Århus Fremad - AaB (29-08-2025)
Re: Århus Fremad - AaB (29-08-2025)
Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
Godnat
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Hvor fanden skal man starte. Nok med, at jeg er glad for, at jeg ikke havde fået så dybt i min kalender jeg havde sagt ja til noget andet i dag end at se AaB. Endda i Århus for det ikke skal være løwn.
En ting er en dårlig kamp, men hold kæft det her stiller AaB dårligt ifht. slutnigen på transfervinduet og at få nye spillere ind. Det bør dog også være en selvransagelse ifht. hvem er de rådne æg i en trup der trækker ned. Jeg er med på, at der måske ikke er de store ledere, men som Troels Bech en gang har sagt så gælder det om at have flere der giver med en de tager fra fælleskabet og uden de salle skal være ledre så har jeg en fornemmelse af, at der i den her AaB trup er flere der nyder end yder. For min skyld må Højer sgu gerne kyle en 3-4 mand fra start 11 ad helvedes til og køre med ungdomspillere i stedet.
Virker også til det har været en slidt sløj aften hvad angår fanscenen. Fedt vi sælger Århus's away ende ud og ikke i vivl om der har været klasse vokal støtte. Jeg kan dog også godt tænke om man laver et selvmål ved at tage SSE protesten med på udebane 1) det har været sagt i metermål, 2) kan man reelt opnå noget ved at gentage sig selv? og er symbolværdien ikke lavere på udebane fremfor hjemmebane. Jeg er selv på SSE22 Raus holdet og jeg er også med på at hævne os på familien Peters og Co ved at gøre alt for at smadre deres renome i fodboldverdnen, men jeg tror ikke rigtigt protester på udebane af den art løser noget. Det tror jeg faktisk mere risikere at give AaB og vores fanscene et dårligt rygte i alle andre kredse end i Ultra-ekkokamre.
En ting er en dårlig kamp, men hold kæft det her stiller AaB dårligt ifht. slutnigen på transfervinduet og at få nye spillere ind. Det bør dog også være en selvransagelse ifht. hvem er de rådne æg i en trup der trækker ned. Jeg er med på, at der måske ikke er de store ledere, men som Troels Bech en gang har sagt så gælder det om at have flere der giver med en de tager fra fælleskabet og uden de salle skal være ledre så har jeg en fornemmelse af, at der i den her AaB trup er flere der nyder end yder. For min skyld må Højer sgu gerne kyle en 3-4 mand fra start 11 ad helvedes til og køre med ungdomspillere i stedet.
Virker også til det har været en slidt sløj aften hvad angår fanscenen. Fedt vi sælger Århus's away ende ud og ikke i vivl om der har været klasse vokal støtte. Jeg kan dog også godt tænke om man laver et selvmål ved at tage SSE protesten med på udebane 1) det har været sagt i metermål, 2) kan man reelt opnå noget ved at gentage sig selv? og er symbolværdien ikke lavere på udebane fremfor hjemmebane. Jeg er selv på SSE22 Raus holdet og jeg er også med på at hævne os på familien Peters og Co ved at gøre alt for at smadre deres renome i fodboldverdnen, men jeg tror ikke rigtigt protester på udebane af den art løser noget. Det tror jeg faktisk mere risikere at give AaB og vores fanscene et dårligt rygte i alle andre kredse end i Ultra-ekkokamre.
RAUS RAUS SSE!
Jeg tror faktisk også kampen bliver stoppet fra det modsatte hold, men jeg ved ikke om jeg tager fejl og derfor kan de løbe op at score i tomt mål.
Magen til håbløse undskyldning at det skal være fansene der ødelægger det her er da helt væk. Klubben er kørt i sænk. Der er solgt for rigtig mange millioner. Løn udgifterne er ca de samme. Men vi henter spillere fra 2. Division.
Der er hvis rigeligt steder at tage fat, før man tage fat i en tennisbold og giver den skylden for den elendighed vores elskede klub er kørt ned i
Magen til håbløse undskyldning at det skal være fansene der ødelægger det her er da helt væk. Klubben er kørt i sænk. Der er solgt for rigtig mange millioner. Løn udgifterne er ca de samme. Men vi henter spillere fra 2. Division.
Der er hvis rigeligt steder at tage fat, før man tage fat i en tennisbold og giver den skylden for den elendighed vores elskede klub er kørt ned i
634 skrev: ↑30. aug 2025, 00:32Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Der er langt fra de gamle dage med Lynge, der altid stillede sig frem og forsvarede klubben
Kujon.
Der er langt fra de gamle dage med Lynge, der altid stillede sig frem og forsvarede klubben
Kujon.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Hør ripodsten inden du kalder manden en kujon. Jeg vil sådan set også foretrække at han prioriterer transfers lige nu..Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
AaBs nedtur starter ved røgudviklingen, hvor flere spillere bliver ufokuseret og på stive ben, som i tidligere kampe. De mere letbenede hjemmehold har en walk in the park.RufusTheDog skrev: ↑30. aug 2025, 00:52De fleste herinde ved efterhånden nok du lever i et alternativt univers, men giver du seriøst supporterne skylden for den her massive deroute?634 skrev: ↑30. aug 2025, 00:32Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
De fleste herinde ved efterhånden nok at mange fans lever i et alternativt univers, uden at forstå at holdet mangler opbakning mere end modstand.
SSE 22 kom til fordi en aktieemission gav alt for let kapital, og den daværende bestyrelse kiggede efter nye kapital muligheder, det er blevet en del klub historien nu. Jeg er af den opfattelse at sejre er den bedste medicin mod alt negativt, og at starte forfra i 2 division er tosset
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
DenGamleMand
- 1. div

Det holder bare overhovedet ikke stik. Der var ikke én AaB spiller der satte en fod rigtigt de første 22 minutter. Altså inden der kom en smule sort røg. Hvis man ikke kan klare en protest mod klubbens ejeren (og ikke mod en selv som spiller) så er der godt nok noget helt galt.634 skrev: ↑30. aug 2025, 08:29AaBs nedtur starter ved røgudviklingen, hvor flere spillere bliver ufokuseret og på stive ben, som i tidligere kampe. De mere letbenede hjemmehold har en walk in the park.RufusTheDog skrev: ↑30. aug 2025, 00:52De fleste herinde ved efterhånden nok du lever i et alternativt univers, men giver du seriøst supporterne skylden for den her massive deroute?634 skrev: ↑30. aug 2025, 00:32Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
De fleste herinde ved efterhånden nok at mange fans lever i et alternativt univers, uden at forstå at holdet mangler opbakning mere end modstand.
SSE 22 kom til fordi en aktieemission gav alt for let kapital, og den daværende bestyrelse kiggede efter nye kapital muligheder, det er blevet en del klub historien nu. Jeg er af den opfattelse at sejre er den bedste medicin mod alt negativt, og at starte forfra i 2 division er tosset
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Haha stop nu dig selv. Det her hold har fået RIGELIGT med opbakning de sidste mange år og har kvitteret med TO nedrykninger.634 skrev: ↑30. aug 2025, 08:29AaBs nedtur starter ved røgudviklingen, hvor flere spillere bliver ufokuseret og på stive ben, som i tidligere kampe. De mere letbenede hjemmehold har en walk in the park.RufusTheDog skrev: ↑30. aug 2025, 00:52De fleste herinde ved efterhånden nok du lever i et alternativt univers, men giver du seriøst supporterne skylden for den her massive deroute?634 skrev: ↑30. aug 2025, 00:32Man kan mene det er ringe at holdet ikke kan spille nogenlunde imens egne (fans) kaster med tennisbolde, flyers og laver røg eller andet som laver spilstop. Men det kan de bare ikke og koster point igen. Hvis AaB skal undgå nedrykning til 2 division, kræver det opbakning fra egne fans til at hente sejr i hver kamp. Kampbilledet på tirsdag i Marstal er ganske sikkert igen at modstanderen blot skal undgå scoring imod sig i de første 20 minutter, hvorefter AaB fans nok skal få lavet usikkerhed i holdet, og hjemmeholdet opnår en god periode til at score, og ændre kampbilledet til deres kommende sejr.
