Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af le Cid » 1. mar 2022, 14:40

RicoBR02 skrev:
1. mar 2022, 14:36
Prica22 skrev:
1. mar 2022, 12:57
RicoBR02 skrev:
1. mar 2022, 12:36
le Cid skrev:
1. mar 2022, 12:30
FIFPro vil have FIFA til at fritstille alle udenlandske spillere i den russiske liga. Hvis det sker, kunne det så ikke være interessant at hente Abildgaard hjem? Er det ikke lige sådan en type vi pt. mangler på midten?
Super interessant faktisk. Spørgsmålet er om abildgaard vil hjem eller videre ud i verden?
Hvis det skal blive aktuelt, skal det være fordi, han gerne vil hjem et halvår. AaB er INTET ift. de tilbud han har haft det seneste halvårs tid.
Jeg tror absolut os at det er usandsynligt at hente ham hjem, men tanken er da ikke dum.
Man kunne argumentere for, at det for Oliver vil være den lette løsning. Kontrakt indtil sommer, et sted hvor der er et netværk. Så har han fire-fem måneder til at finde den rigtige permanente løsning.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 1. mar 2022, 15:41

FlæskeFrank skrev:
1. mar 2022, 12:16

Jeg har ikke noget imod Kusk som sådan. Men jeg har en klar forventning om, at en spiller på 30 år, som hæver top5 løn i klubben og har spillet masser af kampe SL bidrager med væsentlig mere. Så hvis du vil have en aversion imod ham, så er det de punkter, som han ikke leverer på, særligt når han ikke leverer i samme grad på de gode punkter.

Derudover er jeg voldsom frustreret over, at ligeså genial, som jeg husker ham i 2014, ligeså ringe er han i taktisk forståelse i dag.

Men du må gerne fortælle, hvorfor Kusk skal fredes. Særligt når man på dagen efter klubben taber stort udtaler sig om, at man godt kunne have været på bænken istedet for andre. Jeg ved godt, at det er svært at svare optimal på en journalists spørgsmål, men her ved enhver, at man skal træde ekstra varsom og det lykkedes i mine øjne ikke her.
Kusk skal ikke fredes, men kritikken af ham er også urimelig. Nej, han er ikke nogen stor presspiller og nej, han er ikke ret god som centerforward. Men det har jo heller aldrig været hans rolle. Kusk skal ligge på kanten i en 4-4-2 eller 4-3-3 og være en rendyrket kreativ spiller. I den rolle og på de parametre er han stadig en fremragende spiller. Han er jo ikke holdt op med at lave mål og assists.

Kusk er bare lige nu et rigtig dårligt match til AaBs spillestil og formation. Derfor ville det være oplagt at sende ham videre i systemet til en klub, der satser mere på kantspillere og mere på mellemrumsspil og positionelle angreb end på direkte angrebsspil og genpres. Alternativt kunne man tænke i en omskoling af Kasper Kusk. Hans evner kunne måske bruges på den centrale midtbane, hvor der virkelig er brug for noget kreativitet og uforudsigelighed.

I øvrigt kan vi godt forvente at vi kommer til at have fuldstændig den samme snak om Lucas Andersen hvis/når han kommer til hægterne igen. Han er heller ikke skabt til den form for fodbold som AaB spiller i øjeblikket - men hvis man tør tænke lidt ud af boksen kan man måske godt finde en rolle til ham.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 1. mar 2022, 16:37

Yankee skrev:
1. mar 2022, 15:41
FlæskeFrank skrev:
1. mar 2022, 12:16

Jeg har ikke noget imod Kusk som sådan. Men jeg har en klar forventning om, at en spiller på 30 år, som hæver top5 løn i klubben og har spillet masser af kampe SL bidrager med væsentlig mere. Så hvis du vil have en aversion imod ham, så er det de punkter, som han ikke leverer på, særligt når han ikke leverer i samme grad på de gode punkter.

Derudover er jeg voldsom frustreret over, at ligeså genial, som jeg husker ham i 2014, ligeså ringe er han i taktisk forståelse i dag.

Men du må gerne fortælle, hvorfor Kusk skal fredes. Særligt når man på dagen efter klubben taber stort udtaler sig om, at man godt kunne have været på bænken istedet for andre. Jeg ved godt, at det er svært at svare optimal på en journalists spørgsmål, men her ved enhver, at man skal træde ekstra varsom og det lykkedes i mine øjne ikke her.
Kusk skal ikke fredes, men kritikken af ham er også urimelig. Nej, han er ikke nogen stor presspiller og nej, han er ikke ret god som centerforward. Men det har jo heller aldrig været hans rolle. Kusk skal ligge på kanten i en 4-4-2 eller 4-3-3 og være en rendyrket kreativ spiller. I den rolle og på de parametre er han stadig en fremragende spiller. Han er jo ikke holdt op med at lave mål og assists.

