Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af raekkeettre » 21. jan 2022, 14:54

Køllen I Møllen skrev:
21. jan 2022, 14:07
raekkeettre skrev:
21. jan 2022, 12:59
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:24
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:21
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:06
Hanga skrev:
21. jan 2022, 11:53


Det er bestemt et højt beløb for en træner, men det er jo småpenge når man tænker på at man mister sin cheftræner på et rigtig uheldigt tidspunkt. Forårssæsonen begynder lige om lidt og Randers har ligesom os meget at spille for. Jeg tænker Thomasberg har stor forståelse for hvorfor der skal en stor kompensation til, ligesom at Marti sikkert også ville have haft det hos os, hvis han altså ikke havde haft sin klausul.
Uanset hvad er 6 millioner ikke småpenge for Randers. Men de står overfor nogle vigtige kampe og har en klasse træner i klubben. Havde vi stående i samme situation havde vi heller ikke tilbudt ham for peanuts.

Omvendt kan han eftersigende opsige kontrakten og gå gratis fra sommeren. Det er lidt skidt vi ikke har en oplagt person til at overtage tjansen midlertidigt hos os.
Rygterne vil jo vide, at det var han ikke interesseret i. Han ville, at Randers skal have deres penge.
Og står de helt fast på det beløb, så kan det bare ikke lade sig gøre, og så må vi også konstatere at han ikke ønskede det nok.
Kan man ikke være lidt kritisk over for det beløb? For jeg har da aldrig hørt nogle betaler 6 millioner for en træner i DK, eller rettere i hele Norden. Heller ikke engang hvis trænere skulle til udlandet - eller er der noget jeg helt har misforstået her? For jeg er dælme mere end kritisk overfor at det var det vi snakkede om, for så havde forhandlingerne ALDRIG kommet så langt som de gjorde...
Det er Randers’ træner. Ingen kan tillade sig at være kritisk over hvad de forlanger for ham. Udover muligvis TT selv hvis han gerne vil væk.
Jeg mener kilde-kritisk - at vi alle sammen nu tager de 6 millioner for sandhed. Jeg, og her taler jeg for mig selv - nægter at tro det er prisen. Måske er det endda "lækket info" fra AaB for at få dem ind i et bedre lys, hvad ved jeg. Men jeg forholder mig kritisk overfor det beløb.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 14:55

Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:51
Bongo12345 skrev:
21. jan 2022, 10:48
Jeg hørte i aftes, at Randers FC's pris for at sælge Thomasberg her og nu ligger i området omkring 6 mill.
Så giver det god mening, at der ikke længere forhandles.
Jeg har også hørt om en højere pris, men SLET ikke i det lag der..
Kan du komme nærmere på hvad du har hørt?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Patmand » 21. jan 2022, 14:56

Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:51
Bongo12345 skrev:
21. jan 2022, 10:48
Jeg hørte i aftes, at Randers FC's pris for at sælge Thomasberg her og nu ligger i området omkring 6 mill.
Så giver det god mening, at der ikke længere forhandles.
Jeg har også hørt om en højere pris, men SLET ikke i det lag der..
Jamen, der er forhåbentlig ingen der tror på at Randers forlanger kr. 6 millioner.
Det er helt uden forbindelse til virkeligheden.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 14:58

Patmand skrev:
21. jan 2022, 14:56
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:51
Bongo12345 skrev:
21. jan 2022, 10:48
Jeg hørte i aftes, at Randers FC's pris for at sælge Thomasberg her og nu ligger i området omkring 6 mill.
Så giver det god mening, at der ikke længere forhandles.
Jeg har også hørt om en højere pris, men SLET ikke i det lag der..
Jamen, der er forhåbentlig ingen der tror på at Randers forlanger kr. 6 millioner.
Det er helt uden forbindelse til virkeligheden.
Du lyder meget skråsikker i forhold til du intet aner.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 15:02

Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:31
Vi kan ikke tage journalisters meldinger for gode varer, men skal lytte ubetinget til sportschefen i en klub, der lige har slået transferrekord for en 22-årig svensker, der ikke har spillet i et halvt år? :aabfan:
Skal vi nøjes med at konstatere at jeg ikke finder journalisters (sikkert med den samme primærkilde) som mere troværdige end Rennes sportsdirektør.
Særligt ikke når det gælder FCM, som er en gang krejlere, der vil gøre hvad som helst for at snakke deres købmandsevner op.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Buzz Killington » 21. jan 2022, 15:04