Godnat
Vi er enige i at kampen mod ejerskabet påvirker alle i og omkring klubben, men at et hold ikke kan sætte sig selv op efter en lille pause ved det 22min (er det ikke også der der plejer at være vand pause alligevel?) er sgu ikke fansnes skyld.
- Kasper
- Allstar

Jamen jeg hører og læser alt om AaB, så det behøver du ikke minde mig om. Jeg er helt med på at Tuxen Boll kan smigre positive historier blidt og nænsomt ind i øret på ydesen, der flittigt bringer hans side af historien videre.Forza skrev: ↑30. aug 2025, 08:28Hør ripodsten inden du kalder manden en kujon. Jeg vil sådan set også foretrække at han prioriterer transfers lige nu..Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
Vi er fucked up, fordi Tuxen Boll har været på bagkant med alt de seneste 3 måneder. Det er ikke hans skyld alene, men det er jammerligt hvor vi står.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
Enig. Kritikken bliver sendt i den forkerte retning.haghdk skrev: ↑30. aug 2025, 09:09Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvem er det, der spiller den helt umulige bold til Olsson ved 5-0 (indrømmet, jeg fandt et glas rødvin og en bog i pausen)? Vedkomne er næsten mere skyldig i 5-0 end Müller er i de to første.
Hader København!
-
R Rosenberg
- Allstar

Så er der highlights, venner: https://aabsport.dk/nyheder/2025/august ... d-AaB-5-1/
Husk
at Kelvin John bliver det næste store salg.
at det drejer sig primært om manglende selvtillid
at Müller er en helt fin keeper
at fans er en medvirkende årsag til resultaterne
at vi aldrig har været bedre til at sælge spillere
Husk
Ædruelighedens stemme
Det værste er jo, at det her ikke behøver at være lavpunktet.
Vores hold er så ungt og dermed uerfarent. De få spillere med erfaring som Børsting og Helenius kan ikke løfte sådan et hold. Især ikke når en mellemgruppe med Müller og Jasson heller ikke går forrest.
Men det er uden for banen, det er gået galt.
Jeg bebrejder i nævnte rækkefølge
SSE22 (Inkomptence af episk omfang)
AaBs ledelse 2019-2023 (Overmod og tvivlsom moral)
AaBs ledelse 2014-2018 (mistede mulighederne ovenpå the double)
De kan dele den skamstøtte, der kan sættes op på Gammeltorv
Vores hold er så ungt og dermed uerfarent. De få spillere med erfaring som Børsting og Helenius kan ikke løfte sådan et hold. Især ikke når en mellemgruppe med Müller og Jasson heller ikke går forrest.
Men det er uden for banen, det er gået galt.
Jeg bebrejder i nævnte rækkefølge
SSE22 (Inkomptence af episk omfang)
AaBs ledelse 2019-2023 (Overmod og tvivlsom moral)
AaBs ledelse 2014-2018 (mistede mulighederne ovenpå the double)
De kan dele den skamstøtte, der kan sættes op på Gammeltorv
Vild hvor mange der stopper op med at jagte med at spille med at løbe retur …R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2025, 09:27Så er der highlights, venner: https://aabsport.dk/nyheder/2025/august ... d-AaB-5-1/
Husk
Det er en helt og aldeles komplet taber tilgang man har til den her kamp.
Ingen sætter sig igennem eller går forrest.
Syns dog at makolli viser lidt attitude.
Selv håpnes har masser af løb hvor han bare stopper og næsten kigger bold.
