Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1546
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Stegosaurus » 25. apr 2021, 16:08

FlemmingG skrev:
25. apr 2021, 16:04
Jeg synes egentlig at formkurven trods alt pegede op ad før dagens kamp. Der har været tegninger til forbedring - men det fin så sandelig en brat slutning idag.
MEGET bekymrende at vi udover korte perioder i første halvleg er Horsens totalt underlegen. Der havde jeg forventet mere.
Alt for mange spillere underpræsterer helt voldsomt. Og så synes jeg han skifter alt for meget rundt i start - 11, lad os nu få noget kontinuitet ind på holdet.
Hvorfor skulle Børsting pludselig ind? Hvorfor skulle Kusk ud? Medmindre de har døjet med begyndende overbelastningsskader giver det ingen mening..
Den her peger helt sikkert på spillerne som virker rådvilde - men i ligeså høj grad på træneren! Jeg synes han famler rundt
Måske var spillerne også lidt rådvilde, men dem, der startede på banen, var først og fremmest for dårlige. Børsting og Ross med elendige præstationer, og de tre forreste var særdeles anonyme. Det blev jo 100 gange bedre da Lucas og Kusk kom ind. Er også sikker på Pallesen er med fra start næste gang.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Peter A. » 25. apr 2021, 16:08

Ham der mentalcoachen der skulle være blandt landets bedste, hvornår har han første dag på job siger I?
Hey AaB!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Julgranen » 25. apr 2021, 16:08

Pippo skrev:
25. apr 2021, 16:03
Du er med på, at det er den absolutte bund af superligaen, vi har mødt de sidste 7 kampe?
Nå, undskyld jeg vidste ikke at sejre mod hold der ligger under én ikke tæller i tabellen. Det må vi lige huske til næste år.

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 174
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af ALF » 25. apr 2021, 16:10

Julgranen skrev:
25. apr 2021, 15:59
ALF skrev:
25. apr 2021, 15:53
Ser du de kampe vi spiller, eller tjekker du bare resultaterne? Når man ved, at det første er tilfældet bliver jeg lidt bekymret for din egen selvforståelse omkring fodboldindsigt.
Såvidt jeg kan se har vi spillet de seneste 7 kampe før i dag, med en pointhøst på 2 point i snit, hvilket vi nærmest ikke har set siden Lars Søndergaard var træner.
Så ja, jeg ser kampene. Jeg fatter ikke hvor fyringsråbene kommer fra. Det kan umuligt være fra folk der har fulgt AaB de sidste 20 år. Vi fyrer ikke vores trænere på baggrund af dårlige kampe i ny og næ. Vi fyrede ikke Morten Wieghorst da han havde en stime på 18 kampe med kun 1 sejr. Vi fyrede ikke Friis da han pissede et helt nedrykningsspil væk nærmest uden sejre.
Bestyrelsen har taget et valg som de skal stå ved, truppen skal forstærkes, og så skal AaB komme anderledes ud til næste sæson med højere kvalitet på bolden.
I min optik er det ikke sådan at det handler om fyring eller ikke fyring, men i høj grad om en saglig debat om de dispositioner, der foretages af træneren. Dernæst om der er en bevægelse i den retning vi ønsker at udvikle spillet. For min del har jeg denne halvsæson ikke set noget i spillet der får i den retning Cifuentes italesætter sin fodboldtilgang - jeg har derimod set en utrolig dårlig omgang med bolden, et hold der giver mange chancer væk, og ikke mindst modstandere der i de fleste kampe har været bedre end os. At vi så har fået point er nærmere held end dygtighed. Dagens opstilling og indsats rammer sæsonen super godt ind - mærkelige og uforståelige dispositioner fra trænerside før og under kampen. Total impotent offensiv startellever, og en al for sen reaktion fra bænken ift. at ændre på kampbillede.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Maglau » 25. apr 2021, 16:11

Julgranen skrev:
25. apr 2021, 16:08
Pippo skrev:
25. apr 2021, 16:03
Du er med på, at det er den absolutte bund af superligaen, vi har mødt de sidste 7 kampe?
Nå, undskyld jeg vidste ikke at sejre mod hold der ligger under én ikke tæller i tabellen. Det må vi lige huske til næste år.
Jeg kan så afsløre at der bliver ikke mange hold under os næste år hvis Rufo, granli, Ross, Van wert, Børsting spiller, Inge der skal købe erstatninger eller med Ciffuentes på bænken
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af emenike » 25. apr 2021, 16:11