Maglau skrev:
21. jan 2022, 14:44
Buzz Killington skrev:
21. jan 2022, 13:40
Maglau skrev:
21. jan 2022, 13:37
Buzz Killington skrev:
21. jan 2022, 13:34
Jeg vil lige tillade et øjeblik at være så underskudsagtig og afsende en enlig "hvad sagde jeg" kommentar til dem der mente at en frikøbsklausul var ligegyldig, da en klub sjældent ville beholde en træner der vil videre. Hvis det er korrekt at den var forhandlet på plads med Thommes, så viser denne sag at det bestemt ikke er uvæsenligt om der er en latterlig lav klausul indbygget. Så, måske noget man skulle undgå i fremtiden, eller undgå at skrive med trænere der vil have sådan en.
Ved du om den klausul på Ciffuentes fastlagde et specifikt beløb for frikøb eller om det var klausul der tilsagde at han kunne forhandle med andre klubber og derefter skulle AaB og købende klub blive enig.
Næ. Jeg har aldrig hørt om det sidste. Men det lyder godt nok også som en dårlig idé at indføre en snakkeklausul.
Der er da også en snakkeklausul TT har haft - så ingen forskel der i så fald det var var en snakkeklausul Ciffuentes havde.
Det behøver der ikke have været. Det kan sagtens være AaB bare har spurgt om de må kontakte ham og fået et "ja".
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 15:05

Patmand skrev:
21. jan 2022, 14:50

Ok, så den købende klubs direktør er simpelthen sandhedsvidnet over alle?
Hans interesse er at give omverdenen det indtryk, at klubben ikke har betalt alverden. Bemærk han undgår at nævne beløb eller klausuler.

Du skrev iøvrigt "tal der kommer ud fra FCM". Jeg kan ikke se nogle henvisninger til udmeldinger fra FCM. Vi har som sagt regnskaberne som fakta. De viser altså meget godt at FCM virkelig sælger til de priser der er ude i medierne.

Jeg vælger at tro på konsensus i medierne og FCM's regnskaber, så kan du vælge at tro på din franske ven der behændigt undgår at nævne her-og-nu pris eller den samlede pris inklusiv alle klausuler.
Tjek evt. op på klausuler vedrørende salget af Sørloth.
Du fik en kilde, der i det mindste betvivler dit synspunkt. Det må du tage som du vil.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 15:11

Forza skrev:
21. jan 2022, 14:55
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:51
Bongo12345 skrev:
21. jan 2022, 10:48
Jeg hørte i aftes, at Randers FC's pris for at sælge Thomasberg her og nu ligger i området omkring 6 mill.
Så giver det god mening, at der ikke længere forhandles.
Jeg har også hørt om en højere pris, men SLET ikke i det lag der..
Kan du komme nærmere på hvad du har hørt?
Ihvertfald nogle millioner mindre, men stadig mere end de 2 millioner.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:26

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 14:12
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 13:52

Ved du det?
Nej, men han slår mig ikke som typen, for at sige det på den måde. Manden er frivilligt flyttet fra Barcelona og til en eller anden norsk bygd med 20.000 indbyggere eller noget i den stil, så jeg har virkelig svært ved at tro på, at det er hans egen mentale sundhed, eller behovet for at bo et federe sted end Aalborg (for Marti) der har været afgørende for at han vil væk.
Nu er norske bygder også ret fede!

Men var hans move fra Barcelona (forfærdelig by) ikke også før sur, svensk, antimachismo-kone samt tvillinger?
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 21. jan 2022, 15:32

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:26
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 14:12
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 13:52

Ved du det?
Nej, men han slår mig ikke som typen, for at sige det på den måde. Manden er frivilligt flyttet fra Barcelona og til en eller anden norsk bygd med 20.000 indbyggere eller noget i den stil, så jeg har virkelig svært ved at tro på, at det er hans egen mentale sundhed, eller behovet for at bo et federe sted end Aalborg (for Marti) der har været afgørende for at han vil væk.
Nu er norske bygder også ret fede!

Men var hans move fra Barcelona (forfærdelig by) ikke også før sur, svensk, antimachismo-kone samt tvillinger?
Altså der er da sikkert super pænt og charmerende i Sandefjord, men det er jo næppe et sted du flytter til, for at leve det fede storbyliv - som jo ellers lyder til at være et af argumenterne for, at han ville til Stockholm.

Og jeg er ret overbevist om, at det er konen og sekundært børnenes behov der skal udfyldes. Da børnene, som jeg forstår det, er 1-2 år gamle, er det næppe dem der mener at lykken er Stockholm. Hvilket også var min pointe ift at beholde Cifuentes i Aalborg
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 15:35

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 15:32
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:26
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 14:12
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 13:52

Ved du det?
Nej, men han slår mig ikke som typen, for at sige det på den måde. Manden er frivilligt flyttet fra Barcelona og til en eller anden norsk bygd med 20.000 indbyggere eller noget i den stil, så jeg har virkelig svært ved at tro på, at det er hans egen mentale sundhed, eller behovet for at bo et federe sted end Aalborg (for Marti) der har været afgørende for at han vil væk.
Nu er norske bygder også ret fede!

Men var hans move fra Barcelona (forfærdelig by) ikke også før sur, svensk, antimachismo-kone samt tvillinger?
Altså der er da sikkert super pænt og charmerende i Sandefjord, men det er jo næppe et sted du flytter til, for at leve det fede storbyliv - som jo ellers lyder til at være et af argumenterne for, at han ville til Stockholm.

Og jeg er ret overbevist om, at det er konen og sekundært børnenes behov der skal udfyldes. Da børnene, som jeg forstår det, er 1-2 år gamle, er det næppe dem der mener at lykken er Stockholm. Hvilket også var min pointe ift at beholde Cifuentes i Aalborg
Mht. børnene så er det helt sikkert at have bedsteforældre i nærheden der er pointen ift. Stockholm vs Aalborg. Også selvom jeg må erkende at Stockholm er en ret fed by - på trods af alle svenskerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Fromthecradle » 21. jan 2022, 15:36

Gad vide hvad den flygtende spanier egentlig laver i disse dage. Enhver kontakt med Hammarby er vel kontraktbrud med bortvisning og erstatningskrav som følge. Og AaB bruger ham vel heller ikke rigtigt til noget.
You pay for this?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:38

Fromthecradle skrev:
21. jan 2022, 15:36
Gad vide hvad den flygtende spanier egentlig laver i disse dage. Enhver kontakt med Hammarby er vel kontraktbrud med bortvisning og erstatningskrav som følge. Og AaB bruger ham vel heller ikke rigtigt til noget.
Han er hjemme med syge børn.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 21. jan 2022, 15:39

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 15:35
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 15:32
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:26
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 14:12
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 13:52

Ved du det?
Nej, men han slår mig ikke som typen, for at sige det på den måde. Manden er frivilligt flyttet fra Barcelona og til en eller anden norsk bygd med 20.000 indbyggere eller noget i den stil, så jeg har virkelig svært ved at tro på, at det er hans egen mentale sundhed, eller behovet for at bo et federe sted end Aalborg (for Marti) der har været afgørende for at han vil væk.
Nu er norske bygder også ret fede!

Men var hans move fra Barcelona (forfærdelig by) ikke også før sur, svensk, antimachismo-kone samt tvillinger?
Altså der er da sikkert super pænt og charmerende i Sandefjord, men det er jo næppe et sted du flytter til, for at leve det fede storbyliv - som jo ellers lyder til at være et af argumenterne for, at han ville til Stockholm.

Og jeg er ret overbevist om, at det er konen og sekundært børnenes behov der skal udfyldes. Da børnene, som jeg forstår det, er 1-2 år gamle, er det næppe dem der mener at lykken er Stockholm. Hvilket også var min pointe ift at beholde Cifuentes i Aalborg
Mht. børnene så er det helt sikkert at have bedsteforældre i nærheden der er pointen ift. Stockholm vs Aalborg. Også selvom jeg må erkende at Stockholm er en ret fed by - på trods af alle svenskerne.
Ja bestemt. Det er, som jeg skriver, konens behov der skal opfyldes. Og Stockholm er sikkert en fremragende by, har endnu ikke været der, men det havde næppe været aktuelt for ham, hvis ikke for konen og derigennem børnene og bedsteforældrene.

Anyways, manden er død for mig, og jeg ønsker ham ingen former for succes i det svenske. Så kan han hygge sig i Stockholm med kone, børn og svigerforældre, hvis det er så vigtigt for ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Fromthecradle » 21. jan 2022, 15:41

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:38
Fromthecradle skrev:
21. jan 2022, 15:36
Gad vide hvad den flygtende spanier egentlig laver i disse dage. Enhver kontakt med Hammarby er vel kontraktbrud med bortvisning og erstatningskrav som følge. Og AaB bruger ham vel heller ikke rigtigt til noget.
Han er hjemme med syge børn.
Nåh ja, barns første 22 sygedage eller hvad man kan bedrive det til nu om stunder.
You pay for this?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:43

Fromthecradle skrev:
21. jan 2022, 15:41
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:38
Fromthecradle skrev:
21. jan 2022, 15:36
Gad vide hvad den flygtende spanier egentlig laver i disse dage. Enhver kontakt med Hammarby er vel kontraktbrud med bortvisning og erstatningskrav som følge. Og AaB bruger ham vel heller ikke rigtigt til noget.
Han er hjemme med syge børn.
Nåh ja, barns første 22 sygedage eller hvad man kan bedrive det til nu om stunder.
Deromkring.
Men helt ærligt, hvad skulle han ellers lave?
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:45

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 15:32
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:26
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 14:12
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 13:52

Ved du det?
Nej, men han slår mig ikke som typen, for at sige det på den måde. Manden er frivilligt flyttet fra Barcelona og til en eller anden norsk bygd med 20.000 indbyggere eller noget i den stil, så jeg har virkelig svært ved at tro på, at det er hans egen mentale sundhed, eller behovet for at bo et federe sted end Aalborg (for Marti) der har været afgørende for at han vil væk.
Nu er norske bygder også ret fede!

