Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 18. mar 2021, 09:56

Buzz Killington skrev:
18. mar 2021, 08:53
Vi har en målsætning om top 4. Hvis vi havde en målsætning om top 8 ville du nok ikke se den store skepsis over en 24-årig spiller fra den andenbedste række som måske/måske-ikke er blevet overhalet af andre 1.div spillere.
Nej, det er jo naturligt nok - jeg var også godt og grundigt utilfreds med Olsen-købet, men ham tjente vi jo 7,5 mio. på.
Men lad os nu lige se spilleren an inden vi konkluderer noget.

Han spillede fuld tid i samtlige kampe undtagen 1 inden vinterpausen.
Da Silkeborg forventede at han forlod klubben i vintervinduet brugte man tiden på at spille andre spillere ind. Efter vinduet lukkede har han så afvist yderligere et kontraktforslag.

Det står da relativt klart at det er en spiller Silkeborg meget gerne ville beholde.
Han har ikke været ude og inde af holdet. Fast mand hver gang. Nu satser man så på noget andet efter man har brugt en hel opstart på at køre andre spillere ind, hvilket der ikke er noget odiøst i.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 18. mar 2021, 09:58

Gnu skrev:
18. mar 2021, 09:56
Jaeh... Hvis vi kan sælge for 30 millioner om året og samtidig opnå målsætningen om top 4, er det da fint. Spørgsmålet er, om det er særlig realistisk. Mon ikke det var en ide at forsøge at hente indtægter på andre måder?
Det er jo målsætningen. Er det 150-175 mio. de næste 5 år eller sådan noget bestyrelsen har stukket ud som målsætning?
Så klubben må vurdere at det er realistisk.

Man må have vurderet, at man ikke kan hente efterslæbet på anden vis, og at nøglen til at komme derop er at bruge de transferkroner man får ind.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 801
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. mar 2021, 10:06

Gnu skrev:
18. mar 2021, 09:56
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 09:38
Gnu skrev:
18. mar 2021, 09:12
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 08:25
Stegosaurus skrev:
18. mar 2021, 08:09
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 08:01
Jeg er på ingen måde tilhænger af sådan en transfer lige her og nu. Vi skal ikke hente reserver, dem bør vi selv kunne producere. Vi skal købe ind til start 11 og så må en tidligere starter fungere som reserve. Det vil give langt mere fornuft i min optik.

Han skal selvfølgelig have chancen, også må vi se, hvad det bliver til, men det er ikke en fremgangsmåde, der imponerer mig ift forstærkning af trup.
Tjo, alle vil jo gerne forstærke sig, også AaB. Men der er noget der hedder økonomi, og vi kan ikke bare købe 4 x Okore. Hagelskjær må først og fremmest bedømmes ud fra hans udgifter. Hvis vores u19 spillere kræver lige så meget og Hagelskjær er lidt bedre, skal vi hente ham.
Vores økonomi er pt ganske fin. Vi har solgt godt. Dette kunne måske udnyttes.

Vi har lige sendt en Okore afsted, det er altså lig med et markant fald i kvalitet defensivt. Nu køber vi ind til bredden og ikke i toppen. Det er en farlig strategi.

Lad os håbe på, at han bliver en succes og stempler ind.
Jah. Der er solgt for knap 50 millioner for at få et overskud på 12. På driften ser det jo ikke alt for godt ud, så det er nok lidt overdrevet at karakterisere økonomien som "ganske fin".
De har erkendt på Hornevej, at der skal sælges endnu engang for at få det til at løbe rundt. Så kan vi altid diskutere, om der skal satses lidt for at opnå bedre resultater og måske score lidt flere penge på transfer eller om vi ikke skal.

Der er blevet solgt, der er overskud. Det er da ganske fint.
Jaeh... Hvis vi kan sælge for 30 millioner om året og samtidig opnå målsætningen om top 4, er det da fint. Spørgsmålet er, om det er særlig realistisk. Mon ikke det var en ide at forsøge at hente indtægter på andre måder?

