AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Re: AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)

Indlæg af Sauer » 26. feb 2025, 22:10

Hovedet skrev:
26. feb 2025, 21:54
Funky skrev:
26. feb 2025, 21:42
Jeg får nærmest blødninger fra øjnene når jeg genser Kramers fejl. Han sælger komplet ud med det håbløst oversatsede indgreb. Det er faktisk værre end Nielsens, synes jeg.

Og så de brændte chancer. Ross og Jasson. For_helvede_mand.

Men vi har altså et forsvarsproblem. Målene væltede ind i træningskampene, og de bliver ved med at vælte ind, ser det ud til. Vi dræber os selv på alle de boldtab på midtbanen. Folk skal bare løbe inden for 3 meter af Ross når han modtager en bold på midten, så springer den fra ham.

Hernes klart kampens spiller.

Menno tydeligvis dybt utilfreds med de mange personlige fejl. Det er mentaliteten, den er gal med. Der er for mange som ser ud til ikke at kunne stå for presset.
Spillerne er jo bare ikke særligt gode, hvilket er en helt naturlig konsekvens af den strategi, som SSE22 har lagt for dagen. Vi skal prise os lykkelige for de sejre, der blev skvattet i land i begyndelsen af sæsonen, således at vi nu indtager en position, der ligger klart over holdets reelle niveau. Man skal ikke undervurdere et forspring på en 6-7 point til nedrykningspladserne, og det er også det eneste, vi har at klynge vores lid til. Begyndte vi fra 0, kunne man allerede nu begynde at spille de 6-7 nigerianere med grå hår på brystet, der formentlig kommer til at udgøre stammen på næste sæsons 1. divisionshold.

Jeg ser intet, der indikerer et AaB i fremdrift hverken på kort eller langt sigt - og under alle omstændigheder bliver nedrykningen blot udskudt en sæson, selv om den skulle undgås i år. Med andre ord: Hvis man blot ønsker et stabilt Superligahold i Aalborg på niveau med f.eks. tidligere tiders SønderjyskE, skal der foretages helt anderledes seriøse investeringer i klubben end hidtil.
Mener ikke, vi er særligt meget dårligere end vores nuværende position. Også selvom jeg synes, vi er et dårligt fodboldhold i mange kampe.

Men dem under os ser ud til at være blevet bedre, og indtil videre har vi til gode at se det samme fra os. Så jeg er klart med på tolkningen af, at vi alvorligt er en del af nedrykningskampen.

Uden at have nærmere indsigt i ejerkredsens planer, forventer jeg, man vil have en lidt større risikovillighed ift. investeringer i truppen, hvis man ser, vi kan overleve den her sæson. Men hvor det stadig ikke må stikke af med lønninger osv.

Lige nu handler det vel om at finde frem til den grundstamme, der skal redde os i Superligaen. Uanset om halvdelen af dem er væk til næste sæson. Skulle det lykkes at overleve, vil jeg meget håbe, at man laver lidt større investeringer i truppen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. feb 2025, 22:14

Kunji skrev:
26. feb 2025, 22:02
Jeg synes jo egentlig, der er meget positivt, men det falder jo fra hinanden, når fejlene bliver så grelle.

1. Kramer og K. Jørgensen laver simpelthen så dumme satsninger i HVER kamp. I dag giver det et mål imod, et straffe og Kasper Jørgensen vælger også at sakse en modstander midt på banen ved sidelinien, som han dog slipper fra. Det er så idiotisk.

2. Marc Nielsen er ikke god nok. Han er Daniel Ask om igen. Et fuldstændigt bizart indkøb.

3. Når vi ikke lykkes med at spille på omstillinger, så er John og Jørgensen usynlige. Vi har intet alternativt. Seydel ligner dog en mand, som faktisk ved han er angriber.

