Ny træner - sommeren 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af frederikshavneren » 23. dec 2014, 09:09

Yankee skrev:Hvad er det ham Mikael Stahre kan? Han er blevet nr. 2 i en sløj liga som Allsvenskan og så har han vundet det svenske U17-mesterskab. Ja, så har han haft nogle måneder i et græsk galehus. Men hvis det er "en fremragende signing" er vi godtnok ilde stedt.

Det er desværre lidt den sædvanlige procedure at alt hvad der lyder svensk automatisk bliver langt bedre. Allsvenskan er en pivringe liga og presset er et helt andet i Superligaen. Vi kan som udgangspunkt hverken bruge trænere eller spillere derovrefra.

Hvis vi skal have en udenlandsk træner må det i hvert fald være et krav at han tiltræder i vinterpausen. Næsten alle udenlandske trænere har skullet bruge ½-1 år på at tilpasse sig ligaen og få luret de forskellige modstandere - og vi har lige netop et halvt år uden det helt vilde resultatpres foran os.
Stahre vandt The Double i 2009 med AIK Stockholm.
Ja Superligaen er bedre end Allsvenskan, men større er forskellen nu ikke. Angående presset så vil jeg mene at det er større i Sverige end i de fleste danske klubber da der er mange store klubber i Allsvenskan.
Du kan roligt regne med at presset er meget større i AIK Stockholm og i IFK Göteborg end det er i AaB...

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 23. dec 2014, 09:12

Yankee skrev:Hvad er det ham Mikael Stahre kan? Han er blevet nr. 2 i en sløj liga som Allsvenskan og så har han vundet det svenske U17-mesterskab. Ja, så har han haft nogle måneder i et græsk galehus. Men hvis det er "en fremragende signing" er vi godtnok ilde stedt.

Det er desværre lidt den sædvanlige procedure at alt hvad der lyder svensk automatisk bliver langt bedre. Allsvenskan er en pivringe liga og presset er et helt andet i Superligaen. Vi kan som udgangspunkt hverken bruge trænere eller spillere derovrefra.

Hvis vi skal have en udenlandsk træner må det i hvert fald være et krav at han tiltræder i vinterpausen. Næsten alle udenlandske trænere har skullet bruge ½-1 år på at tilpasse sig ligaen og få luret de forskellige modstandere - og vi har lige netop et halvt år uden det helt vilde resultatpres foran os.
Jeg medgiver at den svenske liga er under den danske, men ligeså vel som man ikke skal falde pladask for alt med et svensk klingende navn skal man heller ikke afvise alt derfra. Jeg synes ikke en 2. plads i Sverige samt det svenske U17-mesterskab er diskvalificerende i sig selv.

Jeg kender ikke manden så jeg aner ikke om han kunne være en mulighed for os. Hvis Gaarde og CO. vurderede at han havde den rette profil ville jeg ikke være kritisk før han havde fået chancen.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 23. dec 2014, 09:15

De mest interessante+realistiske navne jeg har læst i denne tråd er IMO Jess Thorup (man kan håbe på han har en klausul i kontrakten) og Lars Olsen.

To meget forskellige trænere. Den ene med massiv erfaring, gode resultater i bagagen mens den anden stadig er ung, men virker ydmyg, dygtig og stærk indenfor talentplejen som er helt afgørende i AaB.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 23. dec 2014, 10:23

Forza skrev:De mest interessante+realistiske navne jeg har læst i denne tråd er IMO Jess Thorup (man kan håbe på han har en klausul i kontrakten) og Lars Olsen.

To meget forskellige trænere. Den ene med massiv erfaring, gode resultater i bagagen mens den anden stadig er ung, men virker ydmyg, dygtig og stærk indenfor talentplejen som er helt afgørende i AaB.
Jess er for mig helt klart drømmen at række ud efter. Han virker til at have det hele både fagligt og menneskeligt. Unik.
Men jeg tror ikke det er realistisk at hive ham ud af DBU sporet.

