Lidt irriterende. Vi har godt nok svært ved at holde på udefrakommende kræfter, eller at få dem til at engagere sig minimalt i klubben.
Alligevel kun 7-8 måneder han nåede i klubben
Er der nogen særlig grund? Nyt job eller andet?
Lidt irriterende. Vi har godt nok svært ved at holde på udefrakommende kræfter, eller at få dem til at engagere sig minimalt i klubben.
Lad os nu lige få det offentliggjort og læse hvorfor.Lyfe skrev: ↑31. maj 2024, 09:01Det var en kort fornøjelse. Har egentlig ikke set det store problem i Wurtz, figo og alle de andre stop men de ny ansatte skal helst forblive i noget tid for ikke at komme til at virke som en svingdørLivetsomged skrev:Løvenkrands stopper i AaB
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kilde? Er det officielt?

Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.optimisten skrev: ↑31. maj 2024, 11:28Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.
Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.


Jeg har engang forladt et job efter en uge, fordi arbejdsstedet var dårligt og ligeså kollegerne.Jakobsen skrev: ↑31. maj 2024, 09:26Lad os nu lige få det offentliggjort og læse hvorfor.Lyfe skrev: ↑31. maj 2024, 09:01Det var en kort fornøjelse. Har egentlig ikke set det store problem i Wurtz, figo og alle de andre stop men de ny ansatte skal helst forblive i noget tid for ikke at komme til at virke som en svingdørLivetsomged skrev:Løvenkrands stopper i AaB
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er en bruger med et indlæg, som aldrig har postet herinde før der skriver det.
Anyway - det er ærgeligt fordi de nye folk skal gerne blive i længere tid som du siger. Omvendt er det jo også bare sådan nogle gange i e ny ansættelse at en af parterne kan se efter kort tid, at det ikke var et rigtige match.
Jeg har faktisk selv lige forladt et job indenfor de førstre tre måneder fordi jeg kunne se, at den måde de arbejde i den nye virksomhed og de muligheder ikke var mig. Det betyder ikke nødvendigivs, at den nye virksomhed eller kollegaerne er dårlige. Nogle gange er der simpelthen bare ikke et match.

Jeg husker ikke den artikel i Nordjyske, men tror det må have været i Ripodsten eller Mediano, at det blev nævnt.Kunji skrev: ↑31. maj 2024, 11:56Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.optimisten skrev: ↑31. maj 2024, 11:28Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.
Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.

Meget enig, jeg har heller ikke hørt meget positivt om hans træninger.Bong skrev:Jeg har også hørt den med Løvenkrands.
Jeg tænker ikke han bliver det store tab. Han er vist bedre til at fortælle om sin karriere end han er til at træne spillerne
Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parterKunji skrev: ↑31. maj 2024, 11:56Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.optimisten skrev: ↑31. maj 2024, 11:28Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.
Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.

Det er vel ikke utænkeligt, at Løvenkrands hele tiden har set U19-jobbet som springbræt til cheftrænerjobbet. Og med Menno van Dams ansættelse kunne Løvenkrands så se ind i minimum et par år mere som U19-træner. Og det gad han ikke. Hvem ved?Raptorr skrev: ↑31. maj 2024, 12:48Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parterKunji skrev: ↑31. maj 2024, 11:56Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.optimisten skrev: ↑31. maj 2024, 11:28Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.
Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.

Fra Stortyske:Stegosaurus skrev: ↑31. maj 2024, 13:36Det er vel ikke utænkeligt, at Løvenkrands hele tiden har set U19-jobbet som springbræt til cheftrænerjobbet. Og med Menno van Dams ansættelse kunne Løvenkrands så se ind i minimum et par år mere som U19-træner. Og det gad han ikke. Hvem ved?Raptorr skrev: ↑31. maj 2024, 12:48Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parterKunji skrev: ↑31. maj 2024, 11:56Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.optimisten skrev: ↑31. maj 2024, 11:28Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.
Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.
Når Ydesen skriver det tror jeg på han har troværdige kilder. Mon ikke ideen så har været, at Løvenkrands skulle forfremmes om en 2-3 år, men ikke med det samme og når Hilje så stopper står man med en intern afløser der ikke allerede var klar til førsteholdet. Jeg havde i hvert fald været ret skuffet, hvis de gik med Løvenkrands som cheftrænerStegosaurus skrev:Fra Stortyske:Stegosaurus skrev: ↑31. maj 2024, 13:36Det er vel ikke utænkeligt, at Løvenkrands hele tiden har set U19-jobbet som springbræt til cheftrænerjobbet. Og med Menno van Dams ansættelse kunne Løvenkrands så se ind i minimum et par år mere som U19-træner. Og det gad han ikke. Hvem ved?Raptorr skrev: ↑31. maj 2024, 12:48Ja, lad os nu lige trække vejret, inden vi sabler nogen ned her. Der kan jo være flere årsager, fx. at forventningerne ikke er indfriede hos en eller begge parterKunji skrev: ↑31. maj 2024, 11:56Er der kommet andet ud om ansættelsen af Peter Løvenkrands end en sætning uden kontekst i slutningen af en Nordjyske-artikel? For det var trods alt udelukkende Figo, der udtalte sig ifbm. ansættelsen af Løvenkrands.optimisten skrev: ↑31. maj 2024, 11:28Fuldstændig enig.Forza skrev: ↑31. maj 2024, 09:34Kilde? Er det officielt?
Satme ærgerligt den svingdør bliver ved med at være åben. Det er også af den grund at jeg hader at vi rekrutterer så mange der kommer langt væk fra. Løvenkrands og Niels Lawaetz ville aldrig være langsigtet løsninger. Få nu rekrutteret nogle der rent faktisk har ambitioner om at blive heroppe på ungdomsniveau.
I forbindelse med fyringen af Figo kom ansættelsen af Løvenkrands vel også frem som et eksempel på en af flere løbende uenigheder. Det var SSE der trumfede Løvenkrands igennem imod akademidirektørens vilje. Det er ikke kønt hvis Løvenkrands nu allerede rejser igen.
Håber at SSE er lærenemme for læringskurven ser ud til at være stejl for dem.
Lad os i hvert fald male fanden på væggen, inden vi kender omstændighederne. Det er den rigtige debatside-tilgang.Vi ved jo heller ikke, om Løvenkrands har søgt en anden stilling i organisationen og ikke har fået den, eller har fået tilbudt stilling andetsteds og vil tættere på hjemstavnen, osv. Derudover skal det vel også lige offentliggøres.
"Plan blev ændret
Da Peter Løvenkrands blev hentet til AaB, var det med en klar plan om, at han ville blive afløser for Oscar Hiljemark, når han en dag skulle videre, men den plan er blevet ændret med valget af Menno van Dam som ny cheftræner i AaB."
Ikke noget, og han er/var jo heller ikke relevant.


Han har jo kun været her siden januar, efter nærmest ingen spilletid i FCK. På U19 SYNES jeg det ligner, at han spiller på central midt som 8’er, og han går meget med tilbage og bygger spillet op. I FCK var han kantspiller. Så ja, måske lille genistreg at rykke ham ind centralt og lidt tilbage. Han føler i øvrigt selv at det var helt urimeligt st han ikke fik mere spilletid i fck. Amar er lynhurtig og accelerer hurtigt, han har fin teknik og tør holde bolden og spille småspil, han løber villigt hjem når han mister bolden. Offensivt har han virkelig ikke mange svagheder, men skal selvfølgelig arbejde lidt med disciplin når det hedder superliga - ikke altid forsøge med den målgivende aflevering. Svagheder? Han er vel 170 cm høj og vinder ikke mange hovedstødsdueller. Men har ikke set så dominerende spiller på midtbanen i U19 ligaen siden Simsir.Erasmus Montanus skrev: ↑3. jun 2024, 09:25Diagne roses fra flere brugere herinde.
Er der nogen, der kan fortælle, om det er talentafdelingen, der har gjort en genistreg at placere ham på en ny position, hvorfor han lige nu blomstrer på den måde?
Hvad er hans styrker og svagheder på den centrale midtbane?
Så du siger han er Kante?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2024, 17:42Han er vel 170 cm høj og vinder ikke mange hovedstødsdueller. Men har ikke set så dominerende spiller på midtbanen i U19 ligaen siden Simsir.
Tak, ham glæder vi os til at følge i den kommende sæson.Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2024, 17:42Han har jo kun været her siden januar, efter nærmest ingen spilletid i FCK. På U19 SYNES jeg det ligner, at han spiller på central midt som 8’er, og han går meget med tilbage og bygger spillet op. I FCK var han kantspiller. Så ja, måske lille genistreg at rykke ham ind centralt og lidt tilbage. Han føler i øvrigt selv at det var helt urimeligt st han ikke fik mere spilletid i fck. Amar er lynhurtig og accelerer hurtigt, han har fin teknik og tør holde bolden og spille småspil, han løber villigt hjem når han mister bolden. Offensivt har han virkelig ikke mange svagheder, men skal selvfølgelig arbejde lidt med disciplin når det hedder superliga - ikke altid forsøge med den målgivende aflevering. Svagheder? Han er vel 170 cm høj og vinder ikke mange hovedstødsdueller. Men har ikke set så dominerende spiller på midtbanen i U19 ligaen siden Simsir.Erasmus Montanus skrev: ↑3. jun 2024, 09:25Diagne roses fra flere brugere herinde.
Er der nogen, der kan fortælle, om det er talentafdelingen, der har gjort en genistreg at placere ham på en ny position, hvorfor han lige nu blomstrer på den måde?
Hvad er hans styrker og svagheder på den centrale midtbane?