Jeg er enig. jeg tror bare, at Kramer og Diakhité havde set ca. lige så udfordrede ud i dag, hvis de havde skullet spille Pudels plads, og omvendt havde Pudel set hammersolid ud, hvis han spillede ved siden af en af dem i gårsdagens kamp. Det eneste, han med sikkerhed har kunnet gøre anderledes end de to andre i dag - det er det med boldene frem i banen. Men jeg har i øvrigt intet mod Diakhité, han er en herlig kriger-type.AaB-Jones skrev: ↑7. feb 2025, 12:53Jeg kan også rigtigt godt lide Pudel, men hans manglende fart og lidt oversatsede indgreb (Kramer har haft samme udfordringer i opstarten!) kan hurtigt blive problematisk mod FCN - før blev han reddet af Amankwah fra at koste endnu en kasse. Der ser Diakhité mere solid ud i sine indgreb pt. - han har så til gengæld udfordringer på bolden. Især når han presses ud mod sit venstreben i opspillet.Funky skrev: ↑7. feb 2025, 12:33Synes stadig, bedømmelsen af der Pudel er lidt hård. Han er stadig den af vores midterforsvarere, som er klart bedst til at lægge bolde frem i banen. Hverken han, Kramer eller Diakhité ville se geniale ud i en del af de tilbageløbs-opgaver, han er blevet sat i af sine holdkammerater i dag.
Ellers har det været ret godt at få jongleret rundt på Jimenez og Jasson. De er begge meget bedre i 2. halvleg.
Dejligt med selvtillid til Jasson - og Valdemar Møller ser virkelig spændende ud. Umiddelbart klart foran både Diagne og Adedeji.
Der ser ud til at være god konkurrence på de 3 centrale midtbanepladser - dog synes jeg, at Hernes ser en smule udisciplineret ud i både indgreb, løb og placeringer. Det skal pilles væk, for han kan tydeligt spille bold.
Bekymrende at Seydel ikke har været klar til kampminutter på hele træningslejren.
Angående Seydel, det kan jo være nogle småtterier, man ikke vil løbe nogen risiko med. Ganske opløftende at se Jasson og Jimenez komme bedre ud af 2. halvleg.