Kusk er bare lige nu et rigtig dårligt match til AaBs spillestil og formation. Derfor ville det være oplagt at sende ham videre i systemet til en klub, der satser mere på kantspillere og mere på mellemrumsspil og positionelle angreb end på direkte angrebsspil og genpres. Alternativt kunne man tænke i en omskoling af Kasper Kusk. Hans evner kunne måske bruges på den centrale midtbane, hvor der virkelig er brug for noget kreativitet og uforudsigelighed.

I øvrigt kan vi godt forvente at vi kommer til at have fuldstændig den samme snak om Lucas Andersen hvis/når han kommer til hægterne igen. Han er heller ikke skabt til den form for fodbold som AaB spiller i øjeblikket - men hvis man tør tænke lidt ud af boksen kan man måske godt finde en rolle til ham.
Fuldstændig enig.
Det spændende der er så hvilken retning Lars Friis vil føre os i (... når han engang er tiltrådt). Personligt ærgrer jeg mig sku lidt over den vej vi er gået over de senere år, selvom det pt. er svært at diskutere med resultaterne. Og det er heller ikke fordi jeg som sådan synes det er negativt, at man har valgt at prioritere løbe- og preskapacitet mere end hidtil. Men i langt størstedelen af vores kampe synes jeg simpelthen ikke vi spiller specielt god fodbold, og kigger misundeligt mod Silkeborg og lign. Og det er frustrerende at se en spiller som Kusk, der har meget af det man savner at se, sidde helt oppe på tribunen. Jeg synes det siger meget om vores spillestil, at vi ikke kan finde en rolle til ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 1. mar 2022, 18:47

Hanga skrev:
Yankee skrev:
1. mar 2022, 15:41
FlæskeFrank skrev:
1. mar 2022, 12:16

Jeg har ikke noget imod Kusk som sådan. Men jeg har en klar forventning om, at en spiller på 30 år, som hæver top5 løn i klubben og har spillet masser af kampe SL bidrager med væsentlig mere. Så hvis du vil have en aversion imod ham, så er det de punkter, som han ikke leverer på, særligt når han ikke leverer i samme grad på de gode punkter.

Derudover er jeg voldsom frustreret over, at ligeså genial, som jeg husker ham i 2014, ligeså ringe er han i taktisk forståelse i dag.

Men du må gerne fortælle, hvorfor Kusk skal fredes. Særligt når man på dagen efter klubben taber stort udtaler sig om, at man godt kunne have været på bænken istedet for andre. Jeg ved godt, at det er svært at svare optimal på en journalists spørgsmål, men her ved enhver, at man skal træde ekstra varsom og det lykkedes i mine øjne ikke her.
Kusk skal ikke fredes, men kritikken af ham er også urimelig. Nej, han er ikke nogen stor presspiller og nej, han er ikke ret god som centerforward. Men det har jo heller aldrig været hans rolle. Kusk skal ligge på kanten i en 4-4-2 eller 4-3-3 og være en rendyrket kreativ spiller. I den rolle og på de parametre er han stadig en fremragende spiller. Han er jo ikke holdt op med at lave mål og assists.

Kusk er bare lige nu et rigtig dårligt match til AaBs spillestil og formation. Derfor ville det være oplagt at sende ham videre i systemet til en klub, der satser mere på kantspillere og mere på mellemrumsspil og positionelle angreb end på direkte angrebsspil og genpres. Alternativt kunne man tænke i en omskoling af Kasper Kusk. Hans evner kunne måske bruges på den centrale midtbane, hvor der virkelig er brug for noget kreativitet og uforudsigelighed.

I øvrigt kan vi godt forvente at vi kommer til at have fuldstændig den samme snak om Lucas Andersen hvis/når han kommer til hægterne igen. Han er heller ikke skabt til den form for fodbold som AaB spiller i øjeblikket - men hvis man tør tænke lidt ud af boksen kan man måske godt finde en rolle til ham.
Fuldstændig enig.
Det spændende der er så hvilken retning Lars Friis vil føre os i (... når han engang er tiltrådt). Personligt ærgrer jeg mig sku lidt over den vej vi er gået over de senere år, selvom det pt. er svært at diskutere med resultaterne. Og det er heller ikke fordi jeg som sådan synes det er negativt, at man har valgt at prioritere løbe- og preskapacitet mere end hidtil. Men i langt størstedelen af vores kampe synes jeg simpelthen ikke vi spiller specielt god fodbold, og kigger misundeligt mod Silkeborg og lign. Og det er frustrerende at se en spiller som Kusk, der har meget af det man savner at se, sidde helt oppe på tribunen. Jeg synes det siger meget om vores spillestil, at vi ikke kan finde en rolle til ham.
Enig. Eller er sådan set ligeglad med spillestilen bare vi er gode til den og konsistente. Problemet er jo, at vi på ingen måde har en trup, hvor de passer godt sammen eller de bedste spillere er gode til den samme spillestil/gode nok. For alle trænere siden der for alvor blev solgt ud af doubleholdet har det været de for hånden værende søm der skulle optimeres og jeg kan ikke for alvor se vores indkøb har peget i en retning siden Gasrde.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 2. mar 2022, 14:42

Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. mar 2022, 14:49

Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Det må siges at være en yderst god pris. Men så skal vi vel også slippe ham denne uge.

Tror godt vi kan se et lignende forløb med Børsting som med Mike Jensen, hvor han går hen og bliver en vigtig spiller i Eliteserien, når Brann igen rykker op. Mike Jensen var jo også lidt ud og ind af hans hold inden han kom til Norge.
- FlæskeFrank

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 2. mar 2022, 14:50

Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Så skal han vel bare afsted? Jeg havde sagt nej til 500000 men 1.5 lyder for godt til at afslå..

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2908
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 2. mar 2022, 14:56

Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Sælg sælg sælg! Der er gode penge i norsk første div. Er det gasprisen der slår igennem?

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 2. mar 2022, 15:01

FlæskeFrank skrev:
2. mar 2022, 14:49
Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Det må siges at være en yderst god pris. Men så skal vi vel også slippe ham denne uge.

Tror godt vi kan se et lignende forløb med Børsting som med Mike Jensen, hvor han går hen og bliver en vigtig spiller i Eliteserien, når Brann igen rykker op. Mike Jensen var jo også lidt ud og ind af hans hold inden han kom til Norge.
Agreed. Mange danske spillere har større succes i Norge end Danmark.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 2. mar 2022, 15:02

RicoBR02 skrev:
2. mar 2022, 14:50
Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Så skal han vel bare afsted? Jeg havde sagt nej til 500000 men 1.5 lyder for godt til at afslå..
Enig. Især hvis han selv gerne vil afsted

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 2. mar 2022, 15:04

Der nævnes i BTs kommentarfelt på Facebook, at Rasmus Thelander skal til Aberdeen ved kontraktudløb.

Nogen, der har hørt noget om det?

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 2. mar 2022, 15:17

Prica22 skrev:
2. mar 2022, 15:04
Der nævnes i BTs kommentarfelt på Facebook, at Rasmus Thelander skal til Aberdeen ved kontraktudløb.

Nogen, der har hørt noget om det?
Det lyder satme usexet. Men hellere Aberdeen end Fck..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 2. mar 2022, 15:18

RicoBR02 skrev:
2. mar 2022, 15:17
Prica22 skrev:
2. mar 2022, 15:04
Der nævnes i BTs kommentarfelt på Facebook, at Rasmus Thelander skal til Aberdeen ved kontraktudløb.

Nogen, der har hørt noget om det?
Det lyder satme usexet. Men hellere Aberdeen end Fck..
Ja, det vil til hver en tid bare være rart hvis han kommer udenfor landets grænser - når fremtiden ikke er i Aalborg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 2. mar 2022, 15:24

Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Afsted med Frederik. Håber dog, han får en ordentlig afsked på stadion først. Det fortjener han.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 2. mar 2022, 15:49

Funky skrev:
2. mar 2022, 15:24
Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Afsted med Frederik. Håber dog, han får en ordentlig afsked på stadion først. Det fortjener han.
Alt ære og respekt for Børsting, som jeg virkelig holder meget af. Men kan vi få 1,5 mio. kr. for en spiller som ham, endda i en situation hvor han står til at forlade os kvit og frit om 4 måneder, og hvor vi har dækning i form af Ahlmann og Islændingen, så er det bare afsted med det samme. Så må han komme tilbage og blive hyldet på stadion ved lejlighed.

Så kan vi passende kanalisere pengene hen mod en af klubbens absolut vigtigste nøglepositioner, hvor vi er lidt til grin pt. og har en yderst konkret problemstilling ift. licens.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 2. mar 2022, 16:05

Hanga skrev:
2. mar 2022, 15:49
Funky skrev:
2. mar 2022, 15:24
Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Afsted med Frederik. Håber dog, han får en ordentlig afsked på stadion først. Det fortjener han.
Alt ære og respekt for Børsting, som jeg virkelig holder meget af. Men kan vi få 1,5 mio. kr. for en spiller som ham, endda i en situation hvor han står til at forlade os kvit og frit om 4 måneder, og hvor vi har dækning i form af Ahlmann og Islændingen, så er det bare afsted med det samme. Så må han komme tilbage og blive hyldet på stadion ved lejlighed.

Så kan vi passende kanalisere pengene hen mod en af klubbens absolut vigtigste nøglepositioner, hvor vi er lidt til grin pt. og har en yderst konkret problemstilling ift. licens.
Jeg er så bragende hamrende ligeglad med, hvorvidt AaB er "til grin" angående cheftrænerposten. Der er ingen af de såkaldte eksperter, som har den holdning, som selv oppebærer noget ansvar i sagen - og så er det da sikkert både nemt og sjovt at bruge andre folks penge. Flemming Poulsen, vor herre bevares for et tågehorn at høre på. Nej, vi skal sende Frederik afsted fordi 1,5 million ikke er småpenge, og fordi vi må tro på, at vi har fået en ny mand ind, som også kan dække positionen. Men det lyder umiddelbart til, at Inge og co. ikke vil slippe ham før top-6 er sikret. Det er jo en satsning på sportslig succes - noget, folk herinde også har skreget på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 2. mar 2022, 16:22

Funky skrev:
2. mar 2022, 16:05
Hanga skrev:
2. mar 2022, 15:49
Funky skrev:
2. mar 2022, 15:24
Prica22 skrev:
2. mar 2022, 14:42
Brann har budt halvanden million for Frederik Børsting, melder Farzam fra BT
Afsted med Frederik. Håber dog, han får en ordentlig afsked på stadion først. Det fortjener han.
Alt ære og respekt for Børsting, som jeg virkelig holder meget af. Men kan vi få 1,5 mio. kr. for en spiller som ham, endda i en situation hvor han står til at forlade os kvit og frit om 4 måneder, og hvor vi har dækning i form af Ahlmann og Islændingen, så er det bare afsted med det samme. Så må han komme tilbage og blive hyldet på stadion ved lejlighed.

Så kan vi passende kanalisere pengene hen mod en af klubbens absolut vigtigste nøglepositioner, hvor vi er lidt til grin pt. og har en yderst konkret problemstilling ift. licens.
Jeg er så bragende hamrende ligeglad med, hvorvidt AaB er "til grin" angående cheftrænerposten. Der er ingen af de såkaldte eksperter, som har den holdning, som selv oppebærer noget ansvar i sagen - og så er det da sikkert både nemt og sjovt at bruge andre folks penge. Flemming Poulsen, vor herre bevares for et tågehorn at høre på. Nej, vi skal sende Frederik afsted fordi 1,5 million ikke er småpenge, og fordi vi må tro på, at vi har fået en ny mand ind, som også kan dække positionen. Men det lyder umiddelbart til, at Inge og co. ikke vil slippe ham før top-6 er sikret. Det er jo en satsning på sportslig succes - noget, folk herinde også har skreget på.
Jeg er også bedøvende ligeglad med Flemming Poulsen. Det er ikke ham, der får AaB til at ligne en lille klub.
Jeg tror ikke chancen for at sikre vores sportslige målsætning tippes mange procent ved at sende Børsting afsted, så til denne pris er det en no brainer (hvilket vi så også er enige om). Jeg finder det bare morsomt, at man kan være så bange for at Børsting skulle være faktoren der afgør top 6 eller ej, mens det at have en cheftræner åbenbart er en mindre ting. Hvor vi er nu på nuværende tidspunkt vil Friis nok ikke gør den store forskel, men det kunne han have gjort, hvis han var på plads for en måned siden hvilket han skulle have været.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 2. mar 2022, 17:04

Sælger vi Børsting for 1,5 mio. må vi også anerkende IAO’s pokerhånd i transferspillet. Jeg læste mange herinde der prompte ville skyde ham afsted dengang de bød 500.000.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gravballe » 2. mar 2022, 17:13

Sælg for fanden, hvis vi ikke kan sikre os top 6 uden ham står det slemt til

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5375
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 2. mar 2022, 17:18

Thelander til Aberdeen? Lyder satme røvsygt. @Køllen I Møllen må ryste adskillige nakkehvirvler løs.

Mht. Børsting: Sælg for satan. Om så han havde 3 år tilbage af sin kontrakt, ville det være en god pris. Nu er det bare det glade vanvid, hvis de vil give det.
Ædruelighedens stemme

Besvar