Sagde Cifuentes virkelig nedladende “You pay for this?” til nogle Horsens tilskuere før pausen? Tyder ikke på meget klasse eller selvindsigt når man så udelukkende spiller på deres præmisser og taber fortjent.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1546
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Stegosaurus » 25. apr 2021, 16:13

Brent skrev:
25. apr 2021, 16:07
Julgranen skrev:
25. apr 2021, 15:59
ALF skrev:
25. apr 2021, 15:53
Ser du de kampe vi spiller, eller tjekker du bare resultaterne? Når man ved, at det første er tilfældet bliver jeg lidt bekymret for din egen selvforståelse omkring fodboldindsigt.
Såvidt jeg kan se har vi spillet de seneste 7 kampe før i dag, med en pointhøst på 2 point i snit, hvilket vi nærmest ikke har set siden Lars Søndergaard var træner.
Så ja, jeg ser kampene. Jeg fatter ikke hvor fyringsråbene kommer fra. Det kan umuligt være fra folk der har fulgt AaB de sidste 20 år. Vi fyrer ikke vores trænere på baggrund af dårlige kampe i ny og næ. Vi fyrede ikke Morten Wieghorst da han havde en stime på 18 kampe med kun 1 sejr. Vi fyrede ikke Friis da han pissede et helt nedrykningsspil væk nærmest uden sejre.
Bestyrelsen har taget et valg som de skal stå ved, truppen skal forstærkes, og så skal AaB komme anderledes ud til næste sæson med højere kvalitet på bolden.
Men hvorfor famler træneren sådan rundt? Hvorfor ikke vælge at bygge videre på en god indsats mod OB med noget kontinuitet. En stabil Pallesen bliver bænket til fordel for en Børsting, det i bedste fald har leveret anonyme indhop den seneste tid. Ferreira har længe spillet under niveau, og han bliver alligevel foretrukket for Magnus efter en fin præstation i en sejr.
Kusk ryger uforståeligt på bænken.
Famle, famle, famle.

You pay for this
Måske lige dramatisk nok.... Marti satsede vel, og tabte, ved at spare Kusk, Pallesen og Lucas.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Gaarde6 » 25. apr 2021, 16:14

Forza skrev:
25. apr 2021, 15:58
Gaarde6 skrev:
25. apr 2021, 15:56
Forza skrev:
25. apr 2021, 15:47
Aalborg frederikshavner skrev:
25. apr 2021, 15:45
Som jeg har skrevet mange gange før så tror jeg ikke at vores største problem er træneren, det er derimod en middelmådig trup hvilket de seneste 7 sæsoners ørkenvandring også vidner om.


Skal vi lykkes med top 4 så skal Andersen og Hiljemark være fitte samt truppen skal suppleres med kvalitet udefra
Uenig. Vi har en fremragende trup der slet ikke bliver forløst.
En fremragende trup??
Jeg tror ikke vores placeringer siden 2015 er helt tilfældige.
Vi kan ikke blive ved med at trække: Dårlig træner, ikke forløst og uheldigt kortene.
Måske vi skal til at kigge lidt på truppen. Eller rettere det SKAL vi, nu hvor Inge og Bælum har meldt top 4 ud!
For lige meget om denne trup er ok eller ej. Så er det IKKE en top 4 trup!
Vi har haft denne debat mange gange. Jeg har aldrig nogensinde oplevet dig skrive andet herinde, medmindre vi har vundet og spillet blændende over en helt sæson. Du råber år efter år at truppen er for ringe. Er det umuligt at spille under niveau?

I sommers nævnte du for første gang at NU var truppen spændende og god - men den har du så droppet igen, kan jeg forstå.
Ja det er ganske umuligt gennem 6 år og 4-5 trænere at spille under niveau.
Og ja i sommers så det spændende ud med Lucas, Hiljemark og Okore på holdet.
De spiller så ikke rigtig mere og derfor er det ikke så.spændende.
Lige meget, hvad må selv du kunne se, at det ikke kun er at spille op til niveau, der skal til for at blive fast top 4 hold ?

