Det er heldigvis ikke debatsiden, der skal sælge ham, da han er mere værd end 5 mio. Priserne er eksploderet de sidste par år.Stegosaurus skrev: ↑14. jun 2023, 20:11Så AaB har takket nej til 5 mio.? Aaarhhh…..baresi skrev: ↑14. jun 2023, 19:37Jamen det er der sgu.. det sidste bud jeg har hørt er i 5 mio kr klassen. Hvilket heller ikke er meget idt den bedste sæson han havde men som er meget ift ham nu.
Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Mon ikke vi prøver at presse det lidt op - lyder billigt for en etableret superliga spiller med hans alder og hvad han tidligere har præsteret.baresi skrev: ↑14. jun 2023, 19:37Jamen det er der sgu.. det sidste bud jeg har hørt er i 5 mio kr klassen. Hvilket heller ikke er meget idt den bedste sæson han havde men som er meget ift ham nu.
Lyder lidt til nogen håber på et brandudsalg.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det stor problem er at Prip hverken er fodboldmæssigt ung eller præsteret kontinuerligt godt. Han har jo kun haft en rigtig god Superligasæson, er 25 og er rykket ned efter en forfærdelig sæson hvor han var blandt de ringeste. 5-7,5 millioner vil være meget flot.Maglau skrev:Mon ikke vi prøver at presse det lidt op - lyder billigt for en etableret superliga spiller med hans alder og hvad han tidligere har præsteret.baresi skrev: ↑14. jun 2023, 19:37Jamen det er der sgu.. det sidste bud jeg har hørt er i 5 mio kr klassen. Hvilket heller ikke er meget idt den bedste sæson han havde men som er meget ift ham nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvis nogen vil give fem millioner eller derover for Prip, så får de ham fandeme. Han bliver ikke mere værd af at sidde på bænken i første division. Ud med ham og ind med fart. Ingen tvivl om at Prip har kvaliteter og han sikkert kan blive en habil Superliga-spiller igen. Men tror ikke det bliver i AaB. Perfekt bytte med Deedson i min optik.Jakobsen skrev: ↑14. jun 2023, 20:18Det stor problem er at Prip hverken er fodboldmæssigt ung eller præsteret kontinuerligt godt. Han har jo kun haft en rigtig god Superligasæson, er 25 og er rykket ned efter en forfærdelig sæson hvor han var blandt de ringeste. 5-7,5 millioner vil være meget flot.Maglau skrev:Mon ikke vi prøver at presse det lidt op - lyder billigt for en etableret superliga spiller med hans alder og hvad han tidligere har præsteret.baresi skrev: ↑14. jun 2023, 19:37Jamen det er der sgu.. det sidste bud jeg har hørt er i 5 mio kr klassen. Hvilket heller ikke er meget idt den bedste sæson han havde men som er meget ift ham nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
5 mio. kr er hvad man får for en hæderlig venstrebenet forsvarer i dagens marked. Kan ikke se hvorfor OB ikke skulle være klar til at smide +5 Minteh-millioner efter Prip.
De fik selv 2 mio. kr for et uforløst U19 talent som Breum.
De fik selv 2 mio. kr for et uforløst U19 talent som Breum.
In verbis simus faciles
-
- Allstar
Rolig nu guys jeg ved godt at alting er sort og hvidt herinde, og den generelle stemning er at han er super elendig. Men han har altså starter og spillet langt de fleste kampe under tre forskellige trænere i dem her sæson.
Ja den endte i lort men sousa blev altså flyttet fra sin bedste plads på Venstre kant for at gøre plads til Prip selvom vi både havde Lucas og Bakiz til højre kanten.
Jeg tror ham bidrager med mere for holdet end det generelle billede herinde. Jeg istemmer glæden over det ikke er debatsiden der sælger spillere - for så havde vi ikke noget hold med alle de “serie5” spillere der skulle foræres væk.
Ja den endte i lort men sousa blev altså flyttet fra sin bedste plads på Venstre kant for at gøre plads til Prip selvom vi både havde Lucas og Bakiz til højre kanten.
Jeg tror ham bidrager med mere for holdet end det generelle billede herinde. Jeg istemmer glæden over det ikke er debatsiden der sælger spillere - for så havde vi ikke noget hold med alle de “serie5” spillere der skulle foræres væk.
AaB - BIF 13/4 2014
Det vil bare glæde mig, hvis vi kan sælge ham for 5 millioner!baresi skrev: ↑14. jun 2023, 19:37Jamen det er der sgu.. det sidste bud jeg har hørt er i 5 mio kr klassen. Hvilket heller ikke er meget idt den bedste sæson han havde men som er meget ift ham nu.
En Randers fan på Twitter nævner, at de er tæt på en hollænder. Kramer?
Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
De har i øvrigt en længere snak om AaB - det er fra det 18. minut og frem
https://podcasts.apple.com/dk/podcast/s ... 0616998956
Håber vi kan beholde Kramer, og skal det være, så må det godt være et større salg til udlandet.AaB1978 skrev: ↑14. jun 2023, 22:45Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
De mener ihverfald på bt at hele holdet skal sælges for de skal ihverfald ikke spille for AaB i 1 division. Bland andet snakker de om højholt til Randers de er jo helt væk.AaB1978 skrev: ↑14. jun 2023, 22:45Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
-
- Allstar
Lige Kramer og Højholt er lidt bøvlede, da de kun har 2 hhv. 1,5 år tilbage af deres kontrakter. DET gør, at jeg godt kunne se AaB sælge dem i indeværende vindue. Ingen af dem kommer til at forlænge kontrakterne, og prisen bliver lavere for hvert vindue der går.Nautrup88 skrev: ↑14. jun 2023, 23:17De mener ihverfald på bt at hele holdet skal sælges for de skal ihverfald ikke spille for AaB i 1 division. Bland andet snakker de om højholt til Randers de er jo helt væk.AaB1978 skrev: ↑14. jun 2023, 22:45Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
For mig at se, kan holdet slet ikke undvære Højholt, med mindre der kommer en fuldgod erstatning. Det er ham, der skaber hele balancen på holdet. Han er hverken Wurtz, Winsness eller Ståle, men han er den eneste vi har i truppen til at udfylde den plads. Nuvel Ferreira kan spille der, men han har ikke den samme sikkerhed i sin boldomgang.Stegosaurus skrev: ↑15. jun 2023, 07:29Lige Kramer og Højholt er lidt bøvlede, da de kun har 2 hhv. 1,5 år tilbage af deres kontrakter. DET gør, at jeg godt kunne se AaB sælge dem i indeværende vindue. Ingen af dem kommer til at forlænge kontrakterne, og prisen bliver lavere for hvert vindue der går.Nautrup88 skrev: ↑14. jun 2023, 23:17De mener ihverfald på bt at hele holdet skal sælges for de skal ihverfald ikke spille for AaB i 1 division. Bland andet snakker de om højholt til Randers de er jo helt væk.AaB1978 skrev: ↑14. jun 2023, 22:45Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
Længe leve arbejderklassen!
Men de ryger jo ikke til Randers.. Kramer kunne godt tage en anden dansk klub (AGF, FCM eller FCK), men Højholt er jeg ret sikker på ryger til udlandet, hvis han bliver solgt.Stegosaurus skrev: ↑15. jun 2023, 07:29Lige Kramer og Højholt er lidt bøvlede, da de kun har 2 hhv. 1,5 år tilbage af deres kontrakter. DET gør, at jeg godt kunne se AaB sælge dem i indeværende vindue. Ingen af dem kommer til at forlænge kontrakterne, og prisen bliver lavere for hvert vindue der går.Nautrup88 skrev: ↑14. jun 2023, 23:17De mener ihverfald på bt at hele holdet skal sælges for de skal ihverfald ikke spille for AaB i 1 division. Bland andet snakker de om højholt til Randers de er jo helt væk.AaB1978 skrev: ↑14. jun 2023, 22:45Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
Jeg er ikke helt lige så overbevist om Højholt som mange andre herinde, men jeg kan da sagtens se ham blive en fin spiller i Holland/Belgien/Østrig, og så må man jo se hvad han kan drive det til derfra.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
Nej, Randers kommer han ikke til. Jeg er heller ikke overbevist om at Højholt bliver nogen megastjerne - dertil er han, ligesom så mange andre AaB-talenter de seneste år, blottet for spidskompetencer. Han ville selvsagt være en rigtig god spiller at have i 1. div. men tror ikke der skal specielt høje bud til før han ryger.jonas386 skrev: ↑15. jun 2023, 07:56Men de ryger jo ikke til Randers.. Kramer kunne godt tage en anden dansk klub (AGF, FCM eller FCK), men Højholt er jeg ret sikker på ryger til udlandet, hvis han bliver solgt.Stegosaurus skrev: ↑15. jun 2023, 07:29Lige Kramer og Højholt er lidt bøvlede, da de kun har 2 hhv. 1,5 år tilbage af deres kontrakter. DET gør, at jeg godt kunne se AaB sælge dem i indeværende vindue. Ingen af dem kommer til at forlænge kontrakterne, og prisen bliver lavere for hvert vindue der går.Nautrup88 skrev: ↑14. jun 2023, 23:17De mener ihverfald på bt at hele holdet skal sælges for de skal ihverfald ikke spille for AaB i 1 division. Bland andet snakker de om højholt til Randers de er jo helt væk.AaB1978 skrev: ↑14. jun 2023, 22:45Ifølge BTs transfervinduepodcast i dag er Kramer ikke den hollænder, som de er tæt på.
