Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gnu » 15. jun 2023, 10:05

Men tror I at Sousa kan motivere sig til at spille i 1. division? I øvrigt havde han bestemt heller ikke nogen prangende sæson året før han endte i AaB, men ham blev vi jo meget glade for. Jeg kunne godt se noget lignende ske for Prip, og det er vel også derfor, at der er superligaklubber, der lurer på ham. Han har allerede bevist sig i superligaen, og derfor er 5 millioner også for lidt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 15. jun 2023, 10:11

Gnu skrev:
15. jun 2023, 10:05
Men tror I at Sousa kan motivere sig til at spille i 1. division? I øvrigt havde han bestemt heller ikke nogen prangende sæson året før han endte i AaB, men ham blev vi jo meget glade for. Jeg kunne godt se noget lignende ske for Prip, og det er vel også derfor, at der er superligaklubber, der lurer på ham. Han har allerede bevist sig i superligaen, og derfor er 5 millioner også for lidt.
Ja, man kan jo kun gisne på nuværende tidspunkt. Ingen af os aner pt. ikke en skid om hvilke spillere, der er motiverede.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 15. jun 2023, 10:16

Allan sousa er da åbenlyst en langt bedre spiller end Prip. Synes nærmest ikke det kan diskuteres meningsfyldt.

Prip har sit spark, og det er det. Jeg ville da være ovenud lykkelig hvis vi kunne få mere end 5 millioner, men er da også klar til at slippe ham for meget mindre.

I Horsens var det meget det samme. Slipper ikke bolden, sparker for ofte og laver generelt for lidt. Mange kampe hvor du slet ikke ser ham, og hvor han er en decideret hæmsko for de andre spillere.
Han er ikke hurtig, har ikke en god afleveringsfod, er middelmådig teknisk og ejer ikke overblik.

Han er hverken den første eller sidste middelmådige spiller der viser mere end han kan i en enkelt sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

ToGangeAA
Drenge
Drenge
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14. jun 2023, 14:50
Favoritspiller: Würtz alltime. Nuværende: Kasper Jørgensen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af ToGangeAA » 15. jun 2023, 10:24

Men nu har vi vel også Don Deedson. En spiller som mange superligaklubber var efter. Det er en klassesigning, for dem der følger lidt med i NB ligaen, og han har brændt ligaen af.

Jeg tror sgu' at de ærger sig i Aarhus, Viborg og Silkeborg. Jeg tror slet ikke den signing har været mulig for klubber som Vejle, Lyngby og da slet ikke Hvidovre.

Lad Hvidovre få Prip, og så kan vi have en front med Deedson, Helenius (Prica), Bakiz. Sousa bliver nok solgt, og Prip er ikke god nok.

Men Don Deedson har været den aller bedste spiller i 1. Div sidste sæson.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2908
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Eksil » 15. jun 2023, 10:26

FIDEL skrev:
15. jun 2023, 09:51
Eksil skrev:
15. jun 2023, 09:23
FIDEL skrev:
15. jun 2023, 08:40
R Rosenberg skrev:
15. jun 2023, 08:33
Maglau skrev:
14. jun 2023, 20:33
:cool: Rolig nu guys jeg ved godt at alting er sort og hvidt herinde, og den generelle stemning er at han er super elendig. Men han har altså starter og spillet langt de fleste kampe under tre forskellige trænere i dem her sæson.
Ja den endte i lort men sousa blev altså flyttet fra sin bedste plads på Venstre kant for at gøre plads til Prip selvom vi både havde Lucas og Bakiz til højre kanten.
Jeg tror ham bidrager med mere for holdet end det generelle billede herinde. Jeg istemmer glæden over det ikke er debatsiden der sælger spillere - for så havde vi ikke noget hold med alle de “serie5” spillere der skulle foræres væk. :cool:
Det kan - og er - der sikkert være mange andre grunde til.

