Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.Klaus skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Bomholt og Arnorsson har været svage i 1. halvleg, men ellers har det set fornuftig i det meste af tiden for resten. Lyngby havde en periode på 10-12 minutter, hvor de så farlige ud.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Jeg forstår det heller ikke må jeg indrømme, det ligger da overhovedet ikke press på sse22 at stoppe med at synge, lav da noget mere proaktivt som en tifo eller flere bannere eller sange imod sse22, men støt da holdetKlaus skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Jeg tror ikke man ændrer en planlagt aktion, bare fordi modstanderholdet har momentum i kampen.Klaus skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Men altså, det drejede sig om cirka 5 minutter i kampen? Jeg synes det bliver blæst alt for meget op. Det er godt nok ikke nemt at være “dem” altid.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Det første tror jeg er rigtigt.... Og jeg bilder mig ikke ind at kende svaret. Men jeg synes det er helt tydeligt her på stadion, at opbakningen til måden det gøres på lige nu bliver mindre og mindre... Men naturligvis bestemmer folk selv hvad og hvornår de synger...Kunji skrev: ↑25. okt 2025, 14:58Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.Klaus skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Nå. Så kommer Gytkjær ind. Han er vel altid garant for minimum 1 mål mod AaB.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Sagtens. Det kan også bare blive FOR tendentiøst og indlysende.Kunji skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Man kan jo også bare godt synes, at selvom John er indkøbt af det ringeste ejerskab i AaBs historie, så er han faktisk ved at udvikle sig til en positiv historie.Sapiens skrev: ↑25. okt 2025, 14:53Det er lidt komisk hvordan John skal fremhæves på den måde hver gang han laver bare lidt godt.
Jeg kan godt lide John, men det lugter jo af at man bare vil rose et SSE-køb
Det hele behøver jo ikke være sort/hvidt.
Jasson derimod. Han virker som en fin fyr, men jeg får lange løg af hans boldomgang.
Enig med Jasson. Shit, han smider mange bolde - også på virkelig farlige steder.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Ah, jeg havde ikke lige opfanget at det kun var i 5 minutter der var stemningsstop. Jeg sidder i udlandet og ser med, og har ikke lyd
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Dommeren har virkelig været sød mod Lyngby i dag.
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Jamen de synger og synger. Hvis de ikke synger får de skældud. Og bagefter iler de ned og laver fede bannere og tifoGentleman Finn skrev: ↑25. okt 2025, 15:05Ah, jeg havde ikke lige opfanget at det kun var i 5 minutter der var stemningsstop. Jeg sidder i udlandet og ser med, og har ikke lyd
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Jeg kan godt lide måden, vi er kommet ud på. Nej, vi holder ikke godt fast i bolden, men der er til gengæld stor fokus på at spolere Lyngbys spil, og man er ikke for fin til at lave nogle frispark.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Aalborgmanden
- 2. div

- Indlæg: 150
- Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Vi er slet ikke kommet ud til 2. halveg
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Vi har overladt for meget initiativ til Lyngby og mangler aggressivitet her fra 2 halvlegs start. Det kan blive en meget lang halvleg hvis ikke vi kommer lidt op i gear igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Jo, det synes jeg nok. Stor defensiv opmærksomhed, men der sløses stadig for meget, når vi så har bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Uenig. Vi er kommet afventende ud. Formentlig for at overleve et forventeligt hårdt Lyngby-pres de første 15 minutter. Men det er klart, at vi ikke skal blive ved med at parere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Uha der skulle kampen have været lukket Nicklas.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Vi ville blive 10% farligere med en central midtbanespiller med bare LIDT mere fart og præcision i boldomgangen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
