Jeg siger bestemt heller ikke vi skal sidde med armene over hovedet. På ingen måde. Uenigheder om hvem der var dårligst til side, så er alle vel ret enige om, at det var en dårlig præstation af AaB, og det er da bekymrende.Kasper skrev: ↑18. okt 2025, 08:23Jeg har svært ved at få armene op over hovedet på trods af det ene point.Hanga skrev: ↑17. okt 2025, 21:02Det gør vi formentlig ikke, men så længe vi ser en positiv udvikling og bygger en form for fundament for holdet, er det trods alt fremgang.
Igen, jeg har ikke set kampen, så jeg har kun alle beskederne at gå ud fra, men det er naturligvis bekymrende at vi igen kommer så slapt ud til en vigtig kamp. Læg dertil at der lyder til at være dumme personlige fejl bag straffesparkene. Så gør man det svært for sig selv, og på sådan en dag, er det vel ok at vi trods alt for kæmpet uafgjort hjem. Det havde vi ikke gjort for to måneder siden. Og så finder jeg lidt trøst i at det for en gangs skyld ikke os der pisser pointene væk til sidst.
Nu må Kallesøe og Andersson gerne blive klar igen, så vi kan stille med en stærkere bagkæde.
Du kan ganske enkelt ikke bruge kommentarerne herinde til noget som helst.
Funky beskylder Makolli for første mål og kritiserer Bomholt. Holdets bedste spiller - også igår.
Vi er urimeligt dårlige på kuglen blandt andet pga Børsting og at Jasson skal have 100 berøringer inden han slipper den. Når Normann og John samtidig er komplet usynlige kampen igennem, så er det umuligt at bryde en lav kæde op.
Men det jeg forsøgte at sige var at vi skal have fokus væk fra oprykning, som jeg hele tiden har sagt så svært ud med den tilstand holdet rykkede ned i, og have fokus mere over på den udvikling vi skal have. Hellere tage en sæson mere i 1 div hvis det er det der skal til, for at få bygget noget op. Kontinuitet har været en kæmpe mangelvare i AaB og da vi var i divisionen for 2 sæsoner siden brugte vi tiden meget uklogt. Og jeg ser trods alt en lille form for fremgang i, at vi får hentet en uafgjort hjem i går på en dag hvor vi kommer bagud med 2. Det var næppe sket tidligere i sæsonen. Men der er laaaang vej for Højer, og jeg håber at han snart får lagt sig mere fast på en startopstilling.