Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1914
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af A_Strandfelt » 14. apr 2013, 21:34

Gentleman Finn skrev:Og hvad var det Augo fik gult kort for? han kan ryge i karantæne hvis han får maks strafpoint.
Nødbremse i en OB-kontra. Ganske korrekt dømt.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Kunji » 14. apr 2013, 21:34

Gentleman Finn skrev:Og hvad var det Augo fik gult kort for? han kan ryge i karantæne hvis han får maks strafpoint.
Nødbremse på OBs banehalvdel. Han griber fat i armen på en OB'er og stopper en kontra. Næppe 6 strafpoint.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 21:34

6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af jernskjorten » 14. apr 2013, 21:38

Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 21:38

Håber på Augo på søndag. Ham og PK på den centrale midtbane og Ahlmann på backen. Hvis Ahlmann ikke er klar, så må PK også rykkes på og så ved jeg ikke hvem der skal placeres centralt. Måske Thomsen? og så en venstrebenet Due på kanten sammen med den højrebenede back? Ved sgu ikke med den centrale midtbane. Ingen fylder som Augo og Würtz.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Kunji » 14. apr 2013, 21:40

jernskjorten skrev:
Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?
Han var helt knust efter en ret vag præstation i dag. Han giver Helenius friløberen, hvor vi scorer til 2-3.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 14. apr 2013, 21:40

Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 21:41

jernskjorten skrev:
Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?
Ikke på den måde. Det blev forklaret som "Ikke hoverende, men de viste ham i stedet respekt". Han kender åbenbart flere af AaB'erne, og det virker til at have taget hårdt på ham. Derfor synes jeg det er flot af dem, når OBs spillere ikke gider hjælpe ham op af det hul, som han må være nede i.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 21:42

AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)

banjobouner
1. div
1. div
Indlæg: 266
Tilmeldt: 1. aug 2005, 23:42

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af banjobouner » 14. apr 2013, 21:43

Jeg sætter alle sejl for at skaffe kampen til jer :danmarkfan:

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Frygah » 14. apr 2013, 21:43

Oldager skrev:
jernskjorten skrev:
Oldager skrev:6-8 AaB'ere henne og kramme Daniel Høgh og vise ham respekt. Ingen holdkammerater, men AaB-spillere. Ville gerne skrive respekt, men det formår jeg alligevel ikke, da det også ville ligge naturligt for mig. Forstår ikke OB'erne. Antirespekt, disrespekt, eller hvad det nu hedder, til dem. Han virker meget sympatisk, Daniel Høgh.
Hvorfor er de henne og vise respekt til Daniel Høgh?
Ikke på den måde. Det blev forklaret som "Ikke hoverende, men de viste ham i stedet respekt". Han kender åbenbart flere af AaB'erne, og det virker til at have taget hårdt på ham. Derfor synes jeg det er flot af dem, når OBs spillere ikke gider hjælpe ham op af det hul, som han må være nede i.
Mon ikke flere af AaB'ere kender ham fra diverse ungdomslandshold?

Synes det er fint man i sejrens stund kan trøste en spiller, der virkelig havde en skidt dag. Det burde dog være OB's egne spillere der gjorde det. For han var virkelig ikke den eneste der var ringe af de fejlstribede.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af 12mand » 14. apr 2013, 21:43

Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 21:44

12mand skrev:
Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P
Det ser jeg så frem til ;)

Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Buzz Killington » 14. apr 2013, 21:48

Hvis nogen har kampen, er det vel bare at lægge den på dropbox, og så dele linket. Det ville være gulv! :danmarkfan:

Billede

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af 12mand » 14. apr 2013, 21:51

Oldager skrev:
12mand skrev:
Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P
Det ser jeg så frem til ;)

Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.
deal! :D

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af astonvilla » 14. apr 2013, 21:53

Jeg har aldrig oplevet så megen vilje, moral og gnist! For satan hvor var det smukt. Outstanding hele banden... Men uha hvor er Helenius da en Verdensstjerne i svøb.

TAK SKAL I HA DRENGE! Vi ses på søndag til et KÆMPE brag på Communale!!

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af STE » 14. apr 2013, 21:58

Oldager skrev:
12mand skrev:
Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P
Det ser jeg så frem til ;)

Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.

Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!

Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Lucas Kuskenius » 14. apr 2013, 22:01

STE skrev:
Oldager skrev:
12mand skrev:
Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P
Det ser jeg så frem til ;)

Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.

Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!

Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
Tror "kun" han lavede en assist.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Frygah » 14. apr 2013, 22:02

Det der er fedt ved Helenius pt, er hvordan han næsten fra kamp til kamp udvikler sig rent fysisk.

Han spiller stadigvæk svingende, og nogle gange har man lyst til at kaste med ting af bare arrigskab over hans mangler. Men på trods af det, så bliver han altså bedre med hovedet, bedre til at bruge kroppen til at holde forsvaret væk, og bedre til at tage bolden til sig med en mand i ryggen.

Og ja, det er fedt hvordan Thomsen har fået sit gennembrud. Han bliver god!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 14. apr 2013, 22:03

STE skrev:
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.

Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!

Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
Synes ikke der var noget positivt fra Due udover det frispark..
Han mistede bolden en 3-4 gange helt unødvendigt fordi han holdte alt for længe på den.. hans afleveringer kom der heller ikke noget ud af.
Det var meningen han skulle ind for at hjælpe med at forsvare er vi vel enige om?
Men han er meget langsommere end Søren Frederiksen og mindre..

Jeg ville nok have sat SF mere defensivt ind.. er jo ikke ligefrem fordi due er en defensiv forstærkning alligevel?
Men sket er sket.. synes dog absolut han var svageste led de sidste 10 minutter

Besvar