Og fuld smadder på fredag
AaB - Horsens den 15. august
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Horsens den 15. august
.... VIDERE!!!
Jamen så kravl du da i kanen med Horsens-vinderne og damerne, hvis du mener, det er dér, AaB skal lede efter noget at spejle sig i. Jeg ser allerede et Horsens-hold på vej ned i David Nielsen-mørket. Jeg er overhovedet ikke misundelig.NIN skrev: ↑15. aug 2025, 21:02Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queenFunky skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Jeg vil til enhver tid hellere se på det, AaB stiller op med og forsøger, end det, Horsens har smidt på banen i denne kamp.Forza skrev: ↑15. aug 2025, 20:56De møder bare et endnu større lortehold.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg er uenig. Kallesøe bør være god nok til de næste to sæsoner. Müller bliver aldrig god nok i feltet, men med et ordentligt hold foran sig, så er han også okay til denne sæson og måske næste. Jeg ved, du er uenig, men han har været rigeligt god i de sidste kampe.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Vi mangler vel også en højre back. Og en central midtbane. Samt en keeper. Hvis altså, vi mener det alvorligt.Kunji skrev: ↑15. aug 2025, 20:58Hvis vi skal sikkert i top-6, så skræver det investeringer.
Jeg tror ikke på oprykning. Måske kan vi med de rigtige tilgange lave et run i foråret, men i første omgang handler det om top-6.
Vi mangler:
1 venstreback
1 midterforsvarer
1-2 kanter
0-1 angriber
Jeg kan godt se John overtage en kant.
Altså sammen skal være på et niveau, der hedder minimum bunden af superligaen, hvis det skal rykke noget.
En midtbane, jo, gerne. Men Bomholt, Håpnes har højt nok niveau til, at jeg har det som sidste prioritet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Looshers alwaysh whine about their besht...NIN skrev: ↑15. aug 2025, 21:02Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queenFunky skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Jeg vil til enhver tid hellere se på det, AaB stiller op med og forsøger, end det, Horsens har smidt på banen i denne kamp.Forza skrev: ↑15. aug 2025, 20:56De møder bare et endnu større lortehold.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg ved ikke om vi mødte det bedste hold i Betinna-ligaen her til aften, men temmelig sikkert det bedst organiserede hold. Og det blev ikke vanskeligere for dem at vores spillere virkede totalt impotente
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Det var en rolig dag på kontoret for Horsens
Ingen modstand
Jeg savner så mange svar fra SSE. Hvad er det i vil med klubben, vil i investere i projektet, eller bare blive ved at sulte det til døde. De dræber jo langsomt vores elskede klub, man bliver jo nærmest helt ked af det.
Stil jer op og meld ud hvad I vil, invester eller sælg.
Stil jer op og meld ud hvad I vil, invester eller sælg.
Har vi ikke Esbjerg tirsdag eller onsdag?
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Nå jow ... He he
-
R Rosenberg
- Allstar

Det tvivler jeg så på, men fair.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 21:03Ja my bad. Det kunne han godt. Det samme mener jeg faktisk også godt at Pudel kunne nu jeg får luft til hjernen.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 21:01Enig. Nummer 2 kunne være Håpnes, som måske godt kunne få en bænk i en af klubberne 7-12.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 20:591. Bomholt. Det er det. Bonde og Valdemar Møller bliver også gode, men de er der ikke endnu.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Hvad, har vi her i VfB Peters 1 eller 2 spillere, der kunne komme på hold/bænk i en af de 12 superligaklubber?
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er så bange for at rykke ned i 2. Division
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Der var lige 5-10 gode minutter til sidst i 1. Halvleg. Deres mål til 0-2 dræber totalt kampen, og de sidste udskiftninger, vi bliver påtvunget, hjælper heller ikke. Ja, det ender i nogle trælse præstationer for langt de fleste spillere.
Bedst: Makolli, Müller.
For meget på det jævne: Bomholt, John, Kallesøe, Børsting, Marc N….
Værst: Ross.
Det var nok et skridt tilbage for Højer, men her før vi har fået de forventede 2-3 (nu måske 4 med Pudels skade) forstærkninger, så var det svært at se, hvad han skulle have gjort anderledes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
R Rosenberg
- Allstar

Jovist, han har haft et par fine aktioner de sidste par kampe. Men han er jo ikke tilstedeværende, han fylder ikke noget, har ingen pondus. Og vigtigst, han skaber ikke den der ro og tryghed for et forsvar - uanset, at forsvaret er ringe.Kunji skrev: ↑15. aug 2025, 21:05Jeg er uenig. Kallesøe bør være god nok til de næste to sæsoner. Müller bliver aldrig god nok i feltet, men med et ordentligt hold foran sig, så er han også okay til denne sæson og måske næste. Jeg ved, du er uenig, men han har været rigeligt god i de sidste kampe.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Vi mangler vel også en højre back. Og en central midtbane. Samt en keeper. Hvis altså, vi mener det alvorligt.Kunji skrev: ↑15. aug 2025, 20:58Hvis vi skal sikkert i top-6, så skræver det investeringer.
Jeg tror ikke på oprykning. Måske kan vi med de rigtige tilgange lave et run i foråret, men i første omgang handler det om top-6.
Vi mangler:
1 venstreback
1 midterforsvarer
1-2 kanter
0-1 angriber
Jeg kan godt se John overtage en kant.
Altså sammen skal være på et niveau, der hedder minimum bunden af superligaen, hvis det skal rykke noget.
En midtbane, jo, gerne. Men Bomholt, Håpnes har højt nok niveau til, at jeg har det som sidste prioritet.
