Klassisk debatside.dkJacob skrev:Der er kun 13 point op til FCM og 21 kampe tilbage - vi napper dem sgu igen i år
Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2014
Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Tror jeg har det sådan at jeg har lyst tíl at se bort fra alle de kampe der spilles på plastic...det er ligesom om det ikke rigtigt er fodbold....ved godt at fcn var bedre på alle målte parametre...men...det er så fortjent hvergang de taber uanset hold...på farum park....det er uomtvisteligt en lille fordel at de modsat alle andre, har en hjemmeplastikbane.....så det.Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
Megatyveri ? yep, lad os få så menge tyverier i nordsjælland så plastikbanen bliver det største......i 1ste division.
Megakamp ml fcn og agf
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Han scorer når han vil,
Pascal Gregor - Pascal Gregor
Han scorer når han vil!
SÅDAN FOR SATAN DA!
Han scorer når han vil!
SÅDAN FOR SATAN DA!
Bienvenu Bassogog!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Du underbygger jo sådan set pointen fint. AK kunne ikke ramme jorden, hoppede han ud fra et vindue. Så antallet af chancer til angriberne er irrelevant.Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
Han havde vel i øvrigt ingen valgmuligheder, den gode Pascal. Helenius HAVDE sat ham, og det var enten at sætte knolden på, eller lade Helenius sparke den ind.astonvilla skrev:Han scorer når han vil,
Han scorer når han vil!
SÅDAN FOR SATAN DA!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ham islænderfyren gad sq ik sige tak for kampen:-) thats football
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
MOM er vel Nicolai. Har svært ved at se andre tage den i dag.
Life is good..... AaB is better!
Jojo, bevares, jeg mener blot, at FCN - deres dominans i spillet til trods - ikke kunne holde AaB fra chancer. Flere chancer, endda.NIN den fromme skrev:Du underbygger jo sådan set pointen fint. AK kunne ikke ramme jorden, hoppede han ud fra et vindue. Så antallet af chancer til angriberne er irrelevant.Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
Det man egentlig kan hæfte sig mest ved efter den her kamp, er at vores deffensiv er blevet rigtig skarp.
Sikker sejr 
Nå ok, vi var hamrende heldige og havde vel dårligt nok fortjent det ene point. Men tænker vi tilbage på vores første kamp i Aalborg, var heldet - samt KEP - i den grad med FCN, så nu var det payback. Så er vi i gang eneste problem er vel, at vi ikke rigtigt har nogle angribere
....
Nå ok, vi var hamrende heldige og havde vel dårligt nok fortjent det ene point. Men tænker vi tilbage på vores første kamp i Aalborg, var heldet - samt KEP - i den grad med FCN, så nu var det payback. Så er vi i gang eneste problem er vel, at vi ikke rigtigt har nogle angribere
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ingen kan holde os fra chancer og scoringer en hel kamp. Det er ikke uden grund vi har scoret 11 mål i 12 kampe. Det er næsten en scoring pr. kamp.Funky skrev:Jojo, bevares, jeg mener blot, at FCN - deres dominans i spillet til trods - ikke kunne holde AaB fra chancer. Flere chancer, endda.NIN den fromme skrev:Du underbygger jo sådan set pointen fint. AK kunne ikke ramme jorden, hoppede han ud fra et vindue. Så antallet af chancer til angriberne er irrelevant.Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
I skarp konkurence med KEP som var fejlfri (indtil en eller anden minder mig om en eller anden vild brøler).Jacob skrev:MOM er vel Nicolai. Har svært ved at se andre tage den i dag.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Smackdown!NIN den fromme skrev:Ingen kan holde os fra chancer og scoringer en hel kamp. Det er ikke uden grund vi har scoret 11 mål i 12 kampe. Det er næsten en scoring pr. kamp.Funky skrev:Jojo, bevares, jeg mener blot, at FCN - deres dominans i spillet til trods - ikke kunne holde AaB fra chancer. Flere chancer, endda.NIN den fromme skrev:Du underbygger jo sådan set pointen fint. AK kunne ikke ramme jorden, hoppede han ud fra et vindue. Så antallet af chancer til angriberne er irrelevant.Funky skrev:Mega tyveri? Altså, har FCN mange flere chancer? Jeg vil SLET ikke prøve at antyde, at spillet var godt, men havde man spillet de første 75 minutter med en bare LIDT skarpere angriber, så havde det vel ikke været urimeligt at forvente et par AaB-mål.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
KEP er tilbage på højt niveau. I dag var han vores bedste markspiller. Flot kamp. Larsen selvfølgelig MOM. Dalsgaard må også få et plus i bogen, ellers kan der vel kun roses for fight og vilje til sidste sekund af kampen. De gjorde deres bedste, men vores drenge så ærlig talt trætte ud. De næste uger bliver hårde.
Vi kan kun spille bedre næste gang.
Hvor er det fedt med en ufortjent sejr. Nu har vi også haft vores del af ufortjente/dumme pointtab.
Vi kan kun spille bedre næste gang.
Hvor er det fedt med en ufortjent sejr. Nu har vi også haft vores del af ufortjente/dumme pointtab.
Enig KEP og Larsen klart de to bedste i dag.MHJ skrev:I skarp konkurence med KEP som var fejlfri (indtil en eller anden minder mig om en eller anden vild brøler).Jacob skrev:MOM er vel Nicolai. Har svært ved at se andre tage den i dag.
I den anden ende vinder AK klart dårligste mand, men Wurtz var godt nok også ringe
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Flot lydkulisse fra de AaB fans der valgte at tage til en rigtig træls mandagskamp i Farum. Jeppe Curth thumbs up her fra sofaen 
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvor har du dog hørt det?gravballe skrev:Rygterne siger han tidligst er klar til marts. Der skulle stadig være problemer efter hans operation.Pippo skrev:Nogen der kender til status på Jönsson? Vi har i den grad mangel på kvalificerede angribere. Vi når ikke 30 mål denne sæson med AK og Helenius fremme.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det sidste, jeg hørte i forhold til Jönsson, var, at han så småt var begyndt at træne lidt med bold. Ærlig talt vil det forbløffe mig, om vi så noget til ham i efteråret, men jeg håber ikke, at der er komplikationer efter den operation. I så fald er det ved at være game over.
Uha, en dejlig sejr i øvrigt, og det er altså lækkert at tyvstjæle 2 point i overtiden på et tidspunkt, hvor nedrykningsstregen var tættere på end medaljer. Vi kan håbe på en optur á la den i Esbjerg tilbage i 2007, hvor vi også vandt en utrolig heldig sejr efter en rædsel af en kamp.
Apropos skader håber jeg, at vi snart ser Enevoldsen tilbage igen. Han var omsider ved at komme i omdrejninger.
Uha, en dejlig sejr i øvrigt, og det er altså lækkert at tyvstjæle 2 point i overtiden på et tidspunkt, hvor nedrykningsstregen var tættere på end medaljer. Vi kan håbe på en optur á la den i Esbjerg tilbage i 2007, hvor vi også vandt en utrolig heldig sejr efter en rædsel af en kamp.
Apropos skader håber jeg, at vi snart ser Enevoldsen tilbage igen. Han var omsider ved at komme i omdrejninger.
Gider i ikke nok stoppe jeres, vild med dans attityde, om at kampe skal vurderes på alt andet end mål.
Wichmann har et godt indhop og Helenius har et godt pres på Runje ved målscoringen, hvis ikke Runje forsøger at parere bolden væk, er der jo oplagt mål-chance til Helenius. Det er et flot målscoring af AaB i sidste øjeblik, som viser at der var vilje til sejr hele kampen igennem med tillægstid.
Fodbold er et simpelt spil om at lave et solidt forsvarspil, som beskytter egen målmand meget, og gør hans målmandsspil enkelt at overskue, samt at føre spillet godt fremad banen til nogle gode angreb på modstanders mål, som med god sandsynlighed kan give mål. Her var AaB idag bedst og vandt kampen korrekt 1-0.
Jeg kan sagtens forestille mig at AaB er Ligaens bedste i sidste to-tredjedele af turneringen, spørgsmålet er så bare hvor langt AaB kommer op.
Wichmann har et godt indhop og Helenius har et godt pres på Runje ved målscoringen, hvis ikke Runje forsøger at parere bolden væk, er der jo oplagt mål-chance til Helenius. Det er et flot målscoring af AaB i sidste øjeblik, som viser at der var vilje til sejr hele kampen igennem med tillægstid.
Fodbold er et simpelt spil om at lave et solidt forsvarspil, som beskytter egen målmand meget, og gør hans målmandsspil enkelt at overskue, samt at føre spillet godt fremad banen til nogle gode angreb på modstanders mål, som med god sandsynlighed kan give mål. Her var AaB idag bedst og vandt kampen korrekt 1-0.
Jeg kan sagtens forestille mig at AaB er Ligaens bedste i sidste to-tredjedele af turneringen, spørgsmålet er så bare hvor langt AaB kommer op.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Lorte skod bane i Farum!!! Folk skøjter rundt!
Pik og patter at drengen skulle tisse i 1,5 minuts overtid uden mulighed for at holde sig!! Men han hørte da brølet
Pik og patter at drengen skulle tisse i 1,5 minuts overtid uden mulighed for at holde sig!! Men han hørte da brølet
Ska' vi hak'?