HoBro-AaB 10-04. 2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Hajen » 11. apr 2026, 09:44

Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.

2 sejre i træk. Det er en stime.
Ja lad os da binde trænerens hænder med en 4-4-2 knude i stedet for en 4-3-3 knude - træneren skal selvfølgelig ikke ha' mulighed for at være fleksibel......
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Pontoppi » 11. apr 2026, 15:03

Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.
så så du aldrig AaB under wieghorst….
hjertet i nord :aabfan:

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af DenGamleMand » 11. apr 2026, 16:05

Pontoppi skrev:
11. apr 2026, 15:03
Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.
så så du aldrig AaB under wieghorst….
Det er vi mange der ønsker at vi ikke havde gjort.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Indlæg: 750
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Mini-p » 11. apr 2026, 16:47

Er der kommet en update på Tiedemann?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af martinaalborg » 11. apr 2026, 17:39

Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Pontoppi » 11. apr 2026, 19:06

martinaalborg skrev:
11. apr 2026, 17:39
Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Kristian » 11. apr 2026, 19:12

Pontoppi skrev:
11. apr 2026, 19:06
martinaalborg skrev:
11. apr 2026, 17:39
Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??
At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Patmand » 11. apr 2026, 19:41

Kristian skrev:
11. apr 2026, 19:12
Pontoppi skrev:
11. apr 2026, 19:06
martinaalborg skrev:
11. apr 2026, 17:39
Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??
At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Sådan noget skal løbes væk.

Godt med en sejr og afstand til bund-2. Jeg tror ikke der kan være tvivl om, at Grønkjær starter fordi AaB skal lave et transferoverskud på 30 mio.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 11. apr 2026, 20:46

Patmand skrev:
11. apr 2026, 19:41
Kristian skrev:
11. apr 2026, 19:12
Pontoppi skrev:
11. apr 2026, 19:06
martinaalborg skrev:
11. apr 2026, 17:39
Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??
At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Sådan noget skal løbes væk.

Godt med en sejr og afstand til bund-2. Jeg tror ikke der kan være tvivl om, at Grønkjær starter fordi AaB skal lave et transferoverskud på 30 mio.
Jeg tænker også, det er perspektivet. Desværre. Den unge mand ser særdeles lovende ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 11. apr 2026, 23:56

Patmand skrev:
11. apr 2026, 19:41
Kristian skrev:
11. apr 2026, 19:12
Pontoppi skrev:
11. apr 2026, 19:06
martinaalborg skrev:
11. apr 2026, 17:39
Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??
At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Sådan noget skal løbes væk.

Godt med en sejr og afstand til bund-2. Jeg tror ikke der kan være tvivl om, at Grønkjær starter fordi AaB skal lave et transferoverskud på 30 mio.
Smerte er svaghed, der forlader kroppen. Som jeg også har lært mine børn.

Og ja, det er ret sandsynligt. Rimelig røv at være fattig.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Kasper » 12. apr 2026, 07:15

Hajen skrev:
11. apr 2026, 09:44
Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.

2 sejre i træk. Det er en stime.
Ja lad os da binde trænerens hænder med en 4-4-2 knude i stedet for en 4-3-3 knude - træneren skal selvfølgelig ikke ha' mulighed for at være fleksibel......
Ja, det har du selvfølgelig ret i.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af andrii » 12. apr 2026, 10:46

Mini-p skrev:
11. apr 2026, 16:47
Er der kommet en update på Tiedemann?
Anklen brækkede desværre og han blev opereret lørdag.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af raekkeettre » 12. apr 2026, 10:51

Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:55
R Rosenberg skrev:
10. apr 2026, 20:15
Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.

2 sejre i træk. Det er en stime.
PEA: 4-4-2
Backe: 4-4-2
Hamrén: 4-4-2
Kent: 4-4-2

I rest my case.
Det skilt må kunne laves. Vil gerne have det hængende på huset ud mod vejen.
PEA spillede da 3-4-3 med 2 10'ere - da vi vandt mesterskabet i 95. Det kan dog være han i nogle af de andre sæsoner spillede 4-4-2. Men synes da Ib, Thorst og Boye dannede en fantastisk bagkæde....

