U19, U17 og U15 tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12537
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af jonas386 » 31. maj 2024, 09:19

Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Lidt irriterende. Vi har godt nok svært ved at holde på udefrakommende kræfter, eller at få dem til at engagere sig minimalt i klubben.

Alligevel kun 7-8 måneder han nåede i klubben

Er der nogen særlig grund? Nyt job eller andet?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 31. maj 2024, 09:26

Lyfe skrev:
31. maj 2024, 09:01
Livetsomged skrev:Løvenkrands stopper i AaB
Det var en kort fornøjelse. Har egentlig ikke set det store problem i Wurtz, figo og alle de andre stop men de ny ansatte skal helst forblive i noget tid for ikke at komme til at virke som en svingdør


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os nu lige få det offentliggjort og læse hvorfor.
Det er en bruger med et indlæg, som aldrig har postet herinde før der skriver det.
Anyway - det er ærgeligt fordi de nye folk skal gerne blive i længere tid som du siger. Omvendt er det jo også bare sådan nogle gange i e ny ansættelse at en af parterne kan se efter kort tid, at det ikke var et rigtige match.
Jeg har faktisk selv lige forladt et job indenfor de førstre tre måneder fordi jeg kunne se, at den måde de arbejde i den nye virksomhed og de muligheder ikke var mig. Det betyder ikke nødvendigivs, at den nye virksomhed eller kollegaerne er dårlige. Nogle gange er der simpelthen bare ikke et match.
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8750
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Forza » 31. maj 2024, 09:34

Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

optimisten
2. div
2. div
Indlæg: 124
Tilmeldt: 24. feb 2023, 08:53

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af optimisten » 31. maj 2024, 11:28

Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Vi må da håbe det bliver bedre i morgen.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Kunji » 31. maj 2024, 11:56

optimisten skrev:
31. maj 2024, 11:28
Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.

Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Bong » 31. maj 2024, 12:05

Jeg har også hørt den med Løvenkrands.

Jeg tænker ikke han bliver det store tab. Han er vist bedre til at fortælle om sin karriere end han er til at træne spillerne :)
A slightly more sophisticated hooligan...

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7617
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af R Rosenberg » 31. maj 2024, 12:06

Jakobsen skrev:
31. maj 2024, 09:26
Lyfe skrev:
31. maj 2024, 09:01
Livetsomged skrev:Løvenkrands stopper i AaB
Det var en kort fornøjelse. Har egentlig ikke set det store problem i Wurtz, figo og alle de andre stop men de ny ansatte skal helst forblive i noget tid for ikke at komme til at virke som en svingdør


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os nu lige få det offentliggjort og læse hvorfor.
Det er en bruger med et indlæg, som aldrig har postet herinde før der skriver det.
Anyway - det er ærgeligt fordi de nye folk skal gerne blive i længere tid som du siger. Omvendt er det jo også bare sådan nogle gange i e ny ansættelse at en af parterne kan se efter kort tid, at det ikke var et rigtige match.
Jeg har faktisk selv lige forladt et job indenfor de førstre tre måneder fordi jeg kunne se, at den måde de arbejde i den nye virksomhed og de muligheder ikke var mig. Det betyder ikke nødvendigivs, at den nye virksomhed eller kollegaerne er dårlige. Nogle gange er der simpelthen bare ikke et match.
Jeg har engang forladt et job efter en uge, fordi arbejdsstedet var dårligt og ligeså kollegerne.
Ædruelighedens stemme

optimisten
2. div
2. div
Indlæg: 124
Tilmeldt: 24. feb 2023, 08:53

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af optimisten » 31. maj 2024, 12:17

Kunji skrev:
31. maj 2024, 11:56
optimisten skrev:
31. maj 2024, 11:28
Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.

Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Jeg husker ikke den artikel i Nordjyske, men tror det må have været i Ripodsten eller Mediano, at det blev nævnt.

Ja, selvfølgelig var det Figo som udtalte sig som Akademidirektør. Skulle han sige "Ham her tror jeg satme gonnok ikke på, men tyskerne på kontoret insisterede og så blev det sådan. Velkommen til Peter Løvenkrands!"?

True. At male fanden på væggen er ikke bare en debatside-tilgang. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Vi må da håbe det bliver bedre i morgen.