4. Ross. Jeg kan ikke mere.

5. Jack Cassidy er sikkert en fin træner og assistent. Men han har åbentlyst ikke samme handlekraft og pondus som Menno.

Jeg har ingen forventning om point de næste to kampe. Jeg håber, vi i det mindste viser godkendte indsatser. Og så skal vi minimum ha’ 1 point mod SønderJyske.
1. Enig. Gad vide, hvordan Pudel ville se ud sammen med Diakhité? Man får næsten lyst til at se det forsøgt. KJ har vi jo nok ikke noget reelt alternativ til.
2. Det er nok rigtigt. Men han ser først og fremmest ud til at være ramt hårdt på psyken. Jeg har ikke noget indtryk af, hvad hans spillemæssige kvaliteter egentlig er.
3. Seydel har åbenlyst noget helt andet at byde på. Lad os se noget mere til ham.
4. Plejer Ross ikke også at være bedst i indhop?

Jeg gad virkelig godt, at det var AaB, som snød en af de store snart. Mon ikke både FCK og FCM vil undervurdere os lidt. Man kan da håbe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 26. feb 2025, 22:17

troelsh skrev:
26. feb 2025, 21:47
Gentleman Finn skrev:
26. feb 2025, 21:36
Vi har et par nye spillere der hjalp gevaldigt på spillet med bolden. Men klart vi må ikke lave så store fejl. Vi skal have en sejr med fra Sønderjyske kampen i hvert fald, ellers bliver vi trukket med ned i sølet. Det er 2 svære kampe vi har nu.

Da man så forårsprogrammet vidste man bare det ville blive svært, men fcn i dag og SE er der man havde chancen for lidt point.

Men de skal køre videre på det vi så de første 75. Og så skal vi simpelthen skifte ud noget før. Ind med Seydel.
Helt enig, der var mange fine ting i denne kamp.
Positive ting jeg tager med:
1. Pudel er langt bedre end Diakithe
2. Noél så rigtig fin ud trods lang pause
3. Widell ligner langt fra “en Spalvis” mentalt, og samarbejdet med Isak kan blive godt
4. Vi spiller en forholdsvis lige kamp med FCN indtil 70 minut.

Negative ting:
1. Vi skifter alt for sent ud, spillerne så trætte ud
2. Vi mangler så meget en 9’er at det gør helt ondt at se på
3. Marc Nielsen ligner en mand der er bange for at spille fodbold
4. Vi laver tossede personlige fejl der koster point
Alt for sent vi skifter ud. Ved ikke om de var trætte, men man kunne se fra månen at spillerne på banen ikke kunne vende det. Jeg fatter virkelig ikke at Seydel ikke fik længere tid når man jagter. Han skulle have været inde 10 minutter før. John kom frem til ingenting.

Vi mangler 9eren men vi mangler virkeligt også en plan i omkring feltet de første 80 min. KJ førsøgte utallige gange med håbløse, flade indlæg på forsiden af forsvaret. Slået tidligt helt uden kvalitet og adresse.
// gwailo

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. feb 2025, 22:20

gwailo skrev:
26. feb 2025, 22:17
troelsh skrev:
26. feb 2025, 21:47
Gentleman Finn skrev:
26. feb 2025, 21:36
Vi har et par nye spillere der hjalp gevaldigt på spillet med bolden. Men klart vi må ikke lave så store fejl. Vi skal have en sejr med fra Sønderjyske kampen i hvert fald, ellers bliver vi trukket med ned i sølet. Det er 2 svære kampe vi har nu.

Da man så forårsprogrammet vidste man bare det ville blive svært, men fcn i dag og SE er der man havde chancen for lidt point.

Men de skal køre videre på det vi så de første 75. Og så skal vi simpelthen skifte ud noget før. Ind med Seydel.
Helt enig, der var mange fine ting i denne kamp.
Positive ting jeg tager med:
1. Pudel er langt bedre end Diakithe
2. Noél så rigtig fin ud trods lang pause
3. Widell ligner langt fra “en Spalvis” mentalt, og samarbejdet med Isak kan blive godt
4. Vi spiller en forholdsvis lige kamp med FCN indtil 70 minut.

Negative ting:
1. Vi skifter alt for sent ud, spillerne så trætte ud
2. Vi mangler så meget en 9’er at det gør helt ondt at se på
3. Marc Nielsen ligner en mand der er bange for at spille fodbold
4. Vi laver tossede personlige fejl der koster point
Alt for sent vi skifter ud. Ved ikke om de var trætte, men man kunne se fra månen at spillerne på banen ikke kunne vende det. Jeg fatter virkelig ikke at Seydel ikke fik længere tid når man jagter. Han skulle have været inde 10 minutter før. John kom frem til ingenting.

Vi mangler 9eren men vi mangler virkeligt også en plan i omkring feltet de første 80 min. KJ førsøgte utallige gange med håbløse, flade indlæg på forsiden af forsvaret. Slået tidligt helt uden kvalitet og adresse.
KJ spillede vel en forholdsvis god defensiv kamp i 1. halvleg, men i 2. gik det ned af bakke for ham. Dårlige indlæg, oversatsede indgreb. Burde have trukket gult for den skøre saks ude ved sidelinien.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AaBWanKenobi
2. div
2. div

Indlæg af AaBWanKenobi » 26. feb 2025, 22:23

Der er vel ingen, der forventer mange/nogen point i de første kampe med get gustne program. Men måden vi indtil nu har spillet på er super bekymrende, da vi overhovedet ikke ser bedre ud end i de tilsvarende kampe for et halvt år siden. Tværtimod! Det “ultimative” presspil er væk - tilbage er kun, at vi stadig taber, har umådelig svært ved at score, de personlige fejl er om muligt blevet endnu større, samtidigt med at spillet nu er mindre underholdende, og jeg kan faktisk efterhånden ikke se, hvad vores spillestil er mere.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 26. feb 2025, 22:24

Kunji skrev:
Jeg synes jo egentlig, der er meget positivt, men det falder jo fra hinanden, når fejlene bliver så grelle.

1. Kramer og K. Jørgensen laver simpelthen så dumme satsninger i HVER kamp. I dag giver det et mål imod, et straffe og Kasper Jørgensen vælger også at sakse en modstander midt på banen ved sidelinien, som han dog slipper fra. Det er så idiotisk.

2. Marc Nielsen er ikke god nok. Han er Daniel Ask om igen. Et fuldstændigt bizart indkøb.

3. Når vi ikke lykkes med at spille på omstillinger, så er John og Jørgensen usynlige. Vi har intet alternativt. Seydel ligner dog en mand, som faktisk ved han er angriber.

5. Jack Cassidy er sikkert en fin træner og assistent. Men han har åbentlyst ikke samme handlekraft og pondus som Menno.

Jeg har ingen forventning om point de næste to kampe. Jeg håber, vi i det mindste viser godkendte indsatser. Og så skal vi minimum ha’ 1 point mod SønderJyske.
Vi skal have alle 3 poing nede i Haderslev, det er et hold der ligger væsentligt bedre til os. Der skal vi have alle 3 så vi forhåbentligt nogenlunde kan holde nuværende afstand, alt afhængig af hvad vb og lyngby laver. Det eneste gode er at SE også er med nede i suppedasen så vi er 4 hold, og der kommer mange 6 pointskampe mod bund 6 hold som vi ser meget bedre ud mod. Synes dog vi er vældigt gode centralt i dag og det er nyt for os. Men mentalt skal man til at forberede sig på en nedrykningskamp, især hvis vb eller lyngby får en sejr i de sidste 3. Man kan godt stille spørgsmål ved om vi har fået nok ind den her sæson, selvom de 2 spændende lejespillere har forstærket os.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. feb 2025, 22:27

Gentleman Finn skrev:
26. feb 2025, 22:24
Kunji skrev:

Vi skal have alle 3 poing nede i Haderslev, det er et hold der ligger væsentligt bedre til os. Der skal vi have alle 3 så vi forhåbentligt nogenlunde kan holde nuværende afstand, alt afhængig af hvad vb og lyngby laver. Det eneste gode er at SE også er med nede i suppedasen så vi er 4 hold, og der kommer mange 6 pointskampe mod bund 6 hold som vi ser meget bedre ud mod. Synes dog vi er vældigt gode centralt i dag og det er nyt for os. Men mentalt skal man til at forberede sig på en nedrykningskamp, især hvis vb eller lyngby får en sejr i de sidste 3. Man kan godt stille spørgsmål ved om vi har fået nok ind den her sæson, selvom de 2 spændende lejespillere har forstærket os.
Hernes - klar forstærkning.
Aarøen - det siges, han er en klar forstærkning.
Seydel - på et meget tyndt grundlag ligner han en klar forstærkning.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 26. feb 2025, 22:27

Kunji skrev:

1. Enig. Jeg glæder mig særligt til, vi finder en ny højre back. KJ laver indimellem nogle fine ting, men jeg efterlades oftest med følelsen af, at han hverken formår at støtte forsvar eller angreb særligt godt.

2. Svært at være andet end enig. Han kan jo pludselig få en Damsgaard-opblomstring, men den ser godt nok ud til at være langt væk. Håber, nogen samlede ham op efter kampen.

3. Synes stadig der er alt for langt mellem vores midtbane og angreb. Savner at Ross, John og Jørgensen er mere involveret i spillet, i stedet for at ligge og udfordre offsidelinjen. Søg ned og hjælp til på skift.

4. Ross skal stramme op - og samtidig være lidt mere fri i sit spil. Ligesom MJ bliver han alt for isoleret ude på kanten, langt væk fra bolden. Han skal tættere på spillet i stedet for 1,5 aflevering pr. halvleg, hvor alt sammen skal være guldbolde.

5. Bliver godt at få Menno tilbage. Der skulle være reageret tidligere i dag.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 26. feb 2025, 22:29

Kunne man ikke forsøge ham der den nye svensker i forsvaret? Der er jo ikke så skide meget at miste.

Seydel skal starte. Samme med de to nordmænd. Ross, Davidsen, Jimenez kan nyde bænken. Marc Nielsen kan feriere med løn hos familien.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 26. feb 2025, 22:32

Blandet kamp.
Jeg synes der var fremgang i den forstand, at holdet da prøver mere og får mere sat mere sammen. Jeg synes dog også man ser et hold er mangler selvtillid lige nu f.eks. i form af at spille bolden med det samme eller sparke selv.
Omvendt må vi også erkende, at den sidste brod aldrig sådan rigtigt kom før Seydel kom ind. Vi må fanme håbe han kan bringes i en forfatning, hvor han faktisk kan spille fast og bliver skarp i løbet af foråret.

Marc Nielsen - puha det ser ikke godt ud. Helt objektivt var det bare ringe. Om det så er hans niveau eller fordi han ikke trives/fungerer i AaB vil jeg ikke kloge mig på. Som profil i 1. div og med en sæson i Hvidovre havde jeg forventet, men han har bestemt ikke forstærket os ifht. Caballo. Marc Nielsen kan Peter Lassen sgu lov at købe tilbage for de to kasser bajere AaB ikke gad betale i sommer.

Mht. midterforsvarsdebatten er jeg nok mere kølig. Jeg vil have Pudel ind igen i stedet for Diakhite, men det har været/er bygget op om Kramer så jeg vil nok være meget forsigtig med at bænke vores bedste mest beviste og over tid sikreste stopper ovenpå et par dårlige kampe. Det kan også skabe uro i hierakiet.

Jeg tænker også, at en udgave af vores forsvar, hvor alle vores pillere ser ringe ud peger i retning af, at vi er tilbage i den mere defensive udgave fra efteråret inden længe og det er for så vidt fint nok udover, at så skulle man måske have forberedt sig mindre offensivt.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. feb 2025, 22:36

Jakobsen skrev:
26. feb 2025, 22:32
Blandet kamp.
Jeg synes der var fremgang i den forstand, at holdet da prøver mere og får mere sat mere sammen. Jeg synes dog også man ser et hold er mangler selvtillid lige nu f.eks. i form af at spille bolden med det samme eller sparke selv.
Omvendt må vi også erkende, at den sidste brod aldrig sådan rigtigt kom før Seydel kom ind. Vi må fanme håbe han kan bringes i en forfatning, hvor han faktisk kan spille fast og bliver skarp i løbet af foråret.

Marc Nielsen - puha det ser ikke godt ud. Helt objektivt var det bare ringe. Om det så er hans niveau eller fordi han ikke trives/fungerer i AaB vil jeg ikke kloge mig på. Som profil i 1. div og med en sæson i Hvidovre havde jeg forventet, men han har bestemt ikke forstærket os ifht. Caballo. Marc Nielsen kan Peter Lassen sgu lov at købe tilbage for de to kasser bajere AaB ikke gad betale i sommer.

Mht. midterforsvarsdebatten er jeg nok mere kølig. Jeg vil have Pudel ind igen i stedet for Diakhite, men det har været/er bygget op om Kramer så jeg vil nok være meget forsigtig med at bænke vores bedste mest beviste og over tid sikreste stopper ovenpå et par dårlige kampe. Det kan også skabe uro i hierakiet.

Jeg tænker også, at en udgave af vores forsvar, hvor alle vores pillere ser ringe ud peger i retning af, at vi er tilbage i den mere defensive udgave fra efteråret inden længe og det er for så vidt fint nok udover, at så skulle man måske have forberedt sig mindre offensivt.
De næste to kampe bliver med bussen på banen, det kan man sige sig selv, og nej, jeg synes egentlig heller ikke, Kramer skal pilles ud lige nu.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 26. feb 2025, 22:47

Funky skrev:
26. feb 2025, 22:27
Gentleman Finn skrev:
26. feb 2025, 22:24
Kunji skrev:

Hernes - klar forstærkning.
Aarøen - det siges, han er en klar forstærkning.
Seydel - på et meget tyndt grundlag ligner han en klar forstærkning.
Enig, de ligner alle 3 forstærkninger. De er nødt til at åbne pungen til sommer og bruger nogle af alle de penge vi har solgt for til at forstærke os (hvis vi bliver oppe natirligvis). Sommervinduet er også noget nemmere at agere i, end vintervinduet, så lad os se hvad de kan. Men i første år oppe er chancen naturligvis høj for at man kommer med i bundkampen. Synes dog stadig vi er bedre end de andre 3 hold dernede, i hvert fald når vi har mødt bund 6. Men kunne virkeligt godt tænke mig at gå ind til slutspillet med 7-8 point ned, men så er vi tvunget til at vinde i haderslev og lyngby og vb må kun få et par x'er.

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 26. feb 2025, 23:13

Det var så 9. kamp i træk uden sejr, hvilket er en tangering af værste streak fra 22/23-sæsonen.

Spændene om tørken slutter i weekenden.

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 27. feb 2025, 00:37

Kempes skrev:
26. feb 2025, 23:13
Det var så 9. kamp i træk uden sejr, hvilket er en tangering af værste streak fra 22/23-sæsonen.

Spændene om tørken slutter i weekenden.
I den streak havde vi også 3 kampe i streg hvor der blev scoret nogle freak mål mod os, og ren og skær uheld i Lyngby. Vi skulle have stået med minimum 4 point mere pga det.

Og her i foråret er vi blandt dem med sværest program, med Agf ude, fck og fcm. Så du må nok vente til kamp 11 før vi realistisk kan tage alle 3. Men det slider naturigvis på selvtilliden i truppen. Kan vi true fck med vores nye opgraderede midtbane på søndag? Fck skal rotere noget, tror jeg, med det program der venter forude for dem. Vi skal foran i den kamp hvis vi skal have en lille chance.

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 27. feb 2025, 00:43

Hvis nogle havde troet at det ville blive smooth sailing i vores første sæson oppe, så kan de godt tro om. Vi skal være parate til slutspillet, risikoen vil altid være der, alt afhængig af hvad afstanden er, man kan da håbe på de taber de 2 næste, så vi har muligheden for at øge ned til dem i den sidste kamp, medmindre vi får sneget en sejr hjem på søndag. Men vores nye midtbane duo så sådan set fin ud, og mod den modstand der er i bund 6 tror jeg de kan gøre en forskel.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 27. feb 2025, 00:47

Yep, vejen til 1 div er brolagt med dårlige undskyldninger. Når det er sagt er det mig fuldstændigt uforståligt at man kan sælge for + 40 mill, uden at geninvestere 10% hvor det er allermest nødvendigt,
Hvor det så er er self en debat der kan køre i årevis her. I mine øjne kan det koste -40mill at vi ikke hentede en erfaren sekser inden for den ovennævente ramme.
Så kunne vi til sommer omsætte Hs løn til en ny 9er.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 27. feb 2025, 01:04

mich1596 skrev:
27. feb 2025, 00:47
Yep, vejen til 1 div er brolagt med dårlige undskyldninger. Når det er sagt er det mig fuldstændigt uforståligt at man kan sælge for + 40 mill, uden at geninvestere 10% hvor det er allermest nødvendigt,
Hvor det så er er self en debat der kan køre i årevis her. I mine øjne kan det koste -40mill at vi ikke hentede en erfaren sekser inden for den ovennævente ramme.
Så kunne vi til sommer omsætte Hs løn til en ny 9er.
Det er et svært marked i vintervinduet. Hvis vi bliver oppe, hvilket jeg naturligvis formoder (især hvis vi vinder den must win kamp i Haderslev), så vil jeg være meget overrasket hvis ikke vi går ud og køber godt ind. Vintervinduet er umulig at købe ind i, også derfor vi fik solgt godt i vintervinduet.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 27. feb 2025, 07:31

Jeg forstår det simpelthen ikke! Efter kampen mod gf vat de fleste herinde enige om at vi skulle se noget mere vilje og fight mod fcn. De fleste var også enige om at der skulle skiftes ud på nogle pladser i opstillingen. De 2 ting fik vi igår. Vi spiller en fremragende kamp og ser i perioder yderst organiserede ud og de udskiftninger vi laver i startopstillingen gør en forskel.
Alligevel er det bare negativt bræk der bliver lukket ud herinde. Jeg ved godt at det ikke siger så meget, men det overstiger satme min fatteevne..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. feb 2025, 07:47

RicoBR02 skrev:
27. feb 2025, 07:31
Jeg forstår det simpelthen ikke! Efter kampen mod gf vat de fleste herinde enige om at vi skulle se noget mere vilje og fight mod fcn. De fleste var også enige om at der skulle skiftes ud på nogle pladser i opstillingen. De 2 ting fik vi igår. Vi spiller en fremragende kamp og ser i perioder yderst organiserede ud og de udskiftninger vi laver i startopstillingen gør en forskel.
Alligevel er det bare negativt bræk der bliver lukket ud herinde. Jeg ved godt at det ikke siger så meget, men det overstiger satme min fatteevne..
Det er vel heller ikke en helt rigtig gengivelse. Der er da pæn anerkendelse af en fin 1. halvleg, og ingen siger, at holdet slet ikke hænger sammen. De nye spillere roses i nogen grad. Det er de mange tåbelige personlige fejl blandt bærende spillere, folk kritiserer.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 27. feb 2025, 08:04

Funky skrev:
27. feb 2025, 07:47
RicoBR02 skrev:
27. feb 2025, 07:31
Det er vel heller ikke en helt rigtig gengivelse. Der er da pæn anerkendelse af en fin 1. halvleg, og ingen siger, at holdet slet ikke hænger sammen. De nye spillere roses i nogen grad. Det er de mange tåbelige personlige fejl blandt bærende spillere, folk kritiserer.
Enig, men jeg tror dog stadig der er et element af, at vi stadig kæmper med vores egen selvopfattelse.
Vi har som AaB fans jo altid været mere forvente end eksempelvis Vejle, Randers eller Viborg fans. Det håber jeg egentlig vi bliver ved med at være til en vis grænse, for at det hele ikke bare bliver en omgang ligegyldighed.

Men det kan da godt blive hårdt i længden at have for store forventninger, når den barske virkelighed er, at vi har den yngste og en af de billigste trupper i rækken, og en 10. plads vil få ledelsen til at juble som havde vi vundet mesterskabet.

Besvar