De var tilskuere til deres egen kamp.
- Kasper
- Allstar

Gå ud at tale om hvilken krise og forfatning klubben er i, forklare hvordan de forsøger at arbejde sig ud af det.haghdk skrev: ↑30. aug 2025, 09:09Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
Men han gemmer sig bagved spillere og trænere, der uge efter uge må fortælle at klubben ikke kan rykke op.
Han forlader selvfølgelig ikke hans fyrstelige hyre. Den slags penge kommer aldrig nogensinde til at tjene igen.
Det blev desværre som frygtet, AaB kan ikke sætte to gode kampe sammen i streg. Men ydmygelsen i går er jo tæt på den største fiasko i nyere tid..
Det er selvfølgelig uacceptabelt at tabe på den måde som holdet gør, men det viser desværre også hvordan ledelsen fuldstændig har syltet truppen for kvalitet og lederskab, de skulle om nogen skamme sig, men de er nok pænt ligeglade..
Føj hvor er det en frustrerende tid at være AaB-fan, jeg var nærmest i chok hele aftenen i går, at vi er sunket så dybt.
Jeg håber virkelig på bedre tider forude, det trænger vi vist alle til.
Og at skyde skylden på fansene for det store nederlag i går, er simpelthen noget af det dummeste jeg længe har hørt.
Det er selvfølgelig uacceptabelt at tabe på den måde som holdet gør, men det viser desværre også hvordan ledelsen fuldstændig har syltet truppen for kvalitet og lederskab, de skulle om nogen skamme sig, men de er nok pænt ligeglade..
Føj hvor er det en frustrerende tid at være AaB-fan, jeg var nærmest i chok hele aftenen i går, at vi er sunket så dybt.
Jeg håber virkelig på bedre tider forude, det trænger vi vist alle til.
Og at skyde skylden på fansene for det store nederlag i går, er simpelthen noget af det dummeste jeg længe har hørt.
Det er faktisk vildt at se det igen, hvor mange der slet ikke er deres opgave voksen.R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2025, 09:27Så er der highlights, venner: https://aabsport.dk/nyheder/2025/august ... d-AaB-5-1/
Husk
Det første mål, ja Müller skal tage den, men hvorfor i alverden står Arnorsson stille og lader sin mand læbe foran ham og heade den ind.
Børsting der sejler rundt og er fuldstændig ude af position ved et par mål, Olsson der bliver rundet som en træningskegle ved et af målene, og ja man kunne blive ved.
Vi mangler godt nok defensive forstærkninger både til forsvar og midtbane. Ja og så målmandsposten.
Tom Trybull som vi angiveligt er interesserede i, vil være en kærkommen defensiv forstærkning til midtbanen.
Hvad er grunden til dit store had mod Tuxen-Boll? Det virker helt malplaceret.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 09:40Gå ud at tale om hvilken krise og forfatning klubben er i, forklare hvordan de forsøger at arbejde sig ud af det.haghdk skrev: ↑30. aug 2025, 09:09Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
Men han gemmer sig bagved spillere og trænere, der uge efter uge må fortælle at klubben ikke kan rykke op.
Han forlader selvfølgelig ikke hans fyrstelige hyre. Den slags penge kommer aldrig nogensinde til at tjene igen.
Det er simpelthen for latterligt.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 09:40Gå ud at tale om hvilken krise og forfatning klubben er i, forklare hvordan de forsøger at arbejde sig ud af det.haghdk skrev: ↑30. aug 2025, 09:09Hvad skulle han sige? Og kujon er nok det sidste han er. Manden har to kasketter på i øjeblikket og arbejder i døgndrift for at styrke truppen. Hvis han var en kujon og tæt på alt det kaos der har hersket i klubben, så var han skredet for længe siden.Kasper skrev: ↑30. aug 2025, 07:39https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... id/5711375
Kujon.
Vi er alle frustreret. Men du er helt udenfor skiven.
------------------------------------------------