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 801
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. mar 2021, 10:08

Gnu skrev:
18. mar 2021, 09:56
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 09:38
Gnu skrev:
18. mar 2021, 09:12
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 08:25
Stegosaurus skrev:
18. mar 2021, 08:09
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 08:01
Jeg er på ingen måde tilhænger af sådan en transfer lige her og nu. Vi skal ikke hente reserver, dem bør vi selv kunne producere. Vi skal købe ind til start 11 og så må en tidligere starter fungere som reserve. Det vil give langt mere fornuft i min optik.

Han skal selvfølgelig have chancen, også må vi se, hvad det bliver til, men det er ikke en fremgangsmåde, der imponerer mig ift forstærkning af trup.
Tjo, alle vil jo gerne forstærke sig, også AaB. Men der er noget der hedder økonomi, og vi kan ikke bare købe 4 x Okore. Hagelskjær må først og fremmest bedømmes ud fra hans udgifter. Hvis vores u19 spillere kræver lige så meget og Hagelskjær er lidt bedre, skal vi hente ham.
Vores økonomi er pt ganske fin. Vi har solgt godt. Dette kunne måske udnyttes.

Vi har lige sendt en Okore afsted, det er altså lig med et markant fald i kvalitet defensivt. Nu køber vi ind til bredden og ikke i toppen. Det er en farlig strategi.

Lad os håbe på, at han bliver en succes og stempler ind.
Jah. Der er solgt for knap 50 millioner for at få et overskud på 12. På driften ser det jo ikke alt for godt ud, så det er nok lidt overdrevet at karakterisere økonomien som "ganske fin".
De har erkendt på Hornevej, at der skal sælges endnu engang for at få det til at løbe rundt. Så kan vi altid diskutere, om der skal satses lidt for at opnå bedre resultater og måske score lidt flere penge på transfer eller om vi ikke skal.

Der er blevet solgt, der er overskud. Det er da ganske fint.
Jaeh... Hvis vi kan sælge for 30 millioner om året og samtidig opnå målsætningen om top 4, er det da fint. Spørgsmålet er, om det er særlig realistisk. Mon ikke det var en ide at forsøge at hente indtægter på andre måder?
Det er jo den model, som klubben selv arbejder efter. Det er det, som jeg forholder mig til. Solgte Inge ikke for tilsvarende i hans tidligere job?

Jagter vi top 4 og salgaf spillere for x antal millioner pr sæson, så giver Hagelskjær ikke rigtig mening. Derfor undrer jeg mig over den. Jeg havde måske hellere set en lidt højere hylde og en anelse yngre. Det ville have levet op til top 4 og større mulighed for videresalg.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 18. mar 2021, 10:17

Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 10:08
Det er jo den model, som klubben selv arbejder efter. Det er det, som jeg forholder mig til. Solgte Inge ikke for tilsvarende i hans tidligere job?

Jagter vi top 4 og salgaf spillere for x antal millioner pr sæson, så giver Hagelskjær ikke rigtig mening. Derfor undrer jeg mig over den. Jeg havde måske hellere set en lidt højere hylde og en anelse yngre. Det ville have levet op til top 4 og større mulighed for videresalg.
Du kan ikke fylde en startopstilling med videresalgsemner.
Vi har vel pt. halvdelen af vores ideal start 11’er med spilbare spillere, der udgøres af spillere som man håber på at tjene penge på:
Samuelsen, Fossum, Ross, Pedro, Hiljemark, Rinne.
Kusk kan man også lave penge på.
Dertil kommer Prica og Hannesbo på bænken.

Der er altså rigeligt med den slags spillere blandt de første 16 på holdkortet.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 801
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. mar 2021, 10:22

Julgranen skrev:
18. mar 2021, 10:17
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 10:08
Det er jo den model, som klubben selv arbejder efter. Det er det, som jeg forholder mig til. Solgte Inge ikke for tilsvarende i hans tidligere job?

Jagter vi top 4 og salgaf spillere for x antal millioner pr sæson, så giver Hagelskjær ikke rigtig mening. Derfor undrer jeg mig over den. Jeg havde måske hellere set en lidt højere hylde og en anelse yngre. Det ville have levet op til top 4 og større mulighed for videresalg.
Du kan ikke fylde en startopstilling med videresalgsemner.
Vi har vel pt. halvdelen af vores ideal start 11’er med spilbare spillere, der udgøres af spillere som man håber på at tjene penge på:
Samuelsen, Fossum, Ross, Pedro, Hiljemark, Rinne.
Kusk kan man også lave penge på.
Dertil kommer Prica og Hannesbo på bænken.

