Er det en pige?
AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Trækker sig alt for langt tilbage og lader alligevel en mand stå udækket i feltet... suk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
nå så bliver det lidt for spændende alligevel her den sidste halve
-
R Rosenberg
- Allstar

Helt ufatteligt, at Nielsen ikke dækker ham op. Der er ingen andre Lyngbyspillere i feltet at holde øje med, og alligevel står Nielsen 2 meter fra ham ved indlægget.
Uenig, jeg synes vi er kommet skidt ud
Altså ikke at jeg tror Marc Nielsen kunne have vundet den duel, men det ville være fedt, hvis han i det mindste ville prøve at dække op.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Kan han for helvede da ik komme ud af det mål. Altså.
Nu må man sgu til at fighe noget mere
Lyngby er kommet ud med meget mere energi
Nu må man sgu til at fighe noget mere
Lyngby er kommet ud med meget mere energi
Dårlig opdækning - men hallo, manden som slår indlægget får altså også alt for god tid.
Bomholt med nogle mærkelige løsninger lige nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg nåede ellers lige at tænke at Marc Nielsen havde overrasket mig positivt i dag, men så kom det vanlige defensive udfald.
Problemet starter dog ved at hele holdet har trukket sig tilbage til feltet, er blevet passive og lader Lyngby slå et indlæg helt uden pres.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
ja tak !!!
Kelvin John <3
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er vanvittigt vigtigt! Og endelig en god reaktion på at vi mål imod, tager totalt ejerskab derefter, dejligt!
Så ser vi Normann for anden gang i kampen, og mål.
På oplæg fra John, men ham må man jo ikke rose længere.
På oplæg fra John, men ham må man jo ikke rose længere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Endelig et super godt indlæg fra John. Han havde et par stykker i 1. halvleg, der ramte i ingenmandsland. Flot mål!!