Det har jeg heller aldrig påstået, heller ikke i det, du citerer - men skrift kan naturligvis være en svær størrelse.Belwas skrev: ↑14. aug 2026, 16:22R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2026, 13:52
Der er sådan cirka INGEN, der taler om svindel eller fiflerier.
Yikes mand - kom nu lige... At betale penge der ikke fremgår af regnskab er ulovligt, og du brugte ordret svindlere direkte i ovenstående for kort tid siden. Hvorfor tror du vi er så mange der reagerer?R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2026, 12:25
Præcis. Og selvfølgelig er der papir på det. Det er bare ikke specificeret i et regnskab, som det påstås, så det et kun bestyrelsen, Tuxen samt Bernhard og de andre svindlere, det ved det.
Jeg tænker for øvrigt de fleste af os er 100% enige i at BPTC har fejlet, er inkompetente, og de ydelser der var skrevet i aftalen er spild af penge (og som nævnt grænsende til interessekonflikt), og at de skal ud hurtigst muligt. Det er bare forkert og lavt debat niveau og påstå at der i AaB foregår svindel.
Og ja, jeg synes da, de er nogle svindlere - den blår, de smed i øjnene på både tidligere ledelse, sponsorer og omgivelser, men især trofaste, mangeårige fans, er i mine øjne svindleri.
Men jeg er ikke jurist, så jeg benytter termen i lægmandsmodus - det kan jeg se, man skal være varsom med.