomqvist skær også i øjeene, Flores som uden tvivl er stort navn men virker til man har kigget mindre på om han passer ind og en et årig kontrakt til Sylvestr der lidt ligner en handel lavet rådvillighed.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 12. feb 2017, 20:45

Jakobsen skrev:
Mogens skrev:
NIN skrev:

Det lyder lidt som om du skyder på den kritik at klubben der er af klubbens scouting. Det kan jeg ærligtalt ikke forstå det. Når man kan hente Holgersson og beskrive ham som en spillende stopper er der et eller andet galt. Holgersson vil nok ikke en gang være en spillende stopper i Serie 2. Handlen med det eftersigende store talent Blomqvist skær også i øjeene, Flores som uden tvivl er stort navn men virker til man har kigget mindre på om han passer ind og en et årig kontrakt til Sylvestr der lidt ligner en handel lavet rådvillighed.
Hvordan mener du Sylvestr's kontraktlaengde understoetter din tese om at handlen er udsprunget af raadvillighed? Kan du vitterligt ikke finde paa andre grunde til den kontraktlaengde?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 12. feb 2017, 21:36

Ham er jeg også ret lun på. Desuden kan han heller ikke koste alverden, da hans kontrakt udløber til sommer.
Et Hjerte - En Klub

Låst