AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Klaus » 25. okt 2025, 14:56

RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kunji » 25. okt 2025, 14:58

Klaus skrev:
25. okt 2025, 14:56
RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....
Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.

Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Nordic » 25. okt 2025, 15:00

Bomholt og Arnorsson har været svage i 1. halvleg, men ellers har det set fornuftig i det meste af tiden for resten. Lyngby havde en periode på 10-12 minutter, hvor de så farlige ud.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Gentleman Finn » 25. okt 2025, 15:00

Klaus skrev:
25. okt 2025, 14:56
RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....
Jeg forstår det heller ikke må jeg indrømme, det ligger da overhovedet ikke press på sse22 at stoppe med at synge, lav da noget mere proaktivt som en tifo eller flere bannere eller sange imod sse22, men støt da holdet

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af RufusTheDog » 25. okt 2025, 15:00

Klaus skrev:
25. okt 2025, 14:56
RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....
Jeg tror ikke man ændrer en planlagt aktion, bare fordi modstanderholdet har momentum i kampen.
Men altså, det drejede sig om cirka 5 minutter i kampen? Jeg synes det bliver blæst alt for meget op. Det er godt nok ikke nemt at være “dem” altid.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Klaus » 25. okt 2025, 15:02

Kunji skrev:
25. okt 2025, 14:58
Klaus skrev:
25. okt 2025, 14:56
RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....
Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.

Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Det første tror jeg er rigtigt.... Og jeg bilder mig ikke ind at kende svaret. Men jeg synes det er helt tydeligt her på stadion, at opbakningen til måden det gøres på lige nu bliver mindre og mindre... Men naturligvis bestemmer folk selv hvad og hvornår de synger...

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kunji » 25. okt 2025, 15:03

Nå. Så kommer Gytkjær ind. Han er vel altid garant for minimum 1 mål mod AaB.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 15:04

Kunji skrev:
25. okt 2025, 14:56
Sapiens skrev:
25. okt 2025, 14:53
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 14:51
Pontoppi skrev:
25. okt 2025, 14:26
Og 2 gange 3. sidste fod på bolden af john der har fanget Lyngby 5 gange i dybden hidtil og gør som det passer ham….

smukke første 25 !!!
Ja, virkelig godt. Og 3 gange 26. sidste fod af Müller.
Det er lidt komisk hvordan John skal fremhæves på den måde hver gang han laver bare lidt godt.
Jeg kan godt lide John, men det lugter jo af at man bare vil rose et SSE-køb
Man kan jo også bare godt synes, at selvom John er indkøbt af det ringeste ejerskab i AaBs historie, så er han faktisk ved at udvikle sig til en positiv historie.

Det hele behøver jo ikke være sort/hvidt.

Jasson derimod. Han virker som en fin fyr, men jeg får lange løg af hans boldomgang.
Sagtens. Det kan også bare blive FOR tendentiøst og indlysende.

Enig med Jasson. Shit, han smider mange bolde - også på virkelig farlige steder.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af baresi » 25. okt 2025, 15:05

Kunji skrev:
25. okt 2025, 15:03
Nå. Så kommer Gytkjær ind. Han er vel altid garant for minimum 1 mål mod AaB.
Nu skal man satme stå sammen i kæderne og så modstå presset
Så må vi leve på kontra
3 point i dag er mere end godt hvis det lykkes med den start 11er
1. Halvleg så fin ud

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Gentleman Finn » 25. okt 2025, 15:05

Ah, jeg havde ikke lige opfanget at det kun var i 5 minutter der var stemningsstop. Jeg sidder i udlandet og ser med, og har ikke lyd

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Nordic » 25. okt 2025, 15:07

Dommeren har virkelig været sød mod Lyngby i dag.

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af RufusTheDog » 25. okt 2025, 15:09

Gentleman Finn skrev:
25. okt 2025, 15:05
Ah, jeg havde ikke lige opfanget at det kun var i 5 minutter der var stemningsstop. Jeg sidder i udlandet og ser med, og har ikke lyd
Jamen de synger og synger. Hvis de ikke synger får de skældud. Og bagefter iler de ned og laver fede bannere og tifo 😁
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 15:09

Jeg kan godt lide måden, vi er kommet ud på. Nej, vi holder ikke godt fast i bolden, men der er til gengæld stor fokus på at spolere Lyngbys spil, og man er ikke for fin til at lave nogle frispark.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aalborgmanden
2. div
2. div
Indlæg: 150
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Aalborgmanden » 25. okt 2025, 15:09

Kunji skrev:
25. okt 2025, 15:03
Nå. Så kommer Gytkjær ind. Han er vel altid garant for minimum 1 mål mod AaB.
I de gode gamle dage havde lyngby Flemming Christensen. Han kunne sgu også altid finde AaBs netmasker. Gytkjær er magen til. Fandens irriterende typer. 🤪

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 15:11

Vi er slet ikke kommet ud til 2. halveg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 15:12

Vi har overladt for meget initiativ til Lyngby og mangler aggressivitet her fra 2 halvlegs start. Det kan blive en meget lang halvleg hvis ikke vi kommer lidt op i gear igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 15:13

Sapiens skrev:
25. okt 2025, 15:11
Vi er slet ikke kommet ud til 2. halveg
Jo, det synes jeg nok. Stor defensiv opmærksomhed, men der sløses stadig for meget, når vi så har bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kunji » 25. okt 2025, 15:14

Sapiens skrev:
25. okt 2025, 15:11
Vi er slet ikke kommet ud til 2. halveg
Uenig. Vi er kommet afventende ud. Formentlig for at overleve et forventeligt hårdt Lyngby-pres de første 15 minutter. Men det er klart, at vi ikke skal blive ved med at parere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 15:14

Uha der skulle kampen have været lukket Nicklas.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 15:18

Vi ville blive 10% farligere med en central midtbanespiller med bare LIDT mere fart og præcision i boldomgangen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar