Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 20. okt 2025, 14:24
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 13:36
R Rosenberg skrev: ↑20. okt 2025, 13:14
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
4-5? Who dat?
frosøgte at være optimistisk.
mathias
Widel
kelvin john
pudel
makolli
så kan man jo sige at Mathias ikke er en sse22 køb.. widel kom via andre kontrakter.. men lige meget hvad, selv om optimistke briller så har sse22 datamodel fuldstændig fejlet, når så mange spillere er ramt ved siden af... og en del af dem knap har nivue til 1 div.
Kelvin John og Makolli må være at anse som flops.
De blev hentet til at spille Superliga, som det var planen vi skulle og der var de ikke dygtige nok. Pudel var en habil stopper, men altså ikke en de andre Superligahold faldt på røven over.
RAUS RAUS SSE!
-
RicoBR02
- Allstar

- Indlæg: 2335
- Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
- Favoritspiller: Strandli
Indlæg
af RicoBR02 » 20. okt 2025, 17:47
Jakobsen skrev: ↑20. okt 2025, 14:24
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 13:36
R Rosenberg skrev: ↑20. okt 2025, 13:14
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
4-5? Who dat?
frosøgte at være optimistisk.
mathias
Widel
kelvin john
pudel
makolli
så kan man jo sige at Mathias ikke er en sse22 køb.. widel kom via andre kontrakter.. men lige meget hvad, selv om optimistke briller så har sse22 datamodel fuldstændig fejlet, når så mange spillere er ramt ved siden af... og en del af dem knap har nivue til 1 div.
Kelvin John og Makolli må være at anse som flops.
De blev hentet til at spille Superliga, som det var planen vi skulle og der var de ikke dygtige nok. Pudel var en habil stopper, men altså ikke en de andre Superligahold faldt på røven over.
Vanvittigt at kalde 2 af de vigtigste spillere på vores hold for flops.
-
Hovedet
- Allstar

- Indlæg: 3960
- Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16
Indlæg
af Hovedet » 20. okt 2025, 17:52
Jakobsen skrev: ↑20. okt 2025, 14:24
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 13:36
R Rosenberg skrev: ↑20. okt 2025, 13:14
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
4-5? Who dat?
frosøgte at være optimistisk.
mathias
Widel
kelvin john
pudel
makolli
så kan man jo sige at Mathias ikke er en sse22 køb.. widel kom via andre kontrakter.. men lige meget hvad, selv om optimistke briller så har sse22 datamodel fuldstændig fejlet, når så mange spillere er ramt ved siden af... og en del af dem knap har nivue til 1 div.
Kelvin John og Makolli må være at anse som flops.
De blev hentet til at spille Superliga, som det var planen vi skulle og der var de ikke dygtige nok. Pudel var en habil stopper, men altså ikke en de andre Superligahold faldt på røven over.
Alene det faktum, at Kelvin sammenlagt leverede 1 mål - i den betydningsløse sidste kamp mod Lyngby - 1 assist og 1 gult kort i den forgangne sæson i Superligaen, siger jo det hele. Hobro har haft snesevis af spillere på det niveau. Til sammenligning gik tudsegamle Nicklas Helenius efter en lang skadespause ind på et komplet dysfunktionelt hold og leverede 3 scoringer og 1 assist i 5 kampe med yderst begrænset spilletid.
Det er imidlertid lige så uinteressant at diskutere SSEs ubegribelige fiaskorate, som det er at diskutere, hvorvidt jorden er flad, eller om månen er lavet af grøn ost. Hvis der havde været tale om bare nogenlunde funktionelle mennesker, ville AaB selvsagt ikke have indtaget den nuværende placering. Det interessante er; hvordan får vi dem ekspederet helt ud af klubben? Og endnu mere interessant: Hvordan tiltrækker vi kompetente og ansvarlige mennesker, så de sidste par år kan stå som en skammens parentes, der reelt burde skrives helt ud af AaBs historie?
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 20. okt 2025, 18:53
RicoBR02 skrev: ↑20. okt 2025, 17:47
Jakobsen skrev: ↑20. okt 2025, 14:24
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 13:36
R Rosenberg skrev: ↑20. okt 2025, 13:14
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
4-5? Who dat?
frosøgte at være optimistisk.
mathias
Widel
kelvin john
pudel
makolli
så kan man jo sige at Mathias ikke er en sse22 køb.. widel kom via andre kontrakter.. men lige meget hvad, selv om optimistke briller så har sse22 datamodel fuldstændig fejlet, når så mange spillere er ramt ved siden af... og en del af dem knap har nivue til 1 div.
Kelvin John og Makolli må være at anse som flops.
De blev hentet til at spille Superliga, som det var planen vi skulle og der var de ikke dygtige nok. Pudel var en habil stopper, men altså ikke en de andre Superligahold faldt på røven over.
Vanvittigt at kalde 2 af de vigtigste spillere på vores hold for flops.
De blev hentet til at spille Superliga, hvilket de ingenlunde evnede. At de så ser acceptable ud på et lavere niveau, hvor vi kun er havnet pga. SSEs vanrøgt gør ingenlunde to til godkendte indkøb.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 20. okt 2025, 19:06
Jakobsen skrev: ↑20. okt 2025, 18:53
RicoBR02 skrev: ↑20. okt 2025, 17:47
Jakobsen skrev: ↑20. okt 2025, 14:24
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 13:36
R Rosenberg skrev: ↑20. okt 2025, 13:14
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
4-5? Who dat?
frosøgte at være optimistisk.
mathias
Widel
kelvin john
pudel
makolli
så kan man jo sige at Mathias ikke er en sse22 køb.. widel kom via andre kontrakter.. men lige meget hvad, selv om optimistke briller så har sse22 datamodel fuldstændig fejlet, når så mange spillere er ramt ved siden af... og en del af dem knap har nivue til 1 div.
Kelvin John og Makolli må være at anse som flops.
De blev hentet til at spille Superliga, som det var planen vi skulle og der var de ikke dygtige nok. Pudel var en habil stopper, men altså ikke en de andre Superligahold faldt på røven over.
Vanvittigt at kalde 2 af de vigtigste spillere på vores hold for flops.
De blev hentet til at spille Superliga, hvilket de ingenlunde evnede. At de så ser acceptable ud på et lavere niveau, hvor vi kun er havnet pga. SSEs vanrøgt gør ingenlunde to til godkendte indkøb.
Ah, de blev vel begge hentet som udviklingsspillere. At ingen af dem næppe kommer til at brænde superligaen af (jeg har mest fidus til Makolli der), hvis vi en dag igen ender der, er en anden snak.
Ædruelighedens stemme
-
Ron Paul
- 2. div