Men var hans move fra Barcelona (forfærdelig by) ikke også før sur, svensk, antimachismo-kone samt tvillinger?
Altså der er da sikkert super pænt og charmerende i Sandefjord, men det er jo næppe et sted du flytter til, for at leve det fede storbyliv - som jo ellers lyder til at være et af argumenterne for, at han ville til Stockholm.

Og jeg er ret overbevist om, at det er konen og sekundært børnenes behov der skal udfyldes. Da børnene, som jeg forstår det, er 1-2 år gamle, er det næppe dem der mener at lykken er Stockholm. Hvilket også var min pointe ift at beholde Cifuentes i Aalborg
Det er jo også, hvad jeg skriver. At konen afgør hans professionelle liv.
Meget typisk skandinavisk i disse år.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af 9520AaB » 21. jan 2022, 15:45

Som jeg kan se det, begynder vi at blive lidt tidspresset.
Hvis TT gerne vil os, så er det altså ikke sværere end at han ligger sin 6 mdrs opsigelse. Hvor står Randers så?? Jo jo, de kan stadig kræve en fantasillion, men mon ikke de var villige til at forhandle så.
Er der nogen, der ved om TT har den opsigelse, og i givet fald hvorfor han ikke benytter den.
Jeg gider altså ikke endnu en fra Tippeligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:46

9520AaB skrev:
21. jan 2022, 15:45
Som jeg kan se det, begynder vi at blive lidt tidspresset.
Hvis TT gerne vil os, så er det altså ikke sværere end at han ligger sin 6 mdrs opsigelse. Hvor står Randers så?? Jo jo, de kan stadig kræve en fantasillion, men mon ikke de var villige til at forhandle så.
Er der nogen, der ved om TT har den opsigelse, og i givet fald hvorfor han ikke benytter den.
Jeg gider altså ikke endnu en fra Tippeligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det siges, at han ikke vil presse et skifte igennem, da han synes, Randers skal have deres penge. Ganske sympatisk, hvis det forholder sig sådan.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:48

Patmand skrev:
21. jan 2022, 14:37
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:27
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:24
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:21
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:06
Hanga skrev:
21. jan 2022, 11:53


Det er bestemt et højt beløb for en træner, men det er jo småpenge når man tænker på at man mister sin cheftræner på et rigtig uheldigt tidspunkt. Forårssæsonen begynder lige om lidt og Randers har ligesom os meget at spille for. Jeg tænker Thomasberg har stor forståelse for hvorfor der skal en stor kompensation til, ligesom at Marti sikkert også ville have haft det hos os, hvis han altså ikke havde haft sin klausul.
Uanset hvad er 6 millioner ikke småpenge for Randers. Men de står overfor nogle vigtige kampe og har en klasse træner i klubben. Havde vi stående i samme situation havde vi heller ikke tilbudt ham for peanuts.

Omvendt kan han eftersigende opsige kontrakten og gå gratis fra sommeren. Det er lidt skidt vi ikke har en oplagt person til at overtage tjansen midlertidigt hos os.
Rygterne vil jo vide, at det var han ikke interesseret i. Han ville, at Randers skal have deres penge.
Og står de helt fast på det beløb, så kan det bare ikke lade sig gøre, og så må vi også konstatere at han ikke ønskede det nok.
Helt enig. Hvis det virkelig var drømmejobbet, var han naturligvis klar på at indløse den klausul, frem for at AaB (hans kommende klub), skulle smide så mange penge.

Det siger jo så også lidt om, hvor "loyaliteten" ligger.
Ja, loyaliteten ligger naturligvis først og fremmest hos hans nuværende arbejdsgiver. Det ville være ekstremt mærkværdigt hvis ikke den gjorde det, bl.a. fordi de for nyligt har forlænget samarbejdet. Det viser jo med alt tydelighed at begge parter er glade for hans virke i klubben. Læg dertil at Randers har en god spillertrup og spiller mere attraktiv fodbold end f.eks. AaB.

Man må nok indstille sig på at AaB for de færreste trænere er "drømmejobbet". Budgettet er ikke specielt stort og der er ingen tegn på det bliver større i nær fremtid. Spillerne er discount-spillere hentet af en norsk krejler.
Der er da ikke meget wow over det for en kommende træner.
Som jeg skrev, så er det jo en situation, som almindelige lønmodtagere ikke står i: At et frikøb af ham betyder færre penge til hans fremtidige muligheder.

Men ja, ellers er det da helt naturligt.
Ædruelighedens stemme

Låst