Runde 31: Kolding IF-AaB
Re: Runde 31: Kolding IF-AaB
Rodet fodbold uden ambition med bolden.. Det er helt utroligt hvor dårligt vi er med bolden. Det er som om at spillerne får at vide, at de skal fyrre den afsted hver gang de får den..
Daniel Ask endnu engang med på en badebillet. Han har altså knap en håndfuld vellykkede aktioner i hans 11 kampe.
So much for defensiv stabilitet. Heldige med at vi ikke er bagud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig, de har haft et par gode chancer... Har genstartet fjernsynet, det hjalp... Hold kaje hvor er vi udfordret på midtbanen.... Og vel egentlig også i angrebet. Ask har vel haft sådan cirka 0 vellykkede aktioner i første halvleg.... Edit, der var vi heldige igen ..
Thelander har godt nok nogle kæmpe blundere
Han har været her længe nok nu og vist tilstrækkeligt ringe niveau til ar vi roligt kan kalde ham et stort fejlkøb.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vores evner med bolden er skandaløst, og har været det længe. Vi vinder ingen dueller, og alle 2.bolde ender hos Kolding. Det er simpelthen uhyggeligt det niveau vi har som hold.
Medgang og modgang...jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 19:45Drømmer jo om at spillerne på banen vil levere samme ihærdighed, så behøvede vi jo ikke engang overveje om en ligegyldig kamp imod Kolding i 1. division var tiden værd.Stegosaurus skrev: ↑24. maj 2024, 18:35Meget fornuftigt. Du har sikkert en masse indlæg, du skal have skrevet her på siden. Du er snart oppe på 11.000 - flot. Med lidt ihærdighed tror jeg du kan nå de 12.000 inden nytår. God skrivelyst.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Når det så er sagt, så må succeskriteriet være at vi spiller en god kamp, at spillere som Bomholt, Arnorsson og Adedeji viser der er noget superligaperspektiv, og at Otoa kan spille mere end 20 minutter.
Håber vi kan sige ordentligt farvel til Ahlmann med en stærk kamp, og at Højholt spiller sin sidste kamp i trøjen.![]()
Men altså, i må også lige styre jeres tudefjæs. Det er en kamp uden sportslig værdi for begge hold. Det kan aldrig blive alvorligt mere interessant end en træningskamp, bortset fra at træningskampen jo faktisk kan sige noget om holdet der går ind til sæsonen.
Men det lyder da til at jeg går glip af en rigtig topmotiveret indsats.
Enig. Jeg prøver virkelig at have tålmodighed med ham; men jeg vil nok hellere de prøver Davidsen eller Diagne og giver dem chancen her de sidste par kampe. Jeg kan ikke lure hvad Ask er rigtig god til. En gang i mellem er der en fornuftig aflevering men det er så også det indtil videre. Han fylder intet defensivt.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Hvis modstanderne giver ham rigtig god tid på bolden så spiller han nogle fornuftige bolde. Men det gør de ikke på det her niveau. Og i vores eget presspil kommer han konstant et minut for sent. Tydeligt overmatchet.Martino1 skrev: ↑24. maj 2024, 19:55Enig. Jeg prøver virkelig at have tålmodighed med ham; men jeg vil nok hellere de prøver Davidsen eller Diagne og giver dem chancen her de sidste par kampe. Jeg kan ikke lure hvad Ask er rigtig god til. En gang i mellem er der en fornuftig aflevering men det er så også det indtil videre. Han fylder intet defensivt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
KIF har klart mest at spille for i dag, føles til tider som en sommerkamp. Lidt sløvt forsvarsspil ind i mellem, når vi er 3 dernede skal vi ikke afvente på nogle som helst, hvilket vores 3 midterstoppere lige skal huske igen, ovenpå et vildt forår. Er klart større fan af denne formation pt.
Kasper J. scorer I øvrigt som han vil. Vi stoppede dog lidt med at spille da vi kom foran. Vi kunne godt have brugt Widell i dag, nu er vi også tilbage i en formation, hvor han ikke føler sig stresser konstant, og burde kunne præstere som i efteråret igen, offensivt.