- Indlæg: 134
- Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47
Indlæg
af Ron Paul » 20. okt 2025, 23:20
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 21. okt 2025, 09:33
Ron Paul skrev: ↑20. okt 2025, 23:20
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Ædruelighedens stemme
-
troelsh
- Allstar

- Indlæg: 3185
- Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
- Geografisk sted: 9000
Indlæg
af troelsh » 21. okt 2025, 09:40
R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 09:33
Ron Paul skrev: ↑20. okt 2025, 23:20
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Ja det er sgu ærgerligt med Kallesøe, jeg synes ellers han er en ganske habil back.
Vi bør overveje at hente en højre back i vintervinduet, for vi kommer med garanti ikke til at rykke op, hvis vi skal spille størstedelen af kampene med Børsting eller Noel fra start på en af de to backs.
Mod Lyngby bliver bagkæden formentlig:
Andersson - Olsson - Tiedemann - Noel
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 21. okt 2025, 09:51
troelsh skrev: ↑21. okt 2025, 09:40
R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 09:33
Ron Paul skrev: ↑20. okt 2025, 23:20
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Ja det er sgu ærgerligt med Kallesøe, jeg synes ellers han er en ganske habil back.
Vi bør overveje at hente en højre back i vintervinduet, for vi kommer med garanti ikke til at rykke op, hvis vi skal spille størstedelen af kampene med Børsting eller Noel fra start på en af de to backs.
Mod Lyngby bliver bagkæden formentlig:
Andersson - Olsson - Tiedemann - Noel
Måske det var på tide at prøve Tedesco på den højre back. Men igen, Andersson kan jo sagtens tage den, men jeg vil - trods alt - hellere have Noel i midten end københavneren.
Ædruelighedens stemme
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 21. okt 2025, 10:58
R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 09:33
Ron Paul skrev: ↑20. okt 2025, 23:20
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Jeg ser heller ikke Superpøleren som nogen brugbar back. Det blev sådan set prøvet allerede i Wieghorst tiden og hurtigt droppet igen.
Børsting kunne sin velmagtsdage klare en habil wingback i et system med tre stoppere, men hans kompetencer er bedsst som en kant eller fremskudt presspiller på midtbanen.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 21. okt 2025, 11:26
Jakobsen skrev: ↑21. okt 2025, 10:58
R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 09:33
Ron Paul skrev: ↑20. okt 2025, 23:20
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Jeg ser heller ikke Superpøleren som nogen brugbar back. Det blev sådan set prøvet allerede i Wieghorst tiden og hurtigt droppet igen.
Børsting kunne sin velmagtsdage klare en habil wingback i et system med tre stoppere, men hans kompetencer er bedsst som en kant eller fremskudt presspiller på midtbanen.
Hans kompetencer er ikke-eksisterende, og da slet ikke mere.
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Indlæg
af Gnu » 21. okt 2025, 11:37
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
Det var ikke en god plan, SSE22 kom med. Det var en håbløst naiv plan, som tilmed blev udført helt katastrofalt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 21. okt 2025, 13:57
Gnu skrev: ↑21. okt 2025, 11:37
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
Det var ikke en god plan, SSE22 kom med. Det var en håbløst naiv plan, som tilmed blev udført helt katastrofalt.
Egentlig imponerende i sig selv at excellere på begge fronter.
Ædruelighedens stemme
-
Sapiens
- 1. div

