Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Ædruelighedens stemme
-
RufusTheDog
- 2. div

Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 23:13Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kunne jeg forestille mig, at han gør.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:34Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 23:13Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Jeg har dem. Men dump på sådan et forum rækker mine EDB-evner ikke til. Jeg stoler ikke på EDB. Men jeg kan citere ham:
"Der findes ikke ligegyldige kampe!
I AaB er der tydeligvis mange ligegyldige spillere (og trænere) med en fuldstændig ligegyldig og respektløs attitude og indstilling overfor klub og fans!
1-3 hjemme mod Middelfart og 0-5 ude mod Aarhus Fremad.. Så lad vær’ med at tage trøjen på!"
"Vi kæmpede for logoet, klubben, fansene, vores venner og familier og ikke mindst hinanden!
Vi var bevidste om, hvilken ære det var og bevidste om, at fortælle det til alle, som klubben hentede ind! Og hvis ikke man som træner og leder forstår dette, så skal man også væk!"
"Lad os glemme oprykning for en stund!
Lad os prøve at fokusere på værdier, traditioner og kultur.
Min familie har i generationer fulgt med i AaB, spillet for AaB og støttet AaB.
Man kunne identificere sig med spillerne.. Thorst, Boye, Mini, Jimmy..
Hvor er Aalborgs hold og DNA?"
Hans eneste fejl er brugen af forkortelsen 'DNA'. Det burde han holde sig for god til.
Ædruelighedens stemme
Jeg ser for mig en sommercamp for vattede AaB spillere. Instruktører Søren Thorst, Ib Simonsen, Martin P, KEP, Thelander og Calle Facius.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
RAUS RAUS SSE!