Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Hanga » 27. okt 2014, 21:00

Jacob skrev:Der er kun 13 point op til FCM og 21 kampe tilbage - vi napper dem sgu igen i år :)
Klassisk debatside.dk :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 27. okt 2014, 21:00

Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
Tror jeg har det sådan at jeg har lyst tíl at se bort fra alle de kampe der spilles på plastic...det er ligesom om det ikke rigtigt er fodbold....ved godt at fcn var bedre på alle målte parametre...men...det er så fortjent hvergang de taber uanset hold...på farum park....det er uomtvisteligt en lille fordel at de modsat alle andre, har en hjemmeplastikbane.....så det.
Megatyveri ? yep, lad os få så menge tyverier i nordsjælland så plastikbanen bliver det største......i 1ste division.
Megakamp ml fcn og agf :aabfan:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 27. okt 2014, 21:00

Han scorer når han vil,

Pascal Gregor - Pascal Gregor

Han scorer når han vil!

SÅDAN FOR SATAN DA!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 27. okt 2014, 21:02

Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
Du underbygger jo sådan set pointen fint. AK kunne ikke ramme jorden, hoppede han ud fra et vindue. Så antallet af chancer til angriberne er irrelevant.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. okt 2014, 21:03

astonvilla skrev:Han scorer når han vil,

Pascal Gregor - Pascal Gregor

Han scorer når han vil!

SÅDAN FOR SATAN DA!
Han havde vel i øvrigt ingen valgmuligheder, den gode Pascal. Helenius HAVDE sat ham, og det var enten at sætte knolden på, eller lade Helenius sparke den ind.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 27. okt 2014, 21:03

Ham islænderfyren gad sq ik sige tak for kampen:-) thats football

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Belgien

Indlæg af Jacob » 27. okt 2014, 21:03

MOM er vel Nicolai. Har svært ved at se andre tage den i dag.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. okt 2014, 21:05

NIN den fromme skrev:
Du underbygger jo sådan set pointen fint. AK kunne ikke ramme jorden, hoppede han ud fra et vindue. Så antallet af chancer til angriberne er irrelevant.
Jojo, bevares, jeg mener blot, at FCN - deres dominans i spillet til trods - ikke kunne holde AaB fra chancer. Flere chancer, endda.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 27. okt 2014, 21:06

Det man egentlig kan hæfte sig mest ved efter den her kamp, er at vores deffensiv er blevet rigtig skarp.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 27. okt 2014, 21:11

Sikker sejr :innocent:

Nå ok, vi var hamrende heldige og havde vel dårligt nok fortjent det ene point. Men tænker vi tilbage på vores første kamp i Aalborg, var heldet - samt KEP - i den grad med FCN, så nu var det payback. Så er vi i gang eneste problem er vel, at vi ikke rigtigt har nogle angribere ;)....

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 27. okt 2014, 21:15

Funky skrev:
NIN den fromme skrev:
Jojo, bevares, jeg mener blot, at FCN - deres dominans i spillet til trods - ikke kunne holde AaB fra chancer. Flere chancer, endda.
Ingen kan holde os fra chancer og scoringer en hel kamp. Det er ikke uden grund vi har scoret 11 mål i 12 kampe. Det er næsten en scoring pr. kamp.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 27. okt 2014, 21:22

Jacob skrev:MOM er vel Nicolai. Har svært ved at se andre tage den i dag.
I skarp konkurence med KEP som var fejlfri (indtil en eller anden minder mig om en eller anden vild brøler).
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. okt 2014, 21:22

NIN den fromme skrev:
Funky skrev:
NIN den fromme skrev:
Ingen kan holde os fra chancer og scoringer en hel kamp. Det er ikke uden grund vi har scoret 11 mål i 12 kampe. Det er næsten en scoring pr. kamp.
Smackdown!

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 27. okt 2014, 21:23

KEP er tilbage på højt niveau. I dag var han vores bedste markspiller. Flot kamp. Larsen selvfølgelig MOM. Dalsgaard må også få et plus i bogen, ellers kan der vel kun roses for fight og vilje til sidste sekund af kampen. De gjorde deres bedste, men vores drenge så ærlig talt trætte ud. De næste uger bliver hårde.

Vi kan kun spille bedre næste gang.

Hvor er det fedt med en ufortjent sejr. Nu har vi også haft vores del af ufortjente/dumme pointtab.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 27. okt 2014, 21:25

MHJ skrev:
Jacob skrev:MOM er vel Nicolai. Har svært ved at se andre tage den i dag.
I skarp konkurence med KEP som var fejlfri (indtil en eller anden minder mig om en eller anden vild brøler).
Enig KEP og Larsen klart de to bedste i dag.
I den anden ende vinder AK klart dårligste mand, men Wurtz var godt nok også ringe

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 27. okt 2014, 21:31

Flot lydkulisse fra de AaB fans der valgte at tage til en rigtig træls mandagskamp i Farum. Jeppe Curth thumbs up her fra sofaen :thumbsup:

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. okt 2014, 21:40

gravballe skrev:
Pippo skrev:Nogen der kender til status på Jönsson? Vi har i den grad mangel på kvalificerede angribere. Vi når ikke 30 mål denne sæson med AK og Helenius fremme.
Rygterne siger han tidligst er klar til marts. Der skulle stadig være problemer efter hans operation.
Hvor har du dog hørt det?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 27. okt 2014, 21:44

Det sidste, jeg hørte i forhold til Jönsson, var, at han så småt var begyndt at træne lidt med bold. Ærlig talt vil det forbløffe mig, om vi så noget til ham i efteråret, men jeg håber ikke, at der er komplikationer efter den operation. I så fald er det ved at være game over.

Uha, en dejlig sejr i øvrigt, og det er altså lækkert at tyvstjæle 2 point i overtiden på et tidspunkt, hvor nedrykningsstregen var tættere på end medaljer. Vi kan håbe på en optur á la den i Esbjerg tilbage i 2007, hvor vi også vandt en utrolig heldig sejr efter en rædsel af en kamp.

Apropos skader håber jeg, at vi snart ser Enevoldsen tilbage igen. Han var omsider ved at komme i omdrejninger.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 27. okt 2014, 21:47

Gider i ikke nok stoppe jeres, vild med dans attityde, om at kampe skal vurderes på alt andet end mål.
Wichmann har et godt indhop og Helenius har et godt pres på Runje ved målscoringen, hvis ikke Runje forsøger at parere bolden væk, er der jo oplagt mål-chance til Helenius. Det er et flot målscoring af AaB i sidste øjeblik, som viser at der var vilje til sejr hele kampen igennem med tillægstid.
Fodbold er et simpelt spil om at lave et solidt forsvarspil, som beskytter egen målmand meget, og gør hans målmandsspil enkelt at overskue, samt at føre spillet godt fremad banen til nogle gode angreb på modstanders mål, som med god sandsynlighed kan give mål. Her var AaB idag bedst og vandt kampen korrekt 1-0.

Jeg kan sagtens forestille mig at AaB er Ligaens bedste i sidste to-tredjedele af turneringen, spørgsmålet er så bare hvor langt AaB kommer op.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 27. okt 2014, 22:03

Lorte skod bane i Farum!!! Folk skøjter rundt!

Pik og patter at drengen skulle tisse i 1,5 minuts overtid uden mulighed for at holde sig!! Men han hørte da brølet :S
Ska' vi hak'?

Besvar