Olsen er også spændende - men ikke Thorup spændende.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 23. dec 2014, 10:34

http://www.bt.dk/superligaen/saa-taet-v ... -skilte-de" onclick="window.open(this.href);return false;
Ifølge BTs oplysninger forhandlede parterne helt ind i sidste uge, og dialogen var fortsat positiv. Kent Nielsen havde nogle krav om et større budget på spillerfronten og bedre faciliteter på træningsanlægget. Blandt andet er redskaberne i styrkerummet forældede, hvilket der er stor utilfredshed med i spillertruppen. Parterne var ikke enige, men stod omvendt heller ikke langt fra hinanden

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 23. dec 2014, 10:35

astonvilla skrev:
Forza skrev:De mest interessante+realistiske navne jeg har læst i denne tråd er IMO Jess Thorup (man kan håbe på han har en klausul i kontrakten) og Lars Olsen.

Jess er for mig helt klart drømmen at række ud efter. Han virker til at have det hele både fagligt og menneskeligt. Unik.
Men jeg tror ikke det er realistisk at hive ham ud af DBU sporet.

Olsen er også spændende - men ikke Thorup spændende.
Er jeg helt enig i. Til gengæld kan jeg nærmest ikke finde andre kandidater som kunne være aktuelle i Danmark.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 23. dec 2014, 10:47

Vedr. Mikael Stahre så ser jeg ham helt klart som en meget spændende kandidat. Har har erfaring fra meget store svenske klubber, har vundet The Double, sølv og bronze. Har tilmed stor erfaring fra AIK Stockholms ungdomsafdeling.

Det der måske kan tale imod er økonomien samt arbejdsbetingelserne. Han vil nok være ret dyr i løn. Stahre har erfaring med talentarbejde, men arbejdede senest i meget ambitiøse IFK Göteborg, der har som målsætning at blive Skandinaviens største klub! Jeg har ikke specielt godt kendskab til IFK, men rammerne i IFK og AaB er ret forskellige. IFK har efter svenske forhold mange penge og er en meget attraktiv klub, de har blandt andet hentet Lasse Vibe og Søren Rieks, som er spillere vi kun kunne drømme om.

Kan Stahre omstille sig til en anden klub hvor ambitionsniveauet er det mindre og hvor talentarbejdet er i fokus?
Trods profilerede indkøb så var det ikke umuligt for talenterne at slå igennem i IFK. Sam Larsson fik sit gennembrud i IFK og skiftede i sommers til Heerenveen, hvor han i skrivende stund er stamspiller. Ludwig Augustinsson som nu skifter til FCK har også fået sit gennembrud i de seneste par sæsoner. Om andre talenter har fået chancen af Stahre ved jeg ikke, dertil er mit kendskab til IFK for lille.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 23. dec 2014, 11:06

For mig minder Lars Olsen og Lars Søndergaard om hinanden. De er begge old school og prioriterer fysik, organisation og dødbolde. Lars Olsen opnåede på papiret gode resultater i Odense, men han var alligevel ret upopulær blandt de fynske fans.
Årsagerne til utilfredsheden var bl.a. at L. Olsen bommede guldet i en sæson hvor OB ellers havde distanceret FCK, derudover var der også udbredt utilfredshed med spillet.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. dec 2014, 11:49

Nå, efter et par dage udenlands har jeg ikke lige fået læst helt op på tråden, så tilgiv mig hvis jeg render i gentagelser.

1) Kent væk:
Tja, han har gjort det godt - langt bedre end forventet, og det er svært at være kritisk overfor det han har opnået. Alligevel har jeg det ikke helt skidt med at det stopper nu. Jeg tror rigtig meget på at det er klubbens ånd og kultur der har bragt os til hvor vi er nu.

2) Kent til OB:
Det tror jeg ikke på bliver en automatisk succes. Der skal mere end nye trænere og nye sportsdirektører til i OB, før de kommer på sporet igen. Der er niveauerne over der er syge i det fynske. Det skal kulturforandringer til før det bliver bedre, i et højere luftlag end Kents.
Jeg tror på at Kent er blevet lokket til at penge og stort set intet andet, og jeg tror ikke han holder kontrakten ud dér.

3) Ny træner til AaB:
Det umiddelbare bud er fra min kant også Kuhn. Han kender klubben, ved hvordan vi vil spille, og jeg tror ikke han får problemer med disciplinen.Hans track-rekord i AaB er intet mindre end imponerende.
Jeg tror slet ikke på mantraet om at man skal være et dumt svin, eller ikke være for tæt på spilleren etc. for at være en god cheftræner. Man skal være en autoritet - og det kan man blive på så mange andre måder. Hans næste plus er at han er forholdsvis billig - og det vurderer jeg stadig er et krav i AaB - og den væsentligste grund til at Kent er fortid.

Hvis det ender med ikke at blive Kuhn, så er jeg sikker på at det ikke bliver en højtprofileret træner. AaB har i mange år lagt sig fast på en spillestil, og jeg ser ikke i kortene at det bliver lavet om lige nu. Derfor skal vi ikke have en højtprofileret træner med en fast måde at spille sine hold på. Vi skal have en fodboldfaglig fleksibel træner, der er villig til at knokle benhårdt for at opnå resultater, og som passer ind i AaBs kultur.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 23. dec 2014, 12:05

Pastorius skrev:Nå, efter et par dage udenlands har jeg ikke lige fået læst helt op på tråden, så tilgiv mig hvis jeg render i gentagelser.

1) Kent væk:
Tja, han har gjort det godt - langt bedre end forventet, og det er svært at være kritisk overfor det han har opnået. Alligevel har jeg det ikke helt skidt med at det stopper nu. Jeg tror rigtig meget på at det er klubbens ånd og kultur der har bragt os til hvor vi er nu.

2) Kent til OB:
Det tror jeg ikke på bliver en automatisk succes. Der skal mere end nye trænere og nye sportsdirektører til i OB, før de kommer på sporet igen. Der er niveauerne over der er syge i det fynske. Det skal kulturforandringer til før det bliver bedre, i et højere luftlag end Kents.
Jeg tror på at Kent er blevet lokket til at penge og stort set intet andet, og jeg tror ikke han holder kontrakten ud dér.

3) Ny træner til AaB:
Det umiddelbare bud er fra min kant også Kuhn. Han kender klubben, ved hvordan vi vil spille, og jeg tror ikke han får problemer med disciplinen.Hans track-rekord i AaB er intet mindre end imponerende.
Jeg tror slet ikke på mantraet om at man skal være et dumt svin, eller ikke være for tæt på spilleren etc. for at være en god cheftræner. Man skal være en autoritet - og det kan man blive på så mange andre måder. Hans næste plus er at han er forholdsvis billig - og det vurderer jeg stadig er et krav i AaB - og den væsentligste grund til at Kent er fortid.

Hvis det ender med ikke at blive Kuhn, så er jeg sikker på at det ikke bliver en højtprofileret træner. AaB har i mange år lagt sig fast på en spillestil, og jeg ser ikke i kortene at det bliver lavet om lige nu. Derfor skal vi ikke have en højtprofileret træner med en fast måde at spille sine hold på. Vi skal have en fodboldfaglig fleksibel træner, der er villig til at knokle benhårdt for at opnå resultater, og som passer ind i AaBs kultur.

Som andre har nævnt, men som du af gode grunde sikkert har overset, så var Gaarde hurtig til at afvise Kuhn, så den er tæt på at være 100% lukket.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... heftraener

seamann

Indlæg af seamann » 23. dec 2014, 12:09

Pastorius skrev:Nå, efter et par dage udenlands har jeg ikke lige fået læst helt op på tråden, så tilgiv mig hvis jeg render i gentagelser.

1) Kent væk:

2) Kent til OB:

3) Ny træner til AaB:

Jeg er stort set enig, dog er der en risiko for at OB klarer sig qua alle pengene (som BIF, der var sunket for længst, hvis ikke der var en papkassemand).

Hvis ikke Kuhn, ligner Lars S. et godt bud. Han har leveret over flere år.

Og så ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal syntes om at KN fortsætter frem til sommerferien. Der er nogle risici ved at have ham rendende rundt:
- Motivation
- Påvirkning af spillere (fx til at flytte til OB)
- Indsigt i AaB's planlægning
- Sponsorpleje (vist ikke noget, han har dyrket ret meget anyway)

Olly
2. div
2. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Indlæg af Olly » 23. dec 2014, 12:38

De havde da et hold der havde kvalitet til at kvalificere sig til Champions league. Så værre er allsvenskan vel heller ikke.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 23. dec 2014, 13:08

Olly skrev:

De havde da et hold der havde kvalitet til at kvalificere sig til Champions league. Så værre er allsvenskan vel heller ikke.
Det var vel også den liga, der fostrede Erik Hamren. Man kan jo få helt myrekryb over, at Lynge havde Ståle som førstevalg til trænerposten dengang. Forfærdelig tanke.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 23. dec 2014, 13:59

Tvivler på at presset er ret meget større i Danmark end i Sverige. I Sverige møder tilskuerne rent faktisk op. I Sverige er der også mere end ét derby i ligaen. Hvis man kan klare presset i Göteborg så kan man vel også klare det i Aalborg.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 23. dec 2014, 14:27

seamann skrev:

1) Kent væk:

2) Kent til OB:

3) Ny træner til AaB:

Jeg er stort set enig, dog er der en risiko for at OB klarer sig qua alle pengene (som BIF, der var sunket for længst, hvis ikke der var en papkassemand).

Hvis ikke Kuhn, ligner Lars S. et godt bud. Han har leveret over flere år.

Og så ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal syntes om at KN fortsætter frem til sommerferien. Der er nogle risici ved at have ham rendende rundt:
- Motivation
- Påvirkning af spillere (fx til at flytte til OB)
- Indsigt i AaB's planlægning
- Sponsorpleje (vist ikke noget, han har dyrket ret meget anyway)
Gaarde var ude og sige at det ikke bliver Kuhn.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 23. dec 2014, 14:48

Corona skrev:

Tvivler på at presset er ret meget større i Danmark end i Sverige. I Sverige møder tilskuerne rent faktisk op. I Sverige er der også mere end ét derby i ligaen. Hvis man kan klare presset i Göteborg så kan man vel også klare det i Aalborg.
Så er ligaen vist heller ikke ringere.
De dårlige hold i Allsvenskan spiller meget dårligere end vores bundhold, og ligner mere noget fra midt 1. division. Men topholdende ville nu sagtens kunne gøre sig gældende i vores Alka liga.
Presset er måske lidt hårde her hjemme - men fodbold er vel reelt også den eneste store sport vi har. Sverige har jo Ishockey som det absolut største, som sikkert tager mere af mediedækningen, af hvad jeg har set i tv og aviser.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 23. dec 2014, 14:52

Elscorpio skrev:Håber AaB går efter en med nogle af disse evner:

1. En der får vores talenter til at gro og blive etablerede navne på vores superligahold

2. En som er en dygtig træner og også kan se hvad holdet mangler som ikke kan skaffes fra egen avl.

3. En som har pressetække

4. En som kan få vores hold til at stå tættere sammen og som spillerne har respekt overfor, både som menneske og træner.
Fire gode ønsker, dertil kan tilføjes:

5. En som kan spille både offensivt OG defensivt fodbold, når det er nødvendigt. Men først og fremmest kan arbejde positivt med det eksisterende spiller potentiale, som i AaBs tilfælde jo er teknisk stærke spillere.

6. En som formår at have et langsigtet perspektiv og påvirke klubbens udvikling positivt, og som har fokus på klubkultur.

7. En som er erfaren nok, til ikke at lade sig ryste når der kommer pres på.

8. En som tidligere har vist gode resultater (top 3-4 resultater med middel-bund hold, betragter jeg som fornuftige resultater), og som måske endnu ikke har forløst sit fulde potentiale (som Kent før han kom til AaB).

9. En som er ledig til sommer.

10. En som ikke er for dyr :thumbsup:

Når jeg kigger på ovenstående ønsker, så forekommer det mig, at vi groft overser en oplagt kandidat. Ove Pedersen!

