AaB - Silkeborg
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Silkeborg
Fortjent nedrykning. Kampen var symptomatisk for hele sæsonen. Meget god vilje, gode muligheder, men igen igen falder det hele med, at der er NUL soliditet og bund i holdet rent defensivt. Vejle og Lyngby er langt mere solide og vi så i dag at Vejle var i stand til at modstå et stort pres fra Viborg og hente sejren i land. Det er lige netop der, at AaB ikke har været gode nok. Fordi man ikke har haft defensiv soliditet og bund til at køre de der arbejdssejre i land.
Det er helt vildt, så mange gange AaB har sat føringer over styr i de sidste fem minutter. Er det 6-7 gange? Tænk hvor mange points det har kostet!
Det er helt vildt, så mange gange AaB har sat føringer over styr i de sidste fem minutter. Er det 6-7 gange? Tænk hvor mange points det har kostet!
lidt synd for Bonde, faktisk. Han leverede et fint indhop.
Nå, det var så det. Slut prut.
Massive fejlsatsninger i stort og småt. Meget få spillere kan siges at have leveret positivt i fht forventninger. Jeg har egentlig kun Pudel, Bomholt, til dels Davidsen, MJ og Helenius tydeligt på positivlisten set over hele sæsonen. Alt, alt for store huller i osten på alle andre positioner. En gigantisk opgave, Wichmann står med.
Nå, det var så det. Slut prut.
Massive fejlsatsninger i stort og småt. Meget få spillere kan siges at have leveret positivt i fht forventninger. Jeg har egentlig kun Pudel, Bomholt, til dels Davidsen, MJ og Helenius tydeligt på positivlisten set over hele sæsonen. Alt, alt for store huller i osten på alle andre positioner. En gigantisk opgave, Wichmann står med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Brutal afslutning på en ellers god kamp fra holdet. Men hold nu kæft hvor er jeg træt af at se os have så lidt kynisme og coolness. Er det sejr nr 4 vi smider i de døende minutter? Det er ikke tilfældigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den der hånd, blev det filmet? Så man situationen?
-
PonySlaystation
- Superliga

Jeg har en underlig lettet følelse lige nu. Nu er det da trods alt afgjort. Men hold nu kæft hvor har det været ringe rigtig længe.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Fed, fed afslutning.
Virkelig sådan et spark i nosserne, vi har godt af, når vi er så ringe.
Nu er sidste kamp gratis - og det bliver forhåbentlig en fest i 1. Division, hvor Wichmann for alvor kan sætte sit spil. Håber vi tør holde ham i flere år og ikke bare smider ham væk.
Tak for en møgbelortet sæson.
Virkelig sådan et spark i nosserne, vi har godt af, når vi er så ringe.
Nu er sidste kamp gratis - og det bliver forhåbentlig en fest i 1. Division, hvor Wichmann for alvor kan sætte sit spil. Håber vi tør holde ham i flere år og ikke bare smider ham væk.
Tak for en møgbelortet sæson.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Aaaah. Han er Kent er en af de største fodboldhjerner i Danmark, det kan man ikke just sige om hans ditto på AaB-bænken.DenSataniskeHest skrev: ↑18. maj 2025, 16:05Får altid fornemmelse af Kenth Nielsen elsker at sende sin gamle klub ned
Hader København!
Træneren er ikke skyld i manglende kvalitet på holdet, han er lige kommet og har faktisk fået dem til og spille betydeligt bedre end de har gjort hidtil. Ledelsen har hentet nul boner i massevis og det koster bare
Fordi de få voksne mennesker på banen ikke ejer ro og eller overblik. Hele sæsonen har vi ikke evnet at bevare roen, så selvfølgelig kan vi heller ikke nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

He doesn't. Fortalte han også i interview forleden. Men han er bare træner for et andet hold og i øvrigt ikke just et sentimentalt menneske.DenSataniskeHest skrev: ↑18. maj 2025, 16:05Får altid fornemmelse af Kenth Nielsen elsker at sende sin gamle klub ned
Ædruelighedens stemme
ja ringer sammensat en det skramel Inge André Olsen fik lavet og det siger ikke så lidt
AaB AaB AaB AaB
Er du seriøs ?
4 mål i alt. Så hvis vi kunne vinde med 2 skulle Vejle "blot"
tabe med 2.
// gwailo
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Netop. Vejle mod SønderkyskE og vi skal "massakrere" Lyngby ude. Så vil jeg betegne det som en langt større chance, at vi score en enkelt pind mere mod Silkeborg i en piv-åben 2-2 kamp på det tidspunkt
Hvis de har den mindste skam i livet, kører de pt. med moderat hastighedsoverskridelse på E 45 i retning af grænsen og har efterladt en seddel på et kontor på Hornevej og via Google Translate kommet frem til denne ordlyd: "Undskyld"!Gentleman Finn skrev: ↑18. maj 2025, 16:02Det var det, men det var det også ved X. Vejle har bare ramt formen på et godt tidspunkt og vi ventede nok for længe med at fyre Menno.
Vi må ned og vende igen, SSE22 skal have nogle penge op af lommen eller finde nogle andre investorer
Nej, selvfølgelig har de ingen penge, for hvis de havde det, føjes der endnu en skærpende omstændighed til deres to år lange voldtægt af det i forvejen mishandlede AaB. For hvorfor fanden har disse penge ikke materialiseret sig, før Titanic stod med bunden i vejret, når skibets sænkning har været åbenlys for enhver med basal fodboldforstand siden juli i fjor? Og nej, der kommer heller ikke nye investorer til det ramponerede AaB - de har forlængst valgt Aalborg Håndbold eller koncentreret sig om alt, der ligger syd for Hobro.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvor mange point har han hentet? Menno havde altså ikke en meget bedre trup end Wichmann.
Hader København!
SSE22 RAUS