Der er altså rigeligt med den slags spillere blandt de første 16 på holdkortet.
Har jeg sagt det? Drop nu den billige stråmand.

du glemmer lige en væsentlig del af min præmis - at der bliver handlet til toppen og ikke bredden. Den del muliggør eller skaber bedre forudsætning for mere kvalitet og opnåelse af målsætning. Bevares, Hagelskjær kan blæse os om kuld og gennemgå en markant udvikling, men det er nok meget tvivlsomt.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bonanza » 18. mar 2021, 10:32

Det er håbløst at læse så meget kritik af Hagelskjær, Granli og Prijovic. Folk mangler perspektiv, og ved tydeligt intet om det. Kommenterer bare på mavefornemmelse.

Hvormed er kritikken af AaBs forsvar berettiget? Der er lukket 28 mål ind til dato, og det bør være ganske ok for et top 4 hold. Det HELT klare og største problem, er de manglende scoringer. Det er kun OB, Lyngby og Horsens der har scoret færre mål og det siger alt om hvor prioriteterne bør ligge. På det parameter ligger AaB helt i bunden af tabellen og det er hovedårsagen til at vi ikke er cementeret i top 6 allerede.

I fremtiden kan jeg kun se vores forsvar lægge på, selv med den 4 back kæde Cifuentes har genindført (og som jeg personligt er fan af). Med de signings der er lavet har vi nu mere bredde og er mere gearet mod f.eks. at Lukas Klitten søger væk til sommer. De centerbacks der er hentet under Inge er alle stærkere på bolden end KP, TC, Okore mfl. og en mand som Ross ligner allerede en spiller der udvikler sig vældig fint på bolden. De sidste par kampe, har opspillet fra forsvar fungeret meget bedre, og det er bl.a. Granlis fortjeneste. Den filosofi passer Hagelskjær glimrende ind i, da han har et teknisk højt niveau for en stor fysisk centerback. Han er skolet godt fra FCM's akademi, erfaring fra mange kampe og bedst af alt, han er gratis. I mine øjne en stærk signing, der giver truppen langt mere konkurrence og bredde.

Granli er stærk på bolden, stærk i luftspillet. Der er nogle fejl, men jeg genkender på ingen måde de store forsvarsproblemer som folk på det her forum påstår. Igen, en fin signing der passer filosofien.

AaB, skal fokusere på at bruge lønbudgettet rigtigt og forstærke offensivt. Under Cifuentes og det system der spilles, kan vi sagtens have en ægte angriber, såfremt vedkommende besidder en vis teknik på bolden, fysik, en form for spilmæssigt overblik og fart i bevægelserne/afleveringerne.

For mig er det soleklart, at højreback og spids er de positioner hvor vi allermest mangler en forstærkning. Jeg håber også at vi kan skrive permanent med Samuelsen, han er spændende og har et overblik og teknisk niveau som klart er brugtbart på flere positioner offensivt.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3189
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gnu » 18. mar 2021, 11:07

Julgranen skrev:
18. mar 2021, 09:58
Gnu skrev:
18. mar 2021, 09:56
Jaeh... Hvis vi kan sælge for 30 millioner om året og samtidig opnå målsætningen om top 4, er det da fint. Spørgsmålet er, om det er særlig realistisk. Mon ikke det var en ide at forsøge at hente indtægter på andre måder?
Det er jo målsætningen. Er det 150-175 mio. de næste 5 år eller sådan noget bestyrelsen har stukket ud som målsætning?
Så klubben må vurdere at det er realistisk.

Man må have vurderet, at man ikke kan hente efterslæbet på anden vis, og at nøglen til at komme derop er at bruge de transferkroner man får ind.
Det må man jo gøre op med sig selv, om man synes det er realististisk. Jeg synes, det lyder som en temmelig risikabel strategi, og så hellere at man øgede indtægterne på anden vis. Fx ved at få flere sponsorkroner i kassen, som du selv er inde på.

