Ja lad os da binde trænerens hænder med en 4-4-2 knude i stedet for en 4-3-3 knude - træneren skal selvfølgelig ikke ha' mulighed for at være fleksibel......
HoBro-AaB 10-04. 2026
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
-
DenGamleMand
- 1. div

- Indlæg: 471
- Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det er vi mange der ønsker at vi ikke havde gjort.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Er der kommet en update på Tiedemann?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??martinaalborg skrev: ↑11. apr 2026, 17:39Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
hjertet i nord 
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.Pontoppi skrev: ↑11. apr 2026, 19:06hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??martinaalborg skrev: ↑11. apr 2026, 17:39Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Sådan noget skal løbes væk.Kristian skrev: ↑11. apr 2026, 19:12At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.Pontoppi skrev: ↑11. apr 2026, 19:06hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??martinaalborg skrev: ↑11. apr 2026, 17:39Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Godt med en sejr og afstand til bund-2. Jeg tror ikke der kan være tvivl om, at Grønkjær starter fordi AaB skal lave et transferoverskud på 30 mio.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg tænker også, det er perspektivet. Desværre. Den unge mand ser særdeles lovende ud.Patmand skrev: ↑11. apr 2026, 19:41Sådan noget skal løbes væk.Kristian skrev: ↑11. apr 2026, 19:12At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.Pontoppi skrev: ↑11. apr 2026, 19:06hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??martinaalborg skrev: ↑11. apr 2026, 17:39Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Godt med en sejr og afstand til bund-2. Jeg tror ikke der kan være tvivl om, at Grønkjær starter fordi AaB skal lave et transferoverskud på 30 mio.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Smerte er svaghed, der forlader kroppen. Som jeg også har lært mine børn.Patmand skrev: ↑11. apr 2026, 19:41Sådan noget skal løbes væk.Kristian skrev: ↑11. apr 2026, 19:12At vi ikke har hørt noget, tror jeg vi skal håbe er positivt.Pontoppi skrev: ↑11. apr 2026, 19:06hvile…. hvis han har brækket skinne ben eller læg ben så er han formentlig blevet opereret ret hurtigt eller ??martinaalborg skrev: ↑11. apr 2026, 17:39Tænker desværre først det kommer mandag eller tirsdag, tror de lige skal lade det hvile lidt..
Før man kan scanne en sådan fod, skal den hævning vist lige falde til ro.
Godt med en sejr og afstand til bund-2. Jeg tror ikke der kan være tvivl om, at Grønkjær starter fordi AaB skal lave et transferoverskud på 30 mio.
Og ja, det er ret sandsynligt. Rimelig røv at være fattig.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Ja, det har du selvfølgelig ret i.Hajen skrev: ↑11. apr 2026, 09:44Ja lad os da binde trænerens hænder med en 4-4-2 knude i stedet for en 4-3-3 knude - træneren skal selvfølgelig ikke ha' mulighed for at være fleksibel......
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
raekkeettre
- Allstar

- Indlæg: 3260
- Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
PEA spillede da 3-4-3 med 2 10'ere - da vi vandt mesterskabet i 95. Det kan dog være han i nogle af de andre sæsoner spillede 4-4-2. Men synes da Ib, Thorst og Boye dannede en fantastisk bagkæde....Kasper skrev: ↑10. apr 2026, 20:55Det skilt må kunne laves. Vil gerne have det hængende på huset ud mod vejen.R Rosenberg skrev: ↑10. apr 2026, 20:15PEA: 4-4-2
Backe: 4-4-2
Hamrén: 4-4-2
Kent: 4-4-2
I rest my case.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
jep PEA var 3-5-2raekkeettre skrev: ↑12. apr 2026, 10:51PEA spillede da 3-4-3 med 2 10'ere - da vi vandt mesterskabet i 95. Det kan dog være han i nogle af de andre sæsoner spillede 4-4-2. Men synes da Ib, Thorst og Boye dannede en fantastisk bagkæde....Kasper skrev: ↑10. apr 2026, 20:55Det skilt må kunne laves. Vil gerne have det hængende på huset ud mod vejen.R Rosenberg skrev: ↑10. apr 2026, 20:15PEA: 4-4-2
Backe: 4-4-2
Hamrén: 4-4-2
Kent: 4-4-2
I rest my case.
- andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det er vist billigt sluppet hvis det kun er det. Så snakker vi vel 3-6 måneder. Jeg havde virkelig frygtet noget der lignede det dobbelte. Nu skal de young guns i midterforsvaret virkelig steppe op.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Forhåbentlig. Udfordringen er så dog, at han er 32, og nok ikke heler som en 18-årig. Mindes, at da Bjelland brutalt brækkede foden i sin karrieres efterår, kom han aldrig helt tilbage som den samme spiller.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.
Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.Gentleman Finn skrev: ↑12. apr 2026, 16:36Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.
Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Pudels egen situation er bare også meget usikker. Det er hans anden alvorlige knæskade i karrieren, og det er langt fra hver gang, at spilleren vender tilbage i samme udgave. Jeg vil i hvert fald håbe at AaB ser på mulighederne i forsvaret, når vores to klart bedste spillere på positionen begge har så alvorlige skader (for Tiedeman i den alder).Funky skrev: ↑12. apr 2026, 19:01Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.Gentleman Finn skrev: ↑12. apr 2026, 16:36Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.
Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det er klart, usikkerheden om begge spillere er da betragtelig. Men det er to top-proffer. Lad os se, hvilken forfatning Pudel vender tilbage i først, og det er da også det, jeg nu er ret utålmodig for at få at seHanga skrev: ↑12. apr 2026, 19:06Pudels egen situation er bare også meget usikker. Det er hans anden alvorlige knæskade i karrieren, og det er langt fra hver gang, at spilleren vender tilbage i samme udgave. Jeg vil i hvert fald håbe at AaB ser på mulighederne i forsvaret, når vores to klart bedste spillere på positionen begge har så alvorlige skader (for Tiedeman i den alder).Funky skrev: ↑12. apr 2026, 19:01Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.Gentleman Finn skrev: ↑12. apr 2026, 16:36Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.
Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæson
Måske kan i det i øvrigt være en situation, som endelig får AaB til at spille Noel, hvor han er bedst. Det flytter så manglen på alternativer ud på venstre back, men det er en anden snak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

