helt enig - jeg har altid været en kæmpe kritiker af Wichmann, men han har egentligt gjort en godkendt indsats i sæsonen hidtil og kampen i går synes jeg har været hans bedste.astonvilla skrev:Temmelig komfortabel 2-0 sejr over Horsens...den havde jeg sku ikke lige set komme.
Sjældent har jeg vandret mod Stadion med en så klippefast overbevisning om at vi ville tabe kampen - og så dét hér.
Fantastisk, Jungs.
Jeg har været en del efter Wichmann og Kent/Kuhn de seneste par kampe - men jeg vil sige at begge lejre virkelig leverede varen i går. Super. Jeg æder med stor glæde mine ord og undskylder!
Og SKØNT at se at defensiven er blevet stabliliseret igen. Goddammit det er træls vi skal sige farvel til Bøge. Han er outstanding.
En super defensiv og god indsats på midtbanen også.
Hvis man absolut skal finde skønhedsfejl efter denne (for mig) totalt uventede sejr så må det være at,
-Vi skal naturligvis lukke kampen noget før
-Helenius, han ser "solgt" ud synes jeg (måske der allerede ligger en underskrevet aftale?)
-Curth, er blottet for selvtillid, det er næsten en pine at se på
-Ufatteligt dårligt fremmøde på Stadion
Og så igen: De piv elendige dommere i Danmark. Det er simpelthen tåkrummende at overvære. Fejl, på fejl, på fejl. Der går ikke 5 min imellem de små irriterende fejlkendelser. Heldigvis var det igen ikke noget der var afgørende for kampens udfald - og elendighederne blev fordelt ligeligt til begge hold. Men før eller siden bliver det match-afgørende sådan som de fjumrer rundt i det.
Men ingenting kan overstråle den glæde og stolthed man føler i dag efter sejren. Og dejligt var det at se at Toft fik scoret. Bliver spændende at følge hans udvikling.
Men mest af alt var KEPs vildskab og vilje noget man lagde mærke til i går. Det forplantede sig gennem hele holdet.
Allez Young Guns!
Curth, AaBs ubetinget dårligste spiller igennem denne sæson spillede som sædvanligt rædderligt. Men igen var det nok hans bedste performance i denne sæson, der var i hvert fald 3-4 gang hvor han modtog bolden og undgik at tabe den.
Modsat Helenius - hvad fanden er der sket med ham.
Godt indhop af Hallur vi fik skabt et hav af chancer da han kom ind og fordi vi fik Kusk op bag frontløberen hvilket gjorde os farlige med hurtigt spil i små rum og drive med bolden.
Fantastisk indsats af hele forsvaret og især synes jeg Ahlmanns angrebs iver var lækkert at se.
Og til kontrakt forhandlingerne - ud med Curth og Due - Hallur og Toft tager over.