Alternativt kan man jo benytte sig af den gode gamle model og lade hatten gå rundt i form af en aktieemission, når kassen er tom. :D
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 18. mar 2021, 11:13

Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 10:22
Har jeg sagt det? Drop nu den billige stråmand.

du glemmer lige en væsentlig del af min præmis - at der bliver handlet til toppen og ikke bredden. Den del muliggør eller skaber bedre forudsætning for mere kvalitet og opnåelse af målsætning. Bevares, Hagelskjær kan blæse os om kuld og gennemgå en markant udvikling, men det er nok meget tvivlsomt.
Det var egentlig mere generelt ment. At alle peger på videresalg som et væsentligt parameter hver gang vi henter spillere.
Du kan ikke udelukkende hente videresalgsemner, og vi har ret mange i forvejen inde omkring holdet.

Der kommer helt sikkert stor udskiftning i sommervinduet, så skal vi ikke afvente det, og så undlade at hagle en yderst billig signing ned?

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 801
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. mar 2021, 11:39

Julgranen skrev:
18. mar 2021, 11:13
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 10:22
Har jeg sagt det? Drop nu den billige stråmand.

du glemmer lige en væsentlig del af min præmis - at der bliver handlet til toppen og ikke bredden. Den del muliggør eller skaber bedre forudsætning for mere kvalitet og opnåelse af målsætning. Bevares, Hagelskjær kan blæse os om kuld og gennemgå en markant udvikling, men det er nok meget tvivlsomt.
Det var egentlig mere generelt ment. At alle peger på videresalg som et væsentligt parameter hver gang vi henter spillere.
Du kan ikke udelukkende hente videresalgsemner, og vi har ret mange i forvejen inde omkring holdet.

Der kommer helt sikkert stor udskiftning i sommervinduet, så skal vi ikke afvente det, og så undlade at hagle en yderst billig signing ned?

Hagle ned? Snakker du nu generelt igen eller?

Jeg er da komplet ligeglad med, om "alle" har skrevet x, y eller z, det kan jeg på ingen måde tage ansvar for. Du kan svare på det JEG skriver, når du citerer mit indlæg - det er sgu ret nemt. Ellers bliver det ligegyldige generaliseringer krydret med stråmænd.

min pointe:

Målsætning top 4
Målsætning ift transferindtægter - ca 30 mill pr år.

Er Hagelskjær en spiller, der kan bidrage dertil - jeg tvivler. Derfor undrer den type transfer mig.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14890
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 18. mar 2021, 12:50

Inge bekræfter at det ligner et farvel til Klitten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... an-smutter
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13743
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Funky » 18. mar 2021, 12:57

Hanga skrev:
18. mar 2021, 12:50
Inge bekræfter at det ligner et farvel til Klitten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... an-smutter
Ærgerligt, hvis klubben tror på ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3538
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hje1980 » 18. mar 2021, 13:02

Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 11:39
Julgranen skrev:
18. mar 2021, 11:13
Dennis Nielsen skrev:
18. mar 2021, 10:22
Har jeg sagt det? Drop nu den billige stråmand.

du glemmer lige en væsentlig del af min præmis - at der bliver handlet til toppen og ikke bredden. Den del muliggør eller skaber bedre forudsætning for mere kvalitet og opnåelse af målsætning. Bevares, Hagelskjær kan blæse os om kuld og gennemgå en markant udvikling, men det er nok meget tvivlsomt.
Det var egentlig mere generelt ment. At alle peger på videresalg som et væsentligt parameter hver gang vi henter spillere.
Du kan ikke udelukkende hente videresalgsemner, og vi har ret mange i forvejen inde omkring holdet.

Der kommer helt sikkert stor udskiftning i sommervinduet, så skal vi ikke afvente det, og så undlade at hagle en yderst billig signing ned?

Hagle ned? Snakker du nu generelt igen eller?

Jeg er da komplet ligeglad med, om "alle" har skrevet x, y eller z, det kan jeg på ingen måde tage ansvar for. Du kan svare på det JEG skriver, når du citerer mit indlæg - det er sgu ret nemt. Ellers bliver det ligegyldige generaliseringer krydret med stråmænd.

min pointe:

Målsætning top 4
Målsætning ift transferindtægter - ca 30 mill pr år.