Jeg istemmer i øvrigt dem, der mener, at 5 mio er glimrende. Prip skal for alt i verden væk. Hans lade og ligeglade attitude er ubrugeligt på et hold. Især et hold, der skal ud og kæmpe i mange kampe nu.
Enig, og de tunge baner i 1. Division vil ikke passe godt til Don Prip. Han er for tung I røven.
Jeg ville modsat argumentere for, at han kan shine i første 1.div hvor konkurrencen er mindre stærk. Fint hvis man kan få pengene hjem på Prip, men det er jo at sælge på bunden. Han er en momentumspiller og kan ende med at score en røvfuld mål, hvis han kommer i gang igen.
Jo, men det kræver, at hans vildskud ender i målet. Prip ligner en "One season wonder"-spiller, ligesom Patrick Olsen i øvrigt. Nogle spillere har bare svært ved at motivere sig selv mere end 1 sæson, før de vil videre. Tror slet ikke Prip vil kunne motivere sig selv til at spille 1. divison.
Det er jo en klar risiko, så hvis der reelt er 5 mio derud, så er det fint for så er transferen cirka i nul.

For at citere en tidligere minister, så er der bedre at være konge i en lorteby end lort i en kongeby. Kunne nemt se Prip være lidt af samme støbning, som ikke nødvendigvis søger det højeste niveau, men at være på et højt niveau hvor han er.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 15. jun 2023, 10:26

Mon ikke Ludewig fortsætter hos os?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... an-ludewig

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af 9520AaB » 15. jun 2023, 10:26

jonas386 skrev:Allan sousa er da åbenlyst en langt bedre spiller end Prip. Synes nærmest ikke det kan diskuteres meningsfyldt. .
I salgsøjemed kan det faktisk godt diskuteres. Sousa kommer ikke i nærheden af Prip’s niveau i forrige sæson.
Der kunne findes klubber derude, der tænker at han kan finde det niveau igen. At vi så herinde ikke tror på det, er en helt anden snak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gnu » 15. jun 2023, 10:29

jonas386 skrev:
15. jun 2023, 10:16
Allan sousa er da åbenlyst en langt bedre spiller end Prip. Synes nærmest ikke det kan diskuteres meningsfyldt.

Prip har sit spark, og det er det. Jeg ville da være ovenud lykkelig hvis vi kunne få mere end 5 millioner, men er da også klar til at slippe ham for meget mindre.

I Horsens var det meget det samme. Slipper ikke bolden, sparker for ofte og laver generelt for lidt. Mange kampe hvor du slet ikke ser ham, og hvor han er en decideret hæmsko for de andre spillere.
Han er ikke hurtig, har ikke en god afleveringsfod, er middelmådig teknisk og ejer ikke overblik.

Han er hverken den første eller sidste middelmådige spiller der viser mere end han kan i en enkelt sæson.
Men det passer jo heller ikke, at Prip kun har vist noget i én sæson. I to sæsoner han spillede før han endte i AaB scorede han hhv. fem og syv superligamål for et dårligt Horsens-hold plus nogle pokal-mål. Det er da ganske udmærkede stats for en fløjspiller.

Jeg er enig i, at han har haft en miserabel sæson, og han har mangler, men han har vist at han kan score mål i superligaen, og det kan alle jo bruge.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 15. jun 2023, 10:46

Gnu skrev:
15. jun 2023, 10:29
jonas386 skrev:
15. jun 2023, 10:16
Allan sousa er da åbenlyst en langt bedre spiller end Prip. Synes nærmest ikke det kan diskuteres meningsfyldt.

Prip har sit spark, og det er det. Jeg ville da være ovenud lykkelig hvis vi kunne få mere end 5 millioner, men er da også klar til at slippe ham for meget mindre.

I Horsens var det meget det samme. Slipper ikke bolden, sparker for ofte og laver generelt for lidt. Mange kampe hvor du slet ikke ser ham, og hvor han er en decideret hæmsko for de andre spillere.
Han er ikke hurtig, har ikke en god afleveringsfod, er middelmådig teknisk og ejer ikke overblik.

Han er hverken den første eller sidste middelmådige spiller der viser mere end han kan i en enkelt sæson.
Men det passer jo heller ikke, at Prip kun har vist noget i én sæson. I to sæsoner han spillede før han endte i AaB scorede han hhv. fem og syv superligamål for et dårligt Horsens-hold plus nogle pokal-mål. Det er da ganske udmærkede stats for en fløjspiller.

Jeg er enig i, at han har haft en miserabel sæson, og han har mangler, men han har vist at han kan score mål i superligaen, og det kan alle jo bruge.
Af de 7 er seks på straffe, og af de fem sæsonen inden er et enkelt på straffe. Det var jo også noget der blev diskuteret herinde, at han hellere sparker fra 35 meter end at spille chancen større. Han har så haft en god sæson, men er med det samme faldet til samme niveau som tidligere.

Hvis vi udelukkende måler på output i åbent spil, så er en spiller som Kasper Kusk jo eksempelvis konsekvent mere produktiv
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 15. jun 2023, 10:47

Gnu skrev:
15. jun 2023, 10:29
jonas386 skrev:
15. jun 2023, 10:16
Allan sousa er da åbenlyst en langt bedre spiller end Prip. Synes nærmest ikke det kan diskuteres meningsfyldt.

Prip har sit spark, og det er det. Jeg ville da være ovenud lykkelig hvis vi kunne få mere end 5 millioner, men er da også klar til at slippe ham for meget mindre.

I Horsens var det meget det samme. Slipper ikke bolden, sparker for ofte og laver generelt for lidt. Mange kampe hvor du slet ikke ser ham, og hvor han er en decideret hæmsko for de andre spillere.
Han er ikke hurtig, har ikke en god afleveringsfod, er middelmådig teknisk og ejer ikke overblik.

Han er hverken den første eller sidste middelmådige spiller der viser mere end han kan i en enkelt sæson.
Men det passer jo heller ikke, at Prip kun har vist noget i én sæson. I to sæsoner han spillede før han endte i AaB scorede han hhv. fem og syv superligamål for et dårligt Horsens-hold plus nogle pokal-mål. Det er da ganske udmærkede stats for en fløjspiller.

Jeg er enig i, at han har haft en miserabel sæson, og han har mangler, men han har vist at han kan score mål i superligaen, og det kan alle jo bruge.
Enig han bliver gjort dårligere end han reelt er. Selvom vi alle kan blive enige om, at den netop overstående sæson langt fra har været acceptabel fra hans side. Det store spørgsmål er hvor motiveret han er. Jeg kan godt mistænke at succesen fra forrige sæson steg ham lidt til hovedet og han troede han skulle udenlands, og derfor ikke rigtig mødte ind til den nye sæson med hovedet det rette sted, og så har han ikke kunnet finde rytmen igen. Og havde måske også et fysisk efterslæb som nogle skriver. Men det er alt sammen spekulation fra min side. Summa summarum så tror jeg stadig at der er nogle klubber der kan se et potentiale i ham, hvis han får den rigtige rolle på holdet. Han var langt bedre da han spillede mere centralt i banen under Cifuentes, end da han blev rykket ud på højrekanten. Fart har han simpelthen ikke, så bliver han her skal vi også have fundet en anden rolle til ham. Samme udfordring som med Lucas.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 15. jun 2023, 11:06

Hanga skrev:
15. jun 2023, 10:47

Enig han bliver gjort dårligere end han reelt er. Selvom vi alle kan blive enige om, at den netop overstående sæson langt fra har været acceptabel fra hans side.
Men hvilke kompetencer er det lige præcis han byder ind med, udover sine afslutninger? Når de ikke sidder 120% i skabet har han ikke meget andet at tilbyde et hold som vores, og har heller ikke gjort det - heller ikke i jubelsæsonen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 15. jun 2023, 11:13

jonas386 skrev:
15. jun 2023, 11:06
Hanga skrev:
15. jun 2023, 10:47

Enig han bliver gjort dårligere end han reelt er. Selvom vi alle kan blive enige om, at den netop overstående sæson langt fra har været acceptabel fra hans side.
Men hvilke kompetencer er det lige præcis han byder ind med, udover sine afslutninger? Når de ikke sidder 120% i skabet har han ikke meget andet at tilbyde et hold som vores, og har heller ikke gjort det - heller ikke i jubelsæsonen.
Han er ikke helt så dårlig på bolden som han bliver gjort til. Især ikke hvis han kan finde hullet mellem midtbanen og modstandernes bagkæde. Det er også blevet til 5 assist denne sæson og 4 sæsonen før. Men det har helt klart skadet ham at komme ud på kanten hvor det bliver mere 1 mod 1. Og så har han som sagt bare generelt spillet langt under niveau i den netop overståede sæson. Men kigger vi længere tilbage har han altså vist nogle kvaliteter, der stadig kan gøre ham interessant - både for andre klubber og AaB. Men han skal være motiveret for at løfte sig her og vi skal have en bedre rolle til ham, hvis det skal give mening at beholde ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gnu » 15. jun 2023, 11:16