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3003
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af raekkeettre » 25. apr 2021, 16:14

gravballe skrev:
25. apr 2021, 16:00
Maglau skrev:
25. apr 2021, 15:55
gravballe skrev:
25. apr 2021, 15:53
Maglau skrev:
25. apr 2021, 15:41
Vi skal huske på at træneren IKKE famler - han har helt styr på det og er en del af en større plan. Alt andet Viasats anti AaB kampagne.
Man bliver så træt af nivuet her inde
Jeg er absolut mere træt af niveauet i AaB - på banen, bænken og på sportschef posten. Det niveau ef bekymrende hele vejen rundt.
Det er fair nok men der er jo seriøst ingen her inde der har sagt det du skriver. Faktum er Dennis what ever han hedder har sagt usandheder og brugt det til at kritisere AaB med. Det eneste mig og andre har sagt er træneren skal have tid, og der er masser at kritisere man det betyde ikke man bare skal opfinde sine egne ting.

Opstillingen og spillerne var helt forkert sat op og den falder tilbage på træneren Idag
Det kan du have ret i, om man er for eller imod at være pragmatisk skal jeg ikke være dommer over. Men såkaldte eksperter på Viaplay, Discovery og Mediano har alle sagt at vores træner famler rundt.

Jeg er slet ikke fan af denne her 5-3-2, men hvis den kan virke og blive til smukt fremadrettet fodbold, så er jeg med. Men det skal bevises først, og det har vi ikke endnu.

Inge har heller ikke bevist at nogle af de spiller han har hentet har løftet os. Pedro er faldet vanvittig i niveau og Granli er vist heller ikke helt på niveau og alle de andre ser vi ikke mere. Der er lige Prica,.men den var også en no brainer med en far skubben i kulissen, og jeg er slet slet ikke fan af Rufo. Men det er nok bare mig.

Jeg synes vi selvfølgelig skal holde fat i træneren, jeg håber Inge er ved at finde ud af hvor niveauet er i superligaen! For der skal bedre spillere til.

Og så skuer det også i mine øjne, at vi stiller op med 4 danskere i dag og 7 udlændinge - hvis vi skal til at indkøre udlændinge og tage de chancer så skal de altså være bedre end det vi har. Og det er de altså ikke lige nu. Måske med tiden.

Idag var nok den pinligste kamp jeg har set i lang tid...Bare helt igennem pinlig!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1546
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Stegosaurus » 25. apr 2021, 16:15

emenike skrev:
25. apr 2021, 16:11
Sagde Cifuentes virkelig nedladende “You pay for this?” til nogle Horsens tilskuere før pausen? Tyder ikke på meget klasse eller selvindsigt når man så udelukkende spiller på deres præmisser og taber fortjent.
Hvis det er sandt, er manden jo virkelighedsfornægter.... Vi er blevet pryglet fysisk på dårlige baner igen og igen, og i næste sæson er banerne stadig dårlige, og Randers, AGF, OB, Sønderjyske og FCM har stadig masser af tonsere på holdet. Så længe Marti ikke har været i nærheden af at håndtere disse kampe, skal han sgu ikke kritisere modstanderholdene......

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 359
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Mikki89 » 25. apr 2021, 16:16

Maglau skrev:
25. apr 2021, 16:11
Julgranen skrev:
25. apr 2021, 16:08
Pippo skrev:
25. apr 2021, 16:03
Du er med på, at det er den absolutte bund af superligaen, vi har mødt de sidste 7 kampe?
Nå, undskyld jeg vidste ikke at sejre mod hold der ligger under én ikke tæller i tabellen. Det må vi lige huske til næste år.
Jeg kan så afsløre at der bliver ikke mange hold under os næste år hvis Rufo, granli, Ross, Van wert, Børsting spiller, Inge der skal købe erstatninger eller med Ciffuentes på bænken
Skynd jer alle sammen at få næste uges lotto tal af Maglau, han kan spå!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Julgranen » 25. apr 2021, 16:17

