Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 12:50
Kunji skrev: ↑30. aug 2025, 12:11
Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 10:01
Sapiens skrev: ↑30. aug 2025, 09:47
Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 09:40
haghdk skrev: ↑30. aug 2025, 09:09
Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.
Gå ud at tale om hvilken krise og forfatning klubben er i, forklare hvordan de forsøger at arbejde sig ud af det.
Men han gemmer sig bagved spillere og trænere, der uge efter uge må fortælle at klubben ikke kan rykke op.
Han forlader selvfølgelig ikke hans fyrstelige hyre. Den slags penge kommer aldrig nogensinde til at tjene igen.
Hvad er grunden til dit store had mod Tuxen-Boll? Det virker helt malplaceret.
At alt hvad han har foretaget har været på bagkant.
Træneren og sportsdirektør alt for sent på plads.
Der er hentet 6 mand ind, men ingen af dem er spillere der kan sætte retningen for klubben.
Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan i alverden der kan stå en mand med speciale i det kommercielle og sætte den sportslige retning for en professionel fodboldklub. Det er absurd.
Men han er jo på bagkant af en simpel årsag: der har foregået en magtkamp i klubben om, hvem der reelt bestemte. Bedst udtalt ved, at man ikke engang kun blive enige om, hvilken type sportschef man ville ansætte, før den nye bestyrelsesformand kunne skære igennem.
Tuxen Bill kan sagtens vise sig, at være en ringe direktør, men der står SSE22 overalt på den her sommer indtil John Møller bliver ansat.
Han har jo stadig valgt en mand der først kan starte, når vinduet er slut.
Måske det kunne have givet holdet noget positivt, at have en stærk leder udenfor banen, når holdet er blottet for lederskab indenfor kridtstregerne og han selv er gået I flyverskjul. Imens Børsting, Jasson og Bomholt render rundt med anførerbindet for AaB.
Jeg mener i øvrigt, at de 6 mand der er hentet ind er komplet ligegyldige, når de mest væsentlige forstærkninger er blevet forsømt. Vi skulle have haft en top spiller til hver kæde med erfaring og så måtte de lappe på resten.
De fleste spillere er hentet ind under og af Julius Nagel - ikke Tuxen Boll. Økonomien er også først hævet efterfølgende.
Børsting er hentet ind som rotation.
Kallesøe som starter, hvilket han absolut ser ud til at være.
Olsson som talent (som nu er tvunget i start)
Håpnes som starter. Her er jeg mere usikker på niveauet endnu.
Maarup. Ja. Den fatter jeg ganske enkelt ikke.
Normann som starter, hvilket han absolut ligner.
I alt er problemet jo udelukkende, at vi stadig mangler topsigningerne, hvilket vi hele tiden har fået fortalt først kommer nu. Kommer de ikke, så er det en katastrofe. Enig.
At holdet er tømt for kvalitet peger KUN på SSE22 i min bog.
Og John Møller har både været med inde over Normann, og han er en del af vinduets afslutning. Han er også på Hornevej til deadline day.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.