AaB - FCM 5. november

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Kilde » 5. nov 2012, 19:38

Maglau skrev:
Kilde skrev:Curth blev godt nok nappet grundigt der
Det er så sørgeligt at man næsten skal håbe på han bliver skadet for at slippe for at se uduelige spasser tumle rundt. Der er ingen kvalitet i noget af det han gør.
Fat der nu Kent.
Hold da op. Han fumler ikke mere rundt end de andre. Stop nu den Curth-hetz.

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 5. nov 2012, 19:39

Kilde skrev:
Maglau skrev:
Det er så sørgeligt at man næsten skal håbe på han bliver skadet for at slippe for at se uduelige spasser tumle rundt. Der er ingen kvalitet i noget af det han gør.
Fat der nu Kent.
Hold da op. Han fumler ikke mere rundt end de andre. Stop nu den Curth-hetz.
ENIG:
Jeg er mere træt af KUSK i dag,, når man endelig ser ham, så laver han en elendig aflevering
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 5. nov 2012, 19:40

Maglau skrev:
Fat der nu Kent.
For satan se nu igen han har 20 m og laver så et for langt træk. Det er en joke at han på holdet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 19:41

38 minutter, og jeg erindrer ikke en eneste AaB-afslutning inden for rammen. Ynk!

At FCM så heller ikke har haft meget mere end den tidlige julegave som Lasse og KEP og resten af holdet mente at FCM skulle have, det er en anden snak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div

Indlæg af rummanden » 5. nov 2012, 19:42

Tak til kusk for elendig opdækning,, eller hov,, han løb bare rundt stille og roligt i midten, uden at dække sin mand
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 19:43

Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 5. nov 2012, 19:43

Vi er på vej. Det hedder en 8 plads ved julepausen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 5. nov 2012, 19:44

Fuldt fortjent med 0-2. FCM vil vinde nærkampene, det vil vi ikke og vores forsvar er rystende usikkert. Savner Augo!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 5. nov 2012, 19:44

Funky skrev:Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
Hold nu op. Alle kunne vel se, at det var Curths skyld.
Hader København!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. nov 2012, 19:46

Ha ha, JJ Brinch. Oliver Kahn i målet :) Det ligner ham sgu.

Lækkert mål iøvrigt...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Indlæg af Frank Buck » 5. nov 2012, 19:46

Trist at vi netop mod hademodstanderen FCM ikke kan finde frem til den gejst vi har vist tidligere i sæsonen.
De får alt for meget forærende og AaB spillerne virker intimideret af deres voldsomme pres (til tider for voldsomt, men det må de så gerne for dommeren)..
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 19:46

Det er jo rystende dårligt. Hold KÆFT hvor er Patrick, Ahlmann og Curth PISSE DÅRLIGE!!!!!!!!! Kan ikke finde ord lige pt. Hold kæft det er en skændsel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ud med alle 3 i pausen og så skal de aldrig mere sætte foden på den bane.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 19:47

limey skrev:Fuldt fortjent med 0-2. FCM vil vinde nærkampene, det vil vi ikke og vores forsvar er rystende usikkert. Savner Augo!
Forsvar? Hvad for et forsvar?

Men fedt med en reducering før pausen. Håbet blev lidt mere lysegrønt.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 5. nov 2012, 19:50

Funky skrev:
limey skrev:Fuldt fortjent med 0-2. FCM vil vinde nærkampene, det vil vi ikke og vores forsvar er rystende usikkert. Savner Augo!
Forsvar? Hvad for et forsvar?

Men fedt med en reducering før pausen. Håbet blev lidt mere lysegrønt.
Enig. Et mål kan gøre underværker for optimismen og dermed spillet, men det er sgu ikke fortjent. FCM har bare spillet bedre.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2012, 19:58

Funky skrev:Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
Det værste er vel at et stille og roligt FCM angreb kan blive en fire-mod-fire situation... det er skidt.

Nu får PK tit ros, men holdt da kæft hvor fylder han ikke nok på den plads, hverken når de eller vi selv har bolden. Kusk spiller en skidt halvleg, men får raget et mål ind med hovedet.
KEP har nogle store miss - det var også ham, der smed en tåbelig aflevering væk som optakt til FCM's første mål.

Jeg synes vores bedste er Würtz, Ahlmann og Due.

Lad os håbe de kan holde stilen fra de sidste fem minutter i anden halvleg, så kan vi nemt køre den hjem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 20:02

Pastorius skrev:
Det værste er vel at et stille og roligt FCM angreb kan blive en fire-mod-fire situation... det er skidt.

Nu får PK tit ros, men holdt da kæft hvor fylder han ikke nok på den plads, hverken når de eller vi selv har bolden. Kusk spiller en skidt halvleg, men får raget et mål ind med hovedet.
KEP har nogle store miss - det var også ham, der smed en tåbelig aflevering væk som optakt til FCM's første mål.

Jeg synes vores bedste er Würtz, Ahlmann og Due.

Lad os håbe de kan holde stilen fra de sidste fem minutter i anden halvleg, så kan vi nemt køre den hjem.
Ahlmann en af de bedste???????? Ser vi samme kamp??? Han har jo været en skændsel sammen med PK og Curth i den her halvleg! Du må vidst have fået en bajer for meget til aftensmaden.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div

Indlæg af rummanden » 5. nov 2012, 20:13

flot kusk. kasse aflevering,, direkte til målspark :thumbsdown:
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 5. nov 2012, 20:16

Vi får intet fra denne kamp. De er jo de andre der presser os. For faen, det er frustrerende!

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div

Indlæg af rummanden » 5. nov 2012, 20:16

rummanden skrev:flot kusk. kasse aflevering,, direkte til målspark :thumbsdown:
forhelved kusk, stor kontra
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 5. nov 2012, 20:18

Hvordan har 1. halvleg været, har først fået gang i mit webstream nu :@

Besvar