Men vi må også bare erkende, at vi var helt i knæ på midtbanen til sidst. Self. er der lidt et problem med niveauet, når de 3 gamle mangler, men det hjælper heller ikke, at Jönsson kun lige kan klare 90 min og Spalvis nok helst skulle have 70Hanga skrev: Jeg synes vi leverer en god 1. halvleg bortset fra de sidste 5-10 minutter. Efter vores udligning har vi AGF under tungt pres og kan kun takke os selv for ikke at komme foran, især situationen hvor Jönsson fucker en 2 mod 1 situation op var jammerlig. Jeg var klar til at rive ham ud i pausen efter endnu en meget svag præstation, men heldigvis tog han fusen på mig med sin flotte scoring senere i kampen. Hvor vores præstation var solid indtil 1-3 scoringen, der burde have lukket kampen, må man konstatere at vi kom fuldstændig på røven herefter. Chance på chance til AGF'erne der tilsyneladende fik lov at slå det ene indlæg efter det andet. Presspillet var fuldstændig væk og vi stod bare og ventede på dem, uden at få dem stoppet når de så kom. Det var ulideligt at se på, og jeg vil kalde det et mindre mirakel, at de ikke får udlignet til sidst. Hoooold nu op det brændte på!
I øvrigt. Pimpong er altså en smuk type:
https://www.youtube.com/watch?v=BZn5HfixGqs