Er Hagelskjær en spiller, der kan bidrage dertil - jeg tvivler. Derfor undrer den type transfer mig.
Lignede Patrick Olsen en man kunne beholde i 1 år og sælge ham for små 10 mio...?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2021, 13:07

Ja, så er det tæt på at vi indenfor kort tid har mistet tre talenter vi ellers gerne ville beholde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 18. mar 2021, 13:09

Buzz Killington skrev:
18. mar 2021, 13:07
Ja, så er det tæt på at vi indenfor kort tid har mistet tre talenter vi ellers gerne ville beholde.
Hvem er den 3.?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7914
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 18. mar 2021, 13:14

Funky skrev:
18. mar 2021, 12:57
Hanga skrev:
18. mar 2021, 12:50
Inge bekræfter at det ligner et farvel til Klitten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... an-smutter
Ærgerligt, hvis klubben tror på ham.
Ærgeligt, men er kravene for høje er jeg glad for man ikke bare bøjer sig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1502
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Lyfe » 18. mar 2021, 13:18

Buzz Killington skrev:
18. mar 2021, 13:07
Ja, så er det tæt på at vi indenfor kort tid har mistet tre talenter vi ellers gerne ville beholde.
Sådan går det nu engang, vi har dog hentet 3 talenter i Prica, Anosike og Prijovic.
Som Inge nævner så kan det være en umulig opgave at holde på et talent hvis rådgiverne bagved har lagt sig fast på at det skal være fri transfer eller hvis ikke enderne kan mødes økonomisk.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 18. mar 2021, 13:22

Ærgeligt at vi mister en potentiel transferindtægt. Men vi kan vel alle blive enige om, at han ikke har vist det fornødne niveau og potentiale det sidste år? Da han fik muligheden i første omgang, var det tydeligt at han havde store defensive mangler, som dog blev overskygget af, at han er dygtig offensivt. Hans skade kom på et ærgeligt tidspunkt og Ahlmann har siden da, spillet på et virkelig højt niveau. De gange hvor han har fået chancen siden, har disse defensive mangler desværre overskygget det offensive. Han er ikke en spiller jeg er tryg ved i Ahlmanns fravær, selvom jeg virkelig gerne ville.

Han har brug for kontinuerlig spilletid og det kan han ikke få i AaB, så længe Ahlmann stadig er her. Selvfølgelig skal man gå efter at beholde ham, men ikke for enhver pris. Vi mistede et større talent i Tengstedt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2021, 13:24

Prica22 skrev:
18. mar 2021, 13:09
Buzz Killington skrev:
18. mar 2021, 13:07
Ja, så er det tæt på at vi indenfor kort tid har mistet tre talenter vi ellers gerne ville beholde.
Hvem er den 3.?
Tengstedt, Wagner og Kiltten
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5277
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 18. mar 2021, 13:25

Prica22 skrev:
18. mar 2021, 13:22
Ærgeligt at vi mister en potentiel transferindtægt. Men vi kan vel alle blive enige om, at han ikke har vist det fornødne niveau og potentiale det sidste år? Da han fik muligheden i første omgang, var det tydeligt at han havde store defensive mangler, som dog blev overskygget af, at han er dygtig offensivt. Hans skade kom på et ærgeligt tidspunkt og Ahlmann har siden da, spillet på et virkelig højt niveau. De gange hvor han har fået chancen siden, har disse defensive mangler desværre overskygget det offensive. Han er ikke en spiller jeg er tryg ved i Ahlmanns fravær, selvom jeg virkelig gerne ville.

Han har brug for kontinuerlig spilletid og det kan han ikke få i AaB, så længe Ahlmann stadig er her. Selvfølgelig skal man gå efter at beholde ham, men ikke for enhver pris. Vi mistede et større talent i Tengstedt.
Det synes jeg godt nok er ærgeligt, hvis han smutter. Jeg tror på Klitten selvom han ikke er brændt totalt igennem endnu.
Kunne man ikke skole ham mere offfensivt så han var et alternativ på to pladser? Jeg synes måske ikke, at han gør sig så godt i en 4-3-3 helt fremme, men i en 4-4-2 / 4-2-3-1 agtig formation tror jeg godt han kan byde ind med noget.
Det er et tab jeg vil ærgre meget mere over end Tengstedt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Låst