jonas386 skrev:
15. jun 2023, 11:06
Hanga skrev:
15. jun 2023, 10:47

Enig han bliver gjort dårligere end han reelt er. Selvom vi alle kan blive enige om, at den netop overstående sæson langt fra har været acceptabel fra hans side.
Men hvilke kompetencer er det lige præcis han byder ind med, udover sine afslutninger? Når de ikke sidder 120% i skabet har han ikke meget andet at tilbyde et hold som vores, og har heller ikke gjort det - heller ikke i jubelsæsonen.
Ej, men hvis man kan byde ind med 14 superligamål som midtbanespiller er det sgu da lige meget om man er dårlig til at se sine medspillere. Det minder lidt om, når Kasper Kusk bliver kritiseret for manglende tilbageløb. Det er ikke dét, han er med for.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af jonas386 » 15. jun 2023, 12:18

Hanga skrev:
15. jun 2023, 11:13
jonas386 skrev:
15. jun 2023, 11:06
Hanga skrev:
15. jun 2023, 10:47

Enig han bliver gjort dårligere end han reelt er. Selvom vi alle kan blive enige om, at den netop overstående sæson langt fra har været acceptabel fra hans side.
Men hvilke kompetencer er det lige præcis han byder ind med, udover sine afslutninger? Når de ikke sidder 120% i skabet har han ikke meget andet at tilbyde et hold som vores, og har heller ikke gjort det - heller ikke i jubelsæsonen.
Han er ikke helt så dårlig på bolden som han bliver gjort til. Især ikke hvis han kan finde hullet mellem midtbanen og modstandernes bagkæde. Det er også blevet til 5 assist denne sæson og 4 sæsonen før. Men det har helt klart skadet ham at komme ud på kanten hvor det bliver mere 1 mod 1. Og så har han som sagt bare generelt spillet langt under niveau i den netop overståede sæson. Men kigger vi længere tilbage har han altså vist nogle kvaliteter, der stadig kan gøre ham interessant - både for andre klubber og AaB. Men han skal være motiveret for at løfte sig her og vi skal have en bedre rolle til ham, hvis det skal give mening at beholde ham.
Men det er jo også min pointe.
Han fungerer kun i meget specifikke positioner, og skal sættes meget specifikt op i situationer udenfor feltet, hvor han kan lave et træk ind i banen og knalde på kassen. Han kan ikke andet. Han kan ikke lave indlæg, han kan ikke sætte en mand og han laver nærmest ingen løb der åbner forsvaret for medspillerne.

Nu er modstanderne blevet opmærksomme på hans "trick", og er blevet bedre til bare at gå direkte på ham. Prip er ikke en spiller der gør de andre omkring ham bedre, tværtimod synes jeg faktisk han spilder for mange muligheder med dårlige beslutninger, og det har vi ikke haft råd til, når vi ikke skaber flere chancer end tilfældet er.

Desuden er det altså set mange gange før, at en spiller kan ramme et rigtig stærkt niveau i en enkelt sæson, hvor alt bare lykkedes, uden nogensinde at vise samme niveau igen. Simon Bræmer i gennembrudssæsonen er et godt eksempel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 15. jun 2023, 12:30

jonas386 skrev:
15. jun 2023, 12:18
Hanga skrev:
15. jun 2023, 11:13
jonas386 skrev:
15. jun 2023, 11:06
Hanga skrev:
15. jun 2023, 10:47

Enig han bliver gjort dårligere end han reelt er. Selvom vi alle kan blive enige om, at den netop overstående sæson langt fra har været acceptabel fra hans side.
Men hvilke kompetencer er det lige præcis han byder ind med, udover sine afslutninger? Når de ikke sidder 120% i skabet har han ikke meget andet at tilbyde et hold som vores, og har heller ikke gjort det - heller ikke i jubelsæsonen.
Han er ikke helt så dårlig på bolden som han bliver gjort til. Især ikke hvis han kan finde hullet mellem midtbanen og modstandernes bagkæde. Det er også blevet til 5 assist denne sæson og 4 sæsonen før. Men det har helt klart skadet ham at komme ud på kanten hvor det bliver mere 1 mod 1. Og så har han som sagt bare generelt spillet langt under niveau i den netop overståede sæson. Men kigger vi længere tilbage har han altså vist nogle kvaliteter, der stadig kan gøre ham interessant - både for andre klubber og AaB. Men han skal være motiveret for at løfte sig her og vi skal have en bedre rolle til ham, hvis det skal give mening at beholde ham.
Men det er jo også min pointe.
Han fungerer kun i meget specifikke positioner, og skal sættes meget specifikt op i situationer udenfor feltet, hvor han kan lave et træk ind i banen og knalde på kassen. Han kan ikke andet. Han kan ikke lave indlæg, han kan ikke sætte en mand og han laver nærmest ingen løb der åbner forsvaret for medspillerne.

