Hold da op. Han fumler ikke mere rundt end de andre. Stop nu den Curth-hetz.Maglau skrev:Det er så sørgeligt at man næsten skal håbe på han bliver skadet for at slippe for at se uduelige spasser tumle rundt. Der er ingen kvalitet i noget af det han gør.Kilde skrev:Curth blev godt nok nappet grundigt der
Fat der nu Kent.
AaB - FCM 5. november
Re: AaB - FCM 5. november
ENIG:Kilde skrev:Hold da op. Han fumler ikke mere rundt end de andre. Stop nu den Curth-hetz.Maglau skrev:Det er så sørgeligt at man næsten skal håbe på han bliver skadet for at slippe for at se uduelige spasser tumle rundt. Der er ingen kvalitet i noget af det han gør.Kilde skrev:Curth blev godt nok nappet grundigt der
Fat der nu Kent.
Jeg er mere træt af KUSK i dag,, når man endelig ser ham, så laver han en elendig aflevering
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
For satan se nu igen han har 20 m og laver så et for langt træk. Det er en joke at han på holdet.Maglau skrev:Det er så sørgeligt at man næsten skal håbe på han bliver skadet for at slippe for at se uduelige spasser tumle rundt. Der er ingen kvalitet i noget af det han gør.Kilde skrev:Curth blev godt nok nappet grundigt der
Fat der nu Kent.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
38 minutter, og jeg erindrer ikke en eneste AaB-afslutning inden for rammen. Ynk!
At FCM så heller ikke har haft meget mere end den tidlige julegave som Lasse og KEP og resten af holdet mente at FCM skulle have, det er en anden snak.
At FCM så heller ikke har haft meget mere end den tidlige julegave som Lasse og KEP og resten af holdet mente at FCM skulle have, det er en anden snak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tak til kusk for elendig opdækning,, eller hov,, han løb bare rundt stille og roligt i midten, uden at dække sin mand
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
Vi er på vej. Det hedder en 8 plads ved julepausen.
AaB - BIF 13/4 2014
Fuldt fortjent med 0-2. FCM vil vinde nærkampene, det vil vi ikke og vores forsvar er rystende usikkert. Savner Augo!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hold nu op. Alle kunne vel se, at det var Curths skyld.Funky skrev:Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
Hader København!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ha ha, JJ Brinch. Oliver Kahn i målet
Det ligner ham sgu.
Lækkert mål iøvrigt...
Lækkert mål iøvrigt...
Janteloven eksisterer IKKE!
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Trist at vi netop mod hademodstanderen FCM ikke kan finde frem til den gejst vi har vist tidligere i sæsonen.
De får alt for meget forærende og AaB spillerne virker intimideret af deres voldsomme pres (til tider for voldsomt, men det må de så gerne for dommeren)..
De får alt for meget forærende og AaB spillerne virker intimideret af deres voldsomme pres (til tider for voldsomt, men det må de så gerne for dommeren)..
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Det er jo rystende dårligt. Hold KÆFT hvor er Patrick, Ahlmann og Curth PISSE DÅRLIGE!!!!!!!!! Kan ikke finde ord lige pt. Hold kæft det er en skændsel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ud med alle 3 i pausen og så skal de aldrig mere sætte foden på den bane.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Forsvar? Hvad for et forsvar?limey skrev:Fuldt fortjent med 0-2. FCM vil vinde nærkampene, det vil vi ikke og vores forsvar er rystende usikkert. Savner Augo!
Men fedt med en reducering før pausen. Håbet blev lidt mere lysegrønt.
Enig. Et mål kan gøre underværker for optimismen og dermed spillet, men det er sgu ikke fortjent. FCM har bare spillet bedre.Funky skrev:Forsvar? Hvad for et forsvar?limey skrev:Fuldt fortjent med 0-2. FCM vil vinde nærkampene, det vil vi ikke og vores forsvar er rystende usikkert. Savner Augo!
Men fedt med en reducering før pausen. Håbet blev lidt mere lysegrønt.
Det værste er vel at et stille og roligt FCM angreb kan blive en fire-mod-fire situation... det er skidt.Funky skrev:Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
Nu får PK tit ros, men holdt da kæft hvor fylder han ikke nok på den plads, hverken når de eller vi selv har bolden. Kusk spiller en skidt halvleg, men får raget et mål ind med hovedet.
KEP har nogle store miss - det var også ham, der smed en tåbelig aflevering væk som optakt til FCM's første mål.
Jeg synes vores bedste er Würtz, Ahlmann og Due.
Lad os håbe de kan holde stilen fra de sidste fem minutter i anden halvleg, så kan vi nemt køre den hjem.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ahlmann en af de bedste???????? Ser vi samme kamp??? Han har jo været en skændsel sammen med PK og Curth i den her halvleg! Du må vidst have fået en bajer for meget til aftensmaden.Pastorius skrev:Det værste er vel at et stille og roligt FCM angreb kan blive en fire-mod-fire situation... det er skidt.Funky skrev:Hahahahaha. PRØV lige at følge Lasse Nielsen og Ahlman her ved FCM's andet mål! Et studie i fodbold på serie-niveau!
Nu får PK tit ros, men holdt da kæft hvor fylder han ikke nok på den plads, hverken når de eller vi selv har bolden. Kusk spiller en skidt halvleg, men får raget et mål ind med hovedet.
KEP har nogle store miss - det var også ham, der smed en tåbelig aflevering væk som optakt til FCM's første mål.
Jeg synes vores bedste er Würtz, Ahlmann og Due.
Lad os håbe de kan holde stilen fra de sidste fem minutter i anden halvleg, så kan vi nemt køre den hjem.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
flot kusk. kasse aflevering,, direkte til målspark 
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Vi får intet fra denne kamp. De er jo de andre der presser os. For faen, det er frustrerende!
forhelved kusk, stor kontrarummanden skrev:flot kusk. kasse aflevering,, direkte til målspark
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hvordan har 1. halvleg været, har først fået gang i mit webstream nu