Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Ædruelighedens stemme
-
RufusTheDog
- 2. div

Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 23:13Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kunne jeg forestille mig, at han gør.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:34Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 23:13Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Jeg har dem. Men dump på sådan et forum rækker mine EDB-evner ikke til. Jeg stoler ikke på EDB.
Ædruelighedens stemme