AaB - Silkeborg
Re: AaB - Silkeborg
Og så står Kasper Jørgensen lige og udstiller AaB igen igen..
At de ikke anede de forskellige scenarier..
Jeg ved ikke, om det egentlig er forkert at gå efter sejren..
Men at AaB igen igen viser sig som en klub, som ikke klæder spillerne på I forhold til scenarier..
Det er jo ikke første gang, at de står og fortæller det efter en kamp..
Men at AaB igen igen viser sig som en klub, som ikke klæder spillerne på I forhold til scenarier..
-
Aalborgmanden
- 2. div

Hvis tyskerne skal fyres må nordjyderne jo selv til lommerne så simpelt er det. Fortiden viser jo desværre at viljen blandt de der har penge ikke er til stede.
AaB får det sgu svært også i 1 div.
AaB får det sgu svært også i 1 div.
Jamen han er jo komplet uintelligent altsåDalbjerg skrev: ↑18. maj 2025, 16:20Og så står Kasper Jørgensen lige og udstiller AaB igen igen..
Mage til tumpe
Der har været mere bund i et elendigt hold under Wichmann end der var til sidst under Menno. Og jeg kunne godt li’ Menno, men når man hører spillere og journalister, så har han ikke været god nok til den her situation.alithebeast skrev: ↑18. maj 2025, 16:18Hvor mange point har han hentet? Menno havde altså ikke en meget bedre trup end Wichmann.
Men det peger kun på SSE22. De har lavet den forkerte trup og hentet den forkerte træner til den her situation.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ved målet til 2-2 der skulle Müller have været ude og bokse den bold væk, igen kostede han mål.
Ved sidste nedrykning der fik Theo Sander nærmest skylden alene for den nedrykning. Jeg mener at Müller har mindst lige så stor, om ikke større, andel i denne nedrykning. Vi har suverænt den ringeste målmand i ligaen og havde den dag i dag hellere end gerne byttet Müller med Theo Sander…..
Ved sidste nedrykning der fik Theo Sander nærmest skylden alene for den nedrykning. Jeg mener at Müller har mindst lige så stor, om ikke større, andel i denne nedrykning. Vi har suverænt den ringeste målmand i ligaen og havde den dag i dag hellere end gerne byttet Müller med Theo Sander…..
Kom nu igang AaB!!!
Det mener jeg så er helt galt afmarcheret. At placere den mængde skyld på ham, med så meget ansvarssvigt fra forventeligt mere bærende spillere, det er uden for skiven.Bisgaard skrev: ↑18. maj 2025, 16:23Ved målet til 2-2 der skulle Müller have været ude og bokse den bold væk, igen kostede han mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg synes ikke Müller skal have skylden. Dertil har der været for mange gigantiske afbrændere og katastrofale forsvarsfejl fra holdkammerater. Men han redder heller ikke noget ekstraordinært. Efter en okay start i klubben og en hurtig forlængelse, så er han faldet til at være en dygtig målmand med fødderne (dog med et drop), men en katastrofe på indlæg og i feltet samt en meget standard shotstopper.
Det ligner en dum forlængelse, når Grønkjær sidder på bænken.
Det ligner en dum forlængelse, når Grønkjær sidder på bænken.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Han har skabt fremskridt i spillet på kort tid, han er stadig ikke skyld at ledelsen har hentet nul boner til holdet, Holdet under Menno sejlede jo konstant til sidst desværre han var ellers et skønt menneske, under Wichmann er spillet blevet bedre, men de personlige fejl koster jo bare når man har hentet spillere der ikke er skabt til at præstere på det her niveau. Han har ikke hentet mange point nej, men spillet var i fremgang i forhold til Menno, det var bare for sent han kom indalithebeast skrev: ↑18. maj 2025, 16:18Hvor mange point har han hentet? Menno havde altså ikke en meget bedre trup end Wichmann.
Hvad er forskellen fra da man så gav Theo skylden? På det tidspunkt var der endnu flere og langt mere erfarne spillere til stede. Det er ikke Müllers skyld alene, slet ikke. Skylden ligger hos James Gow der totalt har undervurderet ligaen og samlet et sandt sammenrend af elendige lykkeriddere, der i blandt en elendig målmand ved navn Vincent Müller….Funky skrev: ↑18. maj 2025, 16:26Det mener jeg så er helt galt afmarcheret. At placere den mængde skyld på ham, med så meget ansvarssvigt fra forventeligt mere bærende spillere, det er uden for skiven.Bisgaard skrev: ↑18. maj 2025, 16:23Ved målet til 2-2 der skulle Müller have været ude og bokse den bold væk, igen kostede han mål.
Kom nu igang AaB!!!
Hahaha..
Og Lyngby falder helt sammen i Haderslev, og Vejle redder sig før sidste runde..
Det er jo helt vanvittigt..
Og Lyngby falder helt sammen i Haderslev, og Vejle redder sig før sidste runde..
Det er jo helt vanvittigt..
Spot OnKunji skrev: ↑18. maj 2025, 16:23Der har været mere bund i et elendigt hold under Wichmann end der var til sidst under Menno. Og jeg kunne godt li’ Menno, men når man hører spillere og journalister, så har han ikke været god nok til den her situation.alithebeast skrev: ↑18. maj 2025, 16:18Hvor mange point har han hentet? Menno havde altså ikke en meget bedre trup end Wichmann.
Men det peger kun på SSE22. De har lavet den forkerte trup og hentet den forkerte træner til den her situation.
Müller har ikke været imponerende på det seneste men han har reddet mange kæmpe chancer denne sæson. Det er ikke ham der er skyld i det her.Bisgaard skrev: ↑18. maj 2025, 16:23Ved målet til 2-2 der skulle Müller have været ude og bokse den bold væk, igen kostede han mål.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi havde ganske få min at gøre med, og uanset om vi havde vundet, så var en del af præmissen næste uge at Vejle skulle sætte point til. Ved at hive uafgjort ændrer præmissen sig så til at Vejle skal tabe, og at vi potentielt selv skal vinde med 3. Var det sandsynligt? Nej, men det var en mulighed, som vi nu ikke får testet.NIN skrev: ↑18. maj 2025, 16:15Netop. Vejle mod SønderkyskE og vi skal "massakrere" Lyngby ude. Så vil jeg betegne det som en langt større chance, at vi score en enkelt pind mere mod Silkeborg i en piv-åben 2-2 kamp på det tidspunkt
Men altså, større sag er det heller ikke. Men Kasper J fik da afsløret at det ikke var et klart bevidst valg for han troede at vi var definitivt færdige med uafgjort.
Anyway - jeg havde 0% tro på overlevelse inden i dag. Jeg ved ikke om jeg hellere havde set at vi havde tabt 0-4 men det er alligevel utroligt at røvhullerne nåede at give mig et håb for så at smide det væk igen med endnu et los i løgene. Nøj hvor det frustrerer mig at vi igen igen igen falder for presset til sidst og smider sejrene væk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Forstår ikke at den slet ikke er vist i slow el. at Tv3 slet ikke kigger på den. Hvor er VAR?
AaB fan since 1991 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Menno havde et pointsnit der hed 0,6 efter vinterpausen med helt samme trup og i den periode mødt blandt andre FCK, FCM, FCN og AGF.AlbertE skrev: ↑18. maj 2025, 16:28Han har skabt fremskridt i spillet på kort tid, han er stadig ikke skyld at ledelsen har hentet nul boner til holdet, Holdet under Menno sejlede jo konstant til sidst desværre han var ellers et skønt menneske, under Wichmann er spillet blevet bedre, men de personlige fejl koster jo bare når man har hentet spillere der ikke er skabt til at præstere på det her niveau. Han har ikke hentet mange point nej, men spillet var i fremgang i forhold til Menno, det var bare for sent han kom indalithebeast skrev: ↑18. maj 2025, 16:18Hvor mange point har han hentet? Menno havde altså ikke en meget bedre trup end Wichmann.
Wichmann har hentet 0,25 og har mødt Silkeborg, Viborg, Vejle og SønderjyskE..
Hader København!
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Nedrykningen har jo været ligesom at se “optakten” til et trafikuheld i superslow, så jeg forstår ikke, hvori overraskelsen ligger for folk.
Truppen er for dårlig, eller mangler i hvert fald kvalitet på vitale pladser, og Vejle har haft markant større momentum i flere måneder.
På både kort og længere sigt er fremtiden dyster.
AaB vil altid være mit hold, og i dag er endnu en sort søndag, men pt. magter jeg ikke at følge endnu (mindst) et år i 1. div.
Truppen er for dårlig, eller mangler i hvert fald kvalitet på vitale pladser, og Vejle har haft markant større momentum i flere måneder.
På både kort og længere sigt er fremtiden dyster.
AaB vil altid være mit hold, og i dag er endnu en sort søndag, men pt. magter jeg ikke at følge endnu (mindst) et år i 1. div.
4. dommer indikerede til Wichmann, at VAR kiggede på den. Men derfor er det stadig dårlig produktion, at Viasat ikke viser den.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
De, der i sin tid gav Theo skylden, var nogle helt særlige typer, der havde brug for at finde en syndebuk.Bisgaard skrev: ↑18. maj 2025, 16:29Hvad er forskellen fra da man så gav Theo skylden? På det tidspunkt var der endnu flere og langt mere erfarne spillere til stede. Det er ikke Müllers skyld alene, slet ikke. Skylden ligger hos James Gow der totalt har undervurderet ligaen og samlet et sandt sammenrend af elendige lykkeriddere, der i blandt en elendig målmand ved navn Vincent Müller….Funky skrev: ↑18. maj 2025, 16:26Det mener jeg så er helt galt afmarcheret. At placere den mængde skyld på ham, med så meget ansvarssvigt fra forventeligt mere bærende spillere, det er uden for skiven.Bisgaard skrev: ↑18. maj 2025, 16:23Ved målet til 2-2 der skulle Müller have været ude og bokse den bold væk, igen kostede han mål.
Jeg er enig i, at Müller bærer den samme mængde skyld, som vores målmænd ved seneste nedrykning gjorde, men det giver ikke målmændene skylden alene.
Theo gør det i øvrigt godt i Hvidovre og er mange gange endt som rundens målmand. Bliver et fint gensyn.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Det værste var næsten den fornemmelse der sneg sig ind hos ihvertfald mig efter 89min. - fornemmelsen af at det går galt. Jeg var mere eller mindre overbevist om, at Silkeborg ville vende det. Sad og overvejede at smide 1000kr på SIF-sejr til odds, ja var den i 75 inden udligningen?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...