- Indlæg: 319
- Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25
Indlæg
af Sapiens » 21. okt 2025, 15:51
R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 13:57
Gnu skrev: ↑21. okt 2025, 11:37
DenSataniskeHest skrev: ↑20. okt 2025, 09:38
SSE22 var nok de eneste der havde en plan og vission for hvordan man skulle udvikel en klub, og alt lød jo meget rigtigt med det de sagde. Hele problemet var jo bare udførsel viste man ikke havde styr på en skid, samtidig havde for små økonomiske muskler, til at kunne lave omstilling stille og roligt over tid. Men man lavede store spare øvelser samtidig emd man lave en masse store ændringer, som betød det hele faldt fra hinanden.
Det værste var jo enlig deres snak om data, og hvordan rekurtering ikke skulle være person baseret men data baseret, så man ikke var afhænning af netværk som i gamle dage, men kunne agere ud fra data. Men det viser sig så det data man bruger, eller de kompetancer der skal læse dem, ikke er dygtige nok, der er vel realt kun 4-5 spiller der har leveret ud af alt det sse22 har hentet, og de har især fejlet på afgørende nøgle positioner. Det er for mig det største kritik punkt at deres plan måske var rigtigt, men for satan hvor er det udført elendigt.
Det var ikke en god plan, SSE22 kom med. Det var en håbløst naiv plan, som tilmed blev udført helt katastrofalt.
Egentlig imponerende i sig selv at excellere på begge fronter.
Så er der da noget i deres navn som passer.
-
Pontoppi
- 1. div

- Indlæg: 494
- Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
- Favoritspiller: Nomvethe
Indlæg
af Pontoppi » 21. okt 2025, 20:07
det er da godt I kan bekræfte hinanden i noget
nu kan vi så konkluderer at de har lykkedes nøjagtig med ligeså lidt som alle andre i forhold til at få AaB til at blive en langtidsholdbar succesrig fodbold klub
jeg glæder mig til vi kan komme igang med at debattere HVAD og HVEM der skal gøre hvad ingen andre har kunnet gøre og HVORDAN….
det er vigtigt for AaB….
hjertet i nord

-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 21. okt 2025, 20:18
Pontoppi skrev: ↑21. okt 2025, 20:07
det er da godt I kan bekræfte hinanden i noget
nu kan vi så konkluderer at de har lykkedes nøjagtig med ligeså lidt som alle andre i forhold til at få AaB til at blive en langtidsholdbar succesrig fodbold klub
jeg glæder mig til vi kan komme igang med at debattere HVAD og HVEM der skal gøre hvad ingen andre har kunnet gøre og HVORDAN….
det er vigtigt for AaB….
For HVAD, HVEM og HVORDAN er jo netop det du giver knipskarpe svar på i dit dogmatiske forsvar af SSE...
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 21. okt 2025, 21:52
Jakobsen skrev: ↑21. okt 2025, 20:18
Pontoppi skrev: ↑21. okt 2025, 20:07
det er da godt I kan bekræfte hinanden i noget
nu kan vi så konkluderer at de har lykkedes nøjagtig med ligeså lidt som alle andre i forhold til at få AaB til at blive en langtidsholdbar succesrig fodbold klub
jeg glæder mig til vi kan komme igang med at debattere HVAD og HVEM der skal gøre hvad ingen andre har kunnet gøre og HVORDAN….
det er vigtigt for AaB….
For HVAD, HVEM og HVORDAN er jo netop det du giver knipskarpe svar på i dit dogmatiske forsvar af SSE...
Tyskerne er fakrisk lykkedes med mere: At skabe det dårligste hold nogensinde, som er milevidt fra at rykke op fra en ganske middelmådig 1. division. Så noget adskiller dem trods alt fra de andre elendige ejere.
Ædruelighedens stemme
-
Noerresundby
- Drenge

- Indlæg: 40
- Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
- Favoritspiller: Kusk
Indlæg
af Noerresundby » 21. okt 2025, 22:03
Milevidt alligevel. 5 point og en god 1/3 inde i sæsonen. Godt du ikke gav pep talking i pausen imod B93

-
Pontoppi
- 1. div

- Indlæg: 494
- Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
- Favoritspiller: Nomvethe
Indlæg
af Pontoppi » 21. okt 2025, 22:33
R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 21:52
milevidt fra at rykke op fra en ganske middelmådig 1. division.
milevidt fra at få klubben tæt på konkurs hvilket nordjyske ejere har været fantastisk dygtige til
i 3-4 omgange vel
jeg mindes ikke en 1 div hvor nedrykkerne fra Superligaen har kæmpet mod et hold der har råd til at bruge 80 mio uden at blinke
eller Kolding der har fået en kæmpe økonomisk indsprøjtning
der har aldrig været så mange penge i nordic Bet ligaen så ret tåbelig påstand
hjertet i nord