Ædruelighedens stemme
Well, nu du siger håndører og sammenligner med Horsens: I de forgange to år har Horsens haft et hjemmebanesnit på knap 2000 tilskuere - lige godt og vel en fjerdedel af AaBs. Horsens har i samme periode solgt spillere for omtrent 45 millioner kroner mod AaBs godt 110 millioner. Sponsorbudgettet er vel rundt regnet det halve i Horsens, hvortil kommer, at Horsens skønsmæssigt og lavt sat har haft over 10 millioner kroner mindre i indtægt fra TV-penge.Krage skrev: ↑15. aug 2025, 21:02Hvis det er det man kan få for 80millioner. Så er jeg dælme alvorligt bange for den kvalitet vi kan få ind for de håndører vi har...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Jeg tror ikke, de har spadseret. Jeg tror, vi har set, hvad de kan, og jeg er helt ærligt ikke imponeret.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 20:59Well, et lortehold måske - meeen et lortehold, som spadserer sig til en sejr mod et AaB-hold, der har haft siger og skriver én afslutning inden for målrammen på 93 minutter...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Det kræver en ualmindelig krøllet og kreativ hjerne at komme til den konklusion, at AaB nu heller ikke skulle være i stand til blot at konkurrere på nogenlunde lige fod - mod Horsens. Og at dette oven i købet skulle repræsentere en helt naturlig situation...
Én afslutning hjemme mod Horsens. Det er vildt, hvor lavt vi er sunket.
Til gengæld har de en sugar daddy der med glæde dækker underskud på 80 mio om året.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 21:16Well, nu du siger håndører og sammenligner med Horsens: I de forgange to år har Horsens haft et hjemmebanesnit på knap 2000 tilskuere - lige godt og vel en fjerdedel af AaBs. Horsens har i samme periode solgt spillere for omtrent 45 millioner kroner mod AaBs godt 110 millioner. Sponsorbudgettet er vel rundt regnet det halve i Horsens, hvortil kommer, at Horsens skønsmæssigt og lavt sat har haft over 10 millioner kroner mindre i indtægt fra TV-penge...Krage skrev: ↑15. aug 2025, 21:02Hvis det er det man kan få for 80millioner. Så er jeg dælme alvorligt bange for den kvalitet vi kan få ind for de håndører vi har...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Jeg tror ikke, de har spadseret. Jeg tror, vi har set, hvad de kan, og jeg er helt ærligt ikke imponeret.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 20:59Well, et lortehold måske - meeen et lortehold, som spadserer sig til en sejr mod et AaB-hold, der har haft siger og skriver én afslutning inden for målrammen på 93 minutter...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Hvis du virkelig tror vi lander 2-3 virkelige forstærkninger (MTB er citeret for at sige 3-4) inden vinduet lukker om 2 uger så tror jeg du bliver skuffet. Lugter langt mere af lykkeriddere og forkølede lejemål som en cover my ass operation.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Åh, den del glemte jeg lige. For der er tale om nøjagtig den samme konstruktion som findes i AaB - jeg glemte jo lige de 65 millioner kroner i det pågældende regnskab, som vores "investor" jo også har lagt i AaB...Kokkefar skrev: ↑15. aug 2025, 21:18Til gengæld har de en sugar daddy der med glæde dækker underskud på 80 mio om året.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 21:16Well, nu du siger håndører og sammenligner med Horsens: I de forgange to år har Horsens haft et hjemmebanesnit på knap 2000 tilskuere - lige godt og vel en fjerdedel af AaBs. Horsens har i samme periode solgt spillere for omtrent 45 millioner kroner mod AaBs godt 110 millioner. Sponsorbudgettet er vel rundt regnet det halve i Horsens, hvortil kommer, at Horsens skønsmæssigt og lavt sat har haft over 10 millioner kroner mindre i indtægt fra TV-penge...Krage skrev: ↑15. aug 2025, 21:02Hvis det er det man kan få for 80millioner. Så er jeg dælme alvorligt bange for den kvalitet vi kan få ind for de håndører vi har...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Jeg tror ikke, de har spadseret. Jeg tror, vi har set, hvad de kan, og jeg er helt ærligt ikke imponeret.
Uanset hvordan man vender og drejer det, har AaB i de forgange to år haft indtægter, der overgår Horsens med et trecifret millionbeløb!
Men vi har personaleudgifter der er højere end Superliga klubber som Viborg, Silkeborg og Randers, men det går bare ikke til folk der er på banen.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 21:28Åh, den del glemte jeg lige. For der er tale om nøjagtig den samme konstruktion som findes i AaB - jeg glemte jo lige de 65 millioner kroner i det pågældende regnskab, som vores "investor" jo også har lagt i AaB...Kokkefar skrev: ↑15. aug 2025, 21:18Til gengæld har de en sugar daddy der med glæde dækker underskud på 80 mio om året.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 21:16Well, nu du siger håndører og sammenligner med Horsens: I de forgange to år har Horsens haft et hjemmebanesnit på knap 2000 tilskuere - lige godt og vel en fjerdedel af AaBs. Horsens har i samme periode solgt spillere for omtrent 45 millioner kroner mod AaBs godt 110 millioner. Sponsorbudgettet er vel rundt regnet det halve i Horsens, hvortil kommer, at Horsens skønsmæssigt og lavt sat har haft over 10 millioner kroner mindre i indtægt fra TV-penge...Krage skrev: ↑15. aug 2025, 21:02Hvis det er det man kan få for 80millioner. Så er jeg dælme alvorligt bange for den kvalitet vi kan få ind for de håndører vi har...
Uanset hvordan man vender og drejer det, har AaB i de forgange to år haft indtægter, der overgår Horsens med et trecifret millionbeløb!