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af DenSataniskeHest » 12. apr 2026, 11:23

raekkeettre skrev:
12. apr 2026, 10:51
Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:55
R Rosenberg skrev:
10. apr 2026, 20:15
Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.

2 sejre i træk. Det er en stime.
PEA: 4-4-2
Backe: 4-4-2
Hamrén: 4-4-2
Kent: 4-4-2

I rest my case.
Det skilt må kunne laves. Vil gerne have det hængende på huset ud mod vejen.
PEA spillede da 3-4-3 med 2 10'ere - da vi vandt mesterskabet i 95. Det kan dog være han i nogle af de andre sæsoner spillede 4-4-2. Men synes da Ib, Thorst og Boye dannede en fantastisk bagkæde....
jep PEA var 3-5-2

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af andy » 12. apr 2026, 12:01

andrii skrev:
12. apr 2026, 10:46
Mini-p skrev:
11. apr 2026, 16:47
Er der kommet en update på Tiedemann?
Anklen brækkede desværre og han blev opereret lørdag.
Det er vist billigt sluppet hvis det kun er det. Så snakker vi vel 3-6 måneder. Jeg havde virkelig frygtet noget der lignede det dobbelte. Nu skal de young guns i midterforsvaret virkelig steppe op.

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af andrii » 12. apr 2026, 14:42

andy skrev:
12. apr 2026, 12:01
andrii skrev:
12. apr 2026, 10:46
Mini-p skrev:
11. apr 2026, 16:47
Er der kommet en update på Tiedemann?
Anklen brækkede desværre og han blev opereret lørdag.
Det er vist billigt sluppet hvis det kun er det. Så snakker vi vel 3-6 måneder. Jeg havde virkelig frygtet noget der lignede det dobbelte. Nu skal de young guns i midterforsvaret virkelig steppe op.
Forhåbentlig. Udfordringen er så dog, at han er 32, og nok ikke heler som en 18-årig. Mindes, at da Bjelland brutalt brækkede foden i sin karrieres efterår, kom han aldrig helt tilbage som den samme spiller.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Gentleman Finn » 12. apr 2026, 16:36

Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.

Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 12. apr 2026, 19:01

Gentleman Finn skrev:
12. apr 2026, 16:36
Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.

Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Hanga » 12. apr 2026, 19:06

Funky skrev:
12. apr 2026, 19:01
Gentleman Finn skrev:
12. apr 2026, 16:36
Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.

Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.
Pudels egen situation er bare også meget usikker. Det er hans anden alvorlige knæskade i karrieren, og det er langt fra hver gang, at spilleren vender tilbage i samme udgave. Jeg vil i hvert fald håbe at AaB ser på mulighederne i forsvaret, når vores to klart bedste spillere på positionen begge har så alvorlige skader (for Tiedeman i den alder).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 12. apr 2026, 19:31

Hanga skrev:
12. apr 2026, 19:06
Funky skrev:
12. apr 2026, 19:01
Gentleman Finn skrev:
12. apr 2026, 16:36
Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.

Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.
Pudels egen situation er bare også meget usikker. Det er hans anden alvorlige knæskade i karrieren, og det er langt fra hver gang, at spilleren vender tilbage i samme udgave. Jeg vil i hvert fald håbe at AaB ser på mulighederne i forsvaret, når vores to klart bedste spillere på positionen begge har så alvorlige skader (for Tiedeman i den alder).
Det er klart, usikkerheden om begge spillere er da betragtelig. Men det er to top-proffer. Lad os se, hvilken forfatning Pudel vender tilbage i først, og det er da også det, jeg nu er ret utålmodig for at få at se :D Selvfølgelig skal intet forceres, det siger sig selv.

Måske kan i det i øvrigt være en situation, som endelig får AaB til at spille Noel, hvor han er bedst. Det flytter så manglen på alternativer ud på venstre back, men det er en anden snak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar