AaB - Horsens den 15. august
Re: AaB - Horsens den 15. august
Skade til vores bedste forsvarsspiller...nå man så skal de have hentet en ind til forsvaret selvom holdet akut mangler offensive forstærkninger.
Nå. Det tvinger vel forhåbentlig pungen op på Hornevej..
Synd for Pudel.
Synd for Pudel.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg hader simpelthen David Nielsen og hans hold af hele mit hjerte. Gennemført usympatisk smadrebold.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Lidt for voldsomt ind på Müller, det dér.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Fuldstændig planløst boldflytteri.
Virker som AaB spillerne er tilfredse bare de rammer en medspiller - så skidt med om medspilleren rent faktisk kan bruge bolden til noget....
Virker som AaB spillerne er tilfredse bare de rammer en medspiller - så skidt med om medspilleren rent faktisk kan bruge bolden til noget....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Fucking spot on. Hold kæft en flok kønsløse boldflyttere. Hva fanden træner de til daglig?? At man kan hæve en hyre på så elendigt fodboldspil er mig en gåde. De er talentløse!!!NewView skrev: ↑15. aug 2025, 20:37Én ting er, at forsvaret sejler. Men det er opspillene, som frustrerer mig mest. Hver gang bolden kommer op på midtbanen, så spiller man den tilbage til bagkæden, som så triller den frem og tilbage helt formålsløst fordi man regner med en eller anden på magisk vis smider sin mand. Der bliver hele tiden spillet bagud. Der er ingen der tager løb i dybden og der er ingen fremsynethed i spillet.
Ingen mod til at ture det overraskende. Det der bryder kæderne. Flyt bolden tilbage så jeg slipper for selv at ha’ den. Det er indstillingen fra 9 ud af startende 11 spillere. PINLIGT!!!
Drop alle ønsker om oprykning. Der skal realisme ind og så er AaB et hold der først om flere år kan være med igen.
Swing Like God's Own Dick
Total synd for altid kæmpende og sympatiske pudel
Men syns faktisk han på performance blir overgået af makolli.
Og mener at en ny midterforsvarer bør danne duo med makolli.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Horsens spillerne ligger ned mere end de står op. Man skulle tro David Nielsen havde "Gaarde-trænet" dem
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
Alpa Chino
- Superliga

Enig. Widell er savnet med hans vendinger på midten.
Kampen i en nøddeskal. AaB får endeligt noget, der med god vilje kunne blive et fint lille kontra-løb. En Horsens-spiller går med det samme ind og trækker gult kort.
Men jeg tror faktisk ikke på, at Horsens bliver noget overlegent dominerende tophold i 1.div.
Men jeg tror faktisk ikke på, at Horsens bliver noget overlegent dominerende tophold i 1.div.
Vi har intet som i NUL
At man ikke tager det her seriøst og smider nogle penge i det her 1. Hold fatter man jo ikke.
Sse22 skal da have opdateret deres hjemmeside
Skandale ejerskab
1. Holdet er en skamplet i AaBs historie
At man ikke tager det her seriøst og smider nogle penge i det her 1. Hold fatter man jo ikke.
Sse22 skal da have opdateret deres hjemmeside
Skandale ejerskab
1. Holdet er en skamplet i AaBs historie
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Begge mål er utur. Med lidt held havde vi fedtet en 0-0 hjem. Men det havde ikke været fortjent. Kæmpe tilbageslag for Højer og co.
Men nu skal muldvarpen altså frem. Og det kan kun gå for langsomt. Holdet mangler ikke kun sammenhæng. Det mangler kvalitet.
Ny venstre back. 1-2 midterforsvarer. 2 kantspillere. Og måske endda en central midtbanespiller.
Men det kommer ikke til at ske...
Men nu skal muldvarpen altså frem. Og det kan kun gå for langsomt. Holdet mangler ikke kun sammenhæng. Det mangler kvalitet.
Ny venstre back. 1-2 midterforsvarer. 2 kantspillere. Og måske endda en central midtbanespiller.
Helt sindssygt at der ikke har været noget som helst incitament fra AaB til at erstatte Widell. Altså what the fuck…
Men selv bagud 0-2 på hjemmebane mod Horsens, ligner vi et hold total som bare skal køre den hjem, gud jøsses..
Oprykning i år er udelukket.
Det her hold hører til i 1. division. Idiotisk at de budgetterer med oprykning når de samtidig sælger alle profiler uden at erstatte dem.
Jeg håber at vi kan bruge året til at komme af med SSE canceren - og samtidig give John Møller tid til at sætte sit hold.
Det her hold hører til i 1. division. Idiotisk at de budgetterer med oprykning når de samtidig sælger alle profiler uden at erstatte dem.
Jeg håber at vi kan bruge året til at komme af med SSE canceren - og samtidig give John Møller tid til at sætte sit hold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi er heldige med, at Makolli spiller på et højere niveau, en mange vist havde forventet på nuværende tidspunkt, enig.
Men hold op hvor er det synd for Pudel.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre dem der ikke har sørget for et stærkere hold.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja det kommer desværre til at handle mere om kampen uden for banen i denne sæson. Der skal lægges maks pres på.Forza skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Oprykning i år er udelukket.
Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Den venstre back er håbløs ringe.Reyad skrev: ↑15. aug 2025, 20:51Begge mål er utur. Med lidt held havde vi fedtet en 0-0 hjem. Men det havde ikke været fortjent. Kæmpe tilbageslag for Højer og co.
Jamen der sker det man nok kunne forudse.
Vores hold er ik gode nok og forventninger til dem kan de ikke leve op til.
Når vinduet er lukket og der måske er hentet noget, så er toppen stukket af og vores hold er blottet for selvtillid.
Hvor er det dog frustrende.