Nødbremse i en OB-kontra. Ganske korrekt dømt.Gentleman Finn skrev:Og hvad var det Augo fik gult kort for? han kan ryge i karantæne hvis han får maks strafpoint.
Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Nødbremse på OBs banehalvdel. Han griber fat i armen på en OB'er og stopper en kontra. Næppe 6 strafpoint.Gentleman Finn skrev:Og hvad var det Augo fik gult kort for? han kan ryge i karantæne hvis han får maks strafpoint.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Håber på Augo på søndag. Ham og PK på den centrale midtbane og Ahlmann på backen. Hvis Ahlmann ikke er klar, så må PK også rykkes på og så ved jeg ikke hvem der skal placeres centralt. Måske Thomsen? og så en venstrebenet Due på kanten sammen med den højrebenede back? Ved sgu ikke med den centrale midtbane. Ingen fylder som Augo og Würtz.
Han var helt knust efter en ret vag præstation i dag. Han giver Helenius friløberen, hvor vi scorer til 2-3.jernskjorten skrev:Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
- Erasmus Montanus
- Allstar

Ikke på den måde. Det blev forklaret som "Ikke hoverende, men de viste ham i stedet respekt". Han kender åbenbart flere af AaB'erne, og det virker til at have taget hårdt på ham. Derfor synes jeg det er flot af dem, når OBs spillere ikke gider hjælpe ham op af det hul, som han må være nede i.jernskjorten skrev:Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Det gjorde SF også mod SilkeborgAllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
Due dobbelt målscorer imod FCK
-
banjobouner
- 1. div

Jeg sætter alle sejl for at skaffe kampen til jer 
Mon ikke flere af AaB'ere kender ham fra diverse ungdomslandshold?Oldager skrev:Ikke på den måde. Det blev forklaret som "Ikke hoverende, men de viste ham i stedet respekt". Han kender åbenbart flere af AaB'erne, og det virker til at have taget hårdt på ham. Derfor synes jeg det er flot af dem, når OBs spillere ikke gider hjælpe ham op af det hul, som han må være nede i.jernskjorten skrev:Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
Synes det er fint man i sejrens stund kan trøste en spiller, der virkelig havde en skidt dag. Det burde dog være OB's egne spillere der gjorde det. For han var virkelig ikke den eneste der var ringe af de fejlstribede.
holdet det der, gir jeg en bajer på munken.Oldager skrev:Det gjorde SF også mod SilkeborgAllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
- Erasmus Montanus
- Allstar

Det ser jeg så frem til12mand skrev:holdet det der, gir jeg en bajer på munken.Oldager skrev:Det gjorde SF også mod SilkeborgAllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvis nogen har kampen, er det vel bare at lægge den på dropbox, og så dele linket. Det ville være gulv! 

deal!Oldager skrev:Det ser jeg så frem til12mand skrev:holdet det der, gir jeg en bajer på munken.Oldager skrev:Det gjorde SF også mod SilkeborgAllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg har aldrig oplevet så megen vilje, moral og gnist! For satan hvor var det smukt. Outstanding hele banden... Men uha hvor er Helenius da en Verdensstjerne i svøb.
TAK SKAL I HA DRENGE! Vi ses på søndag til et KÆMPE brag på Communale!!
TAK SKAL I HA DRENGE! Vi ses på søndag til et KÆMPE brag på Communale!!
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.Oldager skrev:Det ser jeg så frem til12mand skrev:holdet det der, gir jeg en bajer på munken.Oldager skrev:Det gjorde SF også mod SilkeborgAllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!
Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Tror "kun" han lavede en assist.STE skrev:Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.Oldager skrev:Det ser jeg så frem til12mand skrev:holdet det der, gir jeg en bajer på munken.Oldager skrev:Det gjorde SF også mod SilkeborgAllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..
Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!
Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
Det der er fedt ved Helenius pt, er hvordan han næsten fra kamp til kamp udvikler sig rent fysisk.
Han spiller stadigvæk svingende, og nogle gange har man lyst til at kaste med ting af bare arrigskab over hans mangler. Men på trods af det, så bliver han altså bedre med hovedet, bedre til at bruge kroppen til at holde forsvaret væk, og bedre til at tage bolden til sig med en mand i ryggen.
Og ja, det er fedt hvordan Thomsen har fået sit gennembrud. Han bliver god!
Han spiller stadigvæk svingende, og nogle gange har man lyst til at kaste med ting af bare arrigskab over hans mangler. Men på trods af det, så bliver han altså bedre med hovedet, bedre til at bruge kroppen til at holde forsvaret væk, og bedre til at tage bolden til sig med en mand i ryggen.
Og ja, det er fedt hvordan Thomsen har fået sit gennembrud. Han bliver god!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Synes ikke der var noget positivt fra Due udover det frispark..STE skrev:
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.
Han mistede bolden en 3-4 gange helt unødvendigt fordi han holdte alt for længe på den.. hans afleveringer kom der heller ikke noget ud af.
Det var meningen han skulle ind for at hjælpe med at forsvare er vi vel enige om?
Men han er meget langsommere end Søren Frederiksen og mindre..
Jeg ville nok have sat SF mere defensivt ind.. er jo ikke ligefrem fordi due er en defensiv forstærkning alligevel?
Men sket er sket.. synes dog absolut han var svageste led de sidste 10 minutter