Men jo SSE22 står tilbage og ligner amatører hvis det ender med det.
Træk lige vejret ind. En sejr i Haderslev ændrer det hele. Men det kræver at Wichmann får justeret tingene så vi står bedre, i 1. Halvleg stod vi for lavt

Som jeg skrev for et par uger siden. Aalborg stod skulder ved skulder med AaB, da de rykkede ned. Hele byen og landsdelen stod sammen i en slags stolthed og trods over den historiske nedrykning.Kristian skrev: ↑28. apr 2025, 21:06Åndsvag kommentar. Self elsker vi alle AaB, men en tur mere i 1 div, så tror jeg ik vi skal regne med den opbakning de fik sidst vi var i 1 div.

Apati som, at man dengang var lammet. Rasende. Destruktiv. Nu går man bare ud og luger lidt efter endnu et søm. Med en kop kaffe. Og en god pibe tobak.Hanga skrev: ↑28. apr 2025, 21:16Vi kan jo godt bilde os selv ind at vi er apatiske, og sådan er det måske også på overfladen. Men vi var her jo ikke stadigvæk hvis det rent faktisk var tilfældet. Selvfølgelig er vi ikke ligeglade - vi er blot i en situation hvor AaB simpelthen har sat forventningsbaren så lavt at det er utrolig svært at blive skuffet over dem. Men ligeglade? Nej, det bliver vi aldrig. Dem der kan det er smuttet for længst.R Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:06Jep, det er følelsen. Nærmest depression i foråret 23. Nu bare apati.Reyad skrev: ↑28. apr 2025, 21:02Enig. Har været fan siden 94. Første gang jeg nærmest er apatisk og opgivende omkring AaB. Gider man egentlig det pis her?
SSE22 må bare gerne fucke af med deres ALDI-lort nu. At tro, at man kan spille superliga med det her sammenrend af nulboner, er at pisse på os alle. Fucking amatører.

Så begynder grædekonerne herinde igen. Vi har 4 kampe tilbage med en ny træner, og ligger a point med Lyngby. Og i begynder allerede snakke om opbakning i 1. Div.R Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Som jeg skrev for et par uger siden. Aalborg stod skulder ved skulder med AaB, da de rykkede ned. Hele byen og landsdelen stod sammen i en slags stolthed og trods over den historiske nedrykning.Kristian skrev: ↑28. apr 2025, 21:06Åndsvag kommentar. Self elsker vi alle AaB, men en tur mere i 1 div, så tror jeg ik vi skal regne med den opbakning de fik sidst vi var i 1 div.
Det kommer ikke til at ske igen. Så mange gider jo alligevel ikke at pisses på.
Jo jo som sagt på overfladen er der apati, men inderst inde skummer du jo lige så meget som mig over hvor elendigt tingene står tilR Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:21Apati som, at man dengang var lammet. Rasende. Destruktiv. Nu går man bare ud og luger lidt efter endnu et søm. Med en kop kaffe. Og en god pibe tobak.Hanga skrev: ↑28. apr 2025, 21:16Vi kan jo godt bilde os selv ind at vi er apatiske, og sådan er det måske også på overfladen. Men vi var her jo ikke stadigvæk hvis det rent faktisk var tilfældet. Selvfølgelig er vi ikke ligeglade - vi er blot i en situation hvor AaB simpelthen har sat forventningsbaren så lavt at det er utrolig svært at blive skuffet over dem. Men ligeglade? Nej, det bliver vi aldrig. Dem der kan det er smuttet for længst.R Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:06Jep, det er følelsen. Nærmest depression i foråret 23. Nu bare apati.Reyad skrev: ↑28. apr 2025, 21:02Enig. Har været fan siden 94. Første gang jeg nærmest er apatisk og opgivende omkring AaB. Gider man egentlig det pis her?
SSE22 må bare gerne fucke af med deres ALDI-lort nu. At tro, at man kan spille superliga med det her sammenrend af nulboner, er at pisse på os alle. Fucking amatører.
Nå, minderne har vi da.

Jeg skummer over det, man har gjort ved vores klub. At vi taber og taber og taber er jo bare forventeligt efterhånden.Hanga skrev: ↑28. apr 2025, 21:25Jo jo som sagt på overfladen er der apati, men inderst inde skummer du jo lige så meget som mig over hvor elendigt tingene står tilR Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:21Apati som, at man dengang var lammet. Rasende. Destruktiv. Nu går man bare ud og luger lidt efter endnu et søm. Med en kop kaffe. Og en god pibe tobak.Hanga skrev: ↑28. apr 2025, 21:16Vi kan jo godt bilde os selv ind at vi er apatiske, og sådan er det måske også på overfladen. Men vi var her jo ikke stadigvæk hvis det rent faktisk var tilfældet. Selvfølgelig er vi ikke ligeglade - vi er blot i en situation hvor AaB simpelthen har sat forventningsbaren så lavt at det er utrolig svært at blive skuffet over dem. Men ligeglade? Nej, det bliver vi aldrig. Dem der kan det er smuttet for længst.R Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:06Jep, det er følelsen. Nærmest depression i foråret 23. Nu bare apati.
Nå, minderne har vi da.![]()

Hurtigt folk giver op? Vi er ikke fem kampe henne i sæsonen. Vi ikke bare taber til ligaens bundhold, vi spiller totalt uden tro og gejst. De mest basale ting i spillets a-b-c lykkes vi ikke med.Gentleman Finn skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Det er satme hurtigt folk giver opsidst jeg tjekkede lå vi a point med Lyngby.
Træk lige vejret ind. En sejr i Haderslev ændrer det hele. Men det kræver at Wichmann får justeret tingene så vi står bedre, i 1. Halvleg stod vi for lavt

Problemet er, at vi har humpet afsted i alt fra 2. - 4. gear hele sæsonen, men nu kører vi nærmest i frigear, mens både Lyngby, Sønderjyske og Vejles kurve ser modsat ud.Gentleman Finn skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Det er satme hurtigt folk giver opsidst jeg tjekkede lå vi a point med Lyngby.
AaB har fået 6 point (!) i de seneste 10 kampe, klart ringest blandt de 3 nederste.Gentleman Finn skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Det er satme hurtigt folk giver opsidst jeg tjekkede lå vi a point med Lyngby.

Vi har mødt Lyngby 2 gange, Vejle 4 gange og Sønderjyske 2 gange med 1 sejr mod 10 mand som eneste sejr i den række.YentotreKaffe skrev: ↑28. apr 2025, 21:22Så begynder grædekonerne herinde igen. Vi har 4 kampe tilbage med en ny træner, og ligger a point med Lyngby. Og i begynder allerede snakke om opbakning i 1. Div.R Rosenberg skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Som jeg skrev for et par uger siden. Aalborg stod skulder ved skulder med AaB, da de rykkede ned. Hele byen og landsdelen stod sammen i en slags stolthed og trods over den historiske nedrykning.Kristian skrev: ↑28. apr 2025, 21:06Åndsvag kommentar. Self elsker vi alle AaB, men en tur mere i 1 div, så tror jeg ik vi skal regne med den opbakning de fik sidst vi var i 1 div.
Det kommer ikke til at ske igen. Så mange gider jo alligevel ikke at pisses på.
Vi tager til Haderslev og vinder, og så kan Wichmann få justeret taktikken

der blev skrevet ligende beskeder som din da vi var 6 point forand og 3 point forand..Gentleman Finn skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Det er satme hurtigt folk giver opsidst jeg tjekkede lå vi a point med Lyngby.

Tror du, hånden på hjertet, hvis man medtager form i foråret, at AaB får flere point end Lyngby OG max smider ét til Vejle i de sidste 4 kampe?Gentleman Finn skrev: ↑28. apr 2025, 21:18Det er satme hurtigt folk giver opsidst jeg tjekkede lå vi a point med Lyngby.

Jeg er også skuffet over Wichmanns tilgang - meget!Jonas_K skrev: ↑28. apr 2025, 21:51Frygtelig kamp igen igen igen
For helvede, det er en flok spillere uden selvtillid som løber rundt derinde. Selv de mest basale facetter af spillet kæmper de med. Widell, Mathias Jørgensen, Bruus, Müller mfl skal kigge sig alvorligt i spejlet i aften. Det er håbløst man ikke kan mere end man viser nu
Wichmann overbeviste på ingen måde, at man bagud 0-1 på hjemmebane ikke satser mere offensivt med de sidste indskiftninger er for mig uforståeligt.
Også de skide dødbolde, Havgåsen må snart gerne tage færgen hjem igen, han er uden evner!!

Wichmann har jo sagt ja til en uriaspost. Som Smukke Erik også gjorde. For begges vedkommende valgte de nok mere med hjertet og æren end med fornuften. Jeg havde nok takket nej.baresi skrev: ↑28. apr 2025, 21:46Der er ingen rygrad på det her hold
Ingen kan komme til at give wichmann skyld for nedrykning
Der mangler kvalitet
Vi har ikke et forsvar man kan være trygge ved.
Vi har ikke en 6er vi kan stole på
Vi har ingen tryllekunstner man kan gi bolden til
Og den bedste 9er vi har er helenius men han døjer med så mange skader at han pt Max har 45 min i sig
Vi har så mange alibi spillere at nedrykningen er forståelig
Holdet er sat så elendigt sammen af den sportslige ledelse at det må være det ringeste hold i AaBs historie
Det piner mig at se denne hold sammensætning
Det her hold har ikke skyggen af kvalitet ærgerligt at se hvordan man formøbler den lille økonomi der er til sted ved at hente den ene b spiller efter den anden