AaB'ere på diverse landshold
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB'ere på diverse landshold
Thomsen er bare Mr. Stabilitet i alt hvad han laver.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Forhåbentlig får Thomsen også kredit for den anden halvleg hos Jess Thorup. DR-eksperterne har travlt med at udnævne Vigen som frelseren, der da også lavede et fint indhop.Buzz Killington skrev:Thomsen er bare Mr. Stabilitet i alt hvad han laver.
Og så synes jeg, det er lidt sjovt, at Højbjerg allerede lyder lidt som Piontek
Der er noget fantastisk i at den halvt blinde mand laver se-væk-finten :-)Buzz Killington skrev:Thomsen er bare Mr. Stabilitet i alt hvad han laver.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Alle hans afleveringer er jo i princippet halvt se-vaekEksil skrev:Der er noget fantastisk i at den halvt blinde mand laver se-væk-finten :-)Buzz Killington skrev:Thomsen er bare Mr. Stabilitet i alt hvad han laver.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Thomsen er med fra start mod Tyskland hvor han netop lavede en genial frispilning til Yussef Poulsen, som desværre brændte friløberen.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Den aflevering havde godt nok fortjent bedre end sådan en førstegangsberøring. Genialt af Thomsen.frederikshavneren skrev:Thomsen er med fra start mod Tyskland hvor han netop lavede en genial frispilning til Yussef Poulsen, som desværre brændte friløberen.
Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.
http://www.bt.dk/fodbold/bank-fra-bt-tr ... yske-taesk
-
A_Strandfelt
- Allstar

Kraul på DR gav Thomsen 02. Jeg ville nok sige enten 4 eller 7 ud fra det, jeg så.ebbejeppe skrev:Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.
-
seamann
Kraul er og bliver en pisse københavner - han demonstrerer det igen og igen. Uden selv at fatte det, men det er vel også ganske typisk.A_Strandfelt skrev:Kraul på DR gav Thomsen 02. Jeg ville nok sige enten 4 eller 7 ud fra det, jeg så.ebbejeppe skrev:Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.
Det er jævnt håbløst, at hver gang nogen kritiserer en spiller, så er han er "pisse københavner". Kom nu op med nogle bedre argumenter, du har hele sommer til det. BT er jo også "pisse københavnere", hvorfor fik han så den højeste karakter der?seamann skrev:Kraul er og bliver en pisse københavner - han demonstrerer det igen og igen. Uden selv at fatte det, men det er vel også ganske typisk.A_Strandfelt skrev:Kraul på DR gav Thomsen 02. Jeg ville nok sige enten 4 eller 7 ud fra det, jeg så.ebbejeppe skrev:Ifølge BT var Thomsen DK's bedste mand i nederlaget til Tyskland.
Forresten synes jeg ikke Thomsen havde sin bedste kamp. Spilfordeleren i 433 er ikke umiddelbart hans bedste position.
BT har i øvrigt en lille artikel med tre af spillerne fra U21 holdet - bl.a. Thomsen.
http://www.bt.dk/fodbold/u21-stjernerne ... eg-var-god
http://www.bt.dk/fodbold/u21-stjernerne ... eg-var-god
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Thomsen blev før slutrunden regnet som bænkevarmer.
Han spiller fra start og får også gode tilbagemeldinger på hans indsats.
Hvis han også begynder at lave mål, er han fortid i AaB snarest. Mon ikke den franske klub har øje for ham igen(hø hø).
Men dejligt at vores spillere gør sig godt.
Hvis han også begynder at lave mål, er han fortid i AaB snarest. Mon ikke den franske klub har øje for ham igen(hø hø).
- FlæskeFrank
Fantastisk at Thomsen har præsteret og vundet sig plads i startopstillingen for u-21.
Vi skal helst sælge ham til sommer. Det vil være oplagt for hans udvikling samt vores budget i og med at det er sidste chance for at tjene gode penge på ham.
Jeg synes det er fantastisk at vi ikke blot gik på kompromis med Nantes pga øjet. De havde ikke gjort deres research ordentlig . det er deres problem. Kan Thomsen fortsætte med at præstere for u-21 ligner det et godt salg for os.
Vi skal helst sælge ham til sommer. Det vil være oplagt for hans udvikling samt vores budget i og med at det er sidste chance for at tjene gode penge på ham.
Jeg synes det er fantastisk at vi ikke blot gik på kompromis med Nantes pga øjet. De havde ikke gjort deres research ordentlig . det er deres problem. Kan Thomsen fortsætte med at præstere for u-21 ligner det et godt salg for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg mener, at Thomsen ville gøre sig selv en tjeneste ved at skrive under på en kontraktforlængelse og arbejde på at blive en endnu bedre spiller.Forza skrev:Fantastisk at Thomsen har præsteret og vundet sig plads i startopstillingen for u-21.
Han har i glimt vist nogle fine ting, men jeg synes desværre også, at han - og flere af de andre superligaspillere på u/21-holdet - er udfordret på tempoet, når vi er på det her niveau. Lidt for ofte går det simpelthen for langsomt i tempo og handling. Efter min overbevisning har Thomsens u/21-præstationer ikke gjort ham til noget brandvarmt salgsobjekt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det var vel kun blandt mandagstrænere herinde og andre steder, samt i de "kloge" sportsmedier at han blev regnet som bænkevarmer, Thorup har spillet med Thomsen fra start i stort set samtlige kampe på U21, hvor han har haft muligheden, og når Thomsen ikke er blevet sparet pga. et tæt program for AaB.FlæskeFrank skrev:Thomsen blev før slutrunden regnet som bænkevarmer.
Han har været i top 5 over bedste danskere i de første to kampe, og jeg kan sagtens forestille mig at der kommer større efterspørgsel på ham efter denne slutrunde, særligt hvis DK vinder i aften og kommer med blandt de sidste 4.
Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.
Hvis han kan lave et mål, og Danmark går videre til semifinalen, så vil prisen kunne presses op omkring 2.5 mio. euro.
Hvis han kan lave et mål, og Danmark går videre til semifinalen, så vil prisen kunne presses op omkring 2.5 mio. euro.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Er det dig Ivan Marko Benes?Arendt skrev:Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Han har ikke imponeret i kampen, og har smidt bolden væk flere gange på uheldige tidspunkter.
Han bliver ikke spillet på den optimale position, og jeg fatter ikke at Thorup ikke bytter ham og Højbjerg rundt. Vi får intet ud af Højbjerg som 10'er.
Han bliver ikke spillet på den optimale position, og jeg fatter ikke at Thorup ikke bytter ham og Højbjerg rundt. Vi får intet ud af Højbjerg som 10'er.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
I så fald ville jeg sidde på min MacBook med wi-fi i loungen på Praha Strahovsky stadion i jakkesæt og med en cappuccino.Martin skrev:Er det dig Ivan Marko Benes?Arendt skrev:Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.
Haha, nej det er det ikke. Det er for AaBs bedste, hvis vi kan få solgt ham for 15-20 mio. kr. Det ville være et flot salg, samtidig med at vi ville kunne få to kanter og en venstre back for de penge. Så er truppen komplet i mine øjne.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Thomsen har ikke spillet særlig godt i 1. halvleg. Har smidt en del bolde væk og er lidt usynlig.Arendt skrev:Thomsen starter inde igen for 3 gang ud af 3 mulige til aftenens kamp mod Serbien.