Man kan jo vælge og tolke den udtalelse på mange niveauer.Jesper Schmidt skrev:http://www.bold.dk/nyt/risgaard-lidt-i- ... r-vi-staarFreddie skrev: Med hensyn til KEPs og Risgårds meninger aner jeg ikke hvor de kommer fra, men det er måske min egen skyld? Hvordan udtaler de sig? Er det ikke Rasmus Würtz, der er anfører?
Det er dog ikke gået helt tosset i de sidste år, og hvís nogen tror, at det er penge og indkøb, der skal levere resultaterne, så kan de jo bare spørge Ståle efter hvordan han selv synes, det går.
Rutinerede Kasper Risgård ser spændende momenter fra de mange unge spillere, men den store mængde unge spillere gør også Risgård lidt i tvivl om, hvor nordjyderne står.
- Vi har sagt farvel til rigtig mange spillere det seneste års tid, mens der er kommet nye, spændende spillere op. Men de er også meget uprøvede, siger Risgård til bold.dk.
- Det ser spændende ud men jeg må også sige, at jeg er lidt i tvivl om, hvor vi egentlig står. Vi har en god base på holdet, men vi har også mange meget unge spillere, som ikke har været med i ret lang tid.
- Sæsonen er lang, så man kan godt være lidt nervøs for det, men transfervinduet er ikke lukket endnu. Mon ikke at AaB går ud og kigger lidt op. Vi har ikke gjort det store indtil nu, men det er jo op til Allan Gaarde, siger Risgård.
Fuldstændig udramatisk udtalelse efter min mening, men oversat til debatsidesprog betyder det naturligvis "Risgård kræver indkøb", "Risgård mener også det er for dårligt der ikke kommer nye spillere", eller - min favorit: "Risgård er på vej væk fordi han er skuffet over manglende indkøb i AaB".
Hvad KEP har udtalt aner jeg ikke, men mon ikke det er minimum lige så udramatisk.
Synes ikke den er så dramatisk som nogle herinde gør den til. Men jeg vil dog sige, at Risgård jo siger dette fordi han mener der mangler lidt rutine, ellers tror jeg han ville have drejet den på en anden måde. Ingen i truppen er vel dumme nok til at stå frem og kræve indkøb på nuværende tidspunkt uden at pakke tingene ind i vat. De har vist nok at gøre med at levere selv.
Er denne kommentar ikke fra før vi startede sæsonen?
Risgård er bundrutineret og har stået over for journalister mange mange gange og han ved godt hvordan man får noget sagt, således det indirekte viser hvad han egentligt mener om det.