AaB - Silkeborg IF, søndag d. 28. august 2024
Re: AaB - Silkeborg IF, søndag d. 28. august 2024
Oumar og jasson fra 2. Halvlegs start ser det ud til
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi skal naturligvis have mere fat i midtbane og over kanterne, det skal vi få styr på, men vi har et nyt system og en håndfuld nye spillere. Forventer det sidder bedre jo flere kampe vi spiller. Men kræfterne skal lige bruges bedre.
Jørgensen må godt få vores næste chance, han er skarp.
Jørgensen må godt få vores næste chance, han er skarp.
Jeg tænker, det er en kalkuleret risiko i spillestilen, at der vil være perioder med et lavere blus, inden man kan fortsætte presset lidt senere. Ville egentlig hellere, at vi fra 25. minut havde stillet os lidt lavere for en stund og prøvet at lade op. Som jeg ser det, brugte vi lidt for meget energi på at prøve at fortsætte et ikke-afstemt pres, fordi der var brug for at trække luft indHanga skrev: ↑28. jul 2024, 17:02Jeg er da bestemt enig i at vi må begrænse presset til perioder, det er helt naturligt, man skal bare helst ikke kunne snakke om indtruffet træthed en tredjedel inde i kampen, for så får vi godt nok problemer med at praktisere den spillestil.Sauer skrev: ↑28. jul 2024, 16:55Jeg tænker egentlig, at der ret naturligt vil være perioder undervejs i kampen, hvor vi vil mangle energi. Ingen hold kan presse på den måde i en hel kamp.Hanga skrev: ↑28. jul 2024, 16:51Det er bestemt en mulighed at der allerede er træthed, men det vil godt nok være skidt hvis det indtræffer efter 20-25 min. af en fodboldkamp. Især for et hold der gerne vil spille presspil og som har snakket om at man satser på at være i bedre fysisk form end de fleste andre klubber.
Men puha, sikke en udvikling 1. halvleg tog. Jeg synes vi starter godt og selvom Lind voldte problemer, så var vi det bedre hold de første 20 min., men så skal jeg da love for at kampen vendte og det er et mindre mirakel at vi kommer til pause med føringen intakt.
Men vi skulle gerne kunne bruge de perioder til at varme bolden lidt - eller afvise angreb med tætte markeringer. Men Silkeborg har været gode til at spille os tynde efter den første halve time.
Mit gæt er, at man bringer Jasson og Jimenez i spil relativt tidligt i 2. halvleg.
Jeg tror du får ret i den forudsigelse da midtbanen tabte samtlige dueller de sidste 20 min. Hvis Silkeborg fortsætter med at have initiativet bør vi overveje at rykke Widell ud på kanten for at få en mere duelstærk spiller på midtbanen. Widell er god at have derinde til at styre spillet, men det kan være pænt ligemeget hvis kampbilledet er som i de sidste 20 min.
Ah, det er sgu tunnelblik, Iredale.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Iredale igen i en situation han kan spille farlig men slet ikke får nok ud af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Skidt beslutning af Iredale. Den skulle spilles videre.
SÅ SKETE DET!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
PonySlaystation
- Superliga

Så fik Højholt sit mål! 
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Endelig HØJHOLT
Når Højholt endelig scorer, så gør han det ordentligt! 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Kææææft en kasse! Sådan Højholt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hold kæft, vi har fået Diego Maradona på holdet!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
To torsdage på en uge! Grisene flyver!
Love it.
Love it.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Der nåede man da lige at genopleve glæden ved VAR.
Det har jeg sgu ikke savnet.
Det har jeg sgu ikke savnet.
Og man mindes lige om, hvor meget VAR smadrer stemningen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Bare forlæng med Malte, inden han går helt amok
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Iøvrigt dejlig energisk Jasson