- Her har vi en træner som nyder en enorm respekt i hele fodbold miljøet, og som virker som om han generelt er meget værdsat og respekteret af sine spillere.
- Han har gang på gang bevist, at han kan opdyrke og udvikle talenter, og få en masse ud af undertippede trupper.
- Han har både i FCM og Esbjerg vist at han kan og vil spille positivt angrebs fodbold, når han har holdet, spillerne og klubben/målsætningerne til det. Han har også bevist med FCV, Esbjerg og OB, at han kan skabe den solide defensiv (han er desværre også blevet sat lidt i bås, som en defensiv træner - lyder det som en vi kender?).
- Han er en træner der har skabt positiv udvikling i samtlige klubber han har været i, selv i galehuset GF. Hvor de blev så forvirrede af de gode resultater og den gode stemning, at de fyrede ham til fordel for Fjollerik???
- Han er en træner, som ubestrideligt har de fodboldmæssige kompetencer i orden (han blev valgt som årets træner i 2002), men endnu ikke har været i en klub, hvor han har kunne forløse dette potentiale. FCM var for unge og FCM agtige, og Esbjerg havde hverken potentialet eller økonomien da han var der. I AGF, FCV og OB har hans rolle været oprydder eller redningsmand, så de er ikke værd at tale om. AaB ville være det perfekte sted for Ove P. til at vise hvad han virkelig kan.
- Han er meget praktisk ledig til sommer og han er højest sandsynligt noget billigere, end den mand der afløser ham.
- Sidst men ikke mindst, så kunne det endda tænkes, at Kuhn ville have lyst til at arbejde sammen med ham.

For mig at se, så kunne en Ove P. løsning på rigtig mange måder være den perfekte overraskelse.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 23. dec 2014, 15:08

budo skrev:
Elscorpio skrev:Håber AaB går efter en med nogle af disse evner:

1. En der får vores talenter til at gro og blive etablerede navne på vores superligahold

2. En som er en dygtig træner og også kan se hvad holdet mangler som ikke kan skaffes fra egen avl.

3. En som har pressetække

4. En som kan få vores hold til at stå tættere sammen og som spillerne har respekt overfor, både som menneske og træner.
Fire gode ønsker, dertil kan tilføjes:

5. En som kan spille både offensivt OG defensivt fodbold, når det er nødvendigt. Men først og fremmest kan arbejde positivt med det eksisterende spiller potentiale, som i AaBs tilfælde jo er teknisk stærke spillere.

6. En som formår at have et langsigtet perspektiv og påvirke klubbens udvikling positivt, og som har fokus på klubkultur.

7. En som er erfaren nok, til ikke at lade sig ryste når der kommer pres på.

8. En som tidligere har vist gode resultater (top 3-4 resultater med middel-bund hold, betragter jeg som fornuftige resultater), og som måske endnu ikke har forløst sit fulde potentiale (som Kent før han kom til AaB).

9. En som er ledig til sommer.

10. En som ikke er for dyr :thumbsup:

Når jeg kigger på ovenstående ønsker, så forekommer det mig, at vi groft overser en oplagt kandidat. Ove Pedersen!

- Her har vi en træner som nyder en enorm respekt i hele fodbold miljøet, og som virker som om han generelt er meget værdsat og respekteret af sine spillere.
- Han har gang på gang bevist, at han kan opdyrke og udvikle talenter, og få en masse ud af undertippede trupper.
- Han har både i FCM og Esbjerg vist at han kan og vil spille positivt angrebs fodbold, når han har holdet, spillerne og klubben/målsætningerne til det. Han har også bevist med FCV, Esbjerg og OB, at han kan skabe den solide defensiv (han er desværre også blevet sat lidt i bås, som en defensiv træner - lyder det som en vi kender?).
- Han er en træner der har skabt positiv udvikling i samtlige klubber han har været i, selv i galehuset GF. Hvor de blev så forvirrede af de gode resultater og den gode stemning, at de fyrede ham til fordel for Fjollerik???
- Han er en træner, som ubestrideligt har de fodboldmæssige kompetencer i orden (han blev valgt som årets træner i 2002), men endnu ikke har været i en klub, hvor han har kunne forløse dette potentiale. FCM var for unge og FCM agtige, og Esbjerg havde hverken potentialet eller økonomien da han var der. I AGF, FCV og OB har hans rolle været oprydder eller redningsmand, så de er ikke værd at tale om. AaB ville være det perfekte sted for Ove P. til at vise hvad han virkelig kan.
- Han er meget praktisk ledig til sommer og han er højest sandsynligt noget billigere, end den mand der afløser ham.
- Sidst men ikke mindst, så kunne det endda tænkes, at Kuhn ville have lyst til at arbejde sammen med ham.

For mig at se, så kunne en Ove P. løsning på rigtig mange måder være den perfekte overraskelse.
Jeg anser slet ikke Ove P som en mulighed.

Han er ganske rigtigt mest benyttet som brandslukker. I stil med Ove Christensen har jeg et indtryk af at de på længere sigt ofte slider på deres trup og så er deres spillestil ikke ligefrem at prale af.

Jeg ser ikke at han har skabt positive resultater alle steder han har været og jeg tvivler på han ville være en god kapacitet i Aalborg.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 23. dec 2014, 16:12

Forza skrev:Jeg anser slet ikke Ove P som en mulighed.

Han er ganske rigtigt mest benyttet som brandslukker. I stil med Ove Christensen har jeg et indtryk af at de på længere sigt ofte slider på deres trup og så er deres spillestil ikke ligefrem at prale af.

Jeg ser ikke at han har skabt positive resultater alle steder han har været og jeg tvivler på han ville være en god kapacitet i Aalborg.
Han rykkede misfosteret FCM op i Suppen og fik en 4. og 3. plads med dem. Så tog han til Esbjerg og rykkede dem op i Suppen og blev 7., 5. og 3. med dem. Så hentede GF ham midt i en af deres nedrykningssæsoner. Han kunne ikke forhindre nedrykningen, men han rykkede dem op igen med det samme og fik en 5. plads (det bedste resultat GF har opnået i 18 år :D ). Et resultat Weakhorse næppe kan gøre efter, selv om han er udråbt til fodboldens anden frelser. Det er da en ganske overbevisende resultatliste, som de fleste trænere ville være godt tilfreds med.

Desværre kastede han sig derefter over en dødfødt genoplivning af Esbjerg, som jo ikke gik så godt. Så tog han til FCV og trak en respektabel 9. plads hjem, til et hold som alle havde udråbt som sikker nedrykker (i øvrigt foran Lars Søndergaard og SønderjyskE på 10. pladsen :D ) Nu er han så havnet i OB som brandslukker, og mon ikke det lykkes for ham? Jeg er ret sikker på, at Kent regner med at hans main homie Ove P. overdrager ham en superliga klub til sommer.

Jeg er godt klar over, at Ove P. bestemt ikke er en bling bling træner, som påberåber sig at være det nye sort. Men jeg synes det er en skam, at han bliver total overset. En træner, der er faglig dygtig, erfaren og hårdt arbejdende (nok den eneste der ser flere kampe end Kent), absolut ikke den dyreste i ligaen og som ikke går og råber op om hvor fed han er, men tvært imod er fornuftig at høre på i medierne. Sådan en træner, burde vel være et rigtig godt match med en nordjysk klub ;)

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 23. dec 2014, 18:02

9520AaB skrev:Undskyld at jeg bringer et nyt navn på banen. Formentlig bliver jeg lynchet nu:-).
Mit helt klare førstevalg vil være Kasper Hjulmand, men af mange grunde tror jeg ikke at det er muligt. Når man ikke kan få den man elsker, må man elske den man kan få. Derfor Erik Rasmussen. I mine øjne vil han og Kuhn være et godt match. Erik til det offensive, Kuhn til det defensive. Ja, jeg ved godt han er eks FCM og bla bla bla, men det er Kuhn altså også, og ham er vi vel alle enige om at elske.

Jeg tror slet ikke du ved hvilken type menneske og træner Erik Rasmussen er?

Besvar