ALF skrev:
25. apr 2021, 16:10
I min optik er det ikke sådan at det handler om fyring eller ikke fyring, men i høj grad om en saglig debat om de dispositioner, der foretages af træneren. Dernæst om der er en bevægelse i den retning vi ønsker at udvikle spillet. For min del har jeg denne halvsæson ikke set noget i spillet der får i den retning Cifuentes italesætter sin fodboldtilgang - jeg har derimod set en utrolig dårlig omgang med bolden, et hold der giver mange chancer væk, og ikke mindst modstandere der i de fleste kampe har været bedre end os. At vi så har fået point er nærmere held end dygtighed. Dagens opstilling og indsats rammer sæsonen super godt ind - mærkelige og uforståelige dispositioner fra trænerside før og under kampen. Total impotent offensiv startellever, og en al for sen reaktion fra bænken ift. at ændre på kampbillede.
Så undrer det mig lidt at man ikke så dig efter sidste kamp, hvor vi spillede glimrende, fartfyldt og kunne have scoret 5-6 mål mod OB.

Jeg har set et hold, der ikke har haft en ordentlig opstart med træneren og har manglet sine 2 bedste spillere. Et hold hvor der kommer en storvask til sommer.

Der kan ikke være to meninger om at vi har haft defensive udfordringer i flere år. Det indledte vi denne sæson med mod Vejle og Sønderjyske, hvor vi lukkede nogle rædselsfulde mål ind. Det er fortsat, og vi har et problem med at få sat proppen i. Meget stammer fra for dårlige afspil fra defensiven. Det har træneren så forsøgt at reparere på, ved at beordre flere lange bolde - for vores defensive spillere er for hovedpartens vedkommende ikke gode nok med bolden. Når man ser Scholz og Sviatchenko er der jo kolossal forskel.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Forza » 25. apr 2021, 16:18

Mikki89 skrev:
25. apr 2021, 16:16
Maglau skrev:
25. apr 2021, 16:11
Julgranen skrev:
25. apr 2021, 16:08
Pippo skrev:
25. apr 2021, 16:03
Du er med på, at det er den absolutte bund af superligaen, vi har mødt de sidste 7 kampe?
Nå, undskyld jeg vidste ikke at sejre mod hold der ligger under én ikke tæller i tabellen. Det må vi lige huske til næste år.
Jeg kan så afsløre at der bliver ikke mange hold under os næste år hvis Rufo, granli, Ross, Van wert, Børsting spiller, Inge der skal købe erstatninger eller med Ciffuentes på bænken
Skynd jer alle sammen at få næste uges lotto tal af Maglau, han kan spå!
Sidste kamp kunne Rufo og Tom godt spille fodbold, men nu kan eksperten heldigvis skyde dem ned igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Forza » 25. apr 2021, 16:20

Gaarde6 skrev:
25. apr 2021, 16:14
Forza skrev:
25. apr 2021, 15:58
Gaarde6 skrev:
25. apr 2021, 15:56
Forza skrev:
25. apr 2021, 15:47
Aalborg frederikshavner skrev:
25. apr 2021, 15:45
Som jeg har skrevet mange gange før så tror jeg ikke at vores største problem er træneren, det er derimod en middelmådig trup hvilket de seneste 7 sæsoners ørkenvandring også vidner om.


Skal vi lykkes med top 4 så skal Andersen og Hiljemark være fitte samt truppen skal suppleres med kvalitet udefra
Uenig. Vi har en fremragende trup der slet ikke bliver forløst.
En fremragende trup??
Jeg tror ikke vores placeringer siden 2015 er helt tilfældige.
Vi kan ikke blive ved med at trække: Dårlig træner, ikke forløst og uheldigt kortene.
Måske vi skal til at kigge lidt på truppen. Eller rettere det SKAL vi, nu hvor Inge og Bælum har meldt top 4 ud!
For lige meget om denne trup er ok eller ej. Så er det IKKE en top 4 trup!
Vi har haft denne debat mange gange. Jeg har aldrig nogensinde oplevet dig skrive andet herinde, medmindre vi har vundet og spillet blændende over en helt sæson. Du råber år efter år at truppen er for ringe. Er det umuligt at spille under niveau?

I sommers nævnte du for første gang at NU var truppen spændende og god - men den har du så droppet igen, kan jeg forstå.
Ja det er ganske umuligt gennem 6 år og 4-5 trænere at spille under niveau.
Og ja i sommers så det spændende ud med Lucas, Hiljemark og Okore på holdet.
De spiller så ikke rigtig mere og derfor er det ikke så.spændende.
Lige meget, hvad må selv du kunne se, at det ikke kun er at spille op til niveau, der skal til for at blive fast top 4 hold ?
Det er godt nok gratis at være træner hvis alle fans havde dit syn på tingene.