Kasper J. scorer I øvrigt som han vil. Vi stoppede dog lidt med at spille da vi kom foran. Vi kunne godt have brugt Widell i dag, nu er vi også tilbage i en formation, hvor han ikke føler sig stresser konstant, og burde kunne præstere som i efteråret igen, offensivt.
Tåbeligt indlæg. Kampe uden sportslig værdi efter oprykning, er ikke 'modgang'. Eller skoser du mig for ikke at hoppe med på succesbølgen?RicoBR02 skrev: ↑24. maj 2024, 19:55Medgang og modgang...jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 19:45Drømmer jo om at spillerne på banen vil levere samme ihærdighed, så behøvede vi jo ikke engang overveje om en ligegyldig kamp imod Kolding i 1. division var tiden værd.Stegosaurus skrev: ↑24. maj 2024, 18:35Meget fornuftigt. Du har sikkert en masse indlæg, du skal have skrevet her på siden. Du er snart oppe på 11.000 - flot. Med lidt ihærdighed tror jeg du kan nå de 12.000 inden nytår. God skrivelyst.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Når det så er sagt, så må succeskriteriet være at vi spiller en god kamp, at spillere som Bomholt, Arnorsson og Adedeji viser der er noget superligaperspektiv, og at Otoa kan spille mere end 20 minutter.
Håber vi kan sige ordentligt farvel til Ahlmann med en stærk kamp, og at Højholt spiller sin sidste kamp i trøjen.![]()
Men altså, i må også lige styre jeres tudefjæs. Det er en kamp uden sportslig værdi for begge hold. Det kan aldrig blive alvorligt mere interessant end en træningskamp, bortset fra at træningskampen jo faktisk kan sige noget om holdet der går ind til sæsonen.
Men det lyder da til at jeg går glip af en rigtig topmotiveret indsats.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg skal prøve at lade være

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Skræmmende med Ask. Troede i starten at det kunne være noget med at han skulle tilvænne sig den ekstra træningsmængde. Forhåbentlig er der en del svenske klubber som gerne vil have ham ind. Årets spiller i superettan i 2023.
Kramer og Thelander er også i gavehumør, det er straks værre hvordan det bliver løst henover sommeren. Idag er det ingen undskyldning for dem, vi spiller på deres præmisser.
Kramer og Thelander er også i gavehumør, det er straks værre hvordan det bliver løst henover sommeren. Idag er det ingen undskyldning for dem, vi spiller på deres præmisser.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Er billedet også “frosset” hos jer?
Enig. Nu blev han så skiftet ud; måske pga det skrub han fik…måske fordi han bare har været sløjt spillende.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 19:58Hvis modstanderne giver ham rigtig god tid på bolden så spiller han nogle fornuftige bolde. Men det gør de ikke på det her niveau. Og i vores eget presspil kommer han konstant et minut for sent. Tydeligt overmatchet.Martino1 skrev: ↑24. maj 2024, 19:55Enig. Jeg prøver virkelig at have tålmodighed med ham; men jeg vil nok hellere de prøver Davidsen eller Diagne og giver dem chancen her de sidste par kampe. Jeg kan ikke lure hvad Ask er rigtig god til. En gang i mellem er der en fornuftig aflevering men det er så også det indtil videre. Han fylder intet defensivt.
Det er sådan nogle chancer du skal have meget mere ud af Oli Ross. Har samlet set haft et ok forår med flere gode oplæg men uha der er potentiale til mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig, svær ved at forstå han ikke gav mere for at komme fri til at afslutte.Hanga skrev:Det er sådan nogle chancer du skal have meget mere ud af Oli Ross. Har samlet set haft et ok forår med flere gode oplæg men uha der er potentiale til mere.
At se Bakiz koge rundt i nr. 10 og på tre måneder gå fra ringe angriber/kant til lige så ringe wingback
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Sikkert sat ind af M. Jørgensen.
Måske vi skal hente nogle flere med det efternavn, de scorer 90% af vores mål.
Måske vi skal hente nogle flere med det efternavn, de scorer 90% af vores mål.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14