AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Brodernumsi » 25. okt 2025, 15:18

Nordic skrev:
25. okt 2025, 15:07
Dommeren har virkelig været sød mod Lyngby i dag.
Er det en pige?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 15:20

Trækker sig alt for langt tilbage og lader alligevel en mand stå udækket i feltet... suk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 15:20

Hanga skrev:
25. okt 2025, 15:20
Trækker sig alt for langt tilbage og lader alligevel en mand stå udækket i feltet... suk.
Ja det giver ingen mening

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:20

nå så bliver det lidt for spændende alligevel her den sidste halve

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 15:21

Müller... Bange som en lille tøs.
Ædruelighedens stemme

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Nordic » 25. okt 2025, 15:21

Helt ufatteligt, at Nielsen ikke dækker ham op. Der er ingen andre Lyngbyspillere i feltet at holde øje med, og alligevel står Nielsen 2 meter fra ham ved indlægget.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 15:21

Kunji skrev:
25. okt 2025, 15:14
Sapiens skrev:
25. okt 2025, 15:11
Vi er slet ikke kommet ud til 2. halveg
Uenig. Vi er kommet afventende ud. Formentlig for at overleve et forventeligt hårdt Lyngby-pres de første 15 minutter. Men det er klart, at vi ikke skal blive ved med at parere.
Uenig, jeg synes vi er kommet skidt ud

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kunji » 25. okt 2025, 15:21

Altså ikke at jeg tror Marc Nielsen kunne have vundet den duel, men det ville være fedt, hvis han i det mindste ville prøve at dække op.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af baresi » 25. okt 2025, 15:22

Kan han for helvede da ik komme ud af det mål. Altså.

Nu må man sgu til at fighe noget mere

Lyngby er kommet ud med meget mere energi

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 15:23

Sapiens skrev:
25. okt 2025, 15:20
Hanga skrev:
25. okt 2025, 15:20
Trækker sig alt for langt tilbage og lader alligevel en mand stå udækket i feltet... suk.
Ja det giver ingen mening
Dårlig opdækning - men hallo, manden som slår indlægget får altså også alt for god tid.
Bomholt med nogle mærkelige løsninger lige nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 15:24

Kunji skrev:
25. okt 2025, 15:21
Altså ikke at jeg tror Marc Nielsen kunne have vundet den duel, men det ville være fedt, hvis han i det mindste ville prøve at dække op.
Jeg nåede ellers lige at tænke at Marc Nielsen havde overrasket mig positivt i dag, men så kom det vanlige defensive udfald.

Problemet starter dog ved at hele holdet har trukket sig tilbage til feltet, er blevet passive og lader Lyngby slå et indlæg helt uden pres.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 15:24

Ja tak Normann!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:24

ja tak !!!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kunji » 25. okt 2025, 15:24

Kelvin John <3
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Jyden » 25. okt 2025, 15:25

Sådan! :danmarkfan:

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:25

Kunji skrev:
25. okt 2025, 15:24
Kelvin John <3
lol

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 15:25

Det er vanvittigt vigtigt! Og endelig en god reaktion på at vi mål imod, tager totalt ejerskab derefter, dejligt!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 15:26

Så ser vi Normann for anden gang i kampen, og mål.

På oplæg fra John, men ham må man jo ikke rose længere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Nordic » 25. okt 2025, 15:26

Endelig et super godt indlæg fra John. Han havde et par stykker i 1. halvleg, der ramte i ingenmandsland. Flot mål!!

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:26

Funky skrev:
25. okt 2025, 15:26
Så ser vi Normann for anden gang i kampen, og mål.

På oplæg fra John, men ham må man jo ikke rose længere.
Jo john er klasse :aabfan:

Besvar