Jeg er ikke helt lige så overbevist om Højholt som mange andre herinde, men jeg kan da sagtens se ham blive en fin spiller i Holland/Belgien/Østrig, og så må man jo se hvad han kan drive det til derfra.
-
- Allstar
Det kan - og er - der sikkert være mange andre grunde til.Maglau skrev: ↑14. jun 2023, 20:33Rolig nu guys jeg ved godt at alting er sort og hvidt herinde, og den generelle stemning er at han er super elendig. Men han har altså starter og spillet langt de fleste kampe under tre forskellige trænere i dem her sæson.
Jeg istemmer i øvrigt dem, der mener, at 5 mio er glimrende. Prip skal for alt i verden væk. Hans lade og ligeglade attitude er ubrugeligt på et hold. Især et hold, der skal ud og kæmpe i mange kampe nu.
Ædruelighedens stemme
Enig, og de tunge baner i 1. Division vil ikke passe godt til Don Prip. Han er for tung I røven.R Rosenberg skrev: ↑15. jun 2023, 08:33Det kan - og er - der sikkert være mange andre grunde til.Maglau skrev: ↑14. jun 2023, 20:33Rolig nu guys jeg ved godt at alting er sort og hvidt herinde, og den generelle stemning er at han er super elendig. Men han har altså starter og spillet langt de fleste kampe under tre forskellige trænere i dem her sæson.
Jeg istemmer i øvrigt dem, der mener, at 5 mio er glimrende. Prip skal for alt i verden væk. Hans lade og ligeglade attitude er ubrugeligt på et hold. Især et hold, der skal ud og kæmpe i mange kampe nu.
Jeg ville modsat argumentere for, at han kan shine i første 1.div hvor konkurrencen er mindre stærk. Fint hvis man kan få pengene hjem på Prip, men det er jo at sælge på bunden. Han er en momentumspiller og kan ende med at score en røvfuld mål, hvis han kommer i gang igen.FIDEL skrev: ↑15. jun 2023, 08:40Enig, og de tunge baner i 1. Division vil ikke passe godt til Don Prip. Han er for tung I røven.R Rosenberg skrev: ↑15. jun 2023, 08:33Det kan - og er - der sikkert være mange andre grunde til.Maglau skrev: ↑14. jun 2023, 20:33Rolig nu guys jeg ved godt at alting er sort og hvidt herinde, og den generelle stemning er at han er super elendig. Men han har altså starter og spillet langt de fleste kampe under tre forskellige trænere i dem her sæson.
Jo, men det kræver, at hans vildskud ender i målet. Prip ligner en "One season wonder"-spiller, ligesom Patrick Olsen i øvrigt. Nogle spillere har bare svært ved at motivere sig selv mere end 1 sæson, før de vil videre. Tror slet ikke Prip vil kunne motivere sig selv til at spille 1. divison.Eksil skrev: ↑15. jun 2023, 09:23Jeg ville modsat argumentere for, at han kan shine i første 1.div hvor konkurrencen er mindre stærk. Fint hvis man kan få pengene hjem på Prip, men det er jo at sælge på bunden. Han er en momentumspiller og kan ende med at score en røvfuld mål, hvis han kommer i gang igen.FIDEL skrev: ↑15. jun 2023, 08:40Enig, og de tunge baner i 1. Division vil ikke passe godt til Don Prip. Han er for tung I røven.R Rosenberg skrev: ↑15. jun 2023, 08:33Det kan - og er - der sikkert være mange andre grunde til.Maglau skrev: ↑14. jun 2023, 20:33Rolig nu guys jeg ved godt at alting er sort og hvidt herinde, og den generelle stemning er at han er super elendig. Men han har altså starter og spillet langt de fleste kampe under tre forskellige trænere i dem her sæson.