Nu er modstanderne blevet opmærksomme på hans "trick", og er blevet bedre til bare at gå direkte på ham. Prip er ikke en spiller der gør de andre omkring ham bedre, tværtimod synes jeg faktisk han spilder for mange muligheder med dårlige beslutninger, og det har vi ikke haft råd til, når vi ikke skaber flere chancer end tilfældet er.

Desuden er det altså set mange gange før, at en spiller kan ramme et rigtig stærkt niveau i en enkelt sæson, hvor alt bare lykkedes, uden nogensinde at vise samme niveau igen. Simon Bræmer i gennembrudssæsonen er et godt eksempel.
Lige præcis.

Prip er ikke farlig nok længere pga. de ting, du nævner. Havde han haft mere fart, så kunne han skabe sig selv mere tid og plads til skud for at kompensere for hans svage højrefod.
Det jeg har lagt mest mærke til med Prip, det er, at han ikke slipper bolden på de rigtige tidspunkter. Der er noget med hans timing der er off. Han er dog ikke den eneste, som har forspildt store muligheder og lovende angreb. Det samme har Sousa gjort - især under Lars Friis, hvor Sousa afsluttede meget udenfor feltet, og derfor ikke spillede chancerne større. Der blev spildt pokkers mange gode muligheder i den periode, og som sædvanlig så mangler vi 1 enkelt mål for at kunne redde livet i SL, i den sidste kamp. Typisk AaB-sæson, hvor man liiiiiiige mangler det sidste for at klare en målsætning.

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 499
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af KME » 15. jun 2023, 15:04

Prica vender retur og ser ud til at være motiveret for at få AaB tilbage i Superligaen.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... uperligaen

:aabfan: :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 15. jun 2023, 15:14

KME skrev:
15. jun 2023, 15:04
Prica vender retur og ser ud til at være motiveret for at få AaB tilbage i Superligaen.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... uperligaen

:aabfan: :aabfan:
Det er lige præcis sådan én som Prica truppen har godt af at få ind nu. Ny energi og tro på tingene. Vores nuværende angribere har jo præsteret elendigt, så Prica har en god chance for spilletid.

ToGangeAA
Drenge
Drenge
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14. jun 2023, 14:50
Favoritspiller: Würtz alltime. Nuværende: Kasper Jørgensen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af ToGangeAA » 15. jun 2023, 15:29

Lige præcis! Prica er stadigvæk en af de større talenter, og jeg glæder mig til at han hjælper os tilbage. Alle de andre klubber der ikke mente at de prædikat har været korrekt på ham, er jo bare misundelige.

Velkommen tilbage, Prica!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af le Cid » 15. jun 2023, 15:44

Jeg drømmer om at se AaB spille 4-4-2 med plads til både Prica og Helenius i startopstillingen. Med eks. Bakiz og Don Deedson på kanterne kunne det være en dødelig cocktail for alle NB-liga hold!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

ToGangeAA
Drenge
Drenge
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14. jun 2023, 14:50
Favoritspiller: Würtz alltime. Nuværende: Kasper Jørgensen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af ToGangeAA » 15. jun 2023, 16:25

le Cid skrev:
15. jun 2023, 15:44
Jeg drømmer om at se AaB spille 4-4-2 med plads til både Prica og Helenius i startopstillingen. Med eks. Bakiz og Don Deedson på kanterne kunne det være en dødelig cocktail for alle NB-liga hold!
Helt enig!

Jeg tror vi kommer til at sætte pointrekord. Don Deedson er nok en af de mest eftertragtede spillere der har været i ligaen, og det er simpelthen for vildt at han ender hos os!

Besvar