Mener ikke, vi er særligt meget dårligere end vores nuværende position. Også selvom jeg synes, vi er et dårligt fodboldhold i mange kampe.Hovedet skrev: ↑26. feb 2025, 21:54Spillerne er jo bare ikke særligt gode, hvilket er en helt naturlig konsekvens af den strategi, som SSE22 har lagt for dagen. Vi skal prise os lykkelige for de sejre, der blev skvattet i land i begyndelsen af sæsonen, således at vi nu indtager en position, der ligger klart over holdets reelle niveau. Man skal ikke undervurdere et forspring på en 6-7 point til nedrykningspladserne, og det er også det eneste, vi har at klynge vores lid til. Begyndte vi fra 0, kunne man allerede nu begynde at spille de 6-7 nigerianere med grå hår på brystet, der formentlig kommer til at udgøre stammen på næste sæsons 1. divisionshold.Funky skrev: ↑26. feb 2025, 21:42Jeg får nærmest blødninger fra øjnene når jeg genser Kramers fejl. Han sælger komplet ud med det håbløst oversatsede indgreb. Det er faktisk værre end Nielsens, synes jeg.
Og så de brændte chancer. Ross og Jasson. For_helvede_mand.
Men vi har altså et forsvarsproblem. Målene væltede ind i træningskampene, og de bliver ved med at vælte ind, ser det ud til. Vi dræber os selv på alle de boldtab på midtbanen. Folk skal bare løbe inden for 3 meter af Ross når han modtager en bold på midten, så springer den fra ham.
Hernes klart kampens spiller.
Menno tydeligvis dybt utilfreds med de mange personlige fejl. Det er mentaliteten, den er gal med. Der er for mange som ser ud til ikke at kunne stå for presset.
Jeg ser intet, der indikerer et AaB i fremdrift hverken på kort eller langt sigt - og under alle omstændigheder bliver nedrykningen blot udskudt en sæson, selv om den skulle undgås i år. Med andre ord: Hvis man blot ønsker et stabilt Superligahold i Aalborg på niveau med f.eks. tidligere tiders SønderjyskE, skal der foretages helt anderledes seriøse investeringer i klubben end hidtil.
Men dem under os ser ud til at være blevet bedre, og indtil videre har vi til gode at se det samme fra os. Så jeg er klart med på tolkningen af, at vi alvorligt er en del af nedrykningskampen.
Uden at have nærmere indsigt i ejerkredsens planer, forventer jeg, man vil have en lidt større risikovillighed ift. investeringer i truppen, hvis man ser, vi kan overleve den her sæson. Men hvor det stadig ikke må stikke af med lønninger osv.
Lige nu handler det vel om at finde frem til den grundstamme, der skal redde os i Superligaen. Uanset om halvdelen af dem er væk til næste sæson. Skulle det lykkes at overleve, vil jeg meget håbe, at man laver lidt større investeringer i truppen.