Brugeravatar
Siyabonga
Drenge
Drenge
Indlæg: 25
Tilmeldt: 11. maj 2023, 22:35
Favoritspiller: Nomvethe
Geografisk sted: København

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Siyabonga » 31. maj 2024, 12:39

Bong skrev:Jeg har også hørt den med Løvenkrands.

Jeg tænker ikke han bliver det store tab. Han er vist bedre til at fortælle om sin karriere end han er til at træne spillerne :)
Meget enig, jeg har heller ikke hørt meget positivt om hans træninger.

Desuden så Løvenkrands helt sikkert U19 jobbet som et springbræt til at kunne arbejde med førsteholdet en dag. Og nu hvor han er blevet fravalgt til fordel for en anden U19 træner i samme liga, må man sige at det er et vink med en vognstang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Raptorr » 31. maj 2024, 12:48

Kunji skrev:
31. maj 2024, 11:56
optimisten skrev:
31. maj 2024, 11:28
Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.

Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parter :D Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Stegosaurus » 31. maj 2024, 13:36

Raptorr skrev:
31. maj 2024, 12:48
Kunji skrev:
31. maj 2024, 11:56
optimisten skrev:
31. maj 2024, 11:28
Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.

Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parter :D Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.
Det er vel ikke utænkeligt, at Løvenkrands hele tiden har set U19-jobbet som springbræt til cheftrænerjobbet. Og med Menno van Dams ansættelse kunne Løvenkrands så se ind i minimum et par år mere som U19-træner. Og det gad han ikke. Hvem ved?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 31. maj 2024, 15:45

Så er den offentlig og private årsager angives som årsag. Man var jo helt ærlig om at man skiltes med Figo pga uenighed så jeg tror på det når de skriver det. Hvis man f.eks. bor og har familie i København og skal frem og tilbage hver dag eller være væk i flere dage ad gangen så er det noget man hurtigt finder ud af hvis familielivet ikke fungerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Stegosaurus » 31. maj 2024, 16:03

Stegosaurus skrev:
31. maj 2024, 13:36
Raptorr skrev:
31. maj 2024, 12:48
Kunji skrev:
31. maj 2024, 11:56
optimisten skrev:
31. maj 2024, 11:28
Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Livetsomged skrev:
31. maj 2024, 08:57
Løvenkrands stopper i AaB
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.

Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parter :D Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.
Det er vel ikke utænkeligt, at Løvenkrands hele tiden har set U19-jobbet som springbræt til cheftrænerjobbet. Og med Menno van Dams ansættelse kunne Løvenkrands så se ind i minimum et par år mere som U19-træner. Og det gad han ikke. Hvem ved?
Fra Stortyske:

"Plan blev ændret
Da Peter Løvenkrands blev hentet til AaB, var det med en klar plan om, at han ville blive afløser for Oscar Hiljemark, når han en dag skulle videre, men den plan er blevet ændret med valget af Menno van Dam som ny cheftræner i AaB."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 31. maj 2024, 16:11

Stegosaurus skrev:
Stegosaurus skrev:
31. maj 2024, 13:36
Raptorr skrev:
31. maj 2024, 12:48
Kunji skrev:
31. maj 2024, 11:56
optimisten skrev:
31. maj 2024, 11:28
Forza skrev:
31. maj 2024, 09:34
Kilde? Er det officielt?

Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Fuldstændig enig.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.

Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.

Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.
Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parter :D Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.
Det er vel ikke utænkeligt, at Løvenkrands hele tiden har set U19-jobbet som springbræt til cheftrænerjobbet. Og med Menno van Dams ansættelse kunne Løvenkrands så se ind i minimum et par år mere som U19-træner. Og det gad han ikke. Hvem ved?
Fra Stortyske:

"Plan blev ændret
Da Peter Løvenkrands blev hentet til AaB, var det med en klar plan om, at han ville blive afløser for Oscar Hiljemark, når han en dag skulle videre, men den plan er blevet ændret med valget af Menno van Dam som ny cheftræner i AaB."
Når Ydesen skriver det tror jeg på han har troværdige kilder. Mon ikke ideen så har været, at Løvenkrands skulle forfremmes om en 2-3 år, men ikke med det samme og når Hilje så stopper står man med en intern afløser der ikke allerede var klar til førsteholdet. Jeg havde i hvert fald været ret skuffet, hvis de gik med Løvenkrands som cheftræner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12537
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af jonas386 » 31. maj 2024, 17:11

Vi tiltrækker godt nok iznogoodtyper uden den mindste selvindsigt, som fluer tiltrækkes af folk fra Herning.