2 har været skadet og en er solgt. Ja, kæmpe tab at Okore ikke er i forsvaret. Men resten af holdet er her altså stadigvæk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Fromthecradle » 25. apr 2021, 16:20

Stegosaurus skrev:
25. apr 2021, 16:15
emenike skrev:
25. apr 2021, 16:11
Sagde Cifuentes virkelig nedladende “You pay for this?” til nogle Horsens tilskuere før pausen? Tyder ikke på meget klasse eller selvindsigt når man så udelukkende spiller på deres præmisser og taber fortjent.
Hvis det er sandt, er manden jo virkelighedsfornægter.... Vi er blevet pryglet fysisk på dårlige baner igen og igen, og i næste sæson er banerne stadig dårlige, og Randers, AGF, OB, Sønderjyske og FCM har stadig masser af tonsere på holdet. Så længe Marti ikke har været i nærheden af at håndtere disse kampe, skal han sgu ikke kritisere modstanderholdene......
Og efter kampen siger han at vi er uheldige og at sådan er fodbold jo.

Vi var heldige ikke at tabe med mere end med en.
You pay for this?

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Mephisto2 » 25. apr 2021, 16:21

emenike skrev:
25. apr 2021, 16:11
Sagde Cifuentes virkelig nedladende “You pay for this?” til nogle Horsens tilskuere før pausen? Tyder ikke på meget klasse eller selvindsigt når man så udelukkende spiller på deres præmisser og taber fortjent.
Jeg synes nu, det rammer kampen meget godt.

ACH kan kun én ting - lukke andre hold ned på 1-mod-1 duellerne. Og den fælde, går AaB lige i igen, igen.

Og så kan de score et heldigt mål af og til.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Julgranen » 25. apr 2021, 16:23

Fromthecradle skrev:
25. apr 2021, 16:20
Vi var heldige ikke at tabe med mere end med en.
Vi havde to kæmpechancer i første halvleg, og optræk til mere. Vi får ikke nok ud af det i 2. halvleg.
Videre til næste kamp, hvor vi møder et Lyngby-hold der kæmper for sin Superliga-tilværelse. Det bliver interessant at se hvordan vi griber den an. Tvivler på at Børsting får genvalg.
Og så kan det godt være man skal bruge de lønkroner Okore efterlod på en god midterforsvarer. Jeg er ved at være træt af Mathias Ross, som vi skulle have solgt da FCK bød sig til.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10806
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af jonas386 » 25. apr 2021, 16:23

Forza skrev:
25. apr 2021, 16:18

Sidste kamp kunne Rufo og Tom godt spille fodbold, men nu kan eksperten heldigvis skyde dem ned igen.
Ærlig talt, så gør én kamp ikke den kæmpe forskel. Selvom Van Weert spillede godt imod OB og viste lidt af de kvaliteter vi ved han har, så er det jo ikke forkert at han har store udfordringer foran mål, og ofte er fraværende i opspillet. Van Weert er ikke pludselig blevet næste sæsons løsning. Vi skal heller ikke til at snakke om Magnus som en seriøs afløser til Pedro fordi han spillede fint imod OB og havde et ok indhop i dag imod Horsens.

Rufo var god i første halvleg, men faldt sammen med de andre i 2. indtil han blev hevet ud. Jeg synes det var forkert prioriteret. Det var rigtigt at få Lucas og Kusk ind, men jeg forstod ikke hvorfor Van Weert blev inde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Julgranen » 25. apr 2021, 16:24

jonas386 skrev:
25. apr 2021, 16:23
men jeg forstod ikke hvorfor Van Weert blev inde.
Det var vel enten den ene eller den anden. Begge har en rigtig god spillemæssig relation til Kusk.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10806
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af jonas386 » 25. apr 2021, 16:26

Julgranen skrev:
25. apr 2021, 16:24
jonas386 skrev:
25. apr 2021, 16:23
men jeg forstod ikke hvorfor Van Weert blev inde.
Det var vel enten den ene eller den anden. Begge har en rigtig god spillemæssig relation til Kusk.
Van Weert havde imo været ringeste af de tre i første halvleg og over for tre midterforsvarere synes jeg at han mangler bevægelighed.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar