Århus Fremad - AaB (29-08-2025)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar

Re: Århus Fremad - AaB (29-08-2025)

Indlæg af R Rosenberg » 30. aug 2025, 09:59

Forza skrev:
30. aug 2025, 09:53
Kasper skrev:
30. aug 2025, 09:40
haghdk skrev:
30. aug 2025, 09:09
Kasper skrev:
30. aug 2025, 07:39
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375

Der er langt fra de gamle dage med Lynge, der altid stillede sig frem og forsvarede klubben

Kujon.
Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.
Gå ud at tale om hvilken krise og forfatning klubben er i, forklare hvordan de forsøger at arbejde sig ud af det.
Men han gemmer sig bagved spillere og trænere, der uge efter uge må fortælle at klubben ikke kan rykke op.

Han forlader selvfølgelig ikke hans fyrstelige hyre. Den slags penge kommer aldrig nogensinde til at tjene igen.
Det er simpelthen for latterligt.

Vi er alle frustreret. Men du er helt udenfor skiven.
Nej, det er faktisk ikke latterligt. Selvfølgelig ville det klæde ham at gå ud og besvare spørgsmål. De 5 minutter havde ikke ændret på hans tid til at finde nye super-spillere.

At han så helst er fri for det forstår man jo godt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 30. aug 2025, 10:01

Sapiens skrev:
30. aug 2025, 09:47
Kasper skrev:
haghdk skrev:
Kasper skrev:

Der er langt fra de gamle dage med Lynge, der altid stillede sig frem og forsvarede klubben

Kujon.
Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.
Gå ud at tale om hvilken krise og forfatning klubben er i, forklare hvordan de forsøger at arbejde sig ud af det.
Men han gemmer sig bagved spillere og trænere, der uge efter uge må fortælle at klubben ikke kan rykke op.

Han forlader selvfølgelig ikke hans fyrstelige hyre. Den slags penge kommer aldrig nogensinde til at tjene igen.
Hvad er grunden til dit store had mod Tuxen-Boll? Det virker helt malplaceret.
At alt hvad han har foretaget har været på bagkant.
Træneren og sportsdirektør alt for sent på plads.
Der er hentet 6 mand ind, men ingen af dem er spillere der kan sætte retningen for klubben.
Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan i alverden der kan stå en mand med speciale i det kommercielle og sætte den sportslige retning for en professionel fodboldklub. Det er absurd.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 30. aug 2025, 10:01

Remark skrev:
30. aug 2025, 09:32
Det værste er jo, at det her ikke behøver at være lavpunktet.

Vores hold er så ungt og dermed uerfarent. De få spillere med erfaring som Børsting og Helenius kan ikke løfte sådan et hold. Især ikke når en mellemgruppe med Müller og Jasson heller ikke går forrest.

Men det er uden for banen, det er gået galt.

Jeg bebrejder i nævnte rækkefølge

SSE22 (Inkomptence af episk omfang)
AaBs ledelse 2019-2023 (Overmod og tvivlsom moral)
AaBs ledelse 2014-2018 (mistede mulighederne ovenpå the double)

De kan dele den skamstøtte, der kan sættes op på Gammeltorv
Er der én ting, jeg klandrer Inge for (og der er flere), så er det fedtspillet med Thomasberg.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 30. aug 2025, 10:47

R Rosenberg skrev:
30. aug 2025, 09:27
Så er der highlights, venner: https://aabsport.dk/nyheder/2025/august ... d-AaB-5-1/

Husk
at Kelvin John bliver det næste store salg.
at det drejer sig primært om manglende selvtillid
at Müller er en helt fin keeper
at fans er en medvirkende årsag til resultaterne
at vi aldrig har været bedre til at sælge spillere
4/5 rigtige fra bodegaen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

AaBWanKenobi
2. div
2. div

Indlæg af AaBWanKenobi » 30. aug 2025, 11:20

634 skrev:
30. aug 2025, 00:32
Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
Du har helt ret!
Det er fx kun pga. FC Københavns mange fans, at AaB har tabt ca. 99 ud af de 100 seneste kampe i Parken.
Og omvendt: Hvis FC Barcelona skulle spille en betydende kamp uden deres fans mod AaB på Aalborg stadion, ville det mest spændende spørgsmål være, om AaB ville vinde 3 eller 4 - 0.
Kvaliteten af spillerne på banen er ubetydelig ift. fans (manglende) opbakning!

Soren
1. div
1. div

Indlæg af Soren » 30. aug 2025, 11:21

Funky skrev:
29. aug 2025, 20:13
Man var ikke mødt op for at tage opgaven seriøst. Stort set alle var på hælene fra første færd, kunne ikke tæmme en bold, kunne ikke matche modstanderne på speed, kunne ikke vinde en eneste nærkamp, kom for sent til ALT.

Jeg sad på Viborg stadion til 7-2 blamagen. Det er lidt up in the air for mig lige nu, om denne indsats faktisk var værre. Jeg hælder til nej, for der var dog en masse gode spillere på det daværende hold. Vi har alt for mange spilere, som aldrig har bevist sig på en stabilt niveau. Men jeg synes også, det så underlige ud fra allerførste færd - bare den måde, holdet kom på banen på. De så ikke ud til at være til stede. Er der foregået noget i kulissen?
Jeg tror simpelthen at truppen undervurderede opgaven Big time. Kulissen og at det var en oprykker.

Men Fremad spiller god fodbold og hvis man spiller så naivt og uden pres som vi gjorde, så straffer de det med deres omstillinger og kombinationer

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 30. aug 2025, 12:11

Kasper skrev:
30. aug 2025, 10:01
Sapiens skrev:
Kasper skrev:
haghdk skrev:
Kasper skrev:

Kujon.

Der er hentet 6 mand ind, men ingen af dem er spillere der kan sætte retningen for klubben.
Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan i alverden der kan stå en mand med speciale i det kommercielle og sætte den sportslige retning for en professionel fodboldklub. Det er absurd.
Men han er jo på bagkant af en simpel årsag: der har foregået en magtkamp i klubben om, hvem der reelt bestemte. Bedst udtalt ved, at man ikke engang kun blive enige om, hvilken type sportschef man ville ansætte, før den nye bestyrelsesformand kunne skære igennem.

Tuxen Bill kan sagtens vise sig, at være en ringe direktør, men der står SSE22 overalt på den her sommer indtil John Møller bliver ansat.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Klitgaard89
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Søren Andersen

Indlæg af Klitgaard89 » 30. aug 2025, 12:32

Igår på Riisvangen syntes jeg mange af spillerne så trætte ud tidligt i kampen... De var 'tunge' i deres bevægelser.
Olsson og en anden skulle have en tår vand imens der var sort røg, og lignede nogen der allerede havde løbet et marathon..

Var det bare mig eller var der andre som fik samme indtryk?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 30. aug 2025, 12:50

Kunji skrev:
30. aug 2025, 12:11
Kasper skrev:
Sapiens skrev:
Kasper skrev:
haghdk skrev:
Kasper skrev:

Kujon.

Men han er jo på bagkant af en simpel årsag: der har foregået en magtkamp i klubben om, hvem der reelt bestemte. Bedst udtalt ved, at man ikke engang kun blive enige om, hvilken type sportschef man ville ansætte, før den nye bestyrelsesformand kunne skære igennem.

Tuxen Bill kan sagtens vise sig, at være en ringe direktør, men der står SSE22 overalt på den her sommer indtil John Møller bliver ansat.
Han har jo stadig valgt en mand der først kan starte, når vinduet er slut.
Måske det kunne have givet holdet noget positivt, at have en stærk leder udenfor banen, når holdet er blottet for lederskab indenfor kridtstregerne og han selv er gået I flyverskjul. Imens Børsting, Jasson og Bomholt render rundt med anførerbindet for AaB.
Jeg mener i øvrigt, at de 6 mand der er hentet ind er komplet ligegyldige, når de mest væsentlige forstærkninger er blevet forsømt. Vi skulle have haft en top spiller til hver kæde med erfaring og så måtte de lappe på resten.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 30. aug 2025, 13:01

DenGamleMand skrev:
30. aug 2025, 08:34
634 skrev:
30. aug 2025, 08:29
RufusTheDog skrev:
30. aug 2025, 00:52
634 skrev:
Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
De fleste herinde ved efterhånden nok du lever i et alternativt univers, men giver du seriøst supporterne skylden for den her massive deroute?
AaBs nedtur starter ved røgudviklingen, hvor flere spillere bliver ufokuseret og på stive ben, som i tidligere kampe. De mere letbenede hjemmehold har en walk in the park.
De fleste herinde ved efterhånden nok at mange fans lever i et alternativt univers, uden at forstå at holdet mangler opbakning mere end modstand.
SSE 22 kom til fordi en aktieemission gav alt for let kapital, og den daværende bestyrelse kiggede efter nye kapital muligheder, det er blevet en del klub historien nu. Jeg er af den opfattelse at sejre er den bedste medicin mod alt negativt, og at starte forfra i 2 division er tosset
Det holder bare overhovedet ikke stik. Der var ikke én AaB spiller der satte en fod rigtigt de første 22 minutter. Altså inden der kom en smule sort røg. Hvis man ikke kan klare en protest mod klubbens ejeren (og ikke mod en selv som spiller) så er der godt nok noget helt galt.
I have a cunning plan...

Den er nu god nok. Det var intet mindre end den kulsorte røg fra Mordor, der denne herlige sensommer aften i august, lagde sig som en tung dyne over et ellers solbeskinnede Riisvangen og kvalte al nyvunden nordjysk gejst, selvsikkerhed og tro på sejr.

Et mørke og en lille halv times afbrydelse der fik korthuset til at styrte i grus som twin towers. Retfærdigvis skal det siges, at vejarbejdet selvfølgelig heller ikke gjorde det bedre for vores helte.

Indtil da var planen, at komme vakkelvorne og nervøst ud med mange fejlafleveringer og boldtab til følge. Usikkert opspil og en målmand og forsvar på glatis.Og dermed lokke de opportunistiske oprykkere i den fælde at tro, at de havde en chancen mod Hvidovre-dræberne fra Aalborg.

Alt dette døde desværre i et røgfyldt splitsekund. Da de tåbelige fans, der havde valgt at droppe regatta og sing a long på havnefronten i Nordens Paris og i stedet endnu engang, at spendere både tid og penge på at drage udenbys og støtte sit hold, valgte at indhylle Smilets by i en solformørkelse der ville gøre Norlys misundelig.

Lad os nu blot håbe at drenge får snakket den ubehagelig oplevelse godt igennem. Kommer op på hesten igen. Finder lys i mørket. At de rykker tættere sammen i bussen og får kigget sig selv grundigt i spejlet, før de går ud og trænere endnu hårdere end nogensinde før.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 30. aug 2025, 13:08

Kasper skrev:
30. aug 2025, 12:50
Kunji skrev:
Kasper skrev:
Sapiens skrev:
Kasper skrev:
haghdk skrev:

Måske det kunne have givet holdet noget positivt, at have en stærk leder udenfor banen, når holdet er blottet for lederskab indenfor kridtstregerne og han selv er gået I flyverskjul. Imens Børsting, Jasson og Bomholt render rundt med anførerbindet for AaB.
Jeg mener i øvrigt, at de 6 mand der er hentet ind er komplet ligegyldige, når de mest væsentlige forstærkninger er blevet forsømt. Vi skulle have haft en top spiller til hver kæde med erfaring og så måtte de lappe på resten.
De fleste spillere er hentet ind under og af Julius Nagel - ikke Tuxen Boll. Økonomien er også først hævet efterfølgende.

Børsting er hentet ind som rotation.
Kallesøe som starter, hvilket han absolut ser ud til at være.
Olsson som talent (som nu er tvunget i start)
Håpnes som starter. Her er jeg mere usikker på niveauet endnu.
Maarup. Ja. Den fatter jeg ganske enkelt ikke.
Normann som starter, hvilket han absolut ligner.

I alt er problemet jo udelukkende, at vi stadig mangler topsigningerne, hvilket vi hele tiden har fået fortalt først kommer nu. Kommer de ikke, så er det en katastrofe. Enig.

At holdet er tømt for kvalitet peger KUN på SSE22 i min bog.

Og John Møller har både været med inde over Normann, og han er en del af vinduets afslutning. Han er også på Hornevej til deadline day.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 30. aug 2025, 13:11

NIN skrev:
30. aug 2025, 13:01
DenGamleMand skrev:
30. aug 2025, 08:34
634 skrev:
30. aug 2025, 08:29
RufusTheDog skrev:
30. aug 2025, 00:52
634 skrev:
Godnat
De fleste herinde ved efterhånden nok du lever i et alternativt univers, men giver du seriøst supporterne skylden for den her massive deroute?
AaBs nedtur starter ved røgudviklingen, hvor flere spillere bliver ufokuseret og på stive ben, som i tidligere kampe. De mere letbenede hjemmehold har en walk in the park.
De fleste herinde ved efterhånden nok at mange fans lever i et alternativt univers, uden at forstå at holdet mangler opbakning mere end modstand.
SSE 22 kom til fordi en aktieemission gav alt for let kapital, og den daværende bestyrelse kiggede efter nye kapital muligheder, det er blevet en del klub historien nu. Jeg er af den opfattelse at sejre er den bedste medicin mod alt negativt, og at starte forfra i 2 division er tosset
Det holder bare overhovedet ikke stik. Der var ikke én AaB spiller der satte en fod rigtigt de første 22 minutter. Altså inden der kom en smule sort røg. Hvis man ikke kan klare en protest mod klubbens ejeren (og ikke mod en selv som spiller) så er der godt nok noget helt galt.
I have a cunning plan...

Den er nu god nok. Det var intet mindre end den kulsorte røg fra Mordor, der denne herlige sensommer aften i august, lagde sig som en tung dyne over et ellers solbeskinnede Riisvangen og kvalte al nyvunden nordjysk gejst, selvsikkerhed og tro på sejr.

Et mørke og en lille halv times afbrydelse der fik korthuset til at styrte i grus som twin towers. Retfærdigvis skal det siges, at vejarbejdet selvfølgelig heller ikke gjorde det bedre for vores helte.

Indtil da var planen, at komme vakkelvorne og nervøst ud med mange fejlafleveringer og boldtab til følge. Usikkert opspil og en målmand og forsvar på glatis.Og dermed lokke de opportunistiske oprykkere i den fælde at tro, at de havde en chancen mod Hvidovre-dræberne fra Aalborg.

Alt dette døde desværre i et røgfyldt splitsekund. Da de tåbelige fans, der havde valgt at droppe regatta og sing a long på havnefronten i Nordens Paris og i stedet endnu engang, at spendere både tid og penge på at drage udenbys og støtte sit hold, valgte at indhylle Smilets by i en solformørkelse der ville gøre Norlys misundelig.

Lad os nu blot håbe at drenge får snakket den ubehagelig oplevelse godt igennem. Kommer op på hesten igen. Finder lys i mørket. At de rykker tættere sammen i bussen og får kigget sig selv grundigt i spejlet, før de går ud og trænere endnu hårdere end nogensinde før.
Ved du hvad? Jeg tror sgu, du har ret!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 30. aug 2025, 14:10

Kunji skrev:
30. aug 2025, 13:08
Kasper skrev:
30. aug 2025, 12:50
Kunji skrev:
Kasper skrev:
Sapiens skrev:
Kasper skrev:

De fleste spillere er hentet ind under og af Julius Nagel - ikke Tuxen Boll. Økonomien er også først hævet efterfølgende.

Børsting er hentet ind som rotation.
Kallesøe som starter, hvilket han absolut ser ud til at være.
Olsson som talent (som nu er tvunget i start)
Håpnes som starter. Her er jeg mere usikker på niveauet endnu.
Maarup. Ja. Den fatter jeg ganske enkelt ikke.
Normann som starter, hvilket han absolut ligner.

I alt er problemet jo udelukkende, at vi stadig mangler topsigningerne, hvilket vi hele tiden har fået fortalt først kommer nu. Kommer de ikke, så er det en katastrofe. Enig.

At holdet er tømt for kvalitet peger KUN på SSE22 i min bog.

Og John Møller har både været med inde over Normann, og han er en del af vinduets afslutning. Han er også på Hornevej til deadline day.
Det første tror jeg simpelthen ikke på.

Jeg vil i øvrigt lige påpege, at jeg på alle måder er med på sse22 skal ud af vores elskede klub.
Det frikender bare ikke Tuxen Boll for det makværk af en trup AaB stiller til kamp med. Det skriger af amatør.

RufusTheDog
2. div
2. div

Indlæg af RufusTheDog » 30. aug 2025, 14:27

alithebeast skrev:
30. aug 2025, 09:17
Hvem er det, der spiller den helt umulige bold til Olsson ved 5-0 (indrømmet, jeg fandt et glas rødvin og en bog i pausen)? Vedkomne er næsten mere skyldig i 5-0 end Müller er i de to første.
Jeg røg i den samme, jeg mistede også overblikket pga en chenin blanc fra Santa Barbara. Laserskarp, kølig og præcis, ligesom kære 634’s tese. Jeg strækker derfor våben.
Det vár supporteres skyld vi tabte i går. Tak for klarsynet.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 30. aug 2025, 16:40

RufusTheDog skrev:
30. aug 2025, 14:27
alithebeast skrev:
30. aug 2025, 09:17
Hvem er det, der spiller den helt umulige bold til Olsson ved 5-0 (indrømmet, jeg fandt et glas rødvin og en bog i pausen)? Vedkomne er næsten mere skyldig i 5-0 end Müller er i de to første.
Jeg røg i den samme, jeg mistede også overblikket pga en chenin blanc fra Santa Barbara. Laserskarp, kølig og præcis, ligesom kære 634’s tese. Jeg strækker derfor våben.
Det vár supporteres skyld vi tabte i går. Tak for klarsynet.
Åh, mon ikke også Lynge havde en finger med i spillet. Eller tidligere ledelser, dyre kontrakter, vejret osv., osv., osv.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar

Indlæg af Hajen » 31. aug 2025, 00:50

634 skrev:
Godnat
Nu er Marstal vel også favoritter, så intet overraskende i det kampbillede... :S
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Gamling
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Gamling » 31. aug 2025, 09:15

Statistikkerne er jo ifølge træneren meget bedre end resultatet. Så er alt jo godt.

Og træningerne får også stor ros. Top nice.

Så er den oprykning jo nærmest i banken. De nuværende resultater er så bare lidt røgslør for at skabe spænding hos fansene og forvirre modstanderne.

Og lige om lidt er der transferdeadline hvor vi er blevet lovet at Gud, Jesus og helligånden ankommer samtidig (i skikkelse af Tiedemann, Kaasa og noget mere må man forstå)

Så ser frem til et nærmest spirituelt efterår og forår.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 1. sep 2025, 13:15

Ser hajlasjht fra Århus kampen.

1-0 - Den skal Müller gøre noget mere ved. Enten ud i feltet eller bare redde bolden.

2-0 - Enormt passivt forsvarsspil.

3-0 - Opgivende passivt forsvarsspil. AaB spillerne står håbløst på banen. Bliver udspillet.

4-0 - Se 3-0 + Flot hakket i rusen.

5-0 - Se 3-0 + AaB spillerne har givet op. Ingen tilbageløb. DÅRLIG

Ud fra hajlasjht, så må det være en af de dårligste AaB kampe i nyere historie. Med tanke på 4-0 sejren uden før, så er AaB et ustabilt hold, hvor bundniveauet er beskæmmende lavt.

Håber de nye folk der kommer ind kan gøre en forskel hurtigt.
Uden Synd Ingen Frelse

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 1. sep 2025, 14:06

Halil skrev:
1. sep 2025, 13:15

1-0 - Den skal Müller gøre noget mere ved. Enten ud i feltet eller bare redde bolden.

3-0 - Opgivende passivt forsvarsspil. AaB spillerne står håbløst på banen. Bliver udspillet.

Ud fra hajlasjht, så må det være en af de dårligste AaB kampe i nyere historie. Med tanke på 4-0 sejren uden før, så er AaB et ustabilt hold, hvor bundniveauet er beskæmmende lavt.

Der er så, udover Normann Hansen, ikke kommet nogen nye folk endnu.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 1. sep 2025, 14:15

R Rosenberg skrev:
1. sep 2025, 14:06
Halil skrev:
1. sep 2025, 13:15

Der er så, udover Normann Hansen, ikke kommet nogen nye folk endnu.
Er der ikke to på vej?

Husk lige Novo! Han er også ret ny.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar