AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Buzz Killington » 17. jun 2015, 19:52

Thomsen er bare Mr. Stabilitet i alt hvad han laver.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 17. jun 2015, 20:04

Buzz Killington skrev:Thomsen er bare Mr. Stabilitet i alt hvad han laver.
Forhåbentlig får Thomsen også kredit for den anden halvleg hos Jess Thorup. DR-eksperterne har travlt med at udnævne Vigen som frelseren, der da også lavede et fint indhop.

Og så synes jeg, det er lidt sjovt, at Højbjerg allerede lyder lidt som Piontek :).

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 17. jun 2015, 20:31

Der er noget fantastisk i at den halvt blinde mand laver se-væk-finten :-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 17. jun 2015, 20:48

Eksil skrev:
Der er noget fantastisk i at den halvt blinde mand laver se-væk-finten :-)
Alle hans afleveringer er jo i princippet halvt se-vaek :aabfan:
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 20. jun 2015, 21:01

Thomsen er med fra start mod Tyskland hvor han netop lavede en genial frispilning til Yussef Poulsen, som desværre brændte friløberen.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 20. jun 2015, 21:03

frederikshavneren skrev:Thomsen er med fra start mod Tyskland hvor han netop lavede en genial frispilning til Yussef Poulsen, som desværre brændte friløberen.
Den aflevering havde godt nok fortjent bedre end sådan en førstegangsberøring. Genialt af Thomsen.

ebbejeppe
2. div
2. div

Indlæg af ebbejeppe » 22. jun 2015, 14:50

Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.

http://www.bt.dk/fodbold/bank-fra-bt-tr ... yske-taesk

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 22. jun 2015, 16:33

ebbejeppe skrev:Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.

Kraul på DR gav Thomsen 02. Jeg ville nok sige enten 4 eller 7 ud fra det, jeg så.

seamann

Indlæg af seamann » 22. jun 2015, 17:02

A_Strandfelt skrev:
ebbejeppe skrev:Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.

Kraul på DR gav Thomsen 02. Jeg ville nok sige enten 4 eller 7 ud fra det, jeg så.
Kraul er og bliver en pisse københavner - han demonstrerer det igen og igen. Uden selv at fatte det, men det er vel også ganske typisk.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 22. jun 2015, 18:29

seamann skrev:
A_Strandfelt skrev:

Kraul er og bliver en pisse københavner - han demonstrerer det igen og igen. Uden selv at fatte det, men det er vel også ganske typisk.
Det er jævnt håbløst, at hver gang nogen kritiserer en spiller, så er han er "pisse københavner". Kom nu op med nogle bedre argumenter, du har hele sommer til det. BT er jo også "pisse københavnere", hvorfor fik han så den højeste karakter der?

Forresten synes jeg ikke Thomsen havde sin bedste kamp. Spilfordeleren i 433 er ikke umiddelbart hans bedste position.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 23. jun 2015, 09:05

BT har i øvrigt en lille artikel med tre af spillerne fra U21 holdet - bl.a. Thomsen.

http://www.bt.dk/fodbold/u21-stjernerne ... eg-var-god
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jun 2015, 09:32

Thomsen blev før slutrunden regnet som bænkevarmer.

Han spiller fra start og får også gode tilbagemeldinger på hans indsats.

Hvis han også begynder at lave mål, er han fortid i AaB snarest. Mon ikke den franske klub har øje for ham igen(hø hø).

Men dejligt at vores spillere gør sig godt.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 23. jun 2015, 12:14

Fantastisk at Thomsen har præsteret og vundet sig plads i startopstillingen for u-21.

Vi skal helst sælge ham til sommer. Det vil være oplagt for hans udvikling samt vores budget i og med at det er sidste chance for at tjene gode penge på ham.

Jeg synes det er fantastisk at vi ikke blot gik på kompromis med Nantes pga øjet. De havde ikke gjort deres research ordentlig . det er deres problem. Kan Thomsen fortsætte med at præstere for u-21 ligner det et godt salg for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 23. jun 2015, 12:47

Forza skrev:Fantastisk at Thomsen har præsteret og vundet sig plads i startopstillingen for u-21.

Vi skal helst sælge ham til sommer. Det vil være oplagt for hans udvikling samt vores budget i og med at det er sidste chance for at tjene gode penge på ham.

Jeg synes det er fantastisk at vi ikke blot gik på kompromis med Nantes pga øjet. De havde ikke gjort deres research ordentlig . det er deres problem. Kan Thomsen fortsætte med at præstere for u-21 ligner det et godt salg for os.
Jeg mener, at Thomsen ville gøre sig selv en tjeneste ved at skrive under på en kontraktforlængelse og arbejde på at blive en endnu bedre spiller.

Han har i glimt vist nogle fine ting, men jeg synes desværre også, at han - og flere af de andre superligaspillere på u/21-holdet - er udfordret på tempoet, når vi er på det her niveau. Lidt for ofte går det simpelthen for langsomt i tempo og handling. Efter min overbevisning har Thomsens u/21-præstationer ikke gjort ham til noget brandvarmt salgsobjekt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. jun 2015, 13:25

FlæskeFrank skrev:Thomsen blev før slutrunden regnet som bænkevarmer.

Han spiller fra start og får også gode tilbagemeldinger på hans indsats.

Hvis han også begynder at lave mål, er han fortid i AaB snarest. Mon ikke den franske klub har øje for ham igen(hø hø).

Men dejligt at vores spillere gør sig godt.
Det var vel kun blandt mandagstrænere herinde og andre steder, samt i de "kloge" sportsmedier at han blev regnet som bænkevarmer, Thorup har spillet med Thomsen fra start i stort set samtlige kampe på U21, hvor han har haft muligheden, og når Thomsen ikke er blevet sparet pga. et tæt program for AaB.

Han har været i top 5 over bedste danskere i de første to kampe, og jeg kan sagtens forestille mig at der kommer større efterspørgsel på ham efter denne slutrunde, særligt hvis DK vinder i aften og kommer med blandt de sidste 4.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 23. jun 2015, 19:56

Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.

Hvis han kan lave et mål, og Danmark går videre til semifinalen, så vil prisen kunne presses op omkring 2.5 mio. euro.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 23. jun 2015, 21:39

Arendt skrev:Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.

Hvis han kan lave et mål, og Danmark går videre til semifinalen, så vil prisen kunne presses op omkring 2.5 mio. euro.
Er det dig Ivan Marko Benes?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 23. jun 2015, 21:42

Han har ikke imponeret i kampen, og har smidt bolden væk flere gange på uheldige tidspunkter.

Han bliver ikke spillet på den optimale position, og jeg fatter ikke at Thorup ikke bytter ham og Højbjerg rundt. Vi får intet ud af Højbjerg som 10'er.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 23. jun 2015, 21:42

Martin skrev:
Arendt skrev:Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.

Er det dig Ivan Marko Benes?
I så fald ville jeg sidde på min MacBook med wi-fi i loungen på Praha Strahovsky stadion i jakkesæt og med en cappuccino.

Haha, nej det er det ikke. Det er for AaBs bedste, hvis vi kan få solgt ham for 15-20 mio. kr. Det ville være et flot salg, samtidig med at vi ville kunne få to kanter og en venstre back for de penge. Så er truppen komplet i mine øjne.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 23. jun 2015, 21:44

Thomsen har ikke spillet særlig godt i 1. halvleg. Har smidt en del bolde væk og er lidt usynlig.

Besvar