Altså hvad fanden er det Løvenkrands har leveret som træner, der gør han skulle være relevant som superligatræner efter 6 måneder på u19 holdet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Raptorr » 31. maj 2024, 19:01

jonas386 skrev:
31. maj 2024, 17:11
Vi tiltrækker godt nok iznogoodtyper uden den mindste selvindsigt, som fluer tiltrækkes af folk fra Herning.

Altså hvad fanden er det Løvenkrands har leveret som træner, der gør han skulle være relevant som superligatræner efter 6 måneder på u19 holdet
Ikke noget, og han er/var jo heller ikke relevant.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. jun 2024, 09:25

Diagne roses fra flere brugere herinde.

Er der nogen, der kan fortælle, om det er talentafdelingen, der har gjort en genistreg at placere ham på en ny position, hvorfor han lige nu blomstrer på den måde?

Hvad er hans styrker og svagheder på den centrale midtbane?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Stegosaurus » 3. jun 2024, 17:42

Erasmus Montanus skrev:
3. jun 2024, 09:25
Diagne roses fra flere brugere herinde.

Er der nogen, der kan fortælle, om det er talentafdelingen, der har gjort en genistreg at placere ham på en ny position, hvorfor han lige nu blomstrer på den måde?

Hvad er hans styrker og svagheder på den centrale midtbane?
Han har jo kun været her siden januar, efter nærmest ingen spilletid i FCK. På U19 SYNES jeg det ligner, at han spiller på central midt som 8’er, og han går meget med tilbage og bygger spillet op. I FCK var han kantspiller. Så ja, måske lille genistreg at rykke ham ind centralt og lidt tilbage. Han føler i øvrigt selv at det var helt urimeligt st han ikke fik mere spilletid i fck. Amar er lynhurtig og accelerer hurtigt, han har fin teknik og tør holde bolden og spille småspil, han løber villigt hjem når han mister bolden. Offensivt har han virkelig ikke mange svagheder, men skal selvfølgelig arbejde lidt med disciplin når det hedder superliga - ikke altid forsøge med den målgivende aflevering. Svagheder? Han er vel 170 cm høj og vinder ikke mange hovedstødsdueller. Men har ikke set så dominerende spiller på midtbanen i U19 ligaen siden Simsir.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Eksil » 3. jun 2024, 18:16

Stegosaurus skrev:
3. jun 2024, 17:42
Han er vel 170 cm høj og vinder ikke mange hovedstødsdueller. Men har ikke set så dominerende spiller på midtbanen i U19 ligaen siden Simsir.
Så du siger han er Kante?

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Raptorr » 3. jun 2024, 18:17

Stegosaurus skrev:
3. jun 2024, 17:42
Erasmus Montanus skrev:
3. jun 2024, 09:25
Diagne roses fra flere brugere herinde.

Er der nogen, der kan fortælle, om det er talentafdelingen, der har gjort en genistreg at placere ham på en ny position, hvorfor han lige nu blomstrer på den måde?

Hvad er hans styrker og svagheder på den centrale midtbane?
Han har jo kun været her siden januar, efter nærmest ingen spilletid i FCK. På U19 SYNES jeg det ligner, at han spiller på central midt som 8’er, og han går meget med tilbage og bygger spillet op. I FCK var han kantspiller. Så ja, måske lille genistreg at rykke ham ind centralt og lidt tilbage. Han føler i øvrigt selv at det var helt urimeligt st han ikke fik mere spilletid i fck. Amar er lynhurtig og accelerer hurtigt, han har fin teknik og tør holde bolden og spille småspil, han løber villigt hjem når han mister bolden. Offensivt har han virkelig ikke mange svagheder, men skal selvfølgelig arbejde lidt med disciplin når det hedder superliga - ikke altid forsøge med den målgivende aflevering. Svagheder? Han er vel 170 cm høj og vinder ikke mange hovedstødsdueller. Men har ikke set så dominerende spiller på midtbanen i U19 ligaen siden Simsir.
Tak, ham glæder vi os til